Martin Gaus is dan weer een prima #hondscoachquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:17 schreef ijs_beer het volgende:
Wim Jonk zou ook wel een interessante optie zijn eigenlijk. #bondscoach
Beetje een bijzondere keuze, maar daarom juist interessant. En heeft een duidelijke kijk op voetbal.![]()
Dat is inderdaad geen wedstrijd die je voor je plezier gaat kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga Zweden - Oekraïne niet afkijken. Ik wil op tijd naar bed.
Ja dat is het lastige. Daarom zou je ook naar een buitenlander moeten kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja.Helaas is elke beetje serieuze Nederlandse optie in mijn ogen (Ten Hag, Slot, Bosz) al bezet.
Gilles de la Tourette?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:06 schreef Cee het volgende:
Ik zit op ARD de wedstrijd te kijken en die commentator schreeuwt om de haverklap ACHTUNG!!!!111 en dan schrik ik me een hoedje.
Het zit er toch een beetje inquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:06 schreef Cee het volgende:
Ik zit op ARD de wedstrijd te kijken en die commentator schreeuwt om de haverklap ACHTUNG!!!!111 en dan schrik ik me een hoedje.
Dan motten ze maar ‘ns de portemonnee trekkenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja.Helaas is elke beetje serieuze Nederlandse optie in mijn ogen (Ten Hag, Slot, Bosz) al bezet.
Had dit een uur eerder gezegdquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:30 schreef Redefine het volgende:
Zo mooi als de wedstrijden gisteren waren, zo slaapverwekkend is deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |