Hij weegt 3 x zoveel als Chris Froome en kan dus ook 3 x hard trappenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het zit hem in de bovenmenselijke kracht in zijn benen.
The Braad weet. Never skip leg day.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Er is zelfs geen broekmaat meer voor zijn gespierde benen.
Korte spieren betekent vaak explosieve kracht. En de Braad leeft niet benauwd blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou eerlijk is eerlijk, de koppeling in z'n Xsara ging echt loodzwaar maar zelf had hij er geen problemen mee. Misschien toch korte maar krachtige beentjes.
Aan de andere kant, die auto had meer euvels waarvan sommige zelfs vrij gevaarlijk waren, en toch heeft hij er een tijdje in rondgereden ogenschijnlijk zonder zich daar heel druk om te maken.
Hij doet lunges met die gewichten, dat is geen kattepies.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
The Braad weet. Never skip leg day.
[..]
Korte spieren betekent vaak explosieve kracht. En de Braad leeft niet benauwd blijkt wel weer.
Beetje trainen en hij sloopt Badr.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:59 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hij weegt 3 x zoveel als Chris Froome en kan dus ook 3 x hard trappen
Zijn die twee nu samen in het liefdes bootje?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:24 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Haribo, wie dan? @:phoenixgod ?
Okay braddiequote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:10 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
of habihomo, met je holmaatjes, kankerts lekker een eind op, mafkees, moet ik soms bij je langs komen, habihomo.
Wat ga jij doen dan als je langskomt?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:10 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
of habihomo, met je holmaatjes, kankerts lekker een eind op, mafkees, moet ik soms bij je langs komen, habihomo.
Wat stond hier?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
handdoeken zijn ook niet nodig hoor
ben verbaasd dat jij er nog niet zit, zitten veel mensen die wel van een drankje te veel houdenquote:
Nog 3 x die gewichtjes optillen en als Badr dan 1 x iets verkeerds zegt....quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beetje trainen en hij sloopt Badr.
Maar hopen dat Badr voor meer dan 10 euro getankt heeft dan. Kan hij vluchten voor Braadrquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:16 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nog 3 x die gewichtjes optillen en als Badr dan 1 x iets verkeerds zegt....
is de schuld van de overheidquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:17 schreef Modus het volgende:
[..]
404 - image not found
URL invalid or expired
Habibo ik waarschuw je stop met die homofobe opmerkingen. En met dat dreigen dat je wel even langskomt. Want ik waarschuw je ik heb familie op het kamp in omstreken Hilversumquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:16 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
krijg de habihomo maar pisbak, jij moet je vinger maar ergens uit halen
Ben wel jaloers dat hij zulke grote shirts kan dragen kan je als vaatdoek en alles gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is de schuld van de overheid
[ afbeelding ]
Daar zijn we allemaal geband.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:20 schreef Vliegbaard het volgende:
Kunnen we het hier een beetje gezellig houden ja? Schelden doen we maar tijdens de livestream op de sjet van Braddie
Er is er eentje die loopt te kankeren hier. Op Eend. Geen idee waarom?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:20 schreef Vliegbaard het volgende:
Kunnen we het hier een beetje gezellig houden ja? Schelden doen we maar tijdens de livestream op de sjet van Braddie
Jij bent gewoon te bang hem te facen.quote:
Omdat ik wel eens Habibo schrijf kan niet iedereen hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Er is er eentje die loopt te kankeren hier. Op Eend. Geen idee waarom?
Habibo is dan ook wel schijt irritant abiquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens Habibo schrijf kan niet iedereen hebben
Sorry caneyquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Habibo is dan ook wel schijt irritant abi
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens Habibo schrijf kan niet iedereen hebben
‘Door de beugel vallen’ is een contaminatie.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:05 schreef murp het volgende:
[modbreak]Jullie krijgen 10 minuten om je posts terug te lezen en eventueel te editten.
Als ik straks dingen lees die niet door de beugel vallen dan ben jij de gevallen beugel[/modbreak]
SCUM!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:07 schreef Tlaloc het volgende:
Steam summer sale is begonnen, nog aanraders?
wattes?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:08 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
‘Door de beugel vallen’ is een contaminatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |