Jammer dat Sarina Wiegman al bij Engeland getekend heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou het echt enorm leuk vinden als ze een vrouw aanstellen.
Dat zou zoveel schuim losmaken bij lezers van de T. dat je van de Noordzee een bubbelbad kan makenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou het echt enorm leuk vinden als ze een vrouw aanstellen.
Maurice Steijn laat ons zien wat echt realistisch voetbal is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:04 schreef Mykonos het volgende:
Henk Fraser of Gertjan Verbeek lijkt mij wel wat.
Hoe ziet het lijstje van Frons we uit?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:10 schreef VoMy het volgende:
GAE* - Sparta - Vitesse* - KFC Uerdingen* - MTK Boedapest - NAC - Barca (assistent)* - Ajax* - Chelsea (assistent)* - Panathinaikos* - Al Ahli* - Umm Salal* - Shandong Luneng* - Sparta (interim) - Al Jazira - Al Wahda - Al Ittihad* - Al Wahda
*= ontslagen óf eerste jaar niet afgemaakt.
TOP IDEE.
Ja, maar dat is wel een beetje de tendens om matige resultaten/niet denderende te vergoeilijken aan de hand van incidenten (onverdiend, we speelden beter, als je die penalty maakt, etc.) als er 'goed gevoetbald' wordt, maar aan de andere kant is daar nooit oog voor als het spel negatief wordt gevonden. Als De Ligt niet rood had gepakt, hadden we nog steeds 'gewoon' in de kwartfinale kunnen staan natuurlijk en had Frank zijn baan gehouden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:VoMy
Dat vind ik wat lastig om te zeggen. Seizoen met halve finale CL is natuurlijk een unicum. Seizoen daarop had je ook wel meer verdiend in potjes tegen Chelsea, daarna vlieg je eruit tegen Getafe. Dat was natuurlijk wel slecht. Afgelopen seizoen verdien je ook weer meer; blunder Onana en 0-2 tegen Atalanta weggegeven. Je zou kunnen zeggen dat het bij vlagen naief was.
Afgelopen seizoen vond ik het in EL tegen Lille dan wel weer zakelijk en tegen AS Roma hetzelfde. Daar verlies je wel onnodig na gemiste penalty van Tadic. Ten Hag krijgt van mij een dikke voldoende in Europa maar had het beter gekund? Zeker.
Ah ik vroeg me al af waarom Pi-Air aanvoerder is van de Henk ten Cate lobby.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:10 schreef VoMy het volgende:
NAC
*= ontslagen óf eerste jaar niet afgemaakt.
TOP IDEE.
Henk Krol, die is tenminste vrij.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:53 schreef Felagund het volgende:
Laten we er ook iemand met wat gewicht erin gooien, ik noem een Ton Elias.
Hopelijk bijten ze zich stuk op de net iets minder walgelijke Zwedenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:45 schreef Mykonos het volgende:
En nu een vrije doortocht naar de finale voor de Brexiteers.
Dat is niet waar, bijna iedereen is kritisch op Southgate.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
Southgate is niet veel minder erg dan Deschamps, maar zet er een Engels publiek bij en we applaudisseren voort.
Oersimpele route en maar een keer buiten Engeland.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is niet waar, bijna iedereen is kritisch op Southgate.
Oekraïne naar de titel als postuum eerherstel voor Frank.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk bijten ze zich stuk op de net iets minder walgelijke Zweden
Dat zeiden we ook over Nederland.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oersimpele route en maar een keer buiten Engeland.
Hemeltergend kolfje.
Laat me even losgaan op het erg walgelijke klote Engelandquote:
Met Geert Wilders als assistent.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
Wat juicht Engeland leuk he 😪 @:slobeend
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door maxi-mus op 29-06-2021 21:55:21 ]
Horizon Forbidden West, van ONZE jongens van Guerilla Games.quote:
Heb je die Wob gelezen? Echt lachwekkend.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De sympathieke Wouter zit er bovenop bij Kaag.
Ja, dit kan echt niet. Maar ik was niet verbaasd.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je die Wob gelezen? Echt lachwekkend.
Jumbo met de handen in het haar. Gelukkig hebben ze Max nog.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
De Tour is wel klaar, zeg maar.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]Dit is mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben op het EK nog 0 goals tegen en krijgen sowieso zelden een goal tegen dus je zou ook kunnen denken dat zijn tactiek werkt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:00 schreef Szura het volgende:
Southgate is de Engelse Deschamps/Drank, alleen wat meer mazzel
quote:
Lijkt mij ook ja. Tenzij Pogacar er een dag gruwelijk doorheen zakt of bergop ineens een pak minder blijkt dan iemand van INEOS, maar dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
We moeten hopen op een lekke band morgen, wil het nog spannend wordenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Tenzij Pogacar er een dag gruwelijk doorheen zakt of bergop ineens een pak minder blijkt dan iemand van INEOS, maar dat lijkt me sterk.
Gisteravond was toch wel leuk?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
EK is eigenlijk al niet te redden, maar deze avond bereikt het wel een dieptepunt hoor
Lekker tieten posten bohhh xDquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
EK is eigenlijk al niet te redden, maar deze avond bereikt het wel een dieptepunt hoor
Ja of een valpartij, maar ja dat heb je toch liever niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:34 schreef Szura het volgende:
[..]
We moeten hopen op een lekke band morgen, wil het nog spannend worden
En dan klagen mensen over TDF.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het subforum bedoel ik.quote:
Iedere keer als Poepzor post, sterft een jong katje.quote:
MaAr HiJ DoEt NieTs WaT TeGen De poLiesie iSquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedere keer als Poepzor post, sterft een jong katje.
Dat doet Tong ook niet, en die krijgt ook wekelijks een ban.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
MaAr HiJ DoEt NieTs WaT TeGen De poLiesie iS
Ook een leuke rubriek ja, donder dat soort lui gewoon voorgoed weg.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doet Tong ook niet, en die krijgt ook wekelijks een ban.
Die weet de dag erna toch niet meer of hij nou een ban heeft of nietquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doet Tong ook niet, en die krijgt ook wekelijks een ban.
Korsakov is een vreselijke aandoening, niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Die weet de dag erna toch niet meer of hij nou een ban heeft of niet
Ik blijf hopen op Karrepatsquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Het is jammer dat zijn bijnanaamgenoot weer ouderwets op zijn bek ging, want die had ook nog misschien leuk kunnen aanklampen.quote:
Jammer dat er eerst nog een verlenging, nabeschouwing en journaal langs moet komen voor de avondetappe.quote:
Ja, ik weet niet of ik vanavond op blijf. Moet er iets voor 7 uit morgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jammer dat er eerst nog een verlenging, nabeschouwing en journaal langs moet komen voor de avondetappe.
Eigenlijk gewoon belachelijk met 3 publieke zenders.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jammer dat er eerst nog een verlenging, nabeschouwing en journaal langs moet komen voor de avondetappe.
U kijkt voor het eerst?quote:
Hint: Zweden speelt al jouw hele leven antivoetbal.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor het EK ben ik een dagjesmens kijker
Na die bal op de lat is het een diep zwart gat.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
Tot de 68e minuut was het een tof duel. Sindsdien is het terminale aids.
In 2004 ook al? Kan er me weinig van herinnerenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hint: Zweden speelt al jouw hele leven antivoetbal.
Het Ekdal-balletje op Kulusevski en een kutschot van Forsberg. Al meer dan 40 minuten ligt dit duel hersendood op de IC.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na die bal op de lat is het een diep zwart gat.
Heb ik al gevraagd waarom jij tongetje überhaupt volgt?quote:
Is ie er iets teveel in gaan geloven?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die boekhouder van Zweden probeert ruzie te maken met Shevchenko, niet doen joh.
Ik heb een abo en wil graag feedback geven. (en dit soort shit komt je tijdlijn toch wel binnen omdat één of andere onbenul een lijk geeft)quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ik al gevraagd waarom jij tongetje überhaupt volgt?
Mag hopen dat je dit voor deze wedstrijd al vondquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hup Denemarken voor de finale dan maar.
Ja, de rest is erbarmelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mag hopen dat je dit voor deze wedstrijd al vond
Feedback geven met een giftige ondertoon zeker?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een abo en wil graag feedback geven. (en dit soort shit komt je tijdlijn toch wel binnen omdat één of andere onbenul een lijk geeft)
Ben niet voor niets lid van de azijnbode.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Feedback geven met een giftige ondertoon zeker?
Zuidpoort speelt ook wel zo ongelooflijk saai dat ik die het ook absoluut niet gun.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mag hopen dat je dit voor deze wedstrijd al vond
Zwitserland speelt toch mooi voetbal?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
Voor Tongetje hoop je dan weer op Zwitserland v Tsjechië als finale, maar dat zal een utopie zijn.
Ik had hem Portugal gegund als winnaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
Voor Tongetje hoop je dan weer op Zwitserland v Tsjechië als finale, maar dat zal een utopie zijn.
Evenwichtig voetbal.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwitserland speelt toch mooi voetbal?
Komend seizoen vast weer alleen doen alsof Barcelona bestaat in Spanjequote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had hem Portugal gegund als winnaar.
Dagjesmens Heywoodu is op weg om de FOK poule te winnen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:37 schreef Szura het volgende:
Ook weer zo’n lul in m’n EK pool die de volle mep pakt omdat de verlenging meetelt. ZIEDEND
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-favorieten-voetbalquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dagjesmens Heywoodu is op weg om de FOK poule te winnen.
Zo'n typische kut-Gerda die er met de hoofdprijs vandoor gaatquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dagjesmens Heywoodu is op weg om de FOK poule te winnen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-favorieten-voetbal
Geen idee, maar ik vind het ook niks.quote:Op woensdag 30 juni 2021 01:30 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom wordt Ten Cate steeds gepusht? Iemand?
huisjesmelkerquote:
Geen Nederlander zou eigenlijk wel het belangrijkste criterium moeten zijnquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het ook niks.
Vond Valverde eigenlijk helemaal geen slecht idee, maar die staat dan weer in geen enkel rijtje
Nieuwe bondscoach?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend @:showtimer
De Kiek kan beter Tokyo ook overslaan hé.
Zou wel leuk zijn om iemand te hebben die stampvoetend, huilend en met spullen gooiend aan de kant staat.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend @:showtimer
De Kiek kan beter Tokyo ook overslaan hé.
Robin Haase als veldtrainer, ik hoor het al.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn om iemand te hebben die stampvoetend, huilend en met spullen gooiend aan de kant staat.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Robin Haase als veldtrainer, ik hoor het al.
Ik heb veel naaktslakken in mijn tuin, die belanden straks allemaal in de grasmaaier.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook dat je op dit soort dagen slakken die een fietspad kruisen naar de overkant helpt? Ik had er vanochtend op weg naar werk al 5 van een wisse dood gered.
Maar het is geen act. Ik Slob en Showtimer waren groot fan van Kiki maar dit is een pijnlijk einde.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:35 schreef Remco het volgende:
De semi-grappige commentaren op alles wat Kiki Bertens wel en niet doet is misschien wel de vervelendste act op dit forum.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar het is geen act. Ik Slob en Showtimer waren groot fan van Kiki maar dit is een pijnlijk einde.
Was dit ook het geval bij joun take over grastennis?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Soms moet je even overdrijven om een punt te maken.
Ik heb nog niets gekeken en sla Wimbledon meestal grotendeels wel over, ik vind grastennis daadwerkelijk erg saai.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Was dit ook het geval bij joun take over grastennis?
Benieuwd naar die take. Dat het de minste ondergrond is?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Was dit ook het geval bij joun take over grastennis?
quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Benieuwd naar die take. Dat het de minste ondergrond is?
Oh ja, er zat toch wel wat overdrijving bij.quote:
Het renners maken de koers gaat niet op?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gekeken en sla Wimbledon meestal grotendeels wel over, ik vind grastennis daadwerkelijk erg saai.
Servicekanonnen zijn de sprinters van het tennis.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het renners maken de koers gaat niet op?
Ja dat is wel waar. Is Tokyo gewoon op beton?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Servicekanonnen zijn de sprinters van het tennis.
Op Hardcourt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Is Tokyo gewoon op beton?
Wtf 😐quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb veel naaktslakken in mijn tuin, die belanden straks allemaal in de grasmaaier.
Kiki heeft de sympathiefactor snel verloren in anderhalfjaar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar het is geen act. Ik Slob en Showtimer waren groot fan van Kiki maar dit is een pijnlijk einde.
Eens met deze teek.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gekeken en sla Wimbledon meestal grotendeels wel over, ik vind grastennis daadwerkelijk erg saai.
Naaktslakken eten mn planten op, ik haat ze. Ik strooi slakkenkorrels om ze te vernietigenquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook dat je op dit soort dagen slakken die een fietspad kruisen naar de overkant helpt? Ik had er vanochtend op weg naar werk al 5 van een wisse dood gered.
Ze had sowieso nooit moeten breken met Rae.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kiki heeft de sympathiefactor snel verloren in anderhalfjaar.
Jarenlang iemand bijstaan die mentaal zo labiel is kan ook niet goed blijven gaan natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze had sowieso nooit moeten breken met Rae.
Ik was er eigenlijk wel klaar mee toen ze geen beelden van zichzelf wilde analyseren omdat ze dat emotioneel te heftig vond.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kiki heeft de sympathiefactor snel verloren in anderhalfjaar.
Ik heb er afgelopen weekend ook nog 10 aan een stok geregen omdat ze in onze moestuin zaten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naaktslakken eten mn planten op, ik haat ze. Ik strooi slakkenkorrels om ze te vernietigen
Ik dacht dat dit een grap was, maar het staat er echtquote:Op woensdag 30 juni 2021 10:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
huisjesmelker
'familiebedrijven die nadrukkelijk hun maatschappelijke verantwoordelijkheid willen nemen'.
Zoals gezegd: TDF is geen warm badquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:16 schreef Momo het volgende:
TDF / Politie pakt vrouw die megacrash veroorzaakte in Tour de France op
Sommige reacties hier
Soms dan zou ik zelf ook wel 100 wielrenners willen laten crashenquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:16 schreef Momo het volgende:
TDF / Politie pakt vrouw die megacrash veroorzaakte in Tour de France op
Sommige reacties hier
Ja die hebben we maar even aangepast.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Soms dan zou ik zelf ook wel 100 wielrenners willen laten crashenwat een kutvolk is dat toch
![]()
2 likes.
Rae is eigenlijk een soort Jaco van Bodegem light.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jarenlang iemand bijstaan die mentaal zo labiel is kan ook niet goed blijven gaan natuurlijk
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:01 schreef hhh38 het volgende:
Overigens ben ik nu ook eindelijk volgespoten (deel 1)
Dit is wel oud, want ze hebben het over een 13-jarige Thibaut.quote:
Ik was te druk met het doorgronden van alle documenten, doorvoerstations en looproutes (en tegelijk ook nog de tijdrit kijken) om daaraan te denken, ik voelde me een varkentje in een slachthuisquote:
Geen Janssen dus? Ik heb gehoord dat je daarvan flink beroerd kan voelen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was te druk met het doorgronden van alle documenten, doorvoerstations en looproutes (en tegelijk ook nog de tijdrit kijken) om daaraan te denken, ik voelde me een varkentje in een slachthuis
Ach, over een paar weken een nieuwe kans
Nee ik ga voor zo hoog mogelijke bescherming, Pfizer dusquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen Janssen dus? Ik heb gehoord dat je daarvan flink beroerd kan voelen.
PEC hangt er ook maar een beetje bij sinds het einde tijdperk van Jon Rans, hé?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hamdi naar Zwolle![]()
Leuk zo'n autoverkoper
Het is een beetje treurig. Bijzonder dat ze nog niet gedegradeerd zijn met zoveel ellendige keuzes. Gaat binnen nu en een paar jaar natuurlijk wel gebeuren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PEC hangt er ook maar een beetje bij sinds het einde tijdperk van Jon Rans, hé?
Alles vanaf plek 12 naar beneden is eigenlijk bagger.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is een beetje treurig. Bijzonder dat ze nog niet gedegradeerd zijn met zoveel ellendige keuzes. Gaat binnen nu en een paar jaar natuurlijk wel gebeuren.
Sparta, Willem II en GAE zie ik wel gewoon presteren naar kunnen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alles vanaf plek 12 naar beneden is eigenlijk bagger.
Word nog niet warm van die transfers van GAE eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sparta, Willem II en GAE zie ik wel gewoon presteren naar kunnen.
De Rutte-doctrine, plausible deniability, ontkennen ontkennen ontkennen, en als het echt niet meer kan toch gewoon toegeven. Nieuw leiderschap!quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Genottelijke manier van verdediging van Kaag. @:maxi-mus Eerst je medewerkers onder de bus gooien en als de backfire te groot is toch naar je verantwoordelijkheid benoemen.Met de nadruk op benoemen.
De doodse stilte van de NPO is prachtig. Ik heb schijt aan Teflon verder, maar ik weet wel waar de NOS mee zou geopend hebben als er een documentaire over Rutte gemaakt door Rutte boven water kwam.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Rutte-doctrine, plausible deniability, ontkennen ontkennen ontkennen, en als het echt niet meer kan toch gewoon toegeven. Nieuw leiderschap!
Wel fijn dat Kaag, Rutte, Grapperhaus en Wopke telkens weer leveren. En dan heb je ook nog die vreselijk flegmatieke vrouw die alles van Rutte goed praat.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Rutte-doctrine, plausible deniability, ontkennen ontkennen ontkennen, en als het echt niet meer kan toch gewoon toegeven. Nieuw leiderschap!
Dit vind ik een take van likmevestje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De doodse stilte van de NPO is prachtig. Ik heb schijt aan Teflon verder, maar ik weet wel waar de NOS mee zou geopend hebben als er een documentaire over Rutte gemaakt door Rutte boven water kwam.
Vrouwenhaat?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit vind ik een take van likmevestje.
Lekken is vertrekken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken zeker? Geen idee verder.
Scrummie?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Door welke guurrechtse user heeft VoMy zich nu weer op de kast laten jagen?
En dan morgen weer het levensgevaarlijke sprinten, na een meer dan plezante dag als vandaag.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik word redelijk geil van dit plaatje.
[ afbeelding ]
Ik heb gehoord dat Wout zich er tussen gaat smijten morgen, behalve dat dat betekent dat je je poultje moet aanpassen, gaat dat extra gevaar opleveren. Ik (en @thijszonneveld) houd mijn hart vast.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan morgen weer het levensgevaarlijke sprinten, na een meer dan plezante dag als vandaag.
"Ik ga me wel helemaal uit elkaar trekken"quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik word redelijk geil van dit plaatje.
[ afbeelding ]
Je weet deze SC wel op te warmen met dit soort posts.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
"Ik ga me wel helemaal uit elkaar trekken"
Ik ging vandaag door mijn following-list en heb besloten Thijs te ontvolgen. Ik kan het niet meer aan.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Wout zich er tussen gaat smijten morgen, behalve dat dat betekent dat je je poultje moet aanpassen, gaat dat extra gevaar opleveren. Ik (en @:thijszonneveld) houd mijn hart vast.
Voor de beste man bestaat er niks anders dan De Grote Thijs Show, achter elke tweet zit een diepere betekenis, eigenlijk net als bij alles wat Pierre van Hooijdonk uitkraamt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ging vandaag door mijn following-list en heb besloten Thijs te ontvolgen. Ik kan het niet meer aan.
Volgens mij volg ik hem ook maar heb er eigenlijk nauwelijks last vanquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ging vandaag door mijn following-list en heb besloten Thijs te ontvolgen. Ik kan het niet meer aan.
Pick meeee pick meeeeeee. Intens vermoeiend.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:57 schreef Szura het volgende:
Jozee had vandaag ook weer een hete teek:
[ twitter ]
Geef me aandacht, positieve aandacht, nu!quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pick meeee pick meeeeeee. Intens vermoeiend.
Wat is het verhaal hier achter?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:57 schreef Steven184 het volgende:
Thijs heeft ooit een kop koffie en een muffin voor mij betaald, dus ik sta vierkant achter Thijs.
Er hangt een heel vervelende aura omheen. Dat geforceerde uitstralen dat je kritisch en onafhankelijk bent, maar tegelijkertijd altijd net zo tweet dat je het maximale aantal likes bij je berichtje haalt of een aai over de bol en warme choco bij DSM of Jumbo-Visma krijgt. Ik volg een hele hoop andere niet-journalistieke mensen en hoe demense vrij simpel achter die man aanlopen vind ik zorgwekkend.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor de beste man bestaat er niks anders dan De Grote Thijs Show, achter elke tweet zit een diepere betekenis, eigenlijk net als bij alles wat Pierre van Hooijdonk uitkraamt.
Ik heb je tweede stukje genegerd omdat ik doorkreeg dat het over voetbal ging, maar de eerste alinea, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er hangt een heel vervelende aura omheen. Dat geforceerde uitstralen dat je kritisch en onafhankelijk bent, maar tegelijkertijd altijd net zo tweet dat je het maximale aantal likes bij je berichtje haalt of een aai over de bol en warme choco bij DSM of Jumbo-Visma krijgt. Ik volg een hele hoop andere niet-journalistieke mensen en hoe demense vrij simpel achter die man aanlopen vind ik zorgwekkend.
Zoals ik ook graag even af wil geven op het concept-Willem Vissers. Ik snap inmiddels dat hij meer een 'verhaal' schrijft, als het ware recenseert; dat moeten hij en de Volkskrant helemaal zelf weten. Alleen heeft dat inmiddels niets meer met journalistiek te maken. Elk ander soort voetbal dan hollandseschoolaanvallend433-druknaarvorenaanvalluh neerzetten alsof de mensheid dan wordt verafschuwd. Nee, Zweden afkraken, wegzetten als antivoetbal en juichen omdat ze eruit vliegen. omdat ze behoudens Forsberg, Isak, Kulusevski overlopen van de houthakkers en daarom realistisch voetbal spelen. Dan kan iedereen journalist worden, ook jij Mani. Ook jij.
Ik ga nu de tijd nemen om wat stukken van Michiel de Hoog te lezen. Vast een stuk nuttiger.
https://decorrespondent.n(...)79743933455-c57c5ac1
https://decorrespondent.n(...)10889978675-75c37e76
Grootste hit van het jaar is ook uit.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Je hebt niet geleefd als je dit liedje niet minsten 1 keer voluit door je speakers of koptelefoon hebt laten knallen.
Als Thijs Valverde cynisch benadert, doen demense dat ook. Als Thijs DonPat cynisch benadert, doen demense dat ook.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb je tweede stukje genegerd omdat ik doorkreeg dat het over voetbal ging, maar de eerste alinea, helemaal mee eens.
Altijd die lauwe voor de 293ste keer opgewarmde grappen over Valverde hangen mij zo de keel uit.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Thijs Valverde cynisch benadert, doen demense dat ook. Als Thijs DonPat cynisch benadert, doen demense dat ook.
Michel is een goeiequote:Op woensdag 30 juni 2021 23:05 schreef Szura het volgende:
De Corrie, dat ga ik nog niet lezen al was het het laatste leesvoer op aarde.
Je wil eens een originele invalshoek, iets waarvan je denkt 'Ha, zo had ik er niet tegenaan gekeken'.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Altijd die lauwe voor de 293ste keer opgewarmde grappen over Valverde hangen mij zo de keel uit.
Dit is inderdaad met afstand het irritantste. Verzin eens iets andersquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Altijd die lauwe voor de 293ste keer opgewarmde grappen over Valverde hangen mij zo de keel uit.
Richting DonPat is zijn houding wel nodig. Die heeft in de (Belgische) media een ziekelijke godenstatus.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Thijs Valverde cynisch benadert, doen demense dat ook. Als Thijs DonPat cynisch benadert, doen demense dat ook.
Dat eerste stuk deed me aan meneer Schimmelpenninck denkenquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb je tweede stukje genegerd omdat ik doorkreeg dat het over voetbal ging, maar de eerste alinea, helemaal mee eens.
Maar ook weer op zo'n manier dat het je weer de keel uit gaat hangen. Ik snap best dat je als een schampere mensenschuwe autist zo'n man niet kunt benaderen, maar Thijs moet het altijd brengen alsof hij de redder van de mensheid is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Richting DonPat is zijn houding wel nodig. Die heeft in de (Belgische) media een ziekelijke godenstatus.
W-w-w-waaiers. Potten Grimbergen op tafel. Jogging broek op de bank.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad met afstand het irritantste. Verzin eens iets anders
Vind het ook prima luisteren naar Thijs en zijn stukjes zijn ook meestal prima. Maar hij moet elke dag een column schrijven toch? Dan is het ook niet zo gek dat van ellende niet meer weet waar je over moet schrijven.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik luister nu elke dag In Het Wiel met Thijs en Theo en dat blijf ik gewoon doen ondanks de sterke meningen in dit topic.
Als Judas?quote:
Wielco bestaat nietquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
W-w-w-waaiers. Potten Grimbergen op tafel. Jogging broek op de bank.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
W-w-w-waaiers. Potten Grimbergen op tafel. Jogging broek op de bank.
Het is een afvalbult in Emmen geworden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:12 schreef Szura het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met #diebergkomter?
Zijn columns vind ik vreselijk. Maar in een podcast en op tv kan ik hem prima hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vind het ook prima luisteren naar Thijs en zijn stukjes zijn ook meestal prima. Maar hij moet elke dag een column schrijven toch? Dan is het ook niet zo gek dat van ellende niet meer weet waar je over moet schrijven.
Hans Vandeweghe heeft zich ooit eens kritisch geuit, dat was niet netjes. Nu durft niemand nog.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Richting DonPat is zijn houding wel nodig. Die heeft in de (Belgische) media een ziekelijke godenstatus.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drink eens een Triple Karmeliet, een Stout, of iets anders inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Listen to this episode from In Het Wiel on Spotify. Elke avond blikken Thijs, Theo en Hidde terug op de etappe van de dag. Vandaag bespreken ze de tijdrit en de verwoestende overwinning van Pogacar. En natuurlijk gaat het uitgebreid over Mathieu van der Poel. Hij behield na een ijzersterke tijdrit de gele trui. Â Support the show: https://krant.nl See omnystudio.com/listener for privacy information.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |