Oef, je zou maar een obsessie zo heftig als deze knul hebben @Fok-itquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:10 schreef Remco2021 het volgende:
Neem de trainer die de selectie wil. Dus Henk Ten Cate lijkt me dan. Dan zijn vooral de getinte of donkere spelers tevreden en de blanken volgen wel.
Alsjeblieft niet zegquote:
Met Michel is er wel regelmatig wat animo in de dug out (vooral als het slecht gaat). Was genieten toen ie Standard of Club Brugge trainde.quote:
Nee, want "de selectie" moet gemaakt worden door de trainerquote:
Het is wel woke om dat te doen, maar nee. Ten Cate heeft recent niks gepresteerd.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:10 schreef Remco2021 het volgende:
Neem de trainer die de selectie wil. Dus Henk Ten Cate lijkt me dan. Dan zijn vooral de getinte of donkere spelers tevreden en de blanken volgen wel.
Zo soft is van Bronckhorst niet. Die gooide in de kampioensjaar vedette Kuijt uit de basis. Heb je toch ballen, zeker met de media lijntjes van Dominee Dirk en z’n populariteit. Gio heeft toen wel voet bij stuk gehouden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is wel woke om dat te doen, maar nee. Ten Cate heeft recent niks gepresteerd.
van Bronckhorst is veel te soft, die is ongeschikt als trainer. Co Adriaanse lijkt mij een goede pick.
Goed man, zo'n lekkere lunatic die die jongens opzweept. Overigens heeft hij bij Twente en in Belgie prima resultaten gehaald en zie ik hem instaat om met een goed strijdplan te komen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:21 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Met Michel is er wel regelmatig wat animo in de dug out (vooral als het slecht gaat). Was genieten toen ie Standard of Club Brugge trainde.
Gaat toch nooit gebeuren met die conservatieve voetbalbond en gezien het salarisbudget.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
Ernesto Valverde heeft geen club en kunnen we per direct aanstellen. Is toch al anderhalf jaar fotograaf aan het uithangen, die komt de tijd tussen de interlandperiodes wel door.
Degelijke man, kan binnen korte tijd een team neerzetten en is niet vastgehoekt op 4-3-3, laat zijn teams goed drukzetten, heeft prijzen gewonnen met Barça én Athletic Club.
E V zou wel een heel erg mooie zijn, die deed het gewoon heel behoorlijk bij Barca.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
Ernesto Valverde heeft geen club en kunnen we per direct aanstellen. Is toch al anderhalf jaar fotograaf aan het uithangen, die komt de tijd tussen de interlandperiodes wel door.
Degelijke man, kan binnen korte tijd een team neerzetten en is niet vastgehoekt op 4-3-3, laat zijn teams goed drukzetten, heeft prijzen gewonnen met Barça én Athletic Club.
In het verleden wel?quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is wel woke om dat te doen, maar nee. Ten Cate heeft recent niks gepresteerd.
van Bronckhorst is veel te soft, die is ongeschikt als trainer. Co Adriaanse lijkt mij een goede pick.
Co Adriaanse...quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Van Gaal als supervisorquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Co Adriaanse...daar moet je een eerst een dikke laag stof van af blazen
Nu al zin om mezelf boos te maken daarover.quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gaat toch nooit gebeuren met die conservatieve voetbalbond en gezien het salarisbudget.
Het zal weer een gare Nederlander worden.
Met Adriaanse ben je wel gelijk van Berghuis afquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ten Cate deed het aardig bij Sparta. Zesde in de Eredivisie en finale van de beker. Bij Vitesse deed 'ie het ook goed met een derde plek. Al hield 'ie in de veldslagen tegen Braga niet bepaald het hoofd koel.quote:
Ik vind dat andere wel oke, maar niet speciaal ofzo. Categorie vd Brom. Neem dan Ron Jans, die heeft tenminste nog prijzen. En die willen we ook niet. Ten Cate zou er vooral vanwege zijn huidskleur komen en dat zou niet doorslaggevend moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ten Cate deed het aardig bij Sparta. Zesde in de Eredivisie en finale van de beker. Bij Vitesse deed 'ie het ook goed met een derde plek. Al hield 'ie in de veldslagen tegen Braga niet bepaald het hoofd koel.
Wel allemaal vergane glorie. Ten Cate heeft al jaaaaaren niks meer gepresteerd. Ook al 100 keer gestopt en dan toch weer teruggekomen als er ergens in 'n zandbak een zak met geld voor hem klaar lag.
Ja. Beetje de categorie "ooit ergens 'n uitschieter met 'n clubje", maar verder niks bijzonders / vooral veel gefaald. Brom heeft het dan nog iets beter gedaan: Europees voetbal met ADO, kampioen met Anderlecht, redelijk gedaan bij AZ, beker met Utrecht...quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik vind dat andere wel oke, maar niet speciaal ofzo. Categorie vd Brom. Neem dan Ron Jans, die heeft tenminste nog prijzen
ja de recente prestaties van Co zijn uitmuntend.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet zonder herstelbetalingen in elk geval neequote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Beetje de categorie "ooit ergens 'n uitschieter met 'n clubje", maar verder niks bijzonders / vooral veel gefaald. Brom heeft het dan nog iets beter gedaan: Europees voetbal met ADO, kampioen met Anderlecht, redelijk gedaan bij AZ, beker met Utrecht...
Toch wel beter dan Ten Cate, vind ik en Brom heeft wel prijzen gepakt. Jans deed het aardig bij FC Groningen, beker met Zwolle, maar verder ook niet echt veel.
Na Cincinnati denk ik niet dat Jans nog in aanmerking komt voor Oranje.
Dat laatste kan ook natuurlijk. Als bondscoach hoef je geen spelers beter te maken, aankopen te doen, voor de lange termijn te gaan. Je moet 'n paar ego's tevreden houden, ze mee krijgen met de strategie (die je niet eens zelf uit hoeft te denken, natuurlijk) en verder hopen dat de belangrijkste spelers in vorm zijn en het wat mee zit met de loting.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Niet zonder herstelbetalingen in elk geval nee
Eens met al het andere. En dan is de vijver snel leeg. Wie weet is er nog een aardige constructie te bedenken met Gullit als gezicht en dan goed afspreken dat hij volledig geen inspraak heeft in het technische deel. En dan heel veel ter zake deskundigen om hem heen.
Spelers die een huidskleur willen horen sowieso niet in het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:10 schreef Remco2021 het volgende:
Het zou me niks verbazen als die het wordtquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:16 schreef tim020hoorn het volgende:
Volgens Kieft wilt Advocaat het wel doen. Hou op hoor
En eentje die Depay er na 58x onnodig balverlies er een keer uit haalt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk niet eens heel erg dat de bondscoach het verschil maakt, we hebben een paar klootzakken nodig in het team zelf. Spelers die de tegenstander door midden zagen als het moet.
Het hele team is te lief en mist een interne leider. Wat dat betreft is het gemis van Van Dijk nog het grootst.
Het enige dat je nodig hebt qua coach is iemand die ziet dat een Gini uit de wedstrijd wordt gespeeld en Malen niet wisselt.
Dat moet toch zeker drie miljoen kandidaten kunnen opleveren.
Henk ten Cate stelt zich niet beschikbaar als bondscoach Oranjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:06 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Henk kan van het lijstje allen.
Lekker makkelijk om dat soort dingen te roepen als je toch nooit gekozen gaat worden. Bij dezen stel ik me ook niet beschikbaar als bondscoach.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:06 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Mja. De conclusie is dat de beste man met prima materiaal erg matig heeft gepresteerd. Keertje derde op het WK en twee keer in de kwartfinale eruit op het EK.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik mag aannemen dat die Martinez adepten na vanavond een toontje lager zingen
In 2016 was Wilmots nog bondscoach. Dan heeft Martinez het wel aardig gedaan, tegen Italië kan je er ook gewoon uitvliegen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja. De conclusie is dat de beste man met prima materiaal erg matig heeft gepresteerd. Keertje derde op het WK en twee keer in de kwartfinale eruit op het EK.
Verdient bij België ook drie keer zoveel als dat de KNVB betaalt.
Da's waar inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In 2016 was Wilmots nog bondscoach. Dan heeft Martinez het wel aardig gedaan, tegen Italië kan je er ook gewoon uitvliegen.
Look who’s talking.quote:
Op deze foto is het net JK Simmonsquote:
@Poepz0r Erg jammer.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:06 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
ben er bang voor. Gelukkig wel wat socialer en denk ook wat meer een people manager dan frank. Maar dat ben je al snel denk ikquote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze gaan toch gewoon bij Van Bronckhorst als c-garnituur uitkomen?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze gaan toch gewoon bij Van Bronckhorst als c-garnituur uitkomen?
Na deze open sollicitatie...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:53 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ben er bang voor. Gelukkig wel wat socialer en denk ook wat meer een people manager dan frank. Maar dat ben je al snel denk ik
@Cocoquote:Op zondag 4 juli 2021 14:44 schreef Paxie het volgende:
[..]
Zou idd wel een goed duo kunnen vormen.
We zijn er uit jongens.
Wie belt er even naar Zeist?
Als hij ff op zijn salarisstrookje kijkt denk ik van nietquote:Op zondag 4 juli 2021 15:55 schreef hjansen82 het volgende:
Misschien wil van Marwijk het nog een keer doen.
Zorgt wel voor vertier zo.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
En deze seniele gek moet bondscoach worden
Echt niet goed bij z'n stekker, maar ja, hey, dat wisten we ook al een jaar of 25.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
En deze seniele gek moet bondscoach worden
Zelfde reden dat Ten Cate steeds naar voren wordt geschoven.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:18 schreef TLC het volgende:
Waarom mensen steeds Fraser naar voren halen is me ook een compleet raadsel
Racistquote:Op zondag 4 juli 2021 18:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw mening is niet zo boeiend. Jij hebt geen FOK abo.
Qua gezondheid zal die het niet lang volhouden. Maar hij zou wel een goede supervisor kunnen zijn.quote:
Van BreukelenGodquote:Op maandag 5 juli 2021 14:29 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk moeten we Van Breukelen weer aanstellen, dit was toch puur genieten:
Stel Rangnick aan en je krijgt een elftal met 11 harde werkers. Leuk voor kleine non-voetballandjes.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:25 schreef TLC het volgende:
Oranje heeft een voetbalprofessor nodig : Rangnick
Door jaren wanbeleid en geilen op harde werkers en conservatief verdedigend resultaatvoetbal. Alle creativiteit wordt er doorgaans hard uitgeramd in Nederland. Ik zie niet in hoe meer van dat de oplossing gaat brengen.quote:
Ow ik wist niet dat Stevens gezondheid problemen had. Wist wel van zijn vrouw.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Qua gezondheid zal die het niet lang volhouden. Maar hij zou wel een goede supervisor kunnen zijn.
Als de KNVB niet voor Van Gaal wilt gaan zet er dan een jonkie zoals Giovanni op die plek met een sterke staf erom heen.
Heeft dus allemaal geen kut geholpen.quote:
Hoe ze dan ooit bij Frank de Boer terecht zijn gekomen ?????quote:Op maandag 5 juli 2021 18:18 schreef Fargo het volgende:
'Succesvol aan internationale top'
De rest wat daar staat is standaard bullcrap.
Het zal in het vorige functieprofiel vast en zeker niet hebben gestaan, nee.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe ze dan ooit bij Frank de Boer terecht zijn gekomen ?????![]()
Punt is alleen dat er dan niemand overblijft die wilquote:Op maandag 5 juli 2021 18:18 schreef Fargo het volgende:
'Succesvol aan internationale top'
De rest wat daar staat is standaard bullcrap.
Qua Nederlanders alleen Van Gaal, lijkt me.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Punt is alleen dat er dan niemand overblijft die wil
Kan ook inclusief spelerscarriere zijnquote:Op maandag 5 juli 2021 19:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Qua Nederlanders alleen Van Gaal, lijkt me.
Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat ze dat hier niet bedoelen. Zou ook raar zijn. Dan blijf je in het 'De Boer' niveau hangen qua keuze.quote:
Het was toch duidelijk dat de standaard toen niet zo hoog lagquote:Op maandag 5 juli 2021 19:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat ze dat hier niet bedoelen. Zou ook raar zijn. Dan blijf je in het 'De Boer' niveau hangen qua keuze.
Dat zeker! Reden temeer om te geloven dat ze het, als het om succes in de internationale top gaat, gewoon over de trainersvaardigheden hebben dit keer ;-)quote:Op maandag 5 juli 2021 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk dat de standaard toen niet zo hoog lag
Zie de post van Calandquote:Op maandag 5 juli 2021 19:20 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat zeker! Reden temeer om te geloven dat ze het, als het om succes in de internationale top gaat, gewoon over de trainersvaardigheden hebben dit keer ;-)
Als je alsnog enlightened wilt worden door deze slide: hier is de magische persco daarbij https://www.facebook.com/(...)vb/1912669942282682/ .quote:
Zwart wit gezien kun je hiermee natuurlijk iedereen bedoelen. Zolang er geen harde eisen in staan is het allemaal vrij interpreteerbaarquote:
• Zeer ervaren vakman ✓quote:
Krijgen we weer iemand die zo graag wil domineren.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
• Zeer ervaren vakman ✓
• Succesvol aan internationale top ✓
• Inspirator/teambuilder ✓
• Prestatief ✓
• Passievol ✓
• Communicator ✓
• Nederlander graag, buitenlander mag ook ✓
• Focus op groepsdiscipline ✓
[ afbeelding ]
Zet de tegenstander graag snel vast.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we weer iemand die zo graag wil domineren.
Heb je per wedstrijd maar één zaadbal.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel zelfdestructief bij stressvolle situaties.
Leuk, doen we verder niets mee.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef JohnDDD het volgende:
Seedorf beschikbaar als bondscoach
Clarence Seedorf heeft aangegeven beschikbaar te zijn om Frank de Boer op te volgen als bondscoach van het Nederlands elftal. De 45-jarige oud-coach van onder meer AC Milan zit zonder werk sinds hij in 2019 werd ontslagen als coach van Kameroen. Seedorf zegt zelf contact met de KNVB te hebben opgenomen om zijn beschikbaarheid bekend te maken. "De KNVB heeft mij nog niet benaderd, terwijl er nu snel een nieuwe bondscoach nodig is. Daarom heb ik zelf opgebeld en aangegeven meteen beschikbaar te zijn. Ik twijfel er niet aan dat we onder mijn leiding wereldkampioen kunnen worden." De KNVB wilde niet reageren.
Olafmol-baku.gifquote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef JohnDDD het volgende:
Clarence Seedorf heeft aangegeven beschikbaar te zijn om Frank de Boer op te volgen als bondscoach van het Nederlands elftal. De 45-jarige oud-coach van onder meer AC Milan zit zonder werk sinds hij in 2019 werd ontslagen als coach van Kameroen. Seedorf zegt zelf contact met de KNVB te hebben opgenomen om zijn beschikbaarheid bekend te maken. "De KNVB heeft mij nog niet benaderd, terwijl er nu snel een nieuwe bondscoach nodig is. Daarom heb ik zelf opgebeld en aangegeven meteen beschikbaar te zijn. Ik twijfel er niet aan dat we onder mijn leiding wereldkampioen kunnen worden." De KNVB wilde niet reageren.
Nee, hier moeten we niet aan gaan beginnen.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef JohnDDD het volgende:
Wel genoeg zelfvertrouwenquote:Ik twijfel er niet aan dat we onder mijn leiding wereldkampioen kunnen worden
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef JohnDDD het volgende:
Met deze groep worden we geen wereldkampioen, wie we er ook voor zetten.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Aan ambitie waanvoorstellingen geen gebrek in ieder geval.
Eens.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met deze groep worden we geen wereldkampioen, wie we er ook voor zetten.
Laten we dan maar geen bondscoach aanstellen en geen selecties meer inzenden.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met deze groep worden we geen wereldkampioen, wie we er ook voor zetten.
Hij voelt zich ook te groot om z'n trainerscarriere op een normale manier op te bouwen, door bijvoorbeeld bij een middenmoter in de Eredivisie te gaan werken. Hij is nog nooit geslaagd bij een topclub, dus waarom zou iemand hem willen?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:54 schreef Caland het volgende:
Seedorf toont in een paar zinnen precies waarom eigenlijk niemand hem moet zijn hele leven lang. Ook een gave.
Omdat Seedorf de beste trainer is die ooit op deze aardbol heeft rondgelopen, aldus Seedorf. De enige reden dat hij nergens terecht komt is omdat hij zwart is, aldus Seedorf.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij voelt zich ook te groot om z'n trainerscarriere op een normale manier op te bouwen, door bijvoorbeeld bij een middenmoter in de Eredivisie te gaan werken. Hij is nog nooit geslaagd bij een topclub, dus waarom zou iemand hem willen?
Ze willen wel maar de KNVB wil niet teveel betalen aan salarisquote:Op maandag 5 juli 2021 19:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Punt is alleen dat er dan niemand overblijft die wil
Ja ergens in Duitsland is hij één van de laatste keren geloof ik wegens zijn gezondheid gestopt. En bij PSV liep hij al te kwakkelen.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:00 schreef ronmvv het volgende:
[..]
Ow ik wist niet dat Stevens gezondheid problemen had. Wist wel van zijn vrouw.
Ik herkende m meteenquote:Op maandag 5 juli 2021 19:16 schreef Caland het volgende:
Jongens, dit was de presentatie van De Breuk wat jaartjes terug. Nam aan dat dat wel duidelijk was
Nu werd Frank Rijkaard ook bijzonder snel bondscoach. Was volgens mij voor die tijd ook enkel assistent geweest.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij voelt zich ook te groot om z'n trainerscarriere op een normale manier op te bouwen, door bijvoorbeeld bij een middenmoter in de Eredivisie te gaan werken. Hij is nog nooit geslaagd bij een topclub, dus waarom zou iemand hem willen?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nu werd Frank Rijkaard ook bijzonder snel bondscoach. Was volgens mij voor die tijd ook enkel assistent geweest.
Gigantisch groot succes was dat ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nu werd Frank Rijkaard ook bijzonder snel bondscoach. Was volgens mij voor die tijd ook enkel assistent geweest.
Mwa, het penalty mis festival in de halve finales was op zich wel vermakelijk.quote:
Lijkt me nou niet echt een blauwdruk voor toekomstig succes.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Is het ook niet. Volgens mij was dit - en ook de snelle benoeming van Marco van Basten - voor Adriaanse redenen om zijn "een goed ruiter is nog geen goed paard" o.i.d. opmerking te maken. Hij werd neergesabeld door de Telegraaf lobby...., maar hij had natuurlijk groot gelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet echt een blauwdruk voor toekomstig succes.
Je ze groeiden opzich wel redelijk in het toernooi maar dat was toch meer ondanks Rijkaard. Die hele voorbereiding sloeg al nergens op (nog even los van het feit dat die generatie wel een prijsje had moeten winnen).quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mwa, het penalty mis festival in de halve finales was op zich wel vermakelijk.
Max tien potjes winnen in Rotterdam en dan de Champions League pakkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
En na degradatie met Sparta werd 'ie trainer van Barca. Bijzonder carriereverloop.
Blijkbaar niet, want het was een vrij kansloze nederlaag.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:09 schreef Cupfighter het volgende:
Wereldkampioen worden inderdaad niet met dit elftal maar potjes tegen fucking Tsjechie moeten toch wel gewonnen kunnen worden
Ja omdat er trainer stond die er niets van snaptequote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het was een vrij kansloze nederlaag.
Daar was hij het zelf ook al mee eens. Daarom dit topic ook. Dus wie moet het worden. Zeg het maar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja omdat er trainer stond die er niets van snapte
Maar da's wel een blanke.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Hyballa, buitenlander en spreekt de taal.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, het liefst een buitenlandse trainer want er is geen beschikbare capabele Nederlandse trainer beschikbaarquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar was hij het zelf ook al mee eens. Daarom dit topic ook. Dus wie moet het worden. Zeg het maar.
Vergeet Rafael 'Bitterbal' van der Vaart en Wesley 'Wesslet' Sneijder niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:40 schreef fathank het volgende:
Jan Boskamp met Theo Janssen als assistent.
Zoals welke betrouwbare bronnen? De Telegraaf of VI?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:30 schreef stokj het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen begrepen dat de spelersgroep Henk Ten Cate als nieuwe coach wilt.
Hahaha,quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals welke betrouwbare bronnen? De Telegraaf of VI?
Mooi concreet antwoord op mijn vraag.quote:
Ik grap gewoon een beetje met je. Maar de zaken staan er helaas wel zo voor. Oranjezomer heeft het best wel bij het rechte eind vaak.quote:
Ik denk dat werkelijk niemand van de huidige selectie uberhaupt Henk ten Cate kent, dat ze hem eerst moeten googlen of wikipidia'en. Ze waren immers wellicht zelfs nog niet eens geboren toen Henkie wat nuttigs deed in de voetballerij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Vergeet Rafael 'Bitterbal' van der Vaart en Wesley 'Wesslet' Sneijder niet.
Ik heb uit betrouwbare bronnen begrepen dat de spelersgroep Henk Ten Cate als nieuwe coach wilt. Die heeft echter bedankt. Op Louis van Gaal zit deze spelersgroep niet te wachten en de KNVB top ook niet (want dan zijn ze hun baan kwijt). Giovanni is beschikbaar, net als Dick. Maar je moet oppassen dat je niet mensen als Aad 'Aadje afkoopsom' de Mos aanstelt.
Aha, dat was jouw betrouwbare bron. Ik dacht dat je inside-informatie had vanuit het spelerskamp.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:48 schreef stokj het volgende:
Ik grap gewoon een beetje met je. Maar de zaken staan er helaas wel zo voor. Oranjezomer heeft het best wel bij het rechte eind vaak.
Nu je dit zo zegt: ik heb inderdaad een 4e graads lijntje naar dat spelerskamp toe. Via Gregory.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha, dat was jouw betrouwbare bron. Ik dacht dat je inside-informatie had vanuit het spelerskamp.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk dat werkelijk niemand van de huidige selectie uberhaupt Henk ten Cate kent, dat ze hem eerst moeten googlen of wikipidia'en. Ze waren immers wellicht zelfs nog niet eens geboren toen Henkie wat nuttigs deed in de voetballerij.
Tegen de wil van de spelers in....dat mag ik wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 04:48 schreef trein2000 het volgende:
De KNVB zet in op plan L: https://www.tubantia.nl/n(...)bondscoach~ab85a002/
. alsdus de wereldkrant Tubantiaquote:Op donderdag 8 juli 2021 04:48 schreef trein2000 het volgende:
Deze zinquote:Op donderdag 8 juli 2021 04:48 schreef trein2000 het volgende:
Rot eens op met die flauwekul. Als iemand de juiste man op de juiste plaats is dan is hij dat. Of ie nou blank, paars, zwart of groen is, boeiend. Maar iemand erneer zetten OMDAT ie paars zwart of groen is en de blanken bewust passeren is compleet achterlijk.quote:Ook kan de staf best wat meer ‘kleur’ gebruiken.
Vandaar ook dat een aantal spelers 'm ook niet willen waarschijnlijk. Omdat ze weten dat er dan wat koppen gaan rollen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:18 schreef Saekerhett het volgende:
Van Gaal is de enige Nederlander (buiten de niet beschikbare Koeman om) die ik in staat acht dit zooitje ongeregeld weer op de rails te krijgen.
Misschien, maar de spelersgroep heeft na dit debacle even helemaal niks te willen. Met hun 'eisen', wat denken die zelfbenoemde vedettes wel niet? Juist daarom moet je een type Van Gaal hebben, die heeft schijt aan status.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar ook dat een aantal spelers 'm ook niet willen waarschijnlijk. Omdat ze weten dat er dan wat koppen gaan rollen.
Als je zo'n toernooi evalueert, dan spreek je natuurlijk ook wel met (een deel van de) spelersgroep. Maar goed, doorslaggevend moet de mening van 'n paar spelers niet zijn. Helemaal niet als 'n deel daarvan in kan pakken als ze zo blijven spelen zoals op het EK.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien, maar de spelersgroep heeft na dit debacle even helemaal niks te willen. Met hun 'eisen', wat denken die zelfbenoemde vedettes wel niet? Juist daarom moet je een type Van Gaal hebben, die heeft schijt aan status.
Geprikkeld!quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:30 schreef Caland het volgende:
Een dementerende alcoholist aanstellen die een week geleden nog openlijk de spelers schoffeert tegenover wat wijven die helemaal niks met een bal kunnen.
Dit lijkt me een garantie op succes.
Zou jammer zijn als ie op het einde van zijn carrière nog een blamage op sportief vlak zou oplopen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het ook niet zo'n goed idee. Louis is wel geweest. Heeft nog een leuke prestatie neergezet in 2014, maar dat is ook alweer 7 jaar geleden.
Zoals bij Manchester bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:45 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als ie op het einde van zijn carrière nog een blamage op sportief vlak zou oplopen.
Heel veel slechter dan dit EK zal 'ie het allemaal wel niet doen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:45 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als ie op het einde van zijn carrière nog een blamage op sportief vlak zou oplopen.
Ik hoop dat ie kan verrassen natuurlijk en met Nederland op het WK staat, dan heb je zowiezo al goede televisie in de maak.
O jawel hoor, niet plaatsen heeft hij al wat ervaring mee.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel veel slechter dan dit EK zal 'ie het allemaal wel niet doen.
Dit soort posts zijn precies het probleem.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel veel slechter dan dit EK zal 'ie het allemaal wel niet doen.
Ik zou speciaal voor hem een balkonnetje maken bij het KNVB hoofdkantoor zodat hij daarvandaan zijn persconferenties mag houden en mag oreren naar de verzamelde journalisten die eronder staan. Met grote banners aan de zijkant met een foto van Louis eropquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:58 schreef Caland het volgende:
Ik hoop wel dat ze hem wat bacotjes voeren vlak voor de persconferentie.
Dit gaat zo'n topshow worden.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
KNVB-directie op weg naar Portugal voor gesprek met Van Gaal
https://nos.nl/artikel/23(...)gesprek-met-van-gaal
Ach ja. Men wil blijkbaar een Nederlander. Dan valt er niet zoveel te kiezen. De meest geschikte zit namelijk bij Barca, nadat 'ie voor Barca was gekapt bij Oranje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn precies het probleem.
Koemanquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach ja. Men wil blijkbaar een Nederlander. Dan valt er niet zoveel te kiezen. De meest geschikte zit namelijk bij Barca, nadat 'ie voor Barca was gekapt bij Oranje.
Verder is er niet zoveel beschikbaar.
Goed niet, maar van de Nederlandse trainers is hij wel de meest geschikte momenteel. Dat zegt waarschijnlijk meer over de rest dan over Koeman.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
KoemanZo goed speelde we onder hem ook niet. Zie de potjes in de Nations League. Stukje gatenkaas achterin genot.
Hoeft geen Nederlander te zijn. Wij zijn INCLUSIEF @Zipportalquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goed niet, maar van de Nederlandse trainers is hij wel de meest geschikte momenteel. Dat zegt waarschijnlijk meer over de rest dan over Koeman.
Leg uit?quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
Even goedmaken met Ten Cate en 1 miljoen euro storten voor Keti Koti en we lullen nergens meer over.
ANNOUNCE TEN CATE
Ten Cate is deels van Surinaamse afkomst. Keti Koti betekent dat de surinaamse slaven vrijkwamen van hun plantagehouder. Wat Poep bedoelt is dat als je geld stort voor Keti Koti dat HtC dan blij is.quote:
Dit dus. Wel altijd een goede trainer geweest, maar die gaat die gasten echt niet lekker los laten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk dat werkelijk niemand van de huidige selectie uberhaupt Henk ten Cate kent, dat ze hem eerst moeten googlen of wikipidia'en. Ze waren immers wellicht zelfs nog niet eens geboren toen Henkie wat nuttigs deed in de voetballerij.
Waarom? Heeft HtC zich daar ooit over uitgelaten dan? Of is dit gewoon weer een sneer richting de zgn. “Woke” mensen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ten Cate is deels van Surinaamse afkomst. Keti Koti betekent dat de surinaamse slaven vrijkwamen van hun plantagehouder. Wat Poep bedoelt is dat als je geld stort voor Keti Koti dat HtC dan blij is.
Hij probeerde gewoon grappig te zijn en liet zien dat hij daar geen talent voor heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Heeft HtC zich daar ooit over uitgelaten dan? Of is dit gewoon weer een sneer richting de zgn. “Woke” mensen?
Zoals met Sneijder in 2014?quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:01 schreef Marsenal het volgende:
Ben benieuwd of hij Memphis helemaal kapot gaat knuffelen of hem structureel gaat negeren om hem te prikkelen.
Goede ontwikkeling verder, we hebben meer ajax DNA nodig bij de KNVB.
Dan kunnen we net zo goed Ajax omdopen in KNVB, want de KNVB is al voor 85% volkomen Ajax minded.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:01 schreef Marsenal het volgende:
Ben benieuwd of hij Memphis helemaal kapot gaat knuffelen of hem structureel gaat negeren om hem te prikkelen.
Niet helemaal, want bij Ajax weten ze al jaren dat je niet moet willen terugvallen op frank de boer.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed Ajax omdopen in KNVB, want de KNVB is al voor 85% volkomen Ajax minded.
De mensen van de KNVB zijn dus binnenkort hun baan kwijt omdat Louis de top daar overneemt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:01 schreef Marsenal het volgende:
Niet dat ik weet dat HtC zich daarover heeft uitgelaten, denk het niet. Anders zou dat wel ergens bekend zijn. Het is meer de relatie die Poep wilt aantonen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Heeft HtC zich daar ooit over uitgelaten dan? Of is dit gewoon weer een sneer richting de zgn. “Woke” mensen?
Dat was vooral prikkelen om fit te worden, dat is niet echt een probleem bij Memphis.quote:
Hij haalde hem naar Man Utd, die kennen elkaar al. Nu speelde Depay slecht, maar het is wel de beste man in de aanval. Hopelijk kan van Gaal hem weer aan het voetballen krijgen en het elftal beter aan te laten sluiten op zijn kwaliteiten. Dit gaat mij geen plusjes opleveren.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was vooral prikkelen om fit te worden, dat is niet echt een probleem bij Memphis.
Zal me niks verbazen als die twee wel goed door één deur kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |