SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:42 schreef Karzai het volgende:
Ik leef nog, kies was er zo uit geen hechtingen nodig
Iedereen is depressief door de regen en naar buiten aan het starenquote:
Deesquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
Toch blijf ik dit het mooiste nummer van haar vinden![]()
Past wel bij het dreich weertje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
Toch blijf ik dit het mooiste nummer van haar vinden![]()
Oeh, die is ook erg mooi ja !quote:
Is ook gewoon guur herfstweerquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is depressief door de regen en naar buiten aan het staren
Zoals de dode monniken in de Santa Maria della Concezione dei Cappuccini tegen bezoekers zeggen (middels een bordje): "What you are now, we once were; what we are now, you shall be."quote:
Ja perfect nummer erbij idd ! Dat ik een beetje melancholisch in mn lange cardigan en mn warme chocomel bij het raam sta en naar de regen en de somberheid kijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past wel bij het dreich weertje.
Toffe kerk datquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals de dode monniken in de Santa Maria della Concezione dei Cappuccini tegen bezoekers zeggen (middels een bordje): "What you are now, we once were; what we are now, you shall be."
Haha mooi!!quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
Lekkere depri damesmuziekjes draaien.
Zo mooi hoe ze zingt ook, dat van laag naar hoger, hou daarvan!quote:
Zonde joh. Echt bizar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn hotel zat er pal naast, in het oude klooster. Maar ik ben er niet binnen geweest
Stel dat we onsterfelijk waren en 250.000 jaar geleden geboren waren in welke tijd had je dan willen leven?quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals de dode monniken in de Santa Maria della Concezione dei Cappuccini tegen bezoekers zeggen (middels een bordje): "What you are now, we once were; what we are now, you shall be."
De jaren vijftigquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat we onsterfelijk waren en 250.000 jaar geleden geboren waren in welke tijd had je dan willen leven?
In de tijd van Louis XIV in Versaillesquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat we onsterfelijk waren en 250.000 jaar geleden geboren waren in welke tijd had je dan willen leven?
Scheelt je wel een paar rondjes industrieterrein als je al die suiker niet opdrinktquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:06 schreef LTVDK het volgende:
Vanochtend lekker stressen, moest om 11.15 weg om de bus te halen om naar het ziekenhuis te gaan. De AH zou komen bezorgen, eerst nog gewoon ruim op tijd maar werd telkens later waardoor ik die waarschijnlijk zou missen. Dit aangegeven bij de AH en enige dat ze konden zeggen was 'als we u missen brengen we 50 euro annuleringskosten in rekening'. Gelukkig was die er nog net op tijd om 11.10 uur dus alles alleen maar binnengegooid en net pas opgeruimd. Mist er dus gewoon een heel 6-pack ijsthee, niet een of ander klein pakje kauwgom ofzo dat er uit kan vallen maar een fucking 6-pack met 1,5 liter flessen
Ik drink 1 fles per maand ofzo, dus zal wel meevallenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scheelt je wel een paar rondjes industrieterrein als je al die suiker niet opdrinkt
Oeh wel een mooie tijd ja.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
Of tijdens de Renaissance in Florence en Venetië, en dan iemands muze zijn
Niks mis meequote:Op woensdag 30 juni 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag aardappels en als toetje weer aardappels?
Beetje a la De Avonden van Reve dus.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks mis mee
Het wordt trouwens niet spannender als je verder terug in de tijd gaat. Voor 1492 waren zelfs aardappels een dingetje.
Ja toch! Of in tijden waarin de grootste schilders en dichters leefden, iig iets artistieksquote:
Niet gelezenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje a la De Avonden van Reve dus.
Muziek is een eerste levensbehoeftequote:Op woensdag 30 juni 2021 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou muziek wel missen in welk tijdsgewricht dan ook.
Even buurten bij Leonardo in Florencequote:Op woensdag 30 juni 2021 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch! Of in tijden waarin de grootste schilders en dichters leefden, iig iets artistieks
Hand in hand op avontuur met Caravaggio.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch! Of in tijden waarin de grootste schilders en dichters leefden, iig iets artistieks
Waarom? Je mocht niks en je moest alles.quote:
Oehhh...of met Lord Byronquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hand in hand op avontuur met Caravaggio.
How nice!quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even buurten bij Leonardo in Florence
Zouden maar weer eens moeten herinvoeren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? Je mocht niks en je moest alles.
Leraren konden jou tot bloedens toe mishandelen en als je dan jankend thuis kwam, kreeg je nog een pak slaag van je ouders.
Samen met boeken uiteraard.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Muziek is een eerste levensbehoefte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |