SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:42 schreef Karzai het volgende:
Ik leef nog, kies was er zo uit geen hechtingen nodig
Iedereen is depressief door de regen en naar buiten aan het starenquote:
Deesquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
Toch blijf ik dit het mooiste nummer van haar vinden![]()
Past wel bij het dreich weertje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
Toch blijf ik dit het mooiste nummer van haar vinden![]()
Oeh, die is ook erg mooi ja !quote:
Is ook gewoon guur herfstweerquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is depressief door de regen en naar buiten aan het staren
Zoals de dode monniken in de Santa Maria della Concezione dei Cappuccini tegen bezoekers zeggen (middels een bordje): "What you are now, we once were; what we are now, you shall be."quote:
Ja perfect nummer erbij idd ! Dat ik een beetje melancholisch in mn lange cardigan en mn warme chocomel bij het raam sta en naar de regen en de somberheid kijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past wel bij het dreich weertje.
Toffe kerk datquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals de dode monniken in de Santa Maria della Concezione dei Cappuccini tegen bezoekers zeggen (middels een bordje): "What you are now, we once were; what we are now, you shall be."
Haha mooi!!quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
Lekkere depri damesmuziekjes draaien.
Zo mooi hoe ze zingt ook, dat van laag naar hoger, hou daarvan!quote:
Zonde joh. Echt bizar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn hotel zat er pal naast, in het oude klooster. Maar ik ben er niet binnen geweest
Stel dat we onsterfelijk waren en 250.000 jaar geleden geboren waren in welke tijd had je dan willen leven?quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals de dode monniken in de Santa Maria della Concezione dei Cappuccini tegen bezoekers zeggen (middels een bordje): "What you are now, we once were; what we are now, you shall be."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |