Das eigenlijk wat ik ook wel wou zeggen, op basis van een leuke wedstrijd tegen een zwak RKC en wat potjes bij de O21/Dordrecht verwacht ik niet dat AEB klaar is om een heel seizoen veel minuten te gaan maken bij Feyenoord en veel minuten is wel wat hij wel nodig heeft. Tenzij Slot echt in hem een potentiële basisspeler ziet lijkt verhuur mij het beste. Anders kan je hem wel afschrijven.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:35 schreef fetX het volgende:
Wel eens dat, mits AEB en/of Burger blijven, je ze wel minuten moet geven. Anders kun je ze beter verhuren of verkopen.
Oja.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuyt heeft toch ook bij de jeugd rondgelopen.
Njah, ik vind hem in zijn voetbaltechnische analyses eigenlijk heel erg meevallen. Ik hoop ergens wel dat hij met een goede carrièreplanning ooit een prima hoofdtrainer voor Feyenoord wordtquote:
Heb hem nog nooit gezien als analist dus kan niet oordelen daarover, en dat laatste zou best kunnen ja. Ooitquote:Op maandag 5 juli 2021 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, ik vind hem in zijn voetbaltechnische analyses eigenlijk heel erg meevallen. Ik hoop ergens wel dat hij met een goede carrièreplanning ooit een prima hoofdtrainer voor Feyenoord wordt
Kokcu nu al terug van vakantie zie ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:40 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er vervelend uit daar zeg.
Ja, alle internationals zijn terug. Bozenik dus ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kokcu nu al terug van vakantie zie ik.
uit NL of buitenland?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:14 schreef Scrummie het volgende:
Volgens woerts willen investeerders 80 miljoen investeren.
NL, Rotterdammers geloof ik zelfs.quote:
die man krijgt ook wat teveel zendtijdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
NL, Rotterdammers geloof ik zelfs.
Hij zei het gister bij Oranje Zomer, dat Arnesen afgelopen zaterdag een afspraak met ze had, en dat dat van die 80 miljoen de intentie is maar dat ze om 1 of andere reden eerst willen dat er spelers weg zijn zoals Berghuis, Jorgensen, de grootverdieners. Vond het maar een raar verhaal eigenlijk.
*Helder koud schoon beekjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef Mansjester het volgende:
Staat wel echt symbool voor dit Feyenoord ja. Waar de meeste clubs geavanceerde ijsbakken enzo hebben moeten de Feyenoorders in een smerige lauwe sloot zitten
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef Mansjester het volgende:
Staat wel echt symbool voor dit Feyenoord ja. Waar de meeste clubs geavanceerde ijsbakken enzo hebben moeten de Feyenoorders in een smerige lauwe sloot zitten
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef Mansjester het volgende:
De grappen liggen wel voor het oprapen zoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Investeerders moeten snel instappen. Geen geld voor een douche.
Orders van Arne Slootquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De grappen liggen wel voor het oprapen zo
Zonder Berghuis is het een warm bad bij Feyenoord en dit bewijst het.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Investeerders moeten snel instappen. Geen geld voor een douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |