Hoe vaak vul jij je koelvloeistof bij?quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Weet ik veelik tank gewoon als bijna leeg is. En rij
als ik zie dat bijgevuld moet wordenquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:11 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hoe vaak vul jij je koelvloeistof bij?
Met een elektrische auto hoef je niet te tankenquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:03 schreef Boze_Eend het volgende:
maar ik snap niet hij wil elektrische auto kopen maar heeft geen geld om te tanken
denkt hij met youtube rijk te worden?
dat is waarquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een elektrische auto hoef je niet te tanken
Dat klopt toch?quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
dat is waar
hij haalt nooit cola in huis zegt die nualleen als hij mensen over de vloer krijgt
maar ikh eb toch vaker cola bij thuisbezorgd gezien
sorry habibo ben niet zo goed in nederlandsquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:16 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat klopt toch?
Hij haalt die cola niet in huis maar wordt bij hem gebracht
Wel bij de les blijvenquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
sorry habibo ben niet zo goed in nederlands
sorryquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:18 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven
Pak er anders even een woordenboek bij voor je denkt dat je het beter weet dan TheBradge
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist vaccin gepakt jongens. Als ik straks niet meer reageer ben ik magnetisch geworden
ik ben zaterdagquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist vaccin gepakt jongens. Als ik straks niet meer reageer ben ik magnetisch geworden
Zal vast vaker voorkomen hahahahaquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was leuk meisje, jammer dat het na 5 seconden voorbij was
Let er maar eens op, bijna altijd als je in een filmpje beelden van het dashboard zit langskomen staat de benzinemeter in het rood of daar haast tegenaan. Hij is daardoor ook al met meedere auto's zonder brandstof gevallen maar leert er niets van.quote:
Toch al jaar of 5 geledenquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal vast vaker voorkomen hahahaha
Waar leert hij nou wel wat vanquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Let er maar eens op, bijna altijd als je in een filmpje beelden van het dashboard zit langskomen staat de benzinemeter in het rood of daar haast tegenaan. Hij is daardoor ook al met meedere auto's zonder brandstof gevallen maar leert er niets van.
oh oke . toen moest hij duwen of lopen naar de pompquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Let er maar eens op, bijna altijd als je in een filmpje beelden van het dashboard zit langskomen staat de benzinemeter in het rood of daar haast tegenaan. Hij is daardoor ook al met meedere auto's zonder brandstof gevallen maar leert er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |