Die hond van de NOS?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:22 schreef Felagund het volgende:
Iemand nog interesse in Messi, komt binnenkort vrij?
quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Messi en Ramos bij Atletico?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:22 schreef Felagund het volgende:
Iemand nog interesse in Messi, komt binnenkort vrij?
quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Eens, amice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rodrigo De Paul halen ze van Udinese. Dat lijkt de enige grote transfer.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Messi en Ramos bij Atletico?
Die ken ik niet. Hopelijk zijn ze dit seizoen niet minderquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rodrigo De Paul halen ze van Udinese. Dat lijkt de enige grote transfer.
Wil je dan even het aantal keer dat Hidde HEER-LIJK zegt turven? Los van deze kleine ergernis kan ik er ook wel naar luisteren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik luister nu elke dag In Het Wiel met Thijs en Theo en dat blijf ik gewoon doen ondanks de sterke meningen in dit topic.
Daar is hij altijd veel minder uitbundig valt mij op.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik prima naar Thijs kan luisteren in een podcast, zoals een paar keer bij de Sporza Tribune.
Die van gisteren was dan wel matig met betrekking tot de tijdritten van Pogacar. Hij wordt daar als een non-tijdrijder neergezet, terwijl juist de prestatie op het Sloveens kampioenschap de fluke is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn columns vind ik vreselijk. Maar in een podcast en op tv kan ik hem prima hebben.
Ik weiger te geloven dat dit echt is.quote:
https://www.bbc.co.uk/bitesize/guides/zcn6k7h/revision/5quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit echt is.
more resources, such as oil, becoming available in places such as Alaska and Siberia when the ice meltsquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.bbc.co.uk/bitesize/guides/zcn6k7h/revision/5
Een soort hulp voor scholieren ofzo
Climate change will improve the living conditions in the former Goelags. This is will be a disaster for Russian literature. A written masterpiece from Navalny, such as Solzjenitsyn's De Goelag Archipel, will be less likely.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
more resources, such as oil, becoming available in places such as Alaska and Siberia when the ice melts
Deze vind ik echt bizar. Nog meer olie jaaaaaaaaa.
warmer temperatures and increased CO2 levels, leading to more vigorous plant growth
Sommige planten gaan sneller groeien ja, waardoor ze andere planten gaan overheersen waardoor je biodiversiteit ribbedebie is. Echt zo'n flopargumentje dat wordt gepresenteerd als iets goeds terwijl het juist enorm slecht is.
De rest laten we maar zitten, snel offline halen dit stukje broddelwerk.
Wie is dat in je UI?quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
more resources, such as oil, becoming available in places such as Alaska and Siberia when the ice melts
Deze vind ik echt bizar. Nog meer olie jaaaaaaaaa.
warmer temperatures and increased CO2 levels, leading to more vigorous plant growth
Sommige planten gaan sneller groeien ja, waardoor ze andere planten gaan overheersen waardoor je biodiversiteit ribbedebie is. Echt zo'n flopargumentje dat wordt gepresenteerd als iets goeds terwijl het juist enorm slecht is.
De rest laten we maar zitten, snel offline halen dit stukje broddelwerk.
TDF / [Etappe 6] Tours - Châteauroux #1quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ik het geweten had had ik het niet gevraagd.
Je kan het ook zeggen in plaats van mij een opdracht geven om een meter tekst te lezen. Ik gok vooralsnog op Ludo Dierckxsens.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
TDF / [Etappe 6] Tours - Châteauroux #1
Lees de fipo.
Ik heb de Bijbel van Pieter Omtzigt gekocht.quote:
En?quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb de Bijbel van Pieter Omtzigt gekocht.
Oh, ik dacht ik laat het even weten want ik heb het pas deze middag gekocht. Dan weet je dat je binnenkort een recensie kunt verwachten.quote:
Ik heb een note omdat ik dat zeiquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuke rubriek ja. En @:nattekat is inderdaad een waardeloze mod.
Even gekeken.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb een note omdat ik dat zei
Is hij geen mod in TDF (geweest)?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kreeg ooit een ban omdat ik @:Nattekat terecht wees op het trollen in fora zijnde crewlid.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even gekeken.
Dit ligt iets genuanceerder.
Maar notes mogen ook al niet besproken worden, helaas.
Het was ook meer een vraag naar een recensie.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ik laat het even weten want ik heb het pas deze middag gekocht. Dan weet je dat je binnenkort een recensie kunt verwachten.
Hij zit weer bij OS.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:51 schreef Szura het volgende:
#nattekrant
Weet nog goed dat ie mod was bij eerdere OS en zich als sportkenner trachtte te presenteren, maar telkens als een gieter afging
En meteen werd er geveegd in het wielertopic daar. Geen warm bad.quote:
Denken dat ik me nog in wielertopics durf te laten zienquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En meteen werd er geveegd in het wielertopic daar. Geen warm bad.
Grastennis is genotquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gekeken en sla Wimbledon meestal grotendeels wel over, ik vind grastennis daadwerkelijk erg saai.
Ik loop nog een paar uitzendingen achter.quote:Op donderdag 1 juli 2021 00:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:wimderon Johan sloeg weer door en volgens René zat Pogacar helemaal stil op zijn fiets, fantastische houding.
Ik wacht tot hij bij Kobo Plus zitquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
Revolusi heb ik nog maar even niet gekocht.
Dit gaat voor België naar de Olumpische Spelen, dit moet haast wel een zus van Tim Declercq zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Qua wielrenners komt er toch niemand in de buurt van Laiseka. Zelfs Dan en Madrazo niet.
Ik heb maar 1 echte note ooit maar zelfs dat is een flauwe.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
Het afgelopen jaar heb ik drie notes geïncasseerd waarbij ik me een keer oprecht onredelijk liet gaan.
Johan kan het beter bij voetbal houden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 00:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:wimderon Johan sloeg weer door en volgens René zat Pogacar helemaal stil op zijn fiets, fantastische houding.
Bij de atletiekmeeting zag ik vandaag de zus van Dylan Teuns.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit gaat voor België naar de Olumpische Spelen, dit moet haast wel een zus van Tim Declercq zijn.
[ afbeelding ]
Praat ze ook alsof ze een tia heeft gehad?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij de atletiekmeeting zag ik vandaag de zus van Dylan Teuns.
[ afbeelding ]
Ze sprak Frans, dus ja.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Praat ze ook alsof ze een tia heeft gehad?
Ik wil best wat voor een boekje neerleggen (schaamte: heb nog een hoop ongelezen boeken liggen), maar 40 euro vond ik iets te gortig hoewel het boekje natuurlijk nog niet heel oud is.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik wacht tot hij bij Kobo Plus zit
Protip: wachten tot de paperback uit is. Scheelt alweer een euro of tien.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil best wat voor een boekje neerleggen (schaamte: heb nog een hoop ongelezen boeken liggen), maar 40 euro vond ik iets te gortig hoewel het boekje natuurlijk nog niet heel oud is.
Vroeger had je nog de x-games op MTV, maar in mijn herinnering was dat een keer of tien spectaculairder dan dit.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik val in de herhaling, maar dit kiezen wij als vlaggendrager![]()
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Wacht, dat is echt de Nederlandse afvaardiging om de vlag te dragen? Dat zet Viviani met de tricolore in een heel ander daglicht.
Ach, die 10 euro per maand voor Kobo Plus is goed besteed.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil best wat voor een boekje neerleggen (schaamte: heb nog een hoop ongelezen boeken liggen), maar 40 euro vond ik iets te gortig hoewel het boekje natuurlijk nog niet heel oud is.
Meisjes van 12 jaar die een simpel rondje in een skatepark rijden. Ik kijk letterlijk alles, maar ik denk dat ik hier misschien af ga haken.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vroeger had je nog de x-games op MTV, maar in mijn herinnering was dat een keer of tien spectaculairder dan dit.
Keek je ook het skateboarden in de sneeuw dan, of dat niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Meisjes van 12 jaar die een simpel rondje in een skatepark rijden. Ik kijk letterlijk alles, maar ik denk dat ik hier misschien af ga haken.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Keek je ook het skateboarden in de sneeuw dan, of dat niet?
Shaun Whitegodquote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Keek je ook het skateboarden in de sneeuw dan, of dat niet?
Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:20 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Jonge VVD'ers hebben een protestactie uitgevoerd omdat de kratjes Heineken niet meer in de korting mogen.
Misschien een nieuwe hobby voor Peter Blange.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:51 schreef AllesKaputt het volgende:
Snijplankjerijden-voor-hangjongeren is geen sport.
"Duurzame preventie van onderaf". Ik heb echt geen idee wat de fuck dat zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:20 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Jonge VVD'ers hebben een protestactie uitgevoerd omdat de kratjes Heineken niet meer in de korting mogen.
Coma zuipen als student zodat je eraan gewend bent als je gaat werken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:35 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
"Duurzame preventie van onderaf". Ik heb echt geen idee wat de fuck dat zou moeten zijn.
Dit ja, dat is gewoon echt onze vlaggendraagsterquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Wacht, dat is echt de Nederlandse afvaardiging om de vlag te dragen? Dat zet Viviani met de tricolore in een heel ander daglicht.
Ik snap ook niet dat er zoveel aandacht aan haar besteed wordt. Als jullie haar zo irritant vinden (wat ik me op zich kan voorstellen), lees haar tweets dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben José Been-moe. Kunnen we haar niet cancellen? Geen aandacht meer aan besteden
Én Churandy.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:23 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit ja, dat is gewoon echt onze vlaggendraagster
Ik dacht ook dat het alleen grappig bedoeld was.
Dat iedereen bij het corps leert om niet teveel te drinken?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:35 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
"Duurzame preventie van onderaf". Ik heb echt geen idee wat de fuck dat zou moeten zijn.
En daarom bouwt de Wiegeljugend een kasteel van bierkratten op het Plein. VVD +3 zetels.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat iedereen bij het corps leert om niet teveel te drinken?
Leuker kunnen we het niet maken, wel langzamer.quote:Uw aangifte inkomstenbelasting voor belastingplichtigen die een deel van het jaar buiten Nederland wonen is ontvangen. Wij proberen u zo snel mogelijk bericht te sturen. U krijgt uiterlijk binnen 3 jaar bericht.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:06 schreef De_Verschoppeling het volgende:
https://sporza.be/nl/2021(...)gelij~1625209027000/
@:wimderon : trots op de lijstje vooroordelen?
#teamSAFP
Op alle vlakken sympathieker dan onze Dafne.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
(lol)
Tenminste een keer geen ontkenning
Op zich wel mee eens, maar dit moet wel meer dan een joint zijn, wil je er positief op testen volgens mij. Of ze moet echt regelmatig blowen. Hoe dan ook vrij stom als je weet dat je over een maand de Olympische Spelen hebt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit zegt mijns inziens meer over de zielige regelgeving en bureaucratie dan over de atlete. Iemand rookt een joint, het is wat.
Voor Don Jan altijd.quote:
Benieuwd wat je kan winnen als je die finale had voorspeltquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit wordt echt een fantastische finale tussen Zwitserland en Denemarken
Een cursus Nederlandsquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd wat je kan winnen als je die finale had voorspelt
Vrije weg naar de finale voor Italië dan.quote:
Heb je hem gecomplimenteerd met zijn haarlijn?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens mij kwam ik net Wouter Koolmees tegen.
Krijgt die straks ook zijn eigen docu? Of zou ie de hele dag alleen maar sigaretjes roken?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens mij kwam ik net Wouter Koolmees tegen.
De datajournalistjes worden ziedend als je dit vindt.quote:
De verpieterzwartisering verspreidt zich als een ziekte door het voetbalquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De datajournalistjes worden ziedend als je dit vindt.
Frank de Boer ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit was allang gebeurd als Pieter een klein stukje charisma had gehad.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
De verpieterzwartisering verspreidt zich als een ziekte door het voetbal
De ajaxscholingquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:32 schreef Szura het volgende:
Vertonghen dacht zich even de 16 meter uit te dribbelen
quote:
Die duw was niet direct handig.quote:
Ziekte, mwah. Maar ik kreeg rond SLO-SPA wel een ziedende DM omdat ik niet meteen toegaf dat Spanje wel degelijk goed/leuk was.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
De verpieterzwartisering verspreidt zich als een ziekte door het voetbal
Op die manier kun je elke wedstrijd 2 pingels gevenquote:
Belgen zijn het erover eens; duidelijke penalquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Op die manier kun je elke wedstrijd 2 pingels geven
Was nauwelijks een duw.quote:
Sam Planting slaat ergens een plank mis als ie dit leest.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is Immobile de Italiaanse Hegworst?
Als ze verliezen, is ie rijp voor de Brienenoordquote:
Als er geen corona onderbreking had plaatsgevonden, eindigde hij in het seizoen 19/20 op minimaal 45 treffers en een Scudetto. Kun je het je voorstellen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Immobile
Dit is gewoon Geert den Ouden zonder bloedkop.
De Serie A is een Mickey Mouse competitie.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als er geen corona onderbreking had plaatsgevonden, eindigde hij in het seizoen 19/20 op minimaal 45 treffers en een Scudetto. Kun je het je voorstellen?
De keuze tussen Snoeks en hem was erg moeilijkquote:
De gouden generatie achterin is al passé (muv Courtois)quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
De gouden generatie van België bestaat alleen voorin. Middenveld van Italië kunnen ze met hun huishouding onmogelijk beteugelen.
Tot de wissels zag je Italië telkens doodsimpel langs Tielemans en Witsel manoeuvreren. Meer dat de drie achterin er dan nog staan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De gouden generatie achterin is al passé (muv Courtois)
Toch wel meer dan de Engelsenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk dat de Belgen zijn uitgeschakeld, maar die Italianen gun je het ook niet hè?
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:56 schreef Koffieplanter het volgende:
We worden wereldkampioen. @:showtimer
Italië mist een type Graziano Pelle.quote:
Die wedstrijd slaan we over.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Zonde dat Spinazzola afwezig zal zijn, maar nu al zin in het middenveldgevecht met Spanje.
Als Spanje v Engeland de finale wordt, hebben we massaal verloren. De een met het walgelijke tikitaka, de ander als extreem kutkutkutland.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die wedstrijd slaan we over.
Op zijn jaarlijkse kleine quotum aan blunders na wel een grandioze keeper.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Courtois is ook wel de typische keeperautist he.
Wint Karl zijn haar nog van Franky?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Courtois is ook wel de typische keeperautist he.
Engeland is altijd wel netjes terughoudend wat betreft hun eigen kansen op winstquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Spanje v Engeland de finale wordt, hebben we massaal verloren. De een met het walgelijke tikitaka, de ander als extreem kutkutkutland.
Geen winnaars, enkel verliezers.quote:
Arie kan de pot op.quote:
Nu weten we het wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arie kan de pot op.
Dat squirten om elke scheet die een Engelsman laat is hemeltergend.
Bij Engeland zullen ze op racistische rotzooi na altijd elkaars scheten als verrukkelijk bestempelen.
Engeland zal altijd zelfingenomem jegens het buitenland zijn.
Ik moet het ergens kwijt.quote:
Voetjebal was, is en blijft geen sport, ik begrijp werkelijk niet waarom jullie zoveel tijd verspillen aan die commerciële zaaddodend saaie flauwekul.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Een samenzwering tussen de GGD en Tata Steel. Supergaaf land.
werkelijk alles rondom Henk Bleker is malafidequote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verhaal over Henk Bleker en zijn malafide deal rondom de pulsvissers is ook weer heerlijk typerend.
Naar eer en geweten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Van de Velden heeft in gesprek met het Noordhollands Dagblad toegegeven dat Tata Steel inderdaad uit de tekst is geschrapt. Volgens de GGD-directeur had dat puur een tekstuele reden. In een brief aan de krant schrijft hij dat "termen niet consequent werden gebruikt".
Huilen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tata Steel en alle vissers moeten kapot.
De gevangenis in met die manquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Van de Velden heeft in gesprek met het Noordhollands Dagblad toegegeven dat Tata Steel inderdaad uit de tekst is geschrapt. Volgens de GGD-directeur had dat puur een tekstuele reden. In een brief aan de krant schrijft hij dat "termen niet consequent werden gebruikt".
Maar je liked tweets van Italiefappers die keihard klaarkomen als iets Italiaans een scheet laat.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arie kan de pot op.
Dat squirten om elke scheet die een Engelsman laat is hemeltergend.
Bij Engeland zullen ze op racistische rotzooi na altijd elkaars scheten als verrukkelijk bestempelen.
Engeland zal altijd zelfingenomem jegens het buitenland zijn.
Waarom overschatten die Belgjes zichzelf altijd zo, wat hadden ze precies verwacht met een verdediging die in een rusthuis thuishoort?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://sporza.be/nl/2021(...)niets~1625276869342/
Ik heb het idee dat Peter een beetje teleurgesteld is.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom overschatten die Belgjes zichzelf altijd zo, wat hadden ze precies verwacht met een verdediging die in een rusthuis thuishoort?
Dat is gek samengevat, want het was bedoeld als: de Belgen hebben geprobeerd op de economische Franse/Portugese manier succes te boeken maar dat is niet gelukt, ze hadden het bij hun eigen manier van spelen moeten houden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
“Italië heeft gevoetbald zoals wij het graag gezien hadden van de Duivels. Ze toonden aan dat je het niet moet aanpakken zoals Frankrijk of Portugal om succes te boeken.”
[ afbeelding ]
EK 2016: Portugal (Frankrijk 2e)
WK 2018: Frankrijk
Het is geen samenvatting maar een kwoot uit dat artikel, of heeft hij dat niet zo gezegd?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is gek samengevat, want het was bedoeld als: de Belgen hebben geprobeerd op de economische Franse/Portugese manier succes te boeken maar dat is niet gelukt, ze hadden het bij hun eigen manier van spelen moeten houden.
Het is gewoon niet uitgebreid genoeg geciteerd, waardoor je het inderdaad op de manier kunt opvatten zoals jij doet. En dan staat het heel gekquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is geen samenvatting maar een kwoot uit dat artikel, of heeft hij dat niet zo gezegd?
Ik orden mijn likes regelmatig, dus ik ga even kalmpjes scrollen en kijken wat ik oprecht leuk vind.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je liked tweets van Italiefappers die keihard klaarkomen als iets Italiaans een scheet laat.
Ik krijg regelmatig zooi van Willem Haak op mijn tijdlijn dankzij jou en voorheen ook van Wesely Victor Mak met zijn aidssnor maar die heeft me geblokkeerd toen ik iets negatiefs zei over Juventus. (lol)quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik orden mijn likes regelmatig, dus ik ga even kalmpjes scrollen en kijken wat ik oprecht leuk vind.
https://twitter.com/Alaphilippe_/likes
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik orden mijn likes regelmatig, dus ik ga even kalmpjes scrollen en kijken wat ik oprecht leuk vind.
https://twitter.com/Alaphilippe_/likes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik like ook best veel om later nog terug te lezen, soms om reacties te liken maar dan haal ik dat weer ooit weg.
Maar goed, ik denk dat ik tegen mijn gemoedstoestand de boel ook beter kan overslaan vanavond.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ook geen sport, handjeklap-bal.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Ligt kan beter gaan volleyballen.
De zoveelste kleurloze KNVB-trainer.quote:
Was Frank maar kleurloosquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De zoveelste kleurloze KNVB-trainer.
uuuuh uuuuh uuuuhquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De zoveelste kleurloze KNVB-trainer.
Het is me onduidelijk waar de antipathie precies vandaan komt, ze hebben toch gewoon een leuk, sympathiek elftal met goede fans?quote:
Ook slechte wedstrijden moet je uitzitten als neutrale kijker.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
Zelfs als ik mijn Engeland-haat opzij zet is dit echt extreem walgelijk voetbal om naar te kijken. Puur om alle tempo uit de wedstrijd te halen.
Sla de tweede helft gewoon over. Lekker muziekje aanzetten.
ACT!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
Zelfs als ik mijn Engeland-haat opzij zet is dit echt extreem walgelijk voetbal om naar te kijken. Puur om alle tempo uit de wedstrijd te halen.
Sla de tweede helft gewoon over. Lekker muziekje aanzetten.
Nee. Heb albums af te luisterenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook slechte wedstrijden moet je uitzitten als neutrale kijker.
Dat zou erg mooi zijn. Italië zou de enige waardige kampioen nog kunnen worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:29 schreef Szura het volgende:
Italië gaat voor een tranendal op Wembley zorgen
Thijs kent San Millán wel en jij niet, pijnlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Thijs heeft het over Gianetti en je UI in zijn podcast.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thijs kent San Millán wel en jij niet, pijnlijk.
''Engeland speelt op de nul omdat de data-analisten dat adviseren''quote:
Verklap dit eens niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie het al. Latour of Deenjel gaat morgen winnen vanuit de vlucht.
De domheid van de analisten?quote:Op zondag 4 juli 2021 12:17 schreef hhh38 het volgende:
Waarom wordt Ten Cate nog steeds gepushed terwijl hij zelf al heeft gezegd dat ie het niet wil doen? Mis ik iets?
Ik kon me niet inhouden.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Alle lof voor Van der Poel hoor. Maar dit afstappen grenst toch gewoon aan valsspelen? Als je van te voren al weet dat je maar een weekje mee doet dan kun je je in die week gewoon helemaal leeg rijden. Terwijl de rest toch nog wat reserve aanhoudt omdat ze nog 2 weken moeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 4 juli 2021 21:55 schreef franklop het volgende:
Jongens, dit weekend is het mooiste meisje ter wereld geboren
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 juli 2021 21:55 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd Frank!quote:Op zondag 4 juli 2021 21:55 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd!! Heel veel geluk samenquote:Op zondag 4 juli 2021 21:55 schreef franklop het volgende:
Van harte ouwe!quote:Op zondag 4 juli 2021 21:55 schreef franklop het volgende:
Geluisterd.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
En de nieuwe Hard Gras-podcast is weer uit. Met Marcel @:maxi-mus .
quote:Op zondag 4 juli 2021 21:55 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |