Best wel redelijkquote:Op maandag 5 juli 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
Hebben jullie ook zo verschrikkelijk geslapen?
Dan zal het wel aan mij liggen.quote:
Ik werd wel een aantal keer wakker, maar dat is altijd zo.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen.
Denk misschien zit er wat in de lucht
quote:Op maandag 5 juli 2021 11:21 schreef dud0r het volgende:
ik was compleet gesloopt gisteren, ben vroeg naar bed gegaan en heb uiteindelijk 3 uur nog wakker gelegen. En toen ik eindelijk sliep had die kleine een ongelukje dus weer wakker en duurde weer anderhalf uur voordat ik sliep
hey jij hierquote:
Topic staat in MyAt, zal hier ooit wel terecht zijn gekomen via mijn vele zwerftochten op FOKquote:
Waarschijnlijk via dts toen dat weer eens op slot ging.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Topic staat in MyAt, zal hier ooit wel terecht zijn gekomen via mijn vele zwerftochten op FOK
Klopt daar post ik nog steeds zo nu en danquote:Op maandag 5 juli 2021 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk via dts toen dat weer eens op slot ging.
Daar kwam je ook toch
Dan zal het daar door komen.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt daar post ik nog steeds zo nu en dan
Oh bah wat een kudt nachtquote:Op maandag 5 juli 2021 11:21 schreef dud0r het volgende:
ik was compleet gesloopt gisteren, ben vroeg naar bed gegaan en heb uiteindelijk 3 uur nog wakker gelegen. En toen ik eindelijk sliep had die kleine een ongelukje dus weer wakker en duurde weer anderhalf uur voordat ik sliep
Up. Voor m'n gevoel niet heel veel meer dan 4,5 uur geslapenquote:
Oh dat is wel heel weinig jaquote:Op maandag 5 juli 2021 17:41 schreef dud0r het volgende:
Y
[..]
Up. Voor m'n gevoel niet heel veel meer dan 4,5 uur geslapen
Vannacht wel beter geslapen. Nog steeds niet geweldig maar beter dan gisteren.quote:
Heb je al een bestemming uitgezocht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |