SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Jij hebt je eigen work-out dan al...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest me er wel toe zetten hoor. En ik ben 's ochtends wel actief soms met huishouden, maar een work-out hoeft voor mij dan niet
Zoiets qua 'uitvoering' en donderdag moet ik het monitoringskastje weer inleveren.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij mobiele monitoring, MadMaster? Gaat die data dan direct naar het ziekenhuis of zo?
Houd je het het zelf nu extra bij, om te kunnen vergelijken ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets qua 'uitvoering' en donderdag moet ik het monitoringskastje weer inleveren.
Dan lezen ze het uit en leggen ze dat naast mijn dagboek.
Volgende week worden dan de bevindingen met me besproken...
[ afbeelding ]
Ziet er best indrukwekkend uit, hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets qua 'uitvoering' en donderdag moet ik het monitoringskastje weer inleveren.
Dan lezen ze het uit en leggen ze dat naast mijn dagboek.
Volgende week worden dan de bevindingen met me besproken...
[ afbeelding ]
Ik heb een smartwatch en die houdt mijn hartslag ook al bij.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Houd je het het zelf nu extra bij, om te kunnen vergelijken ?
Je merkt er niks van, het zit onder je kleding en ik had gisteren de hele bosschage op mijn borst al vast gekapt, want aan het verwijderen van die plakkers heb ik de vorige keer aardig wat zere plekken overgehouden...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ziet er best indrukwekkend uit, hoor.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je merkt er niks van, het zit onder je kleding en ik had gisteren de hele bosschage op mijn borst al vast gekapt, want aan het verwijderen van die plakkers heb ik de vorige keer aardig wat zere plekken overgehouden...
Is dat goed? Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een smartwatch en die houdt mijn hartslag ook al bij.
Die is nu 90 BPM...
Ik weet niet wat voor lijm er aan die dingen zit, maar het plakt extreem goed aan je huid en alles daarop...quote:
goede lijm dusquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor lijm er aan die dingen zit, maar het plakt extreem goed aan je huid en alles daarop...
Normaal is het tussen de 60 en 100 in ruststand.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat goed? Ik heb eigenlijk geen idee.
quote:Normaal slaat je hart in een regelmatig tempo. Hoe hoog je hartslag is, hangt af van wat je aan het doen bent. Zo is de hartslag in rust lager dan wanneer je je inspant. Over het algemeen is de hartslag bij volwassenen in rust tussen de 60 en 100 slagen per minuut.
Ja, ik heb die ervaring nu ook een keer gehad. Zo'n waxbeurt doe je m.i. niet voor je hobby...quote:
Mw. MM heeft afgelopen week een smartwatch gekocht voor 29 euro bij Bol.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
De mijne was te hoog, dat was verontrustender dan de wat te hoge bloeddruk. Ik moet echt weer eens meten, ik vergeet dat steeds
Bizar dat dat allemaal kanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:46 schreef MadMaster het volgende:
App op je telefoon houdt alles bij:
Functies
Stappenteller
Calorieënteller
Bloedzuurstofmeter
Hartslagmeter
Bloeddrukmeter
Slaapmonitoring
Berichten en oproepen meldingen
Afstandmeter
Alarm
Whatsapp, Facebook, Snapchat en Instagram meldingen.
Sport tracker
Ligt het aan mij of is dat niet belachelijk goedkoop? Niets voor mij trouwens. Ik moet dat allemaal niet weten. De tijd zou voor mij voldoende zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Deze dus:
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl(...)1/?s2a=#productTitle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |