abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 juli 2021 @ 17:40:21 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_200158486
Het hele bestaan van mannen is nou eenmaal kut.

Maar wat vind jij nou extra irritant mannengedrag?
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_200158978
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:40 schreef Mikeytt het volgende:
Het hele bestaan van mannen is nou eenmaal kut.
Nou ja, daar draait het meestal wel om, ja.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_200159100
Van die cucks die zichzelf vernederen om maar wat aandacht van een vrouw te krijgen.
pi_200159415
Dat ze alleen maar willen neuken
Cindy De Vuyst
  donderdag 1 juli 2021 @ 19:02:45 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200159420
Volgens mij kan het topic wel dicht hoor. We waren er al uit.

Vrouwen vinden het vervelend als mannen hun sokken laten slingeren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 1 juli 2021 @ 19:05:06 #6
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200159445
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:32 schreef JochemSjakie het volgende:
Van die cucks die zichzelf vernederen om maar wat aandacht van een vrouw te krijgen.
Incel gespot.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_200159504
Dat mannen tegenwoordig geen manieren hebben.

Zo heb ik een tijde gedate met een expat die al wel een tijd in Nederland woonde...

Het verbaasde hem dat ik eiste dat hij de deur voor mij open hield etc..
Oftewel: Hoffelijkheid en etiquette...
Zijn verklaring: Zo ben ik opgevoed en dat heb ik ook altijd gedaan ,maar mijn Nederlandse ex-vrouw en andere Nederlandse vrouwen die ik heb gedate moesten daar niks van hebben en toen ben ik er maar mee gestopt.


:')
pi_200160230
Mja, met vrouwen weet je zulke dingen nooit.

Als ze ergens moeite mee hebben, kijken ze je met omfloerste blikken aan of je ze wil helpen.

Maar als je zelf vraagt of ze hulp nodig hebben, worden ze kwaad en 'denk je dat ik het niet zelf kan?'

Ik ben maar gaan vragen wie het deed als ik er niet bij was.
Dan deden ze het zelf, zeiden ze.
Dus zei ik dat ze het nu dus ook wel zelf konden.

Geloof me; je stijgt meteen een paar puntjes in hun achting.

Oh wacht.
Het ging hier over mannengedrag :@ O-)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_200160259
En vrouwen gedrag, laten we nou niet doen alsof ze niet vals kunnen zijn, net als mannen.
pi_200160490
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 20:07 schreef christmastsunami het volgende:
En vrouwen gedrag, laten we nou niet doen alsof ze niet vals kunnen zijn, net als mannen.
Valser.
Bij sommigen zit het manipuleren er al vroeg in.
Zo waren de kleinkinderen van de werkgever eens in de kas aan het helpen.
Zij (9) had een karretje dat wat zwaarder liep.
Dus vroeg ze aan haar broertje (8) of zijn karretje goed was.
Toen hij ja zei, vroeg zij of hij wilde ruilen.
Nou had ik het op die leeftijd gedaan, maar hij zei zonder omhaal, keihard nee.
Ik had zoiets van :{ :') _O- _O_
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 1 juli 2021 @ 21:02:19 #11
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_200160978
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 20:05 schreef marc0871 het volgende:
Mja, met vrouwen weet je zulke dingen nooit.

Als ze ergens moeite mee hebben, kijken ze je met omfloerste blikken aan of je ze wil helpen.

Maar als je zelf vraagt of ze hulp nodig hebben, worden ze kwaad en 'denk je dat ik het niet zelf kan?'

Ik ben maar gaan vragen wie het deed als ik er niet bij was.
Dan deden ze het zelf, zeiden ze.
Dus zei ik dat ze het nu dus ook wel zelf konden.

Geloof me; je stijgt meteen een paar puntjes in hun achting.

Oh wacht.
Het ging hier over mannengedrag :@ O-)
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 20:07 schreef christmastsunami het volgende:
En vrouwen gedrag, laten we nou niet doen alsof ze niet vals kunnen zijn, net als mannen.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 20:22 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Valser.
Bij sommigen zit het manipuleren er al vroeg in.
Zo waren de kleinkinderen van de werkgever eens in de kas aan het helpen.
Zij (9) had een karretje dat wat zwaarder liep.
Dus vroeg ze aan haar broertje (8) of zijn karretje goed was.
Toen hij ja zei, vroeg zij of hij wilde ruilen.
Nou had ik het op die leeftijd gedaan, maar hij zei zonder omhaal, keihard nee.
Ik had zoiets van :{ :') _O- _O_
Irritant mannengedrag: het zo moeilijk hebben met het bestaan van dit topic dat ze het niet kunnen laten erin te gaan mieren over vrouwen, terwijl daar nota bene een eigen topic voor is gecreëerd.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_200164390
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 19:10 schreef Brybry het volgende:
Dat mannen tegenwoordig geen manieren hebben.

Zo heb ik een tijde gedate met een expat die al wel een tijd in Nederland woonde...

Het verbaasde hem dat ik eiste dat hij de deur voor mij open hield etc..
Oftewel: Hoffelijkheid en etiquette...
Zijn verklaring: Zo ben ik opgevoed en dat heb ik ook altijd gedaan ,maar mijn Nederlandse ex-vrouw en andere Nederlandse vrouwen die ik heb gedate moesten daar niks van hebben en toen ben ik er maar mee gestopt.


:')
Eisen dat men de deur voor je openhoudt :')

Respect eis je niet, respect verdien je.
pi_200165376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 20:22 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Valser.
Bij sommigen zit het manipuleren er al vroeg in.
Zo waren de kleinkinderen van de werkgever eens in de kas aan het helpen.
Zij (9) had een karretje dat wat zwaarder liep.
Dus vroeg ze aan haar broertje (8) of zijn karretje goed was.
Toen hij ja zei, vroeg zij of hij wilde ruilen.
Nou had ik het op die leeftijd gedaan, maar hij zei zonder omhaal, keihard nee.
Ik had zoiets van :{ :') _O- _O_
Ik zag het bij jongerenwerk. Meisjes vanaf 8 waren vals, roddelen, jongens gezellig willen spelletjes spelen. Schrok hoe vroeg dat gedrag er bij meiden is.
pi_200165403
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 08:29 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Eisen dat men de deur voor je openhoudt :')

Respect eis je niet, respect verdien je.
Verbazingwekkend dat er meerdere dates zijn gekomen. Maar ze heeft wel gelijk. Ik date liever expats dan Nederlanders. Ze zijn hoffelijker en hebben betere manieren.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 11:02:05 #15
184769 crew  Deisyy
pi_200166036
Klachten over vrouwengedrag mogen hier VF / Welk vrouwengedrag vind jij vervelend?

Dat topic was uiteraard een beetje naar beneden gezakt *)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 2 juli 2021 @ 11:12:50 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200166162
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 10:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik zag het bij jongerenwerk. Meisjes vanaf 8 waren vals, roddelen, jongens gezellig willen spelletjes spelen. Schrok hoe vroeg dat gedrag er bij meiden is.
Dat begint zelfs al een paar jaar eerder ("die step is van MIJ, MIJ, MIJ, daar mag jij helemaal niet mee spelen!!!"), hoewel het opeens hard toeneemt als de pre-puberteit start. Langzaamaan veranderen jongens van wezens waarmee je (inderdaad) gezellig spelletjes speelt in objecten om om te vechten. :')

O.k., blijkbaar wat offtopic dus. Ontopic: respectloosheid tegenover vrouwen vanuit helaas best wat mannen.
pi_200166196
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 10:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik zag het bij jongerenwerk. Meisjes vanaf 8 waren vals, roddelen, jongens gezellig willen spelletjes spelen. Schrok hoe vroeg dat gedrag er bij meiden is.
Heeft dit ook niet iets met opvoeding te maken?
  vrijdag 2 juli 2021 @ 11:20:06 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200166260
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Heeft dit ook niet iets met opvoeding te maken?
Het is gewoon iets natuurlijks. Schijnt ermee te maken hebben dat mannen vaak toch nog de bovenliggende, beslissingen makende partij zijn. Dat zorgt voor een concurrentiestrijd om de plekken die er voor vrouwen te verdelen zijn, op diverse gebieden.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 12:16:10 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_200167165
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 19:10 schreef Brybry het volgende:
Dat mannen tegenwoordig geen manieren hebben.

Zo heb ik een tijde gedate met een expat die al wel een tijd in Nederland woonde...

Het verbaasde hem dat ik eiste dat hij de deur voor mij open hield etc..
Oftewel: Hoffelijkheid en etiquette...
Zijn verklaring: Zo ben ik opgevoed en dat heb ik ook altijd gedaan ,maar mijn Nederlandse ex-vrouw en andere Nederlandse vrouwen die ik heb gedate moesten daar niks van hebben en toen ben ik er maar mee gestopt.

:')
Eiste? Wow
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 2 juli 2021 @ 12:34:06 #20
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200167439
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 12:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eiste? Wow
Dit idd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200168097
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 10:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Verbazingwekkend dat er meerdere dates zijn gekomen. Maar ze heeft wel gelijk. Ik date liever expats dan Nederlanders. Ze zijn hoffelijker en hebben betere manieren.
Ik date liever vrouwen met minder conservatieve denkbeelden en wat dat betreft zijn Nederlandse vrouwen prima. Hoffelijkheid is prima, maar dat mag dan wel van beide kanten komen en prinsessengedrag mag achterwege blijven.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200168721
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:02 schreef Deisyy het volgende:
Klachten over vrouwengedrag mogen hier VF / Welk vrouwengedrag vind jij vervelend?

Dat topic was uiteraard een beetje naar beneden gezakt *)
pi_200170110
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 10:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Verbazingwekkend dat er meerdere dates zijn gekomen. Maar ze heeft wel gelijk. Ik date liever expats dan Nederlanders. Ze zijn hoffelijker en hebben betere manieren.
Blijkbaar deed ik iets goed want ik heb uiteindelijk de boel verbroken _O-
pi_200170161
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 16:20 schreef Brybry het volgende:

[..]

Blijkbaar deed ik iets goed want ik heb uiteindelijk de boel verbroken _O-
goed zo als ik een ex tegenkom denk ik nog steeds, dit schoot dus niet op, kwa liefde bijvoorbeeld
pi_200170211
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:28 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ik date liever vrouwen met minder conservatieve denkbeelden en wat dat betreft zijn Nederlandse vrouwen prima. Hoffelijkheid is prima, maar dat mag dan wel van beide kanten komen en prinsessengedrag mag achterwege blijven.
Goede manieren hebben heeft niks met conservatieve denkbeelden te maken.
pi_200170433
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 16:24 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Goede manieren hebben heeft niks met conservatieve denkbeelden te maken.
Juist. Ik ben verre van conservatief maar ik hecht wel waarde aan goede manieren.

Sterker nog, ik date doorgaans mannen uit een bepaald milieu maar zelf ben ik af en toe een echte Tokkie. Ik heb echter wel manieren en etiquette meegekregen en kan mij dus gedragen. Dat verwacht ik dus ook van een partner.
  Admin vrijdag 2 juli 2021 @ 16:47:18 #27
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200170752
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 19:10 schreef Brybry het volgende:

Het verbaasde hem dat ik eiste dat hij de deur voor mij open hield etc..
Da's inderdaad nogal stom. Bij iemand die geen armen heeft is het best wel raar om dan niet even de deur open te houden.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200193631
-niet echt OT-

[ Bericht 95% gewijzigd door Lenny77 op 04-07-2021 09:47:15 ]
pi_200196605
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 20:05 schreef marc0871 het volgende:
Mja, met vrouwen weet je zulke dingen nooit.

Als ze ergens moeite mee hebben, kijken ze je met omfloerste blikken aan of je ze wil helpen.

Maar als je zelf vraagt of ze hulp nodig hebben, worden ze kwaad en 'denk je dat ik het niet zelf kan?'
Snap ik, het is een mijnenveld. Net als @Brybry ben ik gesteld op goede manieren, alleen heb ik andere ideeën over wat die behelzen. Ik denk dan aan op tijd komen, foutloze berichten schrijven, rekening houden met anderen. Het openhouden van deuren en het betalen van rekeningen komt mij voor als een overblijfsel uit een tijd waarin vrouwen als kwetsbare, minderwaardige wezens werden gezien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 4 juli 2021 @ 09:53:32 #30
441859 crew  Lenny77
pi_200196951
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 16:33 schreef Brybry het volgende:

[..]

Juist. Ik ben verre van conservatief maar ik hecht wel waarde aan goede manieren.

Sterker nog, ik date doorgaans mannen uit een bepaald milieu maar zelf ben ik af en toe een echte Tokkie. Ik heb echter wel manieren en etiquette meegekregen en kan mij dus gedragen. Dat verwacht ik dus ook van een partner.
Ik ben geen tokkie en hecht echt wel grote waarde aan manieren. Iemand die een ober, kassamedewerker of poetshulp asociaal, vernederend of grof behandeld ligt er bij mij meteen uit. Ook in taal waardeer ik manieren: het platte en groffe, daar hou ik niet van. Beleefdheid is een mooie eigenschap.
Maar ik wil niet dat ze deuren voor me openhouden, de rekening denken te moeten betalen of mijn jas aannemen enz. Ik ben geen prinses en heb prima handjes om al die dingen zelf te doen. Ik heb ook een eigen inkomen dus ik betaal netjes mee!
Ook qua werkzaamheden: als ik het zelf kan dan doe ik het zelf, als ik het niet kan: dan wil ik het leren. Ik heb geen man nodig om 'vuile' klusjes op te knappen. Ik wil een partner, geen handige werkman of geldezeltje.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 4 juli 2021 @ 09:57:45 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200197011
Deuren open houden is gewoon normaal beleefd. Ik hou voor iedereen deuren op. Van de buurvrouw tot de ceo tot mn kleine neefje.

Als je echt wil kan ik m ook in je gezicht dichtgooien, maar dat wordt waarschijnlijk ook niet gewaardeerd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 4 juli 2021 @ 10:10:12 #32
11170 jerney
catlady 4life
pi_200197157
quote:
14s.gif Op zondag 4 juli 2021 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deuren open houden is gewoon normaal beleefd. Ik hou voor iedereen deuren op. Van de buurvrouw tot de ceo tot mn kleine neefje.

Als je echt wil kan ik m ook in je gezicht dichtgooien, maar dat wordt waarschijnlijk ook niet gewaardeerd.
Dit ja, of je mensen nu wel of niet kent. Kleine moeite.

Ik verwacht niet dat mensen deuren voor me open houden of iets in die richting, maar het is wel een aangename verrassing als het gebeurt. Niet dat het een maatstaaf is voor een goede, toekomstige relatie oid. :P

Wat ik irritant gedrag vind bij mannen is wanneer ze constant de behoefte voelen om je te manipuleren en te domineren. Boos worden wanneer je je eigen beslissingen maakt, zelfs wanneer die 0.0 invloed op hun welzijn hebben. Grote afknapper.
  zondag 4 juli 2021 @ 10:18:11 #33
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200197253
Jaloezie.

Gelukkig maar een subgroep, maar toch.
Vriendin van mij heeft een vriend. Ze is begin 40 en dit is haar 5de man, niets raars dus. Hij heeft er wel op los geleefd, heeft veel bedpartners gehad, onsjes, rondfladderen, alles erop en eraan.
Hij heeft wat moeite met het feit dat zij eerdere mannen heeft gehad.

Die twee verschillende maten, dat vind ik naar mannen gedrag. Zie het ook vrijwel enkel bij mannen. Ik ken wel vrouwen die voor een partner eenzelfde maat willen, maar niet dat ja maar dat is anders.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200197269
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 19:10 schreef Brybry het volgende:
Dat mannen tegenwoordig geen manieren hebben.

Zo heb ik een tijde gedate met een expat die al wel een tijd in Nederland woonde...

Het verbaasde hem dat ik eiste dat hij de deur voor mij open hield etc..
Oftewel: Hoffelijkheid en etiquette...
Zijn verklaring: Zo ben ik opgevoed en dat heb ik ook altijd gedaan ,maar mijn Nederlandse ex-vrouw en andere Nederlandse vrouwen die ik heb gedate moesten daar niks van hebben en toen ben ik er maar mee gestopt.


:')
Eiste? :o :')
  zondag 4 juli 2021 @ 11:06:04 #35
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200197786
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 10:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Jaloezie.

Gelukkig maar een subgroep, maar toch.
Vriendin van mij heeft een vriend. Ze is begin 40 en dit is haar 5de man, niets raars dus. Hij heeft er wel op los geleefd, heeft veel bedpartners gehad, onsjes, rondfladderen, alles erop en eraan.
Hij heeft wat moeite met het feit dat zij eerdere mannen heeft gehad.

Die twee verschillende maten, dat vind ik naar mannen gedrag. Zie het ook vrijwel enkel bij mannen. Ik ken wel vrouwen die voor een partner eenzelfde maat willen, maar niet dat ja maar dat is anders.
Dit dus. En dan doen alsof ze zelf zo netjes zijn en niet vreemdgaan en dergelijke, maar het toch doen als ze er de kans voor krijgen.
En vrouwen zijn vieze sletten als ze er op los fladderen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator zondag 4 juli 2021 @ 14:49:10 #36
441859 crew  Lenny77
pi_200200591
Denk idd die dubbele standaard en hypocrisie.
Wel erop los neuken maar dan zo een meisje ook als slet beschouwen en geen goed relatie/ moedermateriaal... Voor je piet er in te steken was ze natuurlijk wel goed genoeg.
Zo ook dat sleutel-slotverhaal. Zij hebben een loper voor elk slot maar het slot mag maar 1 sleutel aanvaarden.
:')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200209110
ik walg van mezelf ik ben een nietsnut en een loser
mannen deugen niet
  maandag 5 juli 2021 @ 12:00:49 #38
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_200213879
quote:
1s.gif Op zondag 4 juli 2021 11:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dit dus. En dan doen alsof ze zelf zo netjes zijn en niet vreemdgaan en dergelijke, maar het toch doen als ze er de kans voor krijgen.
En vrouwen zijn vieze sletten als ze er op los fladderen.
Uberhaupt dit hypocriete gedrag, en dan maakt het mij niet uit of het van man naar vrouw is of vrouwen naar mannen, maar ga bij jezelf even na hoe jij bent. In staat zijn tot zelfreflectie is toch wel een erg belangrijke en aantrekkelijke eigenschap :)

Al gok ik dat de conclusie dan vaak is dat ze het prima vinden als ze het zelf doen maar de ander mag het niet, maar die wetenschap stopt ze niet...
pi_200233819
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 10:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Jaloezie.

Gelukkig maar een subgroep, maar toch.
Vriendin van mij heeft een vriend. Ze is begin 40 en dit is haar 5de man, niets raars dus. Hij heeft er wel op los geleefd, heeft veel bedpartners gehad, onsjes, rondfladderen, alles erop en eraan.
Hij heeft wat moeite met het feit dat zij eerdere mannen heeft gehad.

Die twee verschillende maten, dat vind ik naar mannen gedrag. Zie het ook vrijwel enkel bij mannen. Ik ken wel vrouwen die voor een partner eenzelfde maat willen, maar niet dat ja maar dat is anders.
Wel heel apart. Alle 2 ongeveer hetzelfde gedaan maar van de ene kan het niet en bij de andere wel/

Aparte vent

quote:
87s.gif Op zondag 4 juli 2021 22:00 schreef Boze_Eend het volgende:
ik walg van mezelf ik ben een nietsnut en een loser
mannen deugen niet
Rustig aan he ;)
Ze zijn niet allemaal hetzelfde
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:49:00 #40
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_200459083
Overdreven stoer doen bij vrienden, inclusief luidruchtig gedrag, snuiven en spugen.

Weigeren je credit te geven wanneer jij en niet zij zelf met iets goeds of een oplossing voor een probleem bent gekomen, omdat het hun ego te veel schaadt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 10:26:43 #41
441859 crew  Lenny77
pi_200467846
quote:
87s.gif Op zondag 4 juli 2021 22:00 schreef Boze_Eend het volgende:
ik walg van mezelf ik ben een nietsnut en een loser
mannen deugen niet
Nee joh, het overgrote deel van de mannen deugt echt wel!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200467965
Ben liever in het gezelschap van mannen, voel me daar het meest op mijn gemak.
Minpunt:

-Als de vrouw erbij is, ze ineens een ander persoon zijn -das de ergste!-
-Macho gedrag
-Kleinzerigheid bij een griepje ofzo
-Out of Order-
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:48:21 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_200470142
Zich pertinent niet kwetsbaar op durven stellen & zogenaamd alles onder controle hebben.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:48:56 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200471311
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:48 schreef Tinkepink het volgende:
Zich pertinent niet kwetsbaar op durven stellen & zogenaamd alles onder controle hebben.
Is niet typisch vrouwen. Ik zie meer mannen die dit doen dan vrouwen ;) .

Edit: dit is het mannen topic :+
Resistance is futile.
pi_200475534
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:35 schreef Satania het volgende:
Ben liever in het gezelschap van mannen, voel me daar het meest op mijn gemak.
Minpunt:

-Als de vrouw erbij is, ze ineens een ander persoon zijn -das de ergste!-
-Macho gedrag
-Kleinzerigheid bij een griepje ofzo
Ik voel me over het algemeen ook beter op m'n gemak bij mannen, vooral op de werkvloer. Heb het idee dat ze eerlijker zijn, directer. Je hoeft niet zo te gissen naar wat ze bedoelen. Vrouwen willen er nog wel eens omheen draaien, en daar kan ik niet zo goed tegen. :@

Maar idd... als sommige heren verkouden zijn, dan zijn ze zooohoooo ziekkkkk. En ook blijven sokken e.d. wel erg lang onder de stoel in de slaapkamer liggen. Het excuus: 'Die zie ik gewoon niet liggen.'
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 21 juli 2021 @ 19:08:47 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_200475590
quote:
88s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:02 schreef Celestien het volgende:

[..]

Ik voel me over het algemeen ook beter op m'n gemak bij mannen, vooral op de werkvloer. Heb het idee dat ze eerlijker zijn, directer. Je hoeft niet zo te gissen naar wat ze bedoelen. Vrouwen willen er nog wel eens omheen draaien, en daar kan ik niet zo goed tegen. :@

Grappig. Ik werk al 20 jaar in een mannenwereld (bouwgerelateerd. En nee, niets als secretaresse) maar dat om de hete brij heendraaien vind ik juist typisch mannengedrag. De vrouwen die ik om mij heen heb blinken juist uit in concrete en heldere communicatie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 21 juli 2021 @ 19:12:01 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200475620
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:35 schreef Satania het volgende:

-Kleinzerigheid bij een griepje ofzo
https://www.livescience.com/61164-man-flu-real.html


:{w
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200475640
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Grappig. Ik werk al 20 jaar in een mannenwereld (bouwgerelateerd. En nee, niets als secretaresse) maar dat om de hete brij heendraaien vind ik juist typisch mannengedrag. De vrouwen die ik om mij heen heb blinken juist uit in concrete en heldere communicatie.
Wat verhelderend. Wie weet ligt het er dan aan in welke sector, en dus met welk type mens, je werkt. Op kantoor alhier wordt voornamelijk geroddeld en gemopperd. Bij voorkeur over andere collagae.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200479307
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Grappig. Ik werk al 20 jaar in een mannenwereld (bouwgerelateerd. En nee, niets als secretaresse) maar dat om de hete brij heendraaien vind ik juist typisch mannengedrag. De vrouwen die ik om mij heen heb blinken juist uit in concrete en heldere communicatie.
Ik ben begonnen als constructie bankwerker/lasser op de bouw in ‘91.
Ik was de enige vrouw op de bouw, blue en totaal niet opgewassen tegen die ‘mannen’, in het bedrijf zelf waren ze oké recht door zee en direct.

Uiteindelijk uit de bouwwereld gegaan en via voornamelijk technische banen de grafische sector (offset drukkerij) ingerold.
Tussen vrouwen werken, nee dank je, ik ga die slangenkuil niet meer in. Ik ben gewend aan directheid duidelijkheid en eerlijkheid en dat vind ik soms bij vrouwen, vaker bij mannen.
Apart dat we verschillende ervaringen hebben, maar dat kan.
-Out of Order-
pi_200479437
quote:
88s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:02 schreef Celestien het volgende:

[..]

Ik voel me over het algemeen ook beter op m'n gemak bij mannen, vooral op de werkvloer. Heb het idee dat ze eerlijker zijn, directer. Je hoeft niet zo te gissen naar wat ze bedoelen. Vrouwen willen er nog wel eens omheen draaien, en daar kan ik niet zo goed tegen. :@

Maar idd... als sommige heren verkouden zijn, dan zijn ze zooohoooo ziekkkkk. En ook blijven sokken e.d. wel erg lang onder de stoel in de slaapkamer liggen. Het excuus: 'Die zie ik gewoon niet liggen.'
Mmm, @Celestien @Notorious_Roy
Post een artikel dat het wetenschappelijk onderzocht is, dat mannen ‘het zwaarder’ hebben.
🤔

Wat de sokken betreft, ik LAT, dus die sokken zijn gelukkig niet mijn probleem 😂
Hij pleurt ze keurig in de wasmand.
-Out of Order-
pi_200498439
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:33 schreef Satania het volgende:

[..]

Ik ben begonnen als constructie bankwerker/lasser op de bouw in ‘91.
Ik was de enige vrouw op de bouw, blue en totaal niet opgewassen tegen die ‘mannen’, in het bedrijf zelf waren ze oké recht door zee en direct.

Uiteindelijk uit de bouwwereld gegaan en via voornamelijk technische banen de grafische sector (offset drukkerij) ingerold.
Tussen vrouwen werken, nee dank je, ik ga die slangenkuil niet meer in. Ik ben gewend aan directheid duidelijkheid en eerlijkheid en dat vind ik soms bij vrouwen, vaker bij mannen.
Apart dat we verschillende ervaringen hebben, maar dat kan.
Tussen alle mannen op kantoor ben ik de enige vrouw die vaak meedogenloos direct en eerlijk is. Het is een fabeltje dat directheid past bij mannen. Net als dat mannen niet zouden roddelen. Dankzij alle mannen weet ik wie met wie seks heeft of seks gehad heeft.
pi_200500716
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:01 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Tussen alle mannen op kantoor ben ik de enige vrouw die vaak meedogenloos direct en eerlijk is. Het is een fabeltje dat directheid past bij mannen. Net als dat mannen niet zouden roddelen. Dankzij alle mannen weet ik wie met wie seks heeft of seks gehad heeft.
Het lijkt erop dat ik gewoon in een ontzettend leuk mannenteam werk, ‘mijn’ mannen zijn wel direct en integer.

Ik heb geen tijd om te ouwehoeren over wie het met wie doet. Dat wil ik niet eens weten, het interesseert me ook niet.

-en nee, niet alle mannen zijn direct en er zijn die roddelen. Ik zoek dat soort mensen in het algemeen gewoon niet op-
-Out of Order-
pi_200504018
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 19:10 schreef Brybry het volgende:
Dat mannen tegenwoordig geen manieren hebben.

Zo heb ik een tijde gedate met een expat die al wel een tijd in Nederland woonde...

Het verbaasde hem dat ik eiste dat hij de deur voor mij open hield etc..
Oftewel: Hoffelijkheid en etiquette...
Zijn verklaring: Zo ben ik opgevoed en dat heb ik ook altijd gedaan ,maar mijn Nederlandse ex-vrouw en andere Nederlandse vrouwen die ik heb gedate moesten daar niks van hebben en toen ben ik er maar mee gestopt.

:')
Iets eisen is niet erg hoffelijk...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')