Dat eerste vind ik wel meevallen. Maar gelukkig niet vaak in een ziekenhuis geweest, dus wellicht is dat tegenwoordig wel anders. En het tweede is inderdaad vreemd, maar wil niet zeggen dat het bij het eerste dan ook maar zo moet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een gesloten ruimte met veel mensen, was daar bijvoorbeeld een heel stuk drukken dan op het perron van het station waar je ook nog eens buiten staat maar daar moet die wel op
Op zich niet zo vreemd toch? Ik denk dat we sinds de oorlog niets meer hebben gehad dat zo lang zo'n enorm stempel op alles drukte als Corona nu.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik wel meevallen. Maar gelukkig niet vaak in een ziekenhuis geweest, dus wellicht is dat tegenwoordig wel anders. En het tweede is inderdaad vreemd, maar wil niet zeggen dat het bij het eerste dan ook maar zo moet.
Mensen moeten eens een beetje realistisch blijven. Maar veel mensen hebben er nog moeite mee dat alles weer gewoon is.
Ja, de discotheken en nachtclubs, maar er was een reden dat ze ruim 15 maanden dicht waren en dat is dat ze voor grote risico’s zorgen op meer virusverspreiding. In het buitenland is in de zomer van 2020 de nachtclubs en discotheken een aantal geopend geweest, een aantal weken open, omdat het bleek dat door het openen van nachtclubs en discotheken het aantal besmettingen weer ging stijgen. En verder zijn maatregelen als de mondmaskerplicht slechts lichte maatregelen en is het zonde om daar nu al van af te stappen, terwijl het aantal besmettingen in Nederland toch redelijk hoog ligt vergeleken met andere Europese landen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een hoop. Vooral voor de mensen die sterk afhankelijk zijn van de genomen versoepelingen. Die eindelijk weer wat meer kunnen verdienen, etc.
Het aantal besmettingen in Nederland ligt veel hoger dan in andere Europese landen die strengere maatregelen hebben. Daarom is het terugdraaien van het versoepelingspakket van 26 juni logisch in mijn ogen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Voor dat handjevol mensen dat nog besmet is? 3/10.000 van de bevolking? Laten we daar eens gewoon niks voor doen. Hier in de Gemeente zijn de afgelopen 3 weken 2 x 1 besmettng geweest. Daar ga ik echt mijn leven niet voor veranderen. Het is klaar nu. En als je zelf te angstig bent, ga je lekker je schuilkelder in. Ben jij eigenlijk een groot risicogeval of zo, dat je je altijd zo opstelt? Serieus bedoelde vraag overigens.
Dat was ook zo. Maar nu niet meer.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ja, de discotheken en nachtclubs, maar er was een reden dat ze ruim 15 maanden dicht waren
Veel hoger ook. Nou, nou, het is wat. Ernstige situatie hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:59 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het aantal besmettingen in Nederland ligt veel hoger dan in andere Europese landen die strengere maatregelen hebben. Daarom is het terugdraaien van het versoepelingspakket van 26 juni logisch in mijn ogen.
Als je nu maatregelen instelt zie je het effect ervan pas half juli, tegen die tijd zitten wij al lang en breed binnen de veilige marge die Europa aanhoudt (nu al zweeft dat ergens rond de 60 besmettingen per honderdduizend per twee weken).quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:59 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het aantal besmettingen in Nederland ligt veel hoger dan in andere Europese landen die strengere maatregelen hebben. Daarom is het terugdraaien van het versoepelingspakket van 26 juni logisch in mijn ogen.
Heb jij geen medelijden dan met Franse omaatjes?quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:57 schreef dick_laurent het volgende:
Hee hoi. Hoest in mondkapjesloos paradijs Nederland?
Ik werd vandaag hier in Frankrijk door een agent opeens gemaand om mijn "masque" op te doen buiten. Ik dacht echt van wtf, hoe dan...ik ben buiten?! Maar ik liep door nauwe straatjes en het was druk dus dan "moest het"
Ondertussen liepen de boomers gewoon om ons heen met hem allemaal voor de mond, lekker de neus eruit laten steken of half op de kin. Ja nee echt nuttig dit hoor...
Maar ja, ik ben ook naar een onderontwikkeld apenland gegaan, eigen schuld.
De voornaamste gebruikers van de nachtclubs en discotheken zijn nog niet gevaccineerd. Beter hadden we daarop gewacht voordat we de nachtclubs en discotheken openen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was ook zo. Maar nu niet meer.
Alleen nog maar boomers binnen laten in de nachtclubs!quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:07 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De voornaamste gebruikers van de nachtclubs en discotheken zijn nog niet gevaccineerd. Beter hadden we daarop gewacht voordat we de nachtclubs en discotheken openen.
Ik zie trouwens op perrons ook bijna niemand met mondkapje, behalve sommige mensen die hem al in de trein op hadden en uitgestapt zijn. Meesten stappen echter uit en halen als eerste actie dat ding af. Heb ook nog nooit meegemaakt dat dat op een open perron wordt gehandhaafd. Zullen ook wel denken: pick your battles...quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een gesloten ruimte met veel mensen, was daar bijvoorbeeld een heel stuk drukken dan op het perron van het station waar je ook nog eens buiten staat maar daar moet die wel op
BRULSED.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:03 schreef Janneke141 het volgende:
Feest-organisator had op basis van de versoepelingen besloten om alsnog een evenement tijdens de week van de Nijmeegse Vierdaagse te organiseren. Vanmorgen heeft burgemeester Bruls besloten geen vergunning te verlenen, want de politie moet verlofuren opmaken.
Top, jongens. Lekker gewerkt.
Ze worden getest voor ze daarin gaan. Had je dat al gehoord?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:07 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De voornaamste gebruikers van de nachtclubs en discotheken zijn nog niet gevaccineerd. Beter hadden we daarop gewacht voordat we de nachtclubs en discotheken openen.
Maar die boomers waren toch ook niet gevaccineerd. Dat zijn toch die fouteriken?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Alleen nog maar boomers binnen laten in de nachtclubs!
Wordt heftig feessie.
Is dat zo? Geen idee.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar die boomers waren toch ook niet gevaccineerd. Dat zijn toch die fouteriken?
Alleen weigerboomers!quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar die boomers waren toch ook niet gevaccineerd. Dat zijn toch die fouteriken?
Op zweverige Annie na zullen die nu toch ook wel allemaal (in ieder geval een eerste) prik hebben gehad?quote:
Apenlandquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:57 schreef dick_laurent het volgende:
Ik werd vandaag hier in Frankrijk door een agent opeens gemaand om mijn "masque" op te doen buiten. Ik dacht echt van wtf, hoe dan...ik ben buiten?! Maar ik liep door nauwe straatjes en het was druk dus dan "moest het"
Ondertussen liepen de boomers gewoon om ons heen met hem allemaal voor de mond, lekker de neus eruit laten steken of half op de kin. Ja nee echt nuttig dit hoor...
211.633 erbij.quote:Tot nu toe zijn er 15.764.668 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Nee, ik weet het ook niet, maar dat werd hier toen gezegd.. ik doe lekker met je mee. Verder sta ik er ook zo in als jij.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee.
Mij interesseert het sowieso geen kut meer die hele coronamaatregelen. Maar hey, mensen moeten wel de troll blijven voeden natuurlijk dussss, carry on
Zijn niet gevaccineerde Fransen stokbroodboomers? Of zijn het dan refusboomers?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee.
Mij interesseert het sowieso geen kut meer die hele coronamaatregelen. Maar hey, mensen moeten wel de troll blijven voeden natuurlijk dussss, carry on
quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Alleen neemt de daling zowel absoluut als relatief wel ineens fors af, wellicht toch de Deltavariant die daar de oorzaak van is. Ik blijf er bij met wat ik eerder zei: als het gemiddelde van het aantal besmettingen boven de 800 nieuwe gevallen per dag, moet er zo snel mogelijk een persconferentie komen waarin we weer terug gaan naar stap 3 van het openingsplan, dus een mondmaskerplicht in publieke binnenruimtes, clubs en discotheken dicht, horeca om 22:00 dicht en groepsgroottes en thuisbezoek van maximaal 4 personen.
Nein, wil juist weten wanneer stap 6 is?quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Alleen neemt de daling zowel absoluut als relatief wel ineens fors af, wellicht toch de Deltavariant die daar de oorzaak van is. Ik blijf er bij met wat ik eerder zei: als het gemiddelde van het aantal besmettingen boven de 800 nieuwe gevallen per dag, moet er zo snel mogelijk een persconferentie komen waarin we weer terug gaan naar stap 3 van het openingsplan, dus een mondmaskerplicht in publieke binnenruimtes, clubs en discotheken dicht, horeca om 22:00 dicht en groepsgroottes en thuisbezoek van maximaal 4 personen.
Zolang we dan ook het reizen naar Duitsland verbieden zolang de besmettingen niet onder de 0 per dag zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waarom moeten de discotheken en nachtclubs open, terwijl discotheken en nachtclubs voor gigantische infectierisico’s zorgen? Beter houden we de discotheken en nachtclubs dicht tot we onder de 100 nieuwe besmettingen per dag zitten.
https://www.gelderlander.(...)-niet-door~aa1f96a2/quote:Matrixx at the Park gaat deze zomer niet door. De gemeente verleent de organisatie geen vergunning. Het zou het eerste grote evenement zijn in de stad ná corona. Volgens de organisator David Brons verhindert een gebrek aan capaciteit bij de politie de vergunning.
Van de 35.000 beschikbare tickets waren er al 25.000 over de toonbank gegaan. Matrixx at the Park is traditioneel een onderdeel van de Vierdaagsefeesten. Het evenement zou van 17 tot en met 23 juli plaatsvinden in het Hunnerpark. Toen in juni bekend werd dat evenementen met een coronatoegangsbewijs waren toegestaan heeft Matrixx het festival opgezet.
Ik ben geen festivalganger en hier heb ik geen last van.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)-niet-door~aa1f96a2/
Nu wil ik er niet dood gevonden worden, maar het geeft wel aan hoe fijn sommige burgemeesters de recent verworden macht lijken te vinden. Met steun van Grapperhaus ongetwijfeld, want die heeft toch al een hekel aan festivals.
Hier in de gemeente wordt een loopevenement (buiten, langgerekt parcours) verboden 'omdat het publiek te dicht op elkaar zou kunnen staan'quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nu wil ik er niet dood gevonden worden, maar het geeft wel aan hoe fijn sommige burgemeesters de recent verworden macht lijken te vinden. Met steun van Grapperhaus ongetwijfeld, want die heeft toch al een hekel aan festivals.
Rare jongens, die Fransenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:57 schreef dick_laurent het volgende:
Never waste a good crisis. Wat minder evenementen vinden sommigen wel prima.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben geen festivalganger en hier heb ik geen last van.
Ik vind het echter zo belabberd belachelijk dit, echt zo ongelooflijk kut qua beleid
Alles kan zo'n beetje weer open, maar toch weer niet, vanwege andere kutargumenten
Wat is dit voor manier van omgaan met alles joh, dit kun je toch niet serieus gewoon zo doorzetten met droge ogen
Woord van het jaar!quote:
wat een zooitjequote:Op woensdag 30 juni 2021 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
TvT.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:10 schreef THEFXR het volgende:
welke beperkingen kunnen er nog versoepeld worden behalve de 1,5m?
Van dezelfde partij als Ferd…quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:03 schreef Janneke141 het volgende:
Feest-organisator had op basis van de versoepelingen besloten om alsnog een evenement tijdens de week van de Nijmeegse Vierdaagse te organiseren. Vanmorgen heeft burgemeester Bruls besloten geen vergunning te verlenen, want de politie moet verlofuren opmaken.
Top, jongens. Lekker gewerkt.
AED’s gereed houden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Alleen nog maar boomers binnen laten in de nachtclubs!
Wordt heftig feessie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |