Onvrede kan ik ook goed snappen. Ik kan me alleen niet vinden in de nogal zwart wit felle woorden van Eragon.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Als hier serieus lockdowns komen incl scholen en bedrijven die weer gesloten worden, omdat er een te grote groep zich niet laat vaccineren, reken maar dat het sentiment dan gaat veranderen.
Och, wat verdrietig allemaal zeg.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:31 schreef Tijn het volgende:
Ik hoor net dat m'n oom overleden is. Hij heeft 3 maanden op de IC gelegen
Gecondoleerd Tijn! Zeer naar hoe het allemaal is gelopenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:31 schreef Tijn het volgende:
Sterkte!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:31 schreef Tijn het volgende:
Precies, laten we hopen dat de vaccinatiebereidheid hoog genoeg is om uiteindelijk ook de deltavariant te stoppen. Maar als er landelijk echt weer complete sectoren op slot moeten of er komen nog zwaardere maatregelen aan, zoals een avondklok, dan zou dat waarschijnlijk zorgen voor een hoop protesten en de vaccinatiebereidheid zou enorm kelderen, want waarom zou je je dan nog laten vaccineren. Als de groep ongevaccineerden groot genoeg is om toch nog een hoop ellende te veroorzaken in de ziekenhuizen (al dan niet in combinatie met de gebruikelijk seizoensgriep, waardoor er opnieuw zorg moet worden uitgesteld), dan ontkom je er haast niet aan om beperkende maatregelen of in bepaalde gebieden met een hoop ongevaccineerden in voeren (Urk, bijbelgordel, achterstandswijken) of dat beperkende maatregelen enkel voor ongevaccineerden gelden, zoals de Duitse plannen zijn of zelfs een combinatie van beiden. Maar landelijk sectoren op slot voor iedereen moet koste wat het kost voorkomen worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Als hier serieus lockdowns komen incl scholen en bedrijven die weer gesloten worden, omdat er een te grote groep zich niet laat vaccineren, reken maar dat het sentiment dan gaat veranderen.
Poeh, gecondoleerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:31 schreef Tijn het volgende:
Gecondoleerd! Ik herinner me inderdaad vaag dat je recentelijk nog sprak over een enigszins opgaande lijn inzake zijn fysieke toestand, maar helaas dus niet doorgezet ...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:31 schreef Tijn het volgende:
Gewoon alles loslaten en de ziekenhuizen negeren telt ook niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk eens na, je zou het moeten kunnen.
Gecondoleerd ouwe reus.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:31 schreef Tijn het volgende:
Precies, dan gewoon (gedeeltelijk) de kosten betalen als je ergens heen wilt en niet gevaccineerd ben, hoeft de belastingbetaler niet te doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:25 schreef capricia het volgende:
Tot wanneer zou dat testen voor een groene QR-scan eigenlijk gratis blijven?
Zeker zodra iedereen de mogelijkheid heeft gehad om zich te vaccineren, lijkt me dit overbodig.
Direct na de tweede. Bij Janssen direct na de enige.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Over die groene QR-scan gesproken; krijg je die na één of twéé vaccinaties? Op een persoonlijke pagina van het RIVM (MijnRIVM) staat nu de eerste vaccinatie van afgelopen maandag geregistreerd, maar daaraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Ah. Nuja, dan maar eens zien of er in augustus of september nog een autotrip richting Oostenrijk op poten gezet kan worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:31 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Direct na de tweede. Bij Janssen direct na de enige.
Voor buitenland tot 1-9quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:25 schreef capricia het volgende:
Tot wanneer zou dat testen voor een groene QR-scan eigenlijk gratis blijven?
Zeker zodra iedereen de mogelijkheid heeft gehad om zich te vaccineren, lijkt me dit overbodig.
Er zijn twee soorten QR codesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Over die groene QR-scan gesproken; krijg je die na één of twéé vaccinaties? Op een persoonlijke pagina van het RIVM (MijnRIVM) staat nu de eerste vaccinatie van afgelopen maandag geregistreerd, maar daaraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo, prik zit er in. Nu nog even tien minuutjes wachten hier. Viel mee. Nu hopen dat evt bijwerkingen mee vallen.
Kijk eens aan! Heb nog even google aangeslingerd en zie dat - jawel - Oostenrijk genoegen neemt met al één vaccinatie, maar dan wel minimaal 22 dagen geleden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten QR codes
Binnenlandse is pas geldig vanaf volledige vaccinatie
Buitenlandse direct na de eerste omdat voor sommige landen ook onvolledige vaccinatie voldoende is
Afwachten maar, maar fijn dat je er in zitquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo, prik zit er in. Nu nog even tien minuutjes wachten hier. Viel mee. Nu hopen dat evt bijwerkingen mee vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |