veel geprobeerd, nooit gelukt om meerdere redenen (voornamelijk niet rendabel). World mobile token pakt het anders aan. Geen garantie tot succes maar zeker waard om een kleine investering in te doen mijns inziens.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat proberen wel meer organisaties, maar dan zonder waardeloze token.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:12 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
veel geprobeerd, nooit gelukt om meerdere redenen (voornamelijk niet rendabel). World mobile token pakt het anders aan. Geen garantie tot succes maar zeker waard om een kleine investering in te doen mijns inziens.
Nee, beetje logisch verstand gebruiken op basis van wat jij het zei. Want dat sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:10 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
een oordeel vellen zonder je te hebben ingelezen
Lekker man zo'n zware zakquote:
2017 was wel een leuk jaar.quote:
Januari 2017 of december 2017? Wel een behoorlijk verschil.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2017 was wel een leuk jaar.
Hele spaarrekening leeggehaald en in Ethereum gestopt.
De crash was pas in 2018.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:09 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Januari 2017 of december 2017? Wel een behoorlijk verschil.
Ja snap ik, maar het is een behoorlijk verschil of je je spaargeld in eth hebt gegooid op $10 of op $800.quote:
Het is nu juli, dus er precies tussenin.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar het is een behoorlijk verschil of je je spaargeld in eth hebt gegooid op $10 of op $800.
POS is een flop, vanuit de traditionele cryptotechnieken is het een aardig concept, het probleem is alleen dat al die mongolen die hun cryptos op een exchance in een pool zetten daar het gevaar niet van inzien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2017 was wel een leuk jaar.
Hele spaarrekening leeggehaald en in Ethereum gestopt.
De banken blijven maar hard roepen "Gebruik crypto!"quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:31 schreef sirdanilot het volgende:
Nou jongens, wanneer gaat die rotbitcoin nou eens omhoog? Met dit tempo ga ik echt nooit een huis kunnen kopen denk ik zo.
Ik heb termijnen gehoord van over 2 jaar, of zelfs over 20 jaar. Hopelijk keldert het niet helemaal want dan kan ik mijn huis sowieso al op mijn buik schrijven.
Heb er alleen een bedrag in zitten wat ik kan missen hoor.quote:
Leg es uit?quote:Op woensdag 7 juli 2021 06:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
POS is een flop, vanuit de traditionele cryptotechnieken is het een aardig concept, het probleem is alleen dat al die mongolen die hun cryptos op een exchance in een pool zetten daar het gevaar niet van inzien.
Omdat POS democratisch werkt, echter als 80% in grote stakingpools gaat zitten ondermijnt dat het principe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |