Die hond van de NOS?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:22 schreef Felagund het volgende:
Iemand nog interesse in Messi, komt binnenkort vrij?
quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Messi en Ramos bij Atletico?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:22 schreef Felagund het volgende:
Iemand nog interesse in Messi, komt binnenkort vrij?
quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Eens, amice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rodrigo De Paul halen ze van Udinese. Dat lijkt de enige grote transfer.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Messi en Ramos bij Atletico?
Die ken ik niet. Hopelijk zijn ze dit seizoen niet minderquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rodrigo De Paul halen ze van Udinese. Dat lijkt de enige grote transfer.
Wil je dan even het aantal keer dat Hidde HEER-LIJK zegt turven? Los van deze kleine ergernis kan ik er ook wel naar luisteren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik luister nu elke dag In Het Wiel met Thijs en Theo en dat blijf ik gewoon doen ondanks de sterke meningen in dit topic.
Daar is hij altijd veel minder uitbundig valt mij op.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik prima naar Thijs kan luisteren in een podcast, zoals een paar keer bij de Sporza Tribune.
Die van gisteren was dan wel matig met betrekking tot de tijdritten van Pogacar. Hij wordt daar als een non-tijdrijder neergezet, terwijl juist de prestatie op het Sloveens kampioenschap de fluke is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn columns vind ik vreselijk. Maar in een podcast en op tv kan ik hem prima hebben.
Ik weiger te geloven dat dit echt is.quote:
https://www.bbc.co.uk/bitesize/guides/zcn6k7h/revision/5quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit echt is.
more resources, such as oil, becoming available in places such as Alaska and Siberia when the ice meltsquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.bbc.co.uk/bitesize/guides/zcn6k7h/revision/5
Een soort hulp voor scholieren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |