Mijn voorspellingquote:
Yesssssquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja sorry maar alles om die Duitsers te lozen
De Duitse commentator?quote:
Wacht even tot het donker is en kijk of je licht geeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Er stroomt nu Pfizer door mijn bloedbaan![]()
Wat een verbintenis @:molloot200
quote:
Over ongeveer 10 minuten tyfen ze me eruit, maar ik probeer het vanavond in de tuin evenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wacht even tot het donker is en kijk of je licht geeft.
Nice, nog iets gevoeld van de prik?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Er stroomt nu Pfizer door mijn bloedbaan![]()
Wat een verbintenis @:molloot200
Keep us postedquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Over ongeveer 10 minuten tyfen ze me eruit, maar ik probeer het vanavond in de tuin even
"De eenzame pfizer".quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Over ongeveer 10 minuten tyfen ze me eruit, maar ik probeer het vanavond in de tuin even
Ja precies datquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nice, nog iets gevoeld van de prik?
De prik zelf totaal niets, wel heb ik nu het idee dat iemand een vriendschappelijk stompje tegen m'n armspier heeft gegeven. Niet heel spannend maar voel het wel.
Prik zelf voelde ik een klein beetje, verder wat je nu beschrijftquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nice, nog iets gevoeld van de prik?
De prik zelf totaal niets, wel heb ik nu het idee dat iemand een vriendschappelijk stompje tegen m'n armspier heeft gegeven. Niet heel spannend maar voel het wel.
Morgen weer klachten vergelijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies datvoelde niks van de prik, maar nu wel een stijve schouder en een beetje kramp
Hebben elkaar kapot gespeeld… nee grapje, dat kan je ook niet bepaald zeggenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:46 schreef sportfreak het volgende:
Alle landen uit die zogenaamde poule des doods direct uitgeschakeld zodadelijk
Luck to you!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Morgen weer klachten vergelijken.
Ga nu eerst even een F1 race rijden tegen een ex collega.
Wish me luck
De tijden dat hij zo leuk met zijn armen fladderdequote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:47 schreef GeorgeM het volgende:
Zit die Löw nou weer uit z’n neus te eten?
Dan klopt Poule der Doods toch hequote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerste poule waar ze allemaal uitliggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |