abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 juli 2021 @ 17:09:48 #226
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200157945
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ah jammer Griekenland ook van de baan! Maar Italië is altijd leuk ^O^ Ik snap je vriend ook wel. Ga je weer naar het noorden/Gardameer of dit keer een andere regio?
Toscane denk ik!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_200157949
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:48 schreef Arizona het volgende:
Welkom nieuwe geprikten *O*

Ik ga vanavond of morgenavond Tenerife omboeken. 248 besmettingen vandaag ;( En het wordt geen vliegvakantie meer want mijn vriend, die het altijd allemaal wel best vindt, wil niet meer vliegen Omdat het nu zo´n gedoe is met digitale en/of papieren coronachecks, hij is bang voor chaos op Schiphol. Dus het gaat Italië worden. Vanavond even wat uitzoeken.
Nu heb ik wel naar zo ongeveer alle mogelijke vakantiebestemmingen in Europa gekeken _O-
Italië is ook fijn! En een stuk veiliger zonder al die Britten die de delta variant meenemen :P
pi_200157968
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:09 schreef Arizona het volgende:

[..]

Toscane denk ik!
Toscane is prachtig in ieder geval O+ Veel succes met zoeken!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 1 juli 2021 @ 17:16:54 #229
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_200158040
Bjorn fluit Tsjechië Denemarken w/
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 1 juli 2021 @ 17:17:08 #230
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_200158047
Eigenlijk is heel Europa kut. Niet leuk voor vakanties maar ja je moet wat, we hebben niet allemaal geld voor de Seychellen dus dan maar weer met Henk en Ingrid ruzie maken over de grens van de standplaats op de camping aan het Gardameer en worstelen met de satellietschotel op het dak van de camper omdat we Ik Hou van Holland niet scherp krijgen.

(ik dacht ik breek eens met al die positiviteit, om te zien wat er gebeurt :7 )
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  donderdag 1 juli 2021 @ 17:17:32 #231
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_200158053
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:16 schreef GeorgeM het volgende:
Bjorn fluit Tsjechië Denemarken w/
Oh? Hoe gaat die melodie dan?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_200158337
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:17 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk is heel Europa kut. Niet leuk voor vakanties maar ja je moet wat, we hebben niet allemaal geld voor de Seychellen dus dan maar weer met Henk en Ingrid ruzie maken over de grens van de standplaats op de camping aan het Gardameer en worstelen met de satellietschotel op het dak van de camper omdat we Ik Hou van Holland niet scherp krijgen.

(ik dacht ik breek eens met al die positiviteit, om te zien wat er gebeurt :7 )
Niet dissen op Henk en Ingrid. :(
pi_200158394
quote:
11s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:17 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh? Hoe gaat die melodie dan?
Toen ik vanmiddag vroeg wanneer Van der Poel zou stoppen heb ik er dus om deze reden specifiek 'deze tour' achter gezet omdat jij op deze nare grapjes-tour bent en ik 100% zeker wist dat jij anders 'over een paar jaar' zou antwoorden. :(
  donderdag 1 juli 2021 @ 17:43:58 #234
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_200158542
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:34 schreef Em31 het volgende:

[..]

Toen ik vanmiddag vroeg wanneer Van der Poel zou stoppen heb ik er dus om deze reden specifiek 'deze tour' achter gezet omdat jij op deze nare grapjes-tour bent en ik 100% zeker wist dat jij anders 'over een paar jaar' zou antwoorden. :(
En dan zou jij erom gegniffeld hebben, dat weet ik zeker :( Briljante grap, jámmer dat ik er niet was om 'm alsnog te maken :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  donderdag 1 juli 2021 @ 17:51:12 #235
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_200158641
Ik droomde vannacht over de tijdrit van gisteren. Van der Poel ging eerst heel goed maar op een gegeven moment, richting het einde, stortte hij vollédig in en kwam hij amper nog vooruit. Hij had z'n gele trui ook uitgedaan (naar aanleiding van wat we hier gisteren zeiden over het kwijtraken van de trui, denk ik) omdat hij het te warm had. Tao Geoghegan Hart nam het Geel over.

Na de finish was Mathieu mentaal ook helemaal van het padje en ontfermde ik me over hem en nam hem mee om er voor te zorgen dat hij geen gekke dingen zou doen. Iemand naast ons zei tegen iemand anders dat ik één van de beste vrienden van Mathieu was, dus dat neem ik dan maar aan. Op een gegeven moment was Mathieu helemaal in tranen en vond hij dat hij gefaald had en als hij nou maar gewoon medicijnen had gestudeerd, hij dan mensen had kunnen redden. Dus ik zei dat hij helemaal niet gefaald had maar dat we juist van hem houden en enorm trots op 'm zijn om z'n zeges in de Amstel Gold Race, Vlaanderen en deze dagen in het Geel.

En toen kwam er een vrouw die een foto van 'm wilde maken en zei ik 'niet nu' en zij antwoordde met 'oh sorry'. En toen had ik in plaats van Mathieu opeens één van m'n katten in m'n armen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_200158646
Een paar maanden terug had ik toen ik de hond uitliet ‘s ochtends een ambulance gebeld voor een vrouw wier man onwel was geworden in de achtertuin. 4 politieauto’s en de brandweer waren er ook heel snel bij omdat hij gereanimeerd moest worden. De man overleed en het werd een heel onderzoek met recherche omdat de hij in de tuin lag. Ik geschrokken natuurlijk, maar volgens een politieagent had ik juist gehandeld door snel te bellen. Ik heb er al maanden niet meer aan gedacht, tot ineens vorige week hun dochter me aansprak op straat. Of ik gebeld had. Dat haar moeder erg verward was maar het steeds over mij had. En ze wilde me bloemen sturen om me te bedanken. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Mandy040986 op 01-07-2021 18:15:51 ]
  donderdag 1 juli 2021 @ 17:52:29 #237
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_200158656
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:51 schreef Mandy040986 het volgende:
Een paar maanden terug had ik toen ik de hond uitliet ‘s ochtends een ambulance gebeld voor een vrouw wier man onwel was geworden in de achtertuin. 4 politieauto’s en de brandweer waren er heel snel omdat hij gereanimeerd moest worden. De man overleed en het werd een heel onderzoek met recherche omdat de man in de tuin lag. Ik geschrokken natuurlijk, maar volgens een politieagent had ik juist gehandeld door snel te bellen. Ik heb er al maanden niet meer aan gedacht, tot ineens vorige week hun dochter me aansprak op straat. Of ik gebeld had. Dat haar moeder erg verward was maar het steeds over mij had. En ze wilde me bloemen sturen om me te bedanken. O+
Ahh dat is lief O+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_200158732
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:51 schreef Mandy040986 het volgende:
Een paar maanden terug had ik toen ik de hond uitliet ‘s ochtends een ambulance gebeld voor een vrouw wier man onwel was geworden in de achtertuin. 4 politieauto’s en de brandweer waren er heel snel omdat hij gereanimeerd moest worden. De man overleed en het werd een heel onderzoek met recherche omdat de man in de tuin lag. Ik geschrokken natuurlijk, maar volgens een politieagent had ik juist gehandeld door snel te bellen. Ik heb er al maanden niet meer aan gedacht, tot ineens vorige week hun dochter me aansprak op straat. Of ik gebeld had. Dat haar moeder erg verward was maar het steeds over mij had. En ze wilde me bloemen sturen om me te bedanken. O+
Wat goed van je! ^O^ O+ Kan me wel voorstellen dat die mensen je heel dankbaar zijn, ondanks dat het voor die man geen goede afloop heeft gehad.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 1 juli 2021 @ 18:03:15 #239
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200158785
Vanavond trouwens Grease.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200158916
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat goed van je! ^O^ O+ Kan me wel voorstellen dat die mensen je heel dankbaar zijn, ondanks dat het voor die man geen goede afloop heeft gehad.
Dat zeker. :)

Helaas was de man dus al overleden toen ik belde. Hartaanval.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 1 juli 2021 @ 18:17:41 #241
39237 crew  H_T
2733
pi_200158954
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:51 schreef Strani het volgende:
En toen had ik in plaats van Mathieu opeens één van m'n katten in m'n armen.
Plottwist :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 1 juli 2021 @ 18:17:52 #242
39237 crew  H_T
2733
pi_200158956
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond trouwens Grease.
Tegen wie?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200158972
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:51 schreef Strani het volgende:
Ik droomde vannacht over de tijdrit van gisteren. Van der Poel ging eerst heel goed maar op een gegeven moment, richting het einde, stortte hij vollédig in en kwam hij amper nog vooruit. Hij had z'n gele trui ook uitgedaan (naar aanleiding van wat we hier gisteren zeiden over het kwijtraken van de trui, denk ik) omdat hij het te warm had. Tao Geoghegan Hart nam het Geel over.

Na de finish was Mathieu mentaal ook helemaal van het padje en ontfermde ik me over hem en nam hem mee om er voor te zorgen dat hij geen gekke dingen zou doen. Iemand naast ons zei tegen iemand anders dat ik één van de beste vrienden van Mathieu was, dus dat neem ik dan maar aan. Op een gegeven moment was Mathieu helemaal in tranen en vond hij dat hij gefaald had en als hij nou maar gewoon medicijnen had gestudeerd, hij dan mensen had kunnen redden. Dus ik zei dat hij helemaal niet gefaald had maar dat we juist van hem houden en enorm trots op 'm zijn om z'n zeges in de Amstel Gold Race, Vlaanderen en deze dagen in het Geel.

En toen kwam er een vrouw die een foto van 'm wilde maken en zei ik 'niet nu' en zij antwoordde met 'oh sorry'. En toen had ik in plaats van Mathieu opeens één van m'n katten in m'n armen.
Zo vervelend, hè, ineens zo’n kat.
pi_200158986
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:14 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Dat zeker. :)

Helaas was de man dus al overleden toen ik belde. Hartaanval.
Sneu :{ Maar alsnog goed om dan meteen te handelen. Echt chapeau voor jou!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_200159003
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Sneu :{ Maar alsnog goed om dan meteen te handelen. Echt chapeau voor jou!
^O^

Normaal gesproken slaap ik nog half zo vroeg met de hond buiten, maar ik was ineens helemaal wakker. _O-
pi_200159018
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:51 schreef Strani het volgende:
Ik droomde vannacht over de tijdrit van gisteren. Van der Poel ging eerst heel goed maar op een gegeven moment, richting het einde, stortte hij vollédig in en kwam hij amper nog vooruit. Hij had z'n gele trui ook uitgedaan (naar aanleiding van wat we hier gisteren zeiden over het kwijtraken van de trui, denk ik) omdat hij het te warm had. Tao Geoghegan Hart nam het Geel over.

Na de finish was Mathieu mentaal ook helemaal van het padje en ontfermde ik me over hem en nam hem mee om er voor te zorgen dat hij geen gekke dingen zou doen. Iemand naast ons zei tegen iemand anders dat ik één van de beste vrienden van Mathieu was, dus dat neem ik dan maar aan. Op een gegeven moment was Mathieu helemaal in tranen en vond hij dat hij gefaald had en als hij nou maar gewoon medicijnen had gestudeerd, hij dan mensen had kunnen redden. Dus ik zei dat hij helemaal niet gefaald had maar dat we juist van hem houden en enorm trots op 'm zijn om z'n zeges in de Amstel Gold Race, Vlaanderen en deze dagen in het Geel.

En toen kwam er een vrouw die een foto van 'm wilde maken en zei ik 'niet nu' en zij antwoordde met 'oh sorry'. En toen had ik in plaats van Mathieu opeens één van m'n katten in m'n armen.
:D _O-

Droomposts _O_

Ben benieuwd wat Mathieu symboliseert :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_200159053
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:D _O-

Droomposts _O_

Ben benieuwd wat Mathieu symboliseert :+
Mathieu is Strani’s kat.
pi_200159068
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:26 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Mathieu is Strani’s kat.
Strani had wel een verzorgende rol in die droom, dus ik zie wel een verband ja!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 18:29:29 #249
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200159071
Mathieu en Wout zaten vandaag wel te giebelen achter in het peloton met elkaar, ben benieuwd of we morgen of iets te zien krijgen.
  donderdag 1 juli 2021 @ 18:32:10 #250
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200159096
Nou ja zeg, wil ik omboeken, is Tui telefonisch onbereikbaar :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')