En dat is anders met PoW ?quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat POS democratisch werkt, echter als 80% in grote stakingpools gaat zitten ondermijnt dat het principe.
Het zou kunnen werken, maar het is nooit zo hardened als proof of work, je zult echt heel heel goed moeten nadenken, en dan nog brengt het veel risicos met zich mee.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:05 schreef dimmak het volgende:
PoS is per definitie een kut systeem. Geen uitzondering.
Bij een kleine munt met weinig miners is POW ook een gevaar, echter voor PoW zul je een veel hogere investering moeten doen, voor Bitcoin is dat praktisch niet te doen.quote:
Bij PoS doen de stakingnodes het werk van de PoW miners en nodes tegelijk. Dat is een enorm risico bij een systeem waarbij de grootste nodes steeds meer gewicht krijgen binnen het netwerk.quote:
Deze lijst klopt niet erg (gebruikt te weinig en te eenzijdige data) en de website draagt zelfs PoS aan als oplossing. Kijk maar eens bij "Learn More".quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:18 schreef raptorix het volgende:
Hier kun je zien wat een 51% attack kost, https://www.crypto51.app/
Maar afgezien van de kosten zal het een lastig verhaal worden om daar capaciteit voor te kopen bij een Cloud provider, de meeste providers hebben niet al te hoge limieten voor nieuwe klanten, en wanneer jij GPU powered machines gaat aanvragen zullen helemaal de alarmbellen gaan rinkelen.
Alleen bij netwerken die dat probleem niet opvangen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:42 schreef dimmak het volgende:
Dat is een enorm risico bij een systeem waarbij de grootste nodes steeds meer gewicht krijgen binnen het netwerk.
Het punt is dat je wel aan een gewogen systeem kan gaan doen, maar dat dit lastig te controlleren is. Stel je voor dat jij je coins staked op een beurs dan kan dat best over een hoop kleine nodes worden verdeelt zonder dat je dat zelf door hebt, nu zijn er altijd wel handigheidjes te verzinnen om dit te voorkomen, maar het is gewoon een risico, ik heb net even doorgelezen hoe het werkt bij Ethereum, ik vind dat er veel haken en ogen aanzitten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:45 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Alleen bij netwerken die dat probleem niet opvangen.
Was even snel gegoogled, ging meer om het principe, ik geloof dat voor de kleinere coins buiten de top 20 een 51% bijna allemaal te doen waren voor minder dan een ton.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:42 schreef dimmak het volgende:
Deze lijst klopt niet erg (gebruikt te weinig en te eenzijdige data) en de website draagt zelfs PoS aan als oplossing. Kijk maar eens bij "Learn More".
Wilde het net posten, zat er natuurlijk wel aan te komen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:30 schreef PicoMMP het volgende:
Euro's storten via SEPA is nu ook niet meer mogelijk via Binance
Withdrawal via SEPA wel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:30 schreef PicoMMP het volgende:
Suggesties?quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou je muntjes maar van Binance af halen. De regeltjes omzeilen houdt CZ echt niet oneindig vol.
Is ruim 6 uur geleden al gemeld in dit topicquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wilde het net posten, zat er natuurlijk wel aan te komen.
Ik heb jullie gewaarschuwdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:46 schreef FundsAreSafu het volgende:
"Tijdelijk" niet meer met iDeal betalen op Binance, begin van het einde, vanaf nu zeven jaar beermarkt
Sowieso niet op een exchange maar in je eigen wallet, tenzij je wil traden. Dan ben ik zelf persoonlijk het meest tevreden over Kucoin of Crypto.comquote:
Zag het net. Tijd om naar een andere exchange over te stappen...quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:30 schreef PicoMMP het volgende:
Kan je net zo goed de exchange gebruiken waar je dan crypto koopt. Waarom zou je het dan nog naar Binance sturen? Al vind ik Binance op deze ongein na wel fijn werken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:57 schreef raptorix het volgende:
Maar je kunt natuurlijk gewoon Bitcoin kopen en die naar Binance sturen
Zullen sommige eindelijk eens echt met Crypto aan de gang moeten
quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:31 schreef sirdanilot het volgende:
Nou jongens, wanneer gaat die rotbitcoin nou eens omhoog? Met dit tempo ga ik echt nooit een huis kunnen kopen denk ik zo.
Ik heb termijnen gehoord van over 2 jaar, of zelfs over 20 jaar. Hopelijk keldert het niet helemaal want dan kan ik mijn huis sowieso al op mijn buik schrijven.
Ik vind het prima, als de bitcoin echt heeeelemaal keldert echt weer naar de 5000 of zo. Dan kan ik natuurlijk veel meer bitcoin kopen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Alleen om deze post al hoop ik op een bear market, puur om jou te zien frustreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |