Ja of jumi was een alter ego van jouquote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:29 schreef Azula het volgende:
[..]
Jonge. Jumi was een slanke Indo genaamd Kimberly en ik ben gewoon ik.
Dit zijn toch geen zaken waar jij je druk om moet maken johquote:
Catfishen is iets voor lelijke dikke mensen en volgens mij waren ze er wel achter ook wie uit haar omgeving het was maar dat moet je aan @Chocolatebear vragen. Hij is degene die erachter kwam.quote:
Leuk toch? Lekker goedkoop, leuke Oostblok chicks, iets andere cultuur, goede muziek. Ben een keer in Polen geweest naar zo'n festival, zeker nicequote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:22 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja. Is dat wat? Vind Servië echt eng klinken.![]()
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Catfishen is iets voor lelijke dikke mensen en volgens mij waren ze er wel achter ook wie uit haar omgeving het was maar dat moet je aan @:chocolatebear vragen. Hij is degene die erachter kwam.
Also fok werkt op ipadres dat zou teveel gedoe zijn geweest. Denk je ga voor elke post uit- en inloggen ofzo koekoek.
Phantomesse/ Myrrquote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:44 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
Was volgens mij bekend idd wie het was, een of ander gaar jaloers schepsel uit directe omgeving.
Wel grappig dat rosepetals/sinepedraap ook vrolijk meelachen om de ontmaskering in dat topicquote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Catfishen is iets voor lelijke dikke mensen en volgens mij waren ze er wel achter ook wie uit haar omgeving het was maar dat moet je aan @:chocolatebear vragen. Hij is degene die erachter kwam.
Also fok werkt op ipadres dat zou teveel gedoe zijn geweest. Denk je ga voor elke post uit- en inloggen ofzo koekoek.
Nja m’n vriend kwam ermee en hij wil alleen als ik mee ga.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:42 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Leuk toch? Lekker goedkoop, leuke Oostblok chicks, iets andere cultuur, goede muziek. Ben een keer in Polen geweest naar zo'n festival, zeker nice
Denk toch aan je zoonquote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:52 schreef Azula het volgende:
[..]
Nja m’n vriend kwam ermee en hij wil alleen als ik mee ga.
Op zich wel leuk voor de ervaring nog even voordat ik straks al helemaal een serieuze graftak ben.Begin al aardig saai te worden.
…quote:
Hoe bedoel je hem niet hebt? Doe je hem soms weg?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 01:00 schreef Azula het volgende:
[..]
…
Sorry wist niet dat ik de dagen dat ik hem niet heb aan huis gekluisterd moest zijn en geen leven mag hebben.![]()
Hij heeft een vader weet je wel. Wat is dat toch met mensen die denken dat enkel vrouwen verantwoordelijk zijn voor hun kinderen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hem niet hebt? Doe je hem soms weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij struggled met de leefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |