SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:42 schreef Karzai het volgende:
Ik leef nog, kies was er zo uit geen hechtingen nodig
Iedereen is depressief door de regen en naar buiten aan het starenquote:
Deesquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
Toch blijf ik dit het mooiste nummer van haar vinden![]()
Past wel bij het dreich weertje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
Oeh, die is ook erg mooi ja !quote:
Is ook gewoon guur herfstweerquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is depressief door de regen en naar buiten aan het staren
Zoals de dode monniken in de Santa Maria della Concezione dei Cappuccini tegen bezoekers zeggen (middels een bordje): "What you are now, we once were; what we are now, you shall be."quote:
Ja perfect nummer erbij idd ! Dat ik een beetje melancholisch in mn lange cardigan en mn warme chocomel bij het raam sta en naar de regen en de somberheid kijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past wel bij het dreich weertje.
Toffe kerk datquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals de dode monniken in de Santa Maria della Concezione dei Cappuccini tegen bezoekers zeggen (middels een bordje): "What you are now, we once were; what we are now, you shall be."
Haha mooi!!quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
Lekkere depri damesmuziekjes draaien.
Zo mooi hoe ze zingt ook, dat van laag naar hoger, hou daarvan!quote:
Zonde joh. Echt bizar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn hotel zat er pal naast, in het oude klooster. Maar ik ben er niet binnen geweest
Stel dat we onsterfelijk waren en 250.000 jaar geleden geboren waren in welke tijd had je dan willen leven?quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals de dode monniken in de Santa Maria della Concezione dei Cappuccini tegen bezoekers zeggen (middels een bordje): "What you are now, we once were; what we are now, you shall be."
De jaren vijftigquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat we onsterfelijk waren en 250.000 jaar geleden geboren waren in welke tijd had je dan willen leven?
In de tijd van Louis XIV in Versaillesquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat we onsterfelijk waren en 250.000 jaar geleden geboren waren in welke tijd had je dan willen leven?
Scheelt je wel een paar rondjes industrieterrein als je al die suiker niet opdrinktquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:06 schreef LTVDK het volgende:
Vanochtend lekker stressen, moest om 11.15 weg om de bus te halen om naar het ziekenhuis te gaan. De AH zou komen bezorgen, eerst nog gewoon ruim op tijd maar werd telkens later waardoor ik die waarschijnlijk zou missen. Dit aangegeven bij de AH en enige dat ze konden zeggen was 'als we u missen brengen we 50 euro annuleringskosten in rekening'. Gelukkig was die er nog net op tijd om 11.10 uur dus alles alleen maar binnengegooid en net pas opgeruimd. Mist er dus gewoon een heel 6-pack ijsthee, niet een of ander klein pakje kauwgom ofzo dat er uit kan vallen maar een fucking 6-pack met 1,5 liter flessen
Ik drink 1 fles per maand ofzo, dus zal wel meevallenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scheelt je wel een paar rondjes industrieterrein als je al die suiker niet opdrinkt
Oeh wel een mooie tijd ja.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
Of tijdens de Renaissance in Florence en Venetië, en dan iemands muze zijn
Niks mis meequote:Op woensdag 30 juni 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag aardappels en als toetje weer aardappels?
Beetje a la De Avonden van Reve dus.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks mis mee
Het wordt trouwens niet spannender als je verder terug in de tijd gaat. Voor 1492 waren zelfs aardappels een dingetje.
Ja toch! Of in tijden waarin de grootste schilders en dichters leefden, iig iets artistieksquote:
Niet gelezenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje a la De Avonden van Reve dus.
Muziek is een eerste levensbehoeftequote:Op woensdag 30 juni 2021 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou muziek wel missen in welk tijdsgewricht dan ook.
Even buurten bij Leonardo in Florencequote:Op woensdag 30 juni 2021 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch! Of in tijden waarin de grootste schilders en dichters leefden, iig iets artistieks
Hand in hand op avontuur met Caravaggio.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch! Of in tijden waarin de grootste schilders en dichters leefden, iig iets artistieks
Waarom? Je mocht niks en je moest alles.quote:
Oehhh...of met Lord Byronquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hand in hand op avontuur met Caravaggio.
How nice!quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even buurten bij Leonardo in Florence
Zouden maar weer eens moeten herinvoeren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? Je mocht niks en je moest alles.
Leraren konden jou tot bloedens toe mishandelen en als je dan jankend thuis kwam, kreeg je nog een pak slaag van je ouders.
Samen met boeken uiteraard.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Muziek is een eerste levensbehoefte
Nee johquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? Je mocht niks en je moest alles.
Leraren konden jou tot bloedens toe mishandelen en als je dan jankend thuis kwam, kreeg je nog een pak slaag van je ouders.
Ja alles bij elkaar, kunst, boeken en muziekquote:
Ja dat zeker, denk niet dat er ooit een betere tijd was, zo net na de oorlog geboren worden, de nederig makende sobere jaren 50 als ruggengraat meekrijgen en dan los gaan op het moment dat iedereen gitaren en elkaars geslachtsdeel ging verkennen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet gelezenMaar al die boomers hebben een gouden leventje gehad. Opgroeien in de jaren zestig, voordelig huisje kopen, lekker pensioen bij elkaar sparen, een leven zonder oorlog. Niks mis mee.
quote:
De eerste paar minuten heb je wel zoiets vanquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was bang dat ik er slecht tegen zou kunnen
Toen had iedereen wel nog een flinke bos haar overalquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zeker, denk niet dat er ooit een betere tijd was, zo net na de oorlog geboren worden, de nederig makende sobere jaren 50 als ruggengraat meekrijgen en dan los gaan op het moment dat iedereen gitaren en elkaars geslachtsdeel ging verkennen.
Yup, allemaal.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet gelezenMaar al die boomers hebben een gouden leventje gehad. Opgroeien in de jaren zestig, voordelig huisje kopen, lekker pensioen bij elkaar sparen, een leven zonder oorlog. Niks mis mee.
Ik zou best permanent in de jaren 80 willen leven.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zeker, denk niet dat er ooit een betere tijd was, zo net na de oorlog geboren worden, de nederig makende sobere jaren 50 als ruggengraat meekrijgen en dan los gaan op het moment dat iedereen gitaren en elkaars geslachtsdeel ging verkennen.
Toen wist je niet beter en raakte je al berig van een harig oksel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen had iedereen wel nog een flinke bos haar overal
Volgens mij was het economisch ook geen pretje in de jaren 80. Ook onrust.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best permanent in de jaren 80 willen leven.Alles had nog een beetje de bruinheid van de jaren zeventig, maar het leven was al best comfortabel. En nog wat rustiger en overzichtelijker als nu.
Tijd van de farao's is ook wel fucking interessant jaquote:
Wel vrij ingewikkeldquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ti
[..]
Tijd van de farao's is ook wel fucking interessant ja
quote:
Het levensritme verliep toen wel 90 procent trager en dat was wel prettig denk ik en je had al macaroni in Nederland.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best permanent in de jaren 80 willen leven.Alles had nog een beetje de bruinheid van de jaren zeventig, maar het leven was al best comfortabel. En nog wat rustiger en overzichtelijker als nu.
Dat weet ik niet, wel weet ik dat in die tijd de leraren regelmatig er op los sloegen met de aanwijsstok, of een grote houten driehoek of gewoon met hun vuisten. Ook heb ik zelf gezien dat een jongen uit mijn klas het hele lokaal werd doorgetrapt door een docent die een vuurrode kop had en gewoon spuugde van woede.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee johDat is misschien voorgekomen, maar het is toch niet zo dat iedereen in de jaren 50 lens werd geslagen op school?
Ja maar vroeger was alles toch beterquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wel weet ik dat in die tijd de leraren regelmatig er op los sloegen met de aanwijsstok, of een grote houten driehoek of gewoon met hun vuisten. Ook heb ik zelf gezien dat een jongen uit mijn klas het hele lokaal werd doorgetrapt door een docent die een vuurrode kop had en gewoon spuugde van woede.
Jongetje is jankend weggelopen en had zich drie dagen verstopt uit angst voor zijn ouders.
Bedenk wel dat in die tijd kinderen en vrouwen helemaal niks te willen hadden.
Beetje ernstige obsessie met de dood hadden die gasten wel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ti
[..]
Tijd van de farao's is ook wel fucking interessant ja
Lanaquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik zat anders wel te zweten net in de auto.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook gewoon guur herfstweer
Dus je loopt in je ondergoed rond?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scheelt je wel een paar rondjes industrieterrein als je al die suiker niet opdrinkt
Klopt! Maar daarom ook ZO interessant!quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje ernstige obsessie met de dood hadden die gasten wel.
Geloof niet dat ze er heel veel mee geleden hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wel weet ik dat in die tijd de leraren regelmatig er op los sloegen met de aanwijsstok, of een grote houten driehoek of gewoon met hun vuisten. Ook heb ik zelf gezien dat een jongen uit mijn klas het hele lokaal werd doorgetrapt door een docent die een vuurrode kop had en gewoon spuugde van woede.
Jongetje is jankend weggelopen en had zich drie dagen verstopt uit angst voor zijn ouders.
Bedenk wel dat in die tijd kinderen en vrouwen helemaal niks te willen hadden.
Je moet je kachel ook niet op 30 zettenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lana
[..]
Ik zat anders wel te zweten net in de auto.
[..]
Dus je loopt in je ondergoed rond?
[..]![]()
Beetje neuken en dansen na de pandemie en de eerste wereldoorlog, duurde alleen maar even die droom.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Zelf zou ik wel eens de jaren 20 willen meemaken. De opkomst van jazzmuziek, de charleston, de lekker losse mode voor de vrouw, kortom la belle epoque, oftewel de geboorte van een nieuwe eeuw. De 20ste eeuw. De eeuw die alles mogelijk zou maken.
Binnen 20 jaar zou iedereen zijn eigen vliegtuig hebben, hoefden we niet meer te werken als het niet nodig was, konden we vooral die dingen doen die we leuk vonden.
Beetje flierefluiten aan het Romanov hof of zo.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat ik wel een vereiste vind is dat in welke tijd ik ook mee had willen maken, ik dan wel bij de hogere/rijkere klasse hoorde, arm zijn is en was nooit leuk, helemaal niet als we het over honderden jaren geleden hebben
Hier spreekt een wijze vrouw.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat ik wel een vereiste vind is dat in welke tijd ik ook mee had willen maken, ik dan wel bij de hogere/rijkere klasse hoorde, arm zijn is en was nooit leuk, helemaal niet als we het over honderden jaren geleden hebben
En toen kwamen de Duitsers ...quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Zelf zou ik wel eens de jaren 20 willen meemaken. De opkomst van jazzmuziek, de charleston, de lekker losse mode voor de vrouw, kortom la belle epoque, oftewel de geboorte van een nieuwe eeuw. De 20ste eeuw. De eeuw die alles mogelijk zou maken.
Binnen 20 jaar zou iedereen zijn eigen vliegtuig hebben, hoefden we niet meer te werken als het niet nodig was, konden we vooral die dingen doen die we leuk vonden.
Ja, en dan pleite voor de revolutiequote:Op woensdag 30 juni 2021 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje flierefluiten aan het Romanov hof of zo.
Hahahaquote:
Economisch dipje aan het eindquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje neuken en dansen na de pandemie en de eerste wereldoorlog, duurde alleen maar even die droom.
Wacht eventjes, dat mogen alleen ariërsquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zagen de halve wereld dansen en neuken en die dachten wacht eens heel eventjes hier.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Uiteraard, of gewoon af en toe wat broodkorstjes uit het raam gooien zodat de gewone mensen niet zo boos en jaloers zouden worden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, en dan pleite voor de revolutie
Hoi Rasputinquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje flierefluiten aan het Romanov hof of zo.
Let them eat cake, maar dan in het Russischquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard, of gewoon af en toe wat broodkorstjes uit het raam gooien zodat de gewone mensen niet zo boos en jaloers zouden worden.
Die stond op het koudstequote:Op woensdag 30 juni 2021 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet je kachel ook niet op 30 zetten
Hoezo? Volgens mij staat de hele 20ste eeuw in het teken van neuken, geld verdienen en verder lekker doen wat je zelf wil.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje neuken en dansen na de pandemie en de eerste wereldoorlog, duurde alleen maar even die droom.
De voertaal op het Russische hof was Frans.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Let them eat cake, maar dan in het Russisch
Dacht dat dat zweefwijf een Mof was?quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De voertaal op het Russische hof was Frans.
Oh..nou..dan konden ze 1 op 1 Marie Antoinette citerenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De voertaal op het Russische hof was Frans.
Netjes! Hahahaquote:
Doe het lekker zelf johquote:
Altijd leuk om te weten, ik heb ook ooit Hebreeuws geleerd, heb er geen zak aan hier in Nederland, maar toch leuk zo nu en danquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon op de uni een cursus Russisch volgen, vriendin van me deed dat ook, maar ja, wat heb je eraan. Je vergeet het toch zo weer.
Je hebt meer aan Chinees. De 21e eeuw is van hun.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon op de uni een cursus Russisch volgen, vriendin van me deed dat ook, maar ja, wat heb je eraan. Je vergeet het toch zo weer.
Wel prima om hees en geil in iemands oor te luisteren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Altijd leuk om te weten, ik heb ook ooit Hebreeuws geleerd, heb er geen zak aan hier in Nederland, maar toch leuk zo nu en dan
Wel apart!quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Altijd leuk om te weten, ik heb ook ooit Hebreeuws geleerd, heb er geen zak aan hier in Nederland, maar toch leuk zo nu en dan
Je hoopte een Rasputin tegen te komen bij die cursus of een jonge Putin?quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Dan vind ik Japans toch leuker klinkenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt meer aan Chinees. De 21e eeuw is van hun.
Jonge Stalinquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoopte een Rasputin tegen te komen bij die cursus of een jonge Putin?
Trek in Chinees nu.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hahaha niemand die me dat ooit heeft gevraagd buiten Israëlquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel prima om hees en geil in iemands oor te luisteren.
Zo idd !!!quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha niemand die me dat ooit heeft gevraagd buiten Israël
Klopt en ook helemaal prima dat een mensenleven daar evenveel waard is als een strontvlieg, gaat dolletjes worden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe eensquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Moet ik de uitzonderingen bij naam noemen?
Ok wat grappig! Ja ik moest die taal wel leren want was er heen verhuisd voor de liefdequote:Op woensdag 30 juni 2021 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel apart!
Ik ken ook iemand die Fins deed in Amsterdam.
Komt nog wel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha niemand die me dat ooit heeft gevraagd buiten Israël
Hahaha zou je denken ja ?quote:
Heb net mijn restje van gisterenavond op al verlate lunchquote:
Soepquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb net mijn restje van gisterenavond op al verlate lunchMaar nu moet ik dus nog iets voor vanavond verzinnen wat niet te zwaar is
Soep is geen etenquote:
quote:
Dat nog geeneens maar dat klinkt wel als extra motivatie.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Alleen maar omdat ballie het elke keer in je schoot giet
In zijn dertiger jaren daarentegen was het echt een lieverd.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Stalin was op latere leeftijd vrij kil en gek en meedogenloos en bang maar poesjes boeiden hem toen niet meer.
Lekker af en toe een soepje. Stokbrood erbij met boter en dips.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat nog geeneens maar dat klinkt wel als extra motivatie.
Liever gewoon belegd stokbroodje dan, hoeft die soep er tenminste ook niet bijquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker af en toe een soepje. Stokbrood erbij met boter en dips.
Dat is toch gewoon een vispannetje met een net iets te dun sausje, dat is niet echt soep natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een vispannetje met een net iets te dun sausje, dat is niet echt soep natuurlijk
Stoofpotje jachtsaus met apies hier.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga denk ik lasagne eten , heb nog over van laatst 🤔
Beria daarentegen...quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Stalin was op latere leeftijd vrij kil en gek en meedogenloos en bang maar poesjes boeiden hem toen niet meer.
Is goed hoor, maak me maar weer jaloersquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stoofpotje jachtsaus met apies hier.
En wat heb je als toetje?quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stoofpotje jachtsaus met apies hier.
Hahahaquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt nog op de trein stappen naar Den Bosch. Toefje slagroom op strategische plaatsen.
Ik heb browniesquote:
Dat heb ik ook net veel te laat uit de vriezer gehaald.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga denk ik lasagne eten , heb nog over van laatst 🤔
De kerstman?quote:
Oh..en nu ? Toch ontdooien?quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook net veel te laat uit de vriezer gehaald.
Kan het meenemen?quote:
Heb je geen oven? 🤔quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en straks nog even een half uur in de magnetron ofzo
Welke heb je?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:01 schreef Karzai het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen trek in die unox soep maar mot iets zachts eten
Veel pijn?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:01 schreef Karzai het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen trek in die unox soep maar mot iets zachts eten
Ja ik heb dan weer geen magnetron, heb het wel gehad toen ik samenwoonde maar mis het eigenlijk helemaal nietquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kan ook, wat aluminiumfolie eroverheen.
Niet chemisch?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind de goulashsoep van Unox wel aardig
Hahahaquote:
Vond ik tegenvallenquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind de goulashsoep van Unox wel aardig
Of chili con carnequote:Op woensdag 30 juni 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Goulash heb ik eigenlijk ook wel zin in.
quote:
Nou inderdaad. Moest bij mijn onderzoek vanmiddag lekker op een comfortabele stoel gaan liggen en mijn ogen dichtdoen en proberen in slaap te vallen, alleen werd ik om de paar minuten weer wakker geroepen omdat ik niet daadwerkelijk in slaap mocht vallenquote:
Soort waterboarden maar dan met slaap.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Moest bij mijn onderzoek vanmiddag lekker op een comfortabele stoel gaan liggen en mijn ogen dichtdoen en proberen in slaap te vallen, alleen werd ik om de paar minuten weer wakker geroepen omdat ik niet daadwerkelijk in slaap mocht vallen
Ja en daarna ging de stroboscoop er opquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort waterboarden maar dan met slaap.
Oh god...wat ergquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en daarna ging de stroboscoop er op
Die vond ik wel leuk eigenlijkquote:
Oh echt? Vind het altijd zo'n freaky effect in clubsquote:
Oh ik kreeg juist een beetje een nostalgisch gevoel erdoor, mistte alleen nog de rookmachine erbijquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh echt? Vind het altijd zo'n freaky effect in clubs
quote:
Hahaha de rookmachine!!! Dat is wel altijd grappigquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik kreeg juist een beetje een nostalgisch gevoel erdoor, mistte alleen nog de rookmachine erbij
Dood meppen!!!quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:19 schreef Ama het volgende:
Kunnen die tyfus vliegen oprotten uit mijn huis?
Oh...zeker allemaal om een lamp heen aan het cirkelen? 🤔quote:
Nee mijn laptopquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh...zeker allemaal om een lamp heen aan het cirkelen? 🤔
Oh..da's helemaal ergquote:
Vla eten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:32 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik toch even naar de supermarkt loop voor een visje, dat is ook zacht
Denk die knijpkaasquote:
Ik at het meestal met humusquote:
Nee hoorquote:
Heks'nkaas heb ik nou nooit gehad, denk ook niet dat ik het ooit ga proberenquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heks'nkaas heb ik nou nooit gehad, denk ook niet dat ik het ooit ga proberen
Bugles moet je gewoon puur etenquote:
Ik weet niet, iets erin staat me tegen 🤔quote:
Ja het is toch gewoon chips, je gaat je paprikachips toch ook niet lopen dippenquote:
Oh ik vind het heerlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik weet niet, iets erin staat me tegen 🤔
Maar Bugles zijn speciaal zo gemaakt dat je ze kan dippen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is toch gewoon chips, je gaat je paprikachips toch ook niet lopen dippen
Ja heb dat wel vaker gehoord van mensen, maar bracht me toch nooit in de verleidingquote:
Vind ik van niet, dan kun je beter gewoon tortillachips nemen, kun je lekker scheppenquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Bugles zijn speciaal zo gemaakt dat je ze kan dippen.
Is ook lekker.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik van niet, dan kun je beter gewoon tortillachips nemen, kun je lekker scheppen
Wel als je een liter of 5 neemtquote:
Maar Doritos welquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is toch gewoon chips, je gaat je paprikachips toch ook niet lopen dippen
Bugles zijn toch ook van die hoorntjes die je kan vullen met dipsaus o.i.d.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik van niet, dan kun je beter gewoon tortillachips nemen, kun je lekker scheppen
Maar zo'n zak chips leegsnaaien is al ongezond genoeg, waarom dan ook nog extra vullenquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bugles zijn toch ook van die hoorntjes die je kan vullen met dipsaus o.i.d.
Omdat het kan denk ik ?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zo'n zak chips leegsnaaien is al ongezond genoeg, waarom dan ook nog extra vullen
Waarom niet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zo'n zak chips leegsnaaien is al ongezond genoeg, waarom dan ook nog extra vullen
Maar dat gaat 'ie welquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:45 schreef Ama het volgende:
Nergens staat dat die zak leeg moet in 1 avond.
Dit valt me dan weer wel een beetje tegen van je ...quote:
Huehuequote:Op woensdag 30 juni 2021 17:45 schreef Ama het volgende:
Nergens staat dat die zak leeg moet in 1 avond.
Oh.. ik zette ze altijd op m'n vingers om ze er dan vanaf te eten, net als nibbitsquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bugles zijn toch ook van die hoorntjes die je kan vullen met dipsaus o.i.d.
Jij dipt hem er ook graag in toch?quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Tuurlijk tot aan het gaatje leeg die zak.
Ohhh nibbitsssss!!! Lekkerrrr!!! Hahahaquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. ik zette ze altijd op m'n vingers om ze er dan vanaf te eten, net als nibbits
Jeej!quote:
Ik zet Disney+ weer aan.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:06 schreef Karzai het volgende:
Komt er nog wat op tv of netflix? geen voetbal vandaag
Toepasselijke TT dan wel weerquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:12 schreef Karzai het volgende:
ga wel even kijken zo op netflix
kijk nu simon reeves in North America op canvas, hele dorpen platgebrand in Californie door bosbranden
Volgens mij over de jaren wel stukken beter geworden. Veel kant en klaar is redelijk vers ten opzichte van vroeger.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:05 schreef Karzai het volgende:
Dat is altijd het nadeel van die kant en klaar maaltijden zit veel suiker en zout in
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:18 schreef Karzai het volgende:
Hoe kan je je usename veranderen @:Ama, ben deze Afghaan ook wel zat
Idd ! Alleen jammer van al die toeristenquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Belachelijk mooie stad is Florence toch![]()
[ afbeelding ]
Toen ik deze foto maakte viel het best meequote:Op woensdag 30 juni 2021 19:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Idd ! Alleen jammer van al die toeristen
Ik tel af...quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
De Ziggo stond vanochtend bij ballie. Heb ze toch bij jou moeten staanquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:01 schreef CherryLips het volgende:
Eerst loopt de ketel te kloten en nu ziggo
Moet ik eerst luiers halenquote:
Ik zit we bare bears te kijkenquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:06 schreef Karzai het volgende:
Komt er nog wat op tv of netflix? geen voetbal vandaag
Zit daar zoveel verschil tussen ?quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Caviakooi weer schoon. Dat nieuwe zaagsel is echt waardeloos.
Dat staat in mijn signatuurquote:
Eens, jammer dat je er niet in je eentje rond kan dwalenquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Ja, nu zie ik hetquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
De Ziggo stond vanochtend bij ballie. Heb ze toch bij jou moeten staan
[..]
Moet ik eerst luiers halen
[..]
Ik zit we bare bears te kijken
[..]
Zit daar zoveel verschil tussen ?
[..]
Dat staat in mijn signatuur
Is het zo crimineel?quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Eens, jammer dat je er niet in je eentje rond kan dwalen
ah ga ik even kijkenquote:
I hope not!quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit het huis van bitterbal?
Doet ie nooit. Hij praat veel, zegt weinigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |