abonnement Unibet Coolblue
pi_200253129
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 17:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bijzonder dat zoveel mensen zich in allerlei bochten wringen om van Binance gebruik te maken. Alsof je je best doet om een soa op te lopen.
Als je altcoins wil hebben is Binance prima, heb er ook nog nooit problemen mee gehad.

Natuurlijk moet je nooit te veel op een exchange laten staan, maar ik vind ze wel stabiel en betrouwbaar. Zeker niet slechter dan andere exchanges in ieder geval.
٩๏̯͡๏)۶
pi_200253650
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 17:22 schreef viceversa het volgende:

[..]

Kan je net zo goed de exchange gebruiken waar je dan crypto koopt. Waarom zou je het dan nog naar Binance sturen? Al vind ik Binance op deze ongein na wel fijn werken.
Niet iedereen koopt bij een exchange, ik koop bij Bitonic, daar kun je het alleen naar je wallet sturen.
Daarnaast is Binance qua opties vrij uitgebreid en relatief lage transactiekosten als je niet met grote bedragen handelt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200253658
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 17:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik vind het prima, als de bitcoin echt heeeelemaal keldert echt weer naar de 5000 of zo. Dan kan ik natuurlijk veel meer bitcoin kopen.

Bitcoin is ook niet iets dat 'failliet' kan gaan zoals een bedrijf. Maar het kan natuurlijk dat ik maar 50 word en nooit de dag zal meemaken dat ik bitcoinmiljardair ben. Nou ja dat vind ik prima. Ik ga vooral voor zeg maar een paar honderd tot duizend euro winst.
Hoe koop je daar een huis van?
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 7 juli 2021 @ 18:25:22 #204
414785 sirdanilot
pi_200253666
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:24 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Hoe koop je daar een huis van?
Veel beetjes maken een boel.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 7 juli 2021 @ 18:26:18 #205
414785 sirdanilot
pi_200253682
Is er trouwens iemand hier die ook Revolut gebruikt? Dat gebruik ik voor zowel bitcoin als mijn aandelen en het bevalt op zich wel.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200254117
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:26 schreef sirdanilot het volgende:
Is er trouwens iemand hier die ook Revolut gebruikt? Dat gebruik ik voor zowel bitcoin als mijn aandelen en het bevalt op zich wel.
Nee maar lees wel dat er nogal veel gezeik is geweest met geblokkeerde accounts.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 7 juli 2021 @ 19:30:55 #207
414785 sirdanilot
pi_200254602
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee maar lees wel dat er nogal veel gezeik is geweest met geblokkeerde accounts.
Ik heb wel eens hele irritante blokkades gehad en ben toen heel boos geworden. Maar de klantenservice op social media heeft me toch kunnen helpen.

Áls het werkt, werkt het prima. Soms werkt het niet en dan heb je inderdaad de support nodig.

Ik zou er niet 100 procent op vertrouwen als bank, overigens. Ik gebruik het als aanvulling.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200261941
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:30 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik heb wel eens hele irritante blokkades gehad en ben toen heel boos geworden. Maar de klantenservice op social media heeft me toch kunnen helpen.

Áls het werkt, werkt het prima. Soms werkt het niet en dan heb je inderdaad de support nodig.

Ik zou er niet 100 procent op vertrouwen als bank, overigens. Ik gebruik het als aanvulling.
Ja dat is wel vaak de pest met dit soort diensten, ze drijven heel erg op automatische algoritmes en hebben meesstal zeer beperkt echte mankracht in dienst, ik heb zelf gehad met Paypall, kon daar niet meer in mijn account komen en koste erg veel moeite om dat te regelen, gelukkig gebruik ik dat nooit, maar had er nog een bankrekening aan gekoppelt wat me niet beviel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200264278
Iemand hier die in goud zit? Ja ik weet wat je denkt: :')

Maar luister dan, ik zit zelf in Paxos Gold ipv pensioen te betalen (heb goed geregeld met mijn werkgever), is toch een paar honderd euro per maand. Kan fysiek goud kopen, of dit combineren met goud en ook nog es staken.

Maar wellicht zijn er betere opties?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200264403
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 05:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja dat is wel vaak de pest met dit soort diensten, ze drijven heel erg op automatische algoritmes en hebben meesstal zeer beperkt echte mankracht in dienst, ik heb zelf gehad met Paypall, kon daar niet meer in mijn account komen en koste erg veel moeite om dat te regelen, gelukkig gebruik ik dat nooit, maar had er nog een bankrekening aan gekoppelt wat me niet beviel.
Paypal is wel heel schandalig, die hebben gewoon hun telefoonnummer opgeheven. En bij de enige manier om online contact te zoeken reageren ze niet. Kwam er toevallig achter dat ze wel reageren als je een klachtenformulier invult
pi_200264697
Het gaat weer lekker _O-
blablablabla
pi_200264882
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:25 schreef Elan het volgende:
Het gaat weer lekker _O-
Altijd leuk, duurt een week voordat de coins een bepaald bedrag hebben aangetikt, het zakken naar het oude bedrag is een kwestie van uren. :')
pi_200264919
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Altijd leuk, duurt een week voordat de coins een bepaald bedrag hebben aangetikt, het zakken naar het oude bedrag is een kwestie van uren. :')
Ja de afgelopen week leken de lows wat minder laag te worden en en de high's weer wat hoger, dan ga je stiekem toch hopen op een uitbraak naar boven.

Nope.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 juli 2021 @ 11:43:39 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200264952
Hèhè... eindelijk richting een mooi koopmoment.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 8 juli 2021 @ 12:17:22 #215
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_200265487
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:25 schreef Elan het volgende:
Het gaat weer lekker _O-
Ben benieuwd wanneer we van denial naar panic gaan. Mocht dat over een maand nog niet gebeurd zijn heb ik pas het idee dat we in een langere cyclus terecht komen aka 2013.

Hoe dan ook interessant, beide scenario’s bieden mogelijkheden.
pi_200265989
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja de afgelopen week leken de lows wat minder laag te worden en en de high's weer wat hoger, dan ga je stiekem toch hopen op een uitbraak naar boven.

Nope.
Ja het zag er eventjes goed uit. Nu weer helemaal niet natuurlijk. Net als het volume. :')
pi_200266921
Wannee bijna alles een dip heeft en je nog meer Chainlink wilt kopen voordat het weer zo'n groene weekend gaat worden, maar je loon nog niet gestort staat op je rekening:

pi_200266934
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:26 schreef sirdanilot het volgende:
Is er trouwens iemand hier die ook Revolut gebruikt? Dat gebruik ik voor zowel bitcoin als mijn aandelen en het bevalt op zich wel.
Ik gebruik N26 maar dat is meer omdat het mijn Duitse bankrekening is (met een mooie "metalen" pas).

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 08-07-2021 13:48:29 ]
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 8 juli 2021 @ 13:57:04 #219
414785 sirdanilot
pi_200267102
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:48 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik gebruik N26 maar dat is meer omdat het mijn Duitse bankrekening is (met een mooie "metalen" pas).
Ja beide zijn hier in ierland populair, maar revolut is nummero 1 want het is brits en is dus handiger om bv. met ponden te betalen als je naar het door het VK bezette deel van Ierland reist. (hier in ierland is de algemene mening dat het gehele eiland ierland is maar het VK bezet het noordelijke deel op illegale wijze).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200267236
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:57 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ja beide zijn hier in ierland populair, maar revolut is nummero 1 want het is brits en is dus handiger om bv. met ponden te betalen als je naar het door het VK bezette deel van Ierland reist. (hier in ierland is de algemene mening dat het gehele eiland ierland is maar het VK bezet het noordelijke deel op illegale wijze).
Ik had een Duitse IBAN nodig (Duitse werkgever vereiste dat, mocht geen NL IBAN for some strange reason :? ) terwijl ik Bunq gebruikte in NL. Ik wilde dat omzetten naar Bunq DE, maar toen zag ik deze tweets en was ik om naar N26 :@

twitter

twitter


De feature van Bunq om een nieuwe IBAN aan te maken binnen 2 seconden (max. 30 per jaar geloof ik) ben ik helaas nog nergens anders tegen gekomen. In de app ken je toe welke pas welke IBAN gebruikt. Rete-handig. Heeft Revolut ook zoiets of is het meer a la N26?

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 08-07-2021 14:05:36 ]
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 8 juli 2021 @ 14:05:40 #221
414785 sirdanilot
pi_200267260
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik had een Duitse IBAN nodig (Duitse werkgever vereiste dat, mocht geen NL IBAN for some strange reason :? ) terwijl ik Bunq gebruikte in NL. Ik wilde dat omzetten naar Bunq DE, maar toen zag ik deze tweets en was ik om naar N26 :@

[ twitter ]
[ twitter ]

De feature van Bunq om een nieuwe IBAN aan te maken binnen 2 seconden (max. 30 per jaar geloof ik) ben ik helaas nog nergens anders tegen gekomen. In de app ken je toe welke pas welke IBAN gebruikt. Rete-handig.
Oh ik wist niet dat bunq dat had. Als ik terug naar NL ga verhuizen neem ik sowieso de Bunq !

Revolut biedt ook metalen pasjes aan maar ik heb er nog geen besteld.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200267295
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:05 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Oh ik wist niet dat bunq dat had. Als ik terug naar NL ga verhuizen neem ik sowieso de Bunq !

Revolut biedt ook metalen pasjes aan maar ik heb er nog geen besteld.
Aanrader. Je kan ook (virtuele en/of fysieke) Debit Mastercards aanvragen en die aan een van je IBAN's koppelen. Heb je ook geen pre-paid oplossing nodig en kan je eigenlijk overal op het internet betalen. Of geen creditcard meer nodig als je niets met het BKR te maken wilt hebben.

Zo heb ik er geen last van als Binance iDeal uitstaat. Ik gebruik dan gewoon mijn Debit Mastercard van Bunq die gelinked is aan een IBAN die ik speciaal voor crypto (uit-)betalingen heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 08-07-2021 14:18:10 ]
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 8 juli 2021 @ 14:10:12 #223
414785 sirdanilot
pi_200267327
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:08 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Aanrader. Je kan ook Debit Mastercards aanvragen en die aan een van je IBAN's koppelen. Heb je ook geen pre-paid oplossing nodig en kan je eigenlijk overal op het internet betalen. Of geen creditcard meer nodig als je niets met het BKR te maken wilt hebben.

Zo heb ik er geen last van als Binance iDeal uitstaat. Ik gebruik dan gewoon mijn Debit Mastercard van Bunq die gelinked is aan een IBAN die ik speciaal voor crypto (uit-)betalingen heb.
Ja ik had dit graag gehad toen ik nog in NL woonde.

Nu heb ik een ierse visa debit, een Revolut visa debit, een NL mastercard creditcard en een NL normale bankpas. Dus ik ben voorlopig wel voorzien, haha.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:20:59 #224
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200267487
Ik betaal alles met mijn crypto.com credit card. Werkt als een tierelier en je krijgt nog cashback ook
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 14:43:53 #225
18653 crew  D.
pi_200267745
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik betaal alles met mijn crypto.com credit card. Werkt als een tierelier en je krijgt nog cashback ook
Debit card toch?
Da’s mijn Binance card tenminste wel :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')