abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200253129
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 17:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bijzonder dat zoveel mensen zich in allerlei bochten wringen om van Binance gebruik te maken. Alsof je je best doet om een soa op te lopen.
Als je altcoins wil hebben is Binance prima, heb er ook nog nooit problemen mee gehad.

Natuurlijk moet je nooit te veel op een exchange laten staan, maar ik vind ze wel stabiel en betrouwbaar. Zeker niet slechter dan andere exchanges in ieder geval.
٩๏̯͡๏)۶
pi_200253650
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 17:22 schreef viceversa het volgende:

[..]

Kan je net zo goed de exchange gebruiken waar je dan crypto koopt. Waarom zou je het dan nog naar Binance sturen? Al vind ik Binance op deze ongein na wel fijn werken.
Niet iedereen koopt bij een exchange, ik koop bij Bitonic, daar kun je het alleen naar je wallet sturen.
Daarnaast is Binance qua opties vrij uitgebreid en relatief lage transactiekosten als je niet met grote bedragen handelt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200253658
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 17:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik vind het prima, als de bitcoin echt heeeelemaal keldert echt weer naar de 5000 of zo. Dan kan ik natuurlijk veel meer bitcoin kopen.

Bitcoin is ook niet iets dat 'failliet' kan gaan zoals een bedrijf. Maar het kan natuurlijk dat ik maar 50 word en nooit de dag zal meemaken dat ik bitcoinmiljardair ben. Nou ja dat vind ik prima. Ik ga vooral voor zeg maar een paar honderd tot duizend euro winst.
Hoe koop je daar een huis van?
pi_200253666
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:24 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Hoe koop je daar een huis van?
Veel beetjes maken een boel.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200253682
Is er trouwens iemand hier die ook Revolut gebruikt? Dat gebruik ik voor zowel bitcoin als mijn aandelen en het bevalt op zich wel.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200254117
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:26 schreef sirdanilot het volgende:
Is er trouwens iemand hier die ook Revolut gebruikt? Dat gebruik ik voor zowel bitcoin als mijn aandelen en het bevalt op zich wel.
Nee maar lees wel dat er nogal veel gezeik is geweest met geblokkeerde accounts.
pi_200254602
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee maar lees wel dat er nogal veel gezeik is geweest met geblokkeerde accounts.
Ik heb wel eens hele irritante blokkades gehad en ben toen heel boos geworden. Maar de klantenservice op social media heeft me toch kunnen helpen.

Áls het werkt, werkt het prima. Soms werkt het niet en dan heb je inderdaad de support nodig.

Ik zou er niet 100 procent op vertrouwen als bank, overigens. Ik gebruik het als aanvulling.
pi_200261941
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:30 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik heb wel eens hele irritante blokkades gehad en ben toen heel boos geworden. Maar de klantenservice op social media heeft me toch kunnen helpen.

Áls het werkt, werkt het prima. Soms werkt het niet en dan heb je inderdaad de support nodig.

Ik zou er niet 100 procent op vertrouwen als bank, overigens. Ik gebruik het als aanvulling.
Ja dat is wel vaak de pest met dit soort diensten, ze drijven heel erg op automatische algoritmes en hebben meesstal zeer beperkt echte mankracht in dienst, ik heb zelf gehad met Paypall, kon daar niet meer in mijn account komen en koste erg veel moeite om dat te regelen, gelukkig gebruik ik dat nooit, maar had er nog een bankrekening aan gekoppelt wat me niet beviel.
pi_200264278
Iemand hier die in goud zit? Ja ik weet wat je denkt: :')

Maar luister dan, ik zit zelf in Paxos Gold ipv pensioen te betalen (heb goed geregeld met mijn werkgever), is toch een paar honderd euro per maand. Kan fysiek goud kopen, of dit combineren met goud en ook nog es staken.

Maar wellicht zijn er betere opties?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200264403
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 05:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja dat is wel vaak de pest met dit soort diensten, ze drijven heel erg op automatische algoritmes en hebben meesstal zeer beperkt echte mankracht in dienst, ik heb zelf gehad met Paypall, kon daar niet meer in mijn account komen en koste erg veel moeite om dat te regelen, gelukkig gebruik ik dat nooit, maar had er nog een bankrekening aan gekoppelt wat me niet beviel.
Paypal is wel heel schandalig, die hebben gewoon hun telefoonnummer opgeheven. En bij de enige manier om online contact te zoeken reageren ze niet. Kwam er toevallig achter dat ze wel reageren als je een klachtenformulier invult
pi_200264697
Het gaat weer lekker _O-
blablablabla
pi_200264882
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:25 schreef Elan het volgende:
Het gaat weer lekker _O-
Altijd leuk, duurt een week voordat de coins een bepaald bedrag hebben aangetikt, het zakken naar het oude bedrag is een kwestie van uren. :')
pi_200264919
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Altijd leuk, duurt een week voordat de coins een bepaald bedrag hebben aangetikt, het zakken naar het oude bedrag is een kwestie van uren. :')
Ja de afgelopen week leken de lows wat minder laag te worden en en de high's weer wat hoger, dan ga je stiekem toch hopen op een uitbraak naar boven.

Nope.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 juli 2021 @ 11:43:39 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200264952
Hèhè... eindelijk richting een mooi koopmoment.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 8 juli 2021 @ 12:17:22 #215
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_200265487
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:25 schreef Elan het volgende:
Het gaat weer lekker _O-
Ben benieuwd wanneer we van denial naar panic gaan. Mocht dat over een maand nog niet gebeurd zijn heb ik pas het idee dat we in een langere cyclus terecht komen aka 2013.

Hoe dan ook interessant, beide scenario’s bieden mogelijkheden.
  donderdag 8 juli 2021 @ 12:50:45 #216
456828 viceversa
graag verwijderen
pi_200265989
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja de afgelopen week leken de lows wat minder laag te worden en en de high's weer wat hoger, dan ga je stiekem toch hopen op een uitbraak naar boven.

Nope.
Ja het zag er eventjes goed uit. Nu weer helemaal niet natuurlijk. Net als het volume. :')
graag verwijderen
pi_200266921
Wannee bijna alles een dip heeft en je nog meer Chainlink wilt kopen voordat het weer zo'n groene weekend gaat worden, maar je loon nog niet gestort staat op je rekening:

pi_200266934
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:26 schreef sirdanilot het volgende:
Ik gebruik N26 maar dat is meer omdat het mijn Duitse bankrekening is (met een mooie "metalen" pas).

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 08-07-2021 13:48:29 ]
pi_200267102
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:48 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik gebruik N26 maar dat is meer omdat het mijn Duitse bankrekening is (met een mooie "metalen" pas).
Ja beide zijn hier in ierland populair, maar revolut is nummero 1 want het is brits en is dus handiger om bv. met ponden te betalen als je naar het door het VK bezette deel van Ierland reist. (hier in ierland is de algemene mening dat het gehele eiland ierland is maar het VK bezet het noordelijke deel op illegale wijze).
pi_200267236
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:57 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ja beide zijn hier in ierland populair, maar revolut is nummero 1 want het is brits en is dus handiger om bv. met ponden te betalen als je naar het door het VK bezette deel van Ierland reist. (hier in ierland is de algemene mening dat het gehele eiland ierland is maar het VK bezet het noordelijke deel op illegale wijze).
Ik had een Duitse IBAN nodig (Duitse werkgever vereiste dat, mocht geen NL IBAN for some strange reason :? ) terwijl ik Bunq gebruikte in NL. Ik wilde dat omzetten naar Bunq DE, maar toen zag ik deze tweets en was ik om naar N26 :@

twitter

twitter

De feature van Bunq om een nieuwe IBAN aan te maken binnen 2 seconden (max. 30 per jaar geloof ik) ben ik helaas nog nergens anders tegen gekomen. In de app ken je toe welke pas welke IBAN gebruikt. Rete-handig. Heeft Revolut ook zoiets of is het meer a la N26?

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 08-07-2021 14:05:36 ]
pi_200267260
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik had een Duitse IBAN nodig (Duitse werkgever vereiste dat, mocht geen NL IBAN for some strange reason :? ) terwijl ik Bunq gebruikte in NL. Ik wilde dat omzetten naar Bunq DE, maar toen zag ik deze tweets en was ik om naar N26 :@

[ twitter ]
[ twitter ]

De feature van Bunq om een nieuwe IBAN aan te maken binnen 2 seconden (max. 30 per jaar geloof ik) ben ik helaas nog nergens anders tegen gekomen. In de app ken je toe welke pas welke IBAN gebruikt. Rete-handig.
Oh ik wist niet dat bunq dat had. Als ik terug naar NL ga verhuizen neem ik sowieso de Bunq !

Revolut biedt ook metalen pasjes aan maar ik heb er nog geen besteld.
pi_200267295
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:05 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Oh ik wist niet dat bunq dat had. Als ik terug naar NL ga verhuizen neem ik sowieso de Bunq !

Revolut biedt ook metalen pasjes aan maar ik heb er nog geen besteld.
Aanrader. Je kan ook (virtuele en/of fysieke) Debit Mastercards aanvragen en die aan een van je IBAN's koppelen. Heb je ook geen pre-paid oplossing nodig en kan je eigenlijk overal op het internet betalen. Of geen creditcard meer nodig als je niets met het BKR te maken wilt hebben.

Zo heb ik er geen last van als Binance iDeal uitstaat. Ik gebruik dan gewoon mijn Debit Mastercard van Bunq die gelinked is aan een IBAN die ik speciaal voor crypto (uit-)betalingen heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 08-07-2021 14:18:10 ]
pi_200267327
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:08 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Aanrader. Je kan ook Debit Mastercards aanvragen en die aan een van je IBAN's koppelen. Heb je ook geen pre-paid oplossing nodig en kan je eigenlijk overal op het internet betalen. Of geen creditcard meer nodig als je niets met het BKR te maken wilt hebben.

Zo heb ik er geen last van als Binance iDeal uitstaat. Ik gebruik dan gewoon mijn Debit Mastercard van Bunq die gelinked is aan een IBAN die ik speciaal voor crypto (uit-)betalingen heb.
Ja ik had dit graag gehad toen ik nog in NL woonde.

Nu heb ik een ierse visa debit, een Revolut visa debit, een NL mastercard creditcard en een NL normale bankpas. Dus ik ben voorlopig wel voorzien, haha.
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:20:59 #224
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200267487
Ik betaal alles met mijn crypto.com credit card. Werkt als een tierelier en je krijgt nog cashback ook
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 14:43:53 #225
18653 crew  D.
pi_200267745
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik betaal alles met mijn crypto.com credit card. Werkt als een tierelier en je krijgt nog cashback ook
Debit card toch?
Da’s mijn Binance card tenminste wel :Y
pi_200267805
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:20 schreef Rossdale het volgende:
Geen problemen met betalen in de supermarkt? Het is algemeen bekend dat sommige supermarkten geen betalingen van Mastercard/Visa/AMEX accepteren... ook niet debit/prepaid. Alleen Maestro en Vpay.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200268872
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:43 schreef D. het volgende:

[..]

Debit card toch?
Da’s mijn Binance card tenminste wel :Y
Klopt, ik heb beiden.

Binance werkt lekkerder door de Binance App (persoonlijke mening), Crypto.com voordelen heb je meer bij hogere statussen (a la US credit cards). Ik ken iemand die door zo'n hogere status Crypto.com kaart nooit meer betaalt voor Spotify en Netflix. De maandelijkse afschrijvingen krijgt hij gewoon terug in CRO. Dat is lekker als CRO ook nog eens dik in het groen staat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 08-07-2021 15:52:13 ]
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:51:05 #228
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200270148
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:51 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Klopt, ik heb beiden.

Binance werkt lekkerder door de Binance App (persoonlijke mening), Crypto.com voordelen heb je meer bij hogere statussen (a la US credit cards). Ik ken iemand die door zo'n hogere status Crypto.com kaart nooit meer betaalt voor Spotify en Netflix. De maandelijkse afschrijvingen krijgt hij gewoon terug in CRO. Dat is lekker als CRO ook nog eens dik in het groen staat.
Jep, die benefits zijn wel handig idd. Maar nee nog geen problemen ondervonden, tot nu toe wordt de kaart overal geaccepteert. Ook gewoon contactloos etc.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Geen problemen met betalen in de supermarkt? Het is algemeen bekend dat sommige supermarkten geen betalingen van Mastercard/Visa/AMEX accepteren... ook niet debit/prepaid. Alleen Maestro en Vpay.
Ik moest hem eerst activeren bij een pinautomaat door een keer 20 euro te pinnen, zoals je vroeger ook met credit cards moest doen. Voordat ik dat deed, werkte de pinterminals bij winkels idd niet.

Het is gewoon een VISA card, dus zou overal moeten werken waar ze VISA accepteren. Ik betaal er zelfs mijn lunch mee in de bedrijfskantine ($0,11 cashback jonge _O- )
pi_200272105
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:30 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Je zou echt eens bitcoin moeten gebruiken. Dat werkt 100% en je hebt niet eens een klantenservice.

Revolut werkt wel fijn opzich maar ik zou er niet meer dan een maand salaris aan toe vertrouwen.
pi_200272208
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:00 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

Maar luister dan, ik zit zelf in Paxos Gold ipv pensioen te betalen (heb goed geregeld met mijn werkgever), is toch een paar honderd euro per maand. Kan fysiek goud kopen, of dit combineren met goud en ook nog es staken.

Een jaartje of wat terug nog eens een poging gedaan om in goud te investeren.

Die markt is echt ontiegelijk onduidelijk, je broker raad je fund x aan. En na een uur goed zoeken kom je er achter dat ook die fund gewoon papier goud is (wat eigenlijk altijd geval is)..

De ondoorzichtheid, fees (beheer kosten en in/uit stap kosten zijn killing) en vertrouwen is eigenlijk gewoon een no-go.

En als zelfs de Chinese overheid Tungsten aankoopt kan je bijna wel zeker zan dat geen één fonds of vault 100% gedekt is, zelfs als ze uiterst hun best doen.

Uiteindelijk alles maar in bitcoin gegooid. :')
pi_200272571
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:06 schreef Piva het volgende:

[..]

Een jaartje of wat terug nog eens een poging gedaan om in goud te investeren.

Die markt is echt ontiegelijk onduidelijk, je broker raad je fund x aan. En na een uur goed zoeken kom je er achter dat ook die fund gewoon papier goud is (wat eigenlijk altijd geval is)..

De ondoorzichtheid, fees (beheer kosten en in/uit stap kosten zijn killing) en vertrouwen is eigenlijk gewoon een no-go.

En als zelfs de Chinese overheid Tungsten aankoopt kan je bijna wel zeker zan dat geen één fonds of vault 100% gedekt is, zelfs als ze uiterst hun best doen.

Uiteindelijk alles maar in bitcoin gegooid. :')
Ik had zo'n 15 jaar geleden, ik was zo'n 16/17, ook opeens de drang om in goud te investeren. Al m'n spaargeld (3000 euro :') ) in een blok goud gestopt. Het ligt nog steeds ergens in een kluis en zou echt niet weten wat ik er mee aan moet.
pi_200272580
Snap niet waarom iedereen zo druk maakt ?
Gaat al weken zo dat donderdag de boel inkakt en in de weekend op loopt .
Reden de Amerikaanse shitholes die alles droppen voor winst.
Ik koop in op woendag avond tot aan vrijdag .
En weekend gaat alles weer stijgen omdat de Amerikaanse shit holes niks doen in de weekend en zeker niet op zondag de kerk dag .
Maandag ochtend verkoop ik de shit en starten we opnieuwe.
  donderdag 8 juli 2021 @ 20:43:25 #233
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200273592
De markt timen _O_

Waarom doet niet iedereen dit als het zo simpel is?
pi_200275409
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:43 schreef Nattekat het volgende:
Hèhè... eindelijk richting een mooi koopmoment.
Wanneer koop je, voordat je meer belachelijk gaat maken dat ik zeg dat 35K een mooi moment is (riep ik rond de 62K).
pi_200275454
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:00 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

Ik heb zo een vermoeden dat jouw werkgever een gelukszoeker is en dat het me niet verbazen zou dat jij nog een enorme naheffing krijgt.
pi_200275520
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:28 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Ik had zo'n 15 jaar geleden, ik was zo'n 16/17, ook opeens de drang om in goud te investeren. Al m'n spaargeld (3000 euro :') ) in een blok goud gestopt. Het ligt nog steeds ergens in een kluis en zou echt niet weten wat ik er mee aan moet.
Goud is als crisisinvestering een enorm waardevolle asset, nu, en ook over 5000 jaar. Mocht de shit echt de fan raken dan zit je met goud goed, ik zou alleen kijken of je je goud kan omzetten in kleine hoeveelheden, bijvoorbeeld pallets, of nog beter van die 1 gram gecertificeerde kaarten.
pi_200276026
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 20:43 schreef Rossdale het volgende:
De markt timen _O_

Waarom doet niet iedereen dit als het zo simpel is?
Omdat mensen slapen.

Ik zelf werk in de avond precies tussen de tijden door.

In de avond word er gehandelt door Amerikanen en ben ik wakker.
In de ochtend worden Nederlandse wakker en ga ik net naar huis en heb ik india handel te pakken.
En als ik ga eten mijn ochtend eten dan zijn de Nederlandse mensen net thuis en aan de avond eten.

Dus tja ik heb geluk dat ik anders werk en slaap.
pi_200276048
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 22:30 schreef raptorix het volgende:

[..]

Goud is als crisisinvestering een enorm waardevolle asset, nu, en ook over 5000 jaar. Mocht de shit echt de fan raken dan zit je met goud goed, ik zou alleen kijken of je je goud kan omzetten in kleine hoeveelheden, bijvoorbeeld pallets, of nog beter van die 1 gram gecertificeerde kaarten.
Blijkt ook al een ballon te zijn.
Door goud 2x te verkopen op papier gebackt door een valuta moet een van de twee betaalt gaan worden.

En daar komen de mensen nu achter .
Niks voor niks is de goud prijs aan het zakken.
pi_200277018
Boh geen goed gevoel over de nacht qua prijsontwikkeling.
blablablabla
  vrijdag 9 juli 2021 @ 01:18:05 #240
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_200277140
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 00:36 schreef Elan het volgende:
Boh geen goed gevoel over de nacht qua prijsontwikkeling.
De nacht nee.
Maar de ochtend weer wel dan is india en japan weer bezig.

Dan gaat het weer omhoog met 2 tot 2.4k op de bitcoin
  vrijdag 9 juli 2021 @ 07:47:51 #241
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_200278095
Ah joh chinees nieuwjaar is als het goed is weer zo voorbij, dan gaan we in 1 rechte lijn weer omhoog 👍🚀🚀
  vrijdag 9 juli 2021 @ 08:31:59 #242
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_200278428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 07:47 schreef Apekoek het volgende:
Ah joh chinees nieuwjaar is als het goed is weer zo voorbij, dan gaan we in 1 rechte lijn weer omhoog 👍🚀🚀
Ik denk het niet .
Het is verboden om crypto zelfs te bezitten.
Dus dat is einde verhaal daar.
pi_200278468
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 08:31 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Ik denk het niet .
Zit met smart te wachten op die 2k,2,4k stijging deze morgen. >:O
pi_200278857
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 08:37 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Zit met smart te wachten op die 2k,2,4k stijging deze morgen. >:O
Hij bedoelt natuurlijk zijn morgen!
pi_200278981
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 07:47 schreef Apekoek het volgende:
Tijdreiziger gespot. Zit je ook nog midden in de strenge lockdown?
What Would Goku Do
pi_200279227
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 08:31 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Ik denk het niet .
Alsof ze dat kunnen controleren.
blablablabla
pi_200279330
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 22:54 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Blijkt ook al een ballon te zijn.
Door goud 2x te verkopen op papier gebackt door een valuta moet een van de twee betaalt gaan worden.

En daar komen de mensen nu achter .
Niks voor niks is de goud prijs aan het zakken.
We hebben het hier over fysiek goud,goud op papier is zelfde als shitcoins.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 11:22:25 #248
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_200280131
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 09:31 schreef viagraap het volgende:

[..]

Tijdreiziger gespot. Zit je ook nog midden in de strenge lockdown?

Nee nee, wat is dat een lockdown? En waarvoor?

Ik zit nog in februari 2018, ben inderdaad een tijdreiziger.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 juli 2021 @ 12:48:33 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200281345
Ingestapt.

Nu twijfel ik of ik het in alts wil steken of niet, Bitcoin zit wel op een redelijk stabiele bodem.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 9 juli 2021 @ 12:53:04 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200281451
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Ingestapt.

Nu twijfel ik of ik het in alts wil steken of niet, Bitcoin zit wel op een redelijk stabiele bodem.
Lekker in btc blijven en 10 jaar op je handen blijven zitten.

Maar dat gaat niet gebeuren, we kennen je ondertussen wel een beetje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 juli 2021 @ 13:00:59 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200281581
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker in btc blijven en 10 jaar op je handen blijven zitten.

Maar dat gaat niet gebeuren, we kennen je ondertussen wel een beetje.
Eigenlijk is de enige reden dat ik Ethereum heb verlaten deze run dat ik het gevoel had dat Ethereum niet veel meer zou gaan stijgen. En Mina wilde ik sowieso al.

Ik heb gelijk gekregen, alleen de manier waarop was even wat minder :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 9 juli 2021 @ 13:03:19 #252
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200281619
Dat zeg ik. We kennen je ondertussen wel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200281673
quote:
Ingestapt.

Ingestapt?

Brb even mijn ChainLink entries van gisteren en vanmorgen verkopen met het beetje winst die ik nu heb.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 09-07-2021 13:05:56 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 juli 2021 @ 13:12:16 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200281795
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:05 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ingestapt?

Brb even mijn ChainLink entries van gisteren en vanmorgen verkopen met het beetje winst die ik nu heb.
Bitcoin staat op het laagste punt van deze week :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200282758
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bitcoin staat op het laagste punt van deze week :P
Gisteren anders 500 euro lager ingestapt >:O
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 juli 2021 @ 14:05:51 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200282768
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 14:05 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Gisteren anders 500 euro lager ingestapt >:O
Volgens mij ben je nu nog meer kwijt aan trading fees :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 9 juli 2021 @ 17:27:35 #257
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_200285969
quote:
Ingestapt.

Btc houw ik vast.
Ada . (Houw ik vast )
Smart contracten gaan deze maand active worden.
Beetje de enigste coin die er bij .
Verder koop ik alleen altcoins die leuk lopen .
Etc wel dat is duidelijk.
Maar handel ik ook in.

Bond gaat leuk op neer.
Forth gaat leuk op en neer .
Als week trader zijn het leuk coins aangezien ze 25% verschil kan kopen en verkopen.
Staan wel op coinbase.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 17:29:03 #258
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_200285998
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 14:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volgens mij ben je nu nog meer kwijt aan trading fees :P
Is er niet bij binance.
En bij coinbase is het 1euro via dai .
  vrijdag 9 juli 2021 @ 19:40:05 #259
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200287915
Die Wyckoff op BTC gaat ook goed he. We vliegen zo de 40k door.

O nee... :')
pi_200292472
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:29 schreef suijkerbuijk het volgende:
Snap niet waarom iedereen zo druk maakt ?
Gaat al weken zo dat donderdag de boel inkakt en in de weekend op loopt .
Reden de Amerikaanse shitholes die alles droppen voor winst.
Ik koop in op woendag avond tot aan vrijdag .
En weekend gaat alles weer stijgen omdat de Amerikaanse shit holes niks doen in de weekend en zeker niet op zondag de kerk dag .
Maandag ochtend verkoop ik de shit en starten we opnieuwe.
Weekenden zijn altijd extremer. Dat heb ik ook gemerkt. In welke coins handel je?
pi_200293534
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 23:20 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Weekenden zijn altijd extremer. Dat heb ik ook gemerkt. In welke coins handel je?
Coinbase
Btc
Etc
Ada
Forth
Bond

Binance
Etc
Ada
Vet
Chz
Trx
Btt

Btt en trx staan in vast houden en krijg ik de coin nft apenft voor terug .

Dit is het een beetje eigenlijk.
pi_200295182
twitter

quote:
"We want the regulators and banks to also participate so that Paraguayans or foreigners can operate with these assets legally, because we know that illegal transactions exist here and in other countries," he told the outlet late last month. "We want to be a crypto-friendly country."

On the question of taking a similar approach to El Salvador, Rejala was quoted as saying: "It is a bill of digital assets and it differs from that of El Salvador because they are taking it as legal currency and in Paraguay it will be impossible to do something like that."
https://www.theblockcrypt(...)lation-law-next-week
  zaterdag 10 juli 2021 @ 15:32:40 #263
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_200299719
Mooie tijd om te detoxen, deze markt.
  Moderator zaterdag 10 juli 2021 @ 15:42:26 #264
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200299853
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 15:32 schreef Plots het volgende:
Mooie tijd om te detoxen, deze markt.
Wat bedoel je met detoxen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 10 juli 2021 @ 15:45:05 #265
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_200299893
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 15:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat bedoel je met detoxen?
Niet meer de hele tijd Telegram checken, graphs en nieuwe coins analyseren etc.
pi_200306413
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 15:45 schreef Plots het volgende:

[..]

Niet meer de hele tijd Telegram checken, graphs en nieuwe coins analyseren etc.
Nieuwe coins analyseren moet je gewoon blijven doen, goed koopmoment
pi_200311118
Dit topic is weer zo goed als dood. Bodem is in
  zondag 11 juli 2021 @ 13:47:32 #268
131603 Afwazig
Serious business
pi_200311699
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:01 schreef Piva het volgende:
Is wel een mooie indicator ja.
  zondag 11 juli 2021 @ 14:14:48 #269
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_200312057
quote:
Nu nog om de dag een post, tijdens de bearmarket tussen 2018 en 2020 waren er volgens mij dagen achtereen geen posts?
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 14:30:48 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200312283
quote:
Bags worden in stilte gevuld, verder is er nog vrij weinig om te doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 12 juli 2021 @ 08:48:38 #271
456828 viceversa
graag verwijderen
pi_200325909
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 14:14 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nu nog om de dag een post, tijdens de bearmarket tussen 2018 en 2020 waren er volgens mij dagen achtereen geen posts?
Ja, het dieptepunt van de vorig bear market was een jaar na de bull, dus dan duurt het nog wel even.
graag verwijderen
pi_200326093
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 08:48 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ja, het dieptepunt van de vorig bear market was een jaar na de bull, dus dan duurt het nog wel even.
Denken dat dit een bear market is. :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 juli 2021 @ 10:02:36 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200326633
Ik ben alweer langzaam richting een ATH aan het gaan met mijn portfolio :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 12 juli 2021 @ 10:07:27 #274
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_200326695
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Koop ook maar etc classic.
De ada bedenker zit nu in de top van hun.
En gaat ath classic opwaarderen.
Ik zie dat op eens gaan stijgen namelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door suijkerbuijk op 12-07-2021 10:26:31 ]
pi_200326698
wanneer komt er weer een dipje heb al geld voor klaar staan
  maandag 12 juli 2021 @ 10:12:37 #276
131603 Afwazig
Serious business
pi_200326737
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 09:08 schreef Piva het volgende:

[..]

Denken dat dit een bear market is. :')
Dit
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 juli 2021 @ 10:15:43 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200326767
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 10:07 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Koop ook maar ath classic.
Wat
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200326786
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 10:07 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Koop ook maar ath classic.
Bedoel je niet ETC?
Heb ook Classic, het heeft de reputatie van shitcoin maar het is sowieso schaars en potentieel waardevol.
blablablabla
  maandag 12 juli 2021 @ 10:27:43 #279
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_200326914
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Koop ook maar etc classic.
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 10:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Bedoel je niet ETC?
Heb ook Classic, het heeft de reputatie van shitcoin maar het is sowieso schaars en potentieel waardevol.
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 10:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat
Etc classic ja zag dat google weer zat te kutten.
pi_200326946
Hashrate BTC klimt ook langzaam weer omhoog. Ik kan mij voorstellen dat daarmee het vertrouwen van de kopers ook weer terug komt.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 juli 2021 @ 11:10:26 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200327446
ETC is nog net niet van het kaliber Doge :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200328186
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 11:10 schreef Nattekat het volgende:
ETC is nog net niet van het kaliber Doge :N
Wat natuurlijk bullshit is aangezien het wel degelijk een praktische functie heeft in DeFi Compatibility en daarnaast een relatief lage max supply heeft.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 juli 2021 @ 12:02:52 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200328201
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat natuurlijk bullshit is aangezien het wel degelijk een praktische functie heeft in DeFi Compatibility en daarnaast een relatief lage max supply heeft.
Ethereum is idd een mooi project. Het is gewoon Ethereum, maar dan met een complete chaos.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200328304
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ethereum is idd een mooi project. Het is gewoon Ethereum , maar dan met een complete chaos.
Daar zit in combinatie met een fixed supply dus juist het potentieel.
blablablabla
  maandag 12 juli 2021 @ 16:50:16 #285
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_200331752
We hebben het steeds wel over die dubbele piek zoals in 2013, maar toen was er zoveel minder geld in de markt. Er moet nu zo enorm veel geld ingaan wil je later dit jaar een tweede piek hebben. Is dat eigenlijk (op zo’n kort termijn) wel realistisch?
  maandag 12 juli 2021 @ 17:55:59 #286
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_200332488
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 16:50 schreef Apekoek het volgende:
We hebben het steeds wel over die dubbele piek zoals in 2013, maar toen was er zoveel minder geld in de markt. Er moet nu zo enorm veel geld ingaan wil je later dit jaar een tweede piek hebben. Is dat eigenlijk (op zo’n kort termijn) wel realistisch?
Nee .
Of op eens moet je met bitcoins iets direct kunnen betalen.
Zoals een tesla of iets anders.

Tot die tijd is het allemaal kruimel werk of je moet vast houden .

Enigste wat je kan doen is in shitcoins en hopen dat die over de kop verkocht word en gekocht word door mensen die heb zucht hebben.

Is digitale coins als dit een piramide spel?
Ja het is maar dat is met aandelen ook maar een onstabiel overheid en eu ook.

Alles is en namelijke een piramide spel waar de geld bij de rijke komt en daarna dood ligt .
Een van de reden dat er veel dood geld is in de wereld en daarom bij gedrukt moet worden.

Tenslotte als je geld weg legt in een kluis en het blijft daar voor eeuwig dan het geld wat in omloop is is te kort .
Dus persen aan geen rente dus inflatie .

Ook leuk nieuws niks met crypto maar het zet je wel aan denken waarom steeds meer crypto gekocht word door de whales.

[ Bericht 22% gewijzigd door suijkerbuijk op 12-07-2021 18:39:10 ]
  maandag 12 juli 2021 @ 19:04:00 #287
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_200333377
Get ready voor de volgende dump dus
pi_200333763
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 16:50 schreef Apekoek het volgende:
Terug naar de vorige piek mag ook
  maandag 12 juli 2021 @ 19:40:40 #289
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_200333830
quote:
9s.gif Op maandag 12 juli 2021 19:34 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

Terug naar de vorige piek mag ook
Als er geen nieuwe ATH dit jaar komt, zullen we volgend jaar denk ik daar wel staan.
pi_200334348
quote:
Jim Rogers Regrets Not Buying Bitcoin but Warns Governments May Outlaw Cryptocurrencies. Renowned investor Jim Rogers, who co-founded the Quantum Fund with billionaire investor George Soros, now regrets not buying bitcoin. However, he is still worried that governments can outlaw bitcoin if it becomes a viable currency.4 mrt. 2021

Heb dit altijd wel een interessante take gevonden. Als zijn theorie correct is zou er eerst nog (veel) meer geld uit de markt moeten alvorens we weer een beetje omhoog kunnen kijken.
blablablabla
  dinsdag 13 juli 2021 @ 07:00:20 #291
456828 viceversa
graag verwijderen
pi_200339115
Nu ook geen Euro bank withdrawals meer bij Binance.
graag verwijderen
pi_200339158
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 07:00 schreef viceversa het volgende:
:{
pi_200339337
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 20:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb dit altijd wel een interessante take gevonden. Als zijn theorie correct is zou er eerst nog (veel) meer geld uit de markt moeten alvorens we weer een beetje omhoog kunnen kijken.
Aanpak van illegale zaken is altijd goed voor de prijs.
pi_200339343
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 07:00 schreef viceversa het volgende:
Waar de fuck zijn ze mee bezig??
pi_200339355
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 10:07 schreef amp25 het volgende:
wanneer komt er weer een dipje heb al geld voor klaar staan
Denk dat we nog wel een jaartje blijven wiebelen tussen 30 en 40, denk dat de grote jongens nu gewoon heeeeeeeeel rustig aan het bijkopen zijn.
  Moderator dinsdag 13 juli 2021 @ 08:13:21 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200339362
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 08:08 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

De overheid is aan het ingrijpen :)
4045
onlogisch
pi_200339364
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 08:08 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Heel simpel, Binance is een erg shady bedrijf, als bank mag je geen zaken doen met derden als deze niet kunnen aantonen dat hun klanten geen schimmige zaken doen of hun inkomsten niet goed kunnen verantwoorden.
Ik roep het al langer Binance als handelsplatform is prima, maar ik zou er niet te veel op de rekening zetten daar.
pi_200339372
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 08:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De overheid is aan het ingrijpen :)
Klopt, ik denk dat Musk ook aan zijn oren is getrokken, doet met SpaceX natuurlijk veel overheidsopdrachten, en die wil hij natuurlijk niet verliezen.
  Moderator dinsdag 13 juli 2021 @ 08:16:27 #299
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200339381
quote:
Jammer van het spannende muziekje. Maar de strekking van het verhaal klopt wel. Containers van Shanghai naar Rotterdam gingen vlak voor corona voor zo'n $1800-$2700. Nu komen er prijzen voorbij van $16k-$19k

_O_
4045
onlogisch
pi_200339446
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 08:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jammer van het spannende muziekje. Maar de strekking van het verhaal klopt wel. Containers van Shanghai naar Rotterdam gingen vlak voor corona voor zo'n $1800-$2700. Nu komen er prijzen voorbij van $16k-$19k

_O_
Containers zijn ook beetje gekke dingen, het zijn geen items die je besteld voor de leuk maar puur omdat je ze nodig hebt, in een normale situatie is vraag en aanbod daar vrijwel in evenwicht, echter op het moment dat er een tekort is dan kun je gelijk een explosie in de prijs zien, stel dat ik autos maak in Europa, en ik heb die onderdeeltjes uit China nodig, dan kan ik moeilijk zeggen: Mwoah laat maar zitten. Je krijgt dan gelijk een enorme concurrentie op de capaciteit. Voor veel zaken valt de prijs ook nog wel mee, zo uit me hoofd ongeveer op 70 dollar per kuub, echter voor wat meer volumieuze zaken zal dit wel veel impact hebben omdat je marge dan compleet wegvalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')