Daarom is die overgang ook zo grappig. Ajax trolt Feyenoord hier mokerhard. Ik had exact hetzelfde gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit ja, als je als club in zwaar weer zit op financieel gebied dan is twee miljoen echt wel de moeite.
Voor Marc Netto is het wisselgeld.
Ik hoop dan maar dat dat trollen Ajax hetzelfde afgaat als bij jou het geval is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom is die overgang ook zo grappig. Ajax trolt Feyenoord hier mokerhard. Ik had exact hetzelfde gedaan
hij verkoopt zijn vijfde spits voor 5 keer zoveelquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit ja, als je als club in zwaar weer zit op financieel gebied dan is twee miljoen echt wel de moeite.
Voor Marc Netto is het wisselgeld.
Dit ja.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
Overigens hoop ik vooral dat het gewoon snel rondkomt/Feyenoord dan maar water bij de wijn doet.
Er is imo geen situatie meer denkbaar waarin Berghuis nog terugkeert en Feyenoord wil met die miljoenen ook snel weer de markt op kan ik me voorstellen.
Mijn autisme kan het niet aan dat we de Conference League ook gaan afkorten als CL. Je verzint er maar mooi iets anders op!quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit ja.
Gewoon zo snel mogelijk door, over 3 weekjes is dat eerste CL potje al.
Feyenoord zit ineens in de Champions League?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit ja.
Gewoon zo snel mogelijk door, over 3 weekjes is dat eerste CL potje al.
Cfl (officieel korten ze het af als UECL)quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn autisme kan het niet aan dat we de Conference League ook gaan afkorten als CL. Je verzint er maar mooi iets anders op!
Of CoLquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cfl (officieel korten ze het af als UECL)
quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
Autisten, wat moet je er in hemelsnaam mee.
We zullen er vast snel genoeg uitliggen om je daar niet heel lang druk over te hoeven maken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn autisme kan het niet aan dat we de Conference League ook gaan afkorten als CL. Je verzint er maar mooi iets anders op!
CL, EL, ECL.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cfl (officieel korten ze het af als UECL)
Gelukkig is het bij Feyenoord wel duidelijk over welke competitie het gaat.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
CL, EL, ECL.
Prima van elkaar te onderscheiden. Alleen: RIP mensen met dyslexie.
Precies. Misschien kunnen we volstaan met een Conference call.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen er vast snel genoeg uitliggen om je daar niet heel lang druk over te hoeven maken.
Niet de eerste twee in ieder geval.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij Feyenoord wel duidelijk over welke competitie het gaat.
Beter graveren ze alvast onze naam in dat bekertje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet de eerste twee in ieder geval.
Moet wel zeggen dat de ECL een beetje misleidend is door dezelfde huisstijl als de EL te hanteren, alleen dan in het groen.
Zie branding reel:
EL is hetzelfde, alleen de EL-beker + oranje.
Altijd de eerstequote:Op woensdag 30 juni 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter graveren ze alvast onze naam in dat bekertje.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter graveren ze alvast onze naam in dat bekertje.
Weten.quote:
Ongeveer 6 ton dus.quote:Feyenoord have placed a bid for Joshua Kitolano of around 6 million grains. The offer is not accepted. Odd negotiates further with the Dutch club, but no agreement pdd Soccer ball
Quote Tweet
-edit-quote:De afgelopen dagen was er ook veel te doen over het uit de groepsapp stappen van Steven Berghuis. De 29-jarige aanvaller is echter niet vrijwillig eruit gestapt. Na geruchten over een overstap naar Ajax ontving hij vervelende berichten van supporters en was Berghuis genoodzaakt een nieuw nummer te nemen.
Ja ze hebben blijkbaar alleen een foto van hem gezien en dachten dit kan gewoon.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
6 miljoen granen
Ouderwetse ruilhandel
Daar kunnen ze lekker veel brood mee bakken, mooie deal.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
6 miljoen granen
Ouderwetse ruilhandel
De nieuwe Ambrabat, Tapia of Vormer.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer idd. Hopelijk gaan we hier geen spijt van krijgen.
Of de nieuwe Ricky van Haaren, Joey Sleegers of Marlon Slabbekoorn.quote:
Mag ik zeggen dat de kans hierop best wel groot is met Wehrmann naar mijn gevoel?quote:
Hij heeft een paar keer een helftje ingevallen ofzo. Ik kan dat echt totaal niet beoordelen. Hij is ook al 22.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat de kans hierop best wel groot is met Wehrmann naar mijn gevoel?
Hij was zeker niet kut.
Mwa, die waren al kut vanaf hun debuut in het eerste.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de nieuwe Ricky van Haaren, Joey Sleegers of Marlon Slabbekoorn.
I know, maar als je echt kut met peren bent was dat ook in die invalbeurten opgevallen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft een paar keer een helftje ingevallen ofzo. Ik kan dat echt totaal niet beoordelen. Hij is ook al 22.
Kan ook een laatbloeier zijn, ik had hem wel veel liever aan het werk gezien als een Diemers ook qua beleid maar dit is wel gemakkelijk scoren natuurlijk. Heeft het die verhuurdperiode wel prima gedaan toch? (anders zouden ze hem ook niet overnemen natuurlijk)quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft een paar keer een helftje ingevallen ofzo. Ik kan dat echt totaal niet beoordelen. Hij is ook al 22.
Ja en Slot is wel zo'n autist dat elke minuut die hij daar gespeeld heeft bekeken is. Gewogen en te licht bevonden blijkbaar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan ook een laatbloeier zijn, ik had hem wel veel liever aan het werk gezien als een Diemers ook qua beleid maar dit is wel gemakkelijk scoren natuurlijk. Heeft het die verhuurdperiode wel prima gedaan toch? (anders zouden ze hem ook niet overnemen natuurlijk)
Goed punt, of hij wilde zelf een soort garantie op een basisplaats.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en Slot is wel zo'n autist dat elke minuut die hij daar gespeeld heeft bekeken is. Gewogen en te licht bevonden blijkbaar.
Deze Slabbekoorn?quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
En makkelijk geld verdienen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en Slot is wel zo'n autist dat elke minuut die hij daar gespeeld heeft bekeken is. Gewogen en te licht bevonden blijkbaar.
Hij had wel meer huurspelers om in de gaten te houden afgelopen half jaar hèquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag hopen van wel voor Arnesen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had wel meer huurspelers om in de gaten te houden afgelopen half jaar hè
Maar de monitoring van verhuurde spelers is vast verbeterd tov een paar jaar geleden idd
Ik vind het altijd zo treurig om te lezen dat huurspelers soms helemaal niks horen van hun club. Niet per se Feyenoord hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had wel meer huurspelers om in de gaten te houden afgelopen half jaar hè
Maar de monitoring van verhuurde spelers is vast verbeterd tov een paar jaar geleden idd
Niet dat ik weet, maar zoals @maxi-mus het terecht aangeeft is dat meer iets voor de meeste clubs anno 2021.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze klaagden dat er 0 contact onderhouden werd toch?
Ja zou toch een kleine moeite moeten zijn om op z'n minst maandelijks te polsen hoe het gaat en ontwikkelpunten te bespreken ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo treurig om te lezen dat huurspelers soms helemaal niks horen van hun club. Niet per se Feyenoord hoor.
Die was daar altijd heel lovend over inderdaad.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:34 schreef Scrummie het volgende:
Antonucci kreeg in elk geval elke week een belletje van Arnesen. Volgens mij is dat stukken beter gegaan dan wat het was.
Vanuit mijn kantoorpik's perspectief kan je gewoon in je agenda een terugkerend (2-)wekelijks event van maken van een uur en dat blokken, en dan rouleren wie er een 10 minuten-gesprek krijgt in dat uurtje middels een lijstje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja zou toch een kleine moeite moeten zijn om op z'n minst maandelijks te polsen hoe het gaat en ontwikkelpunten te bespreken ofzo
Het was juist pre Arnesen dat niemand zich ermee bezig hield. Overigens zou ik het ook niet logisch vinden als Arnesen dat bij iedereen wekelijks moet doen. Maar gok dat die Stam dat nu op zich gaat nemen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vanuit mijn kantoorpik's perspectief kan je gewoon in je agenda een terugkerend (2-)wekelijks event van maken van een uur en dat blokken, en dan rouleren wie er een 10 minuten-gesprek krijgt in dat uurtje middels een lijstje.
Lijkt mij niet zo lastig, ook als je druk bent. Die Arnesen is deels ook gewoon een kantoorpikkie.
Dat hoop ik dan maar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt ook wel aan het type speler natuurlijk. Een Antonucci is natuurlijk als lange termijn projectje gehaald dus lijkt mij logisch dat hij flink in de gaten wordt gehouden. Bij andere spelers zoals een Vente of Azarkan is het misschien meer van ‘ga maar daar spelen en stel dat het heel goed gaat, dan hoor je van ons’, die werden meer verhuurd omdat er geen plek meer was dan dat Feyenoord ze ervaring wil laten opdoen. Laat staan natuurlijk een Kelly die gewoon niet welkom meer is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo treurig om te lezen dat huurspelers soms helemaal niks horen van hun club. Niet per se Feyenoord hoor.
Dat vind ik niet eigenlijk. Kijk maar eens hoe City en die teams het doen en die hebben 40-45 huurspelers. Wat voor moeite is het om één iemand na elke wedstrijd even een kort praatje te laten doen en dan maandelijks een evaluatie met de speler. Lijkt mij de prestaties van de speler ook alleen verbeteren en ook al wordt het geen speler voor je eigen team; hij heeft wel transferwaarde. Als club heb je zelf dan ook een goed beeld van de speler, ik neem toch aan dat ze de spelers wel volgen. En de spelers die je noemt zijn geen basisspelers wellicht maar er zit ook een hoop tussen waarvan je het gewoon niet weet als je ze verhuurt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ligt ook wel aan het type speler natuurlijk.
Goeie post. Ben het in grote lijnen met je eens. Bij Feyenoord merk je nu dat jongens als Wehrmann en eerder Hansson nu toch nog een leuk transfersommetje opleveren na een verhuur die eigenlijk was omdat ze niet goed genoeg waren. Ander voorbeeld is weer Tapia die het prima deed bij Willem II maar waar totaal geen zicht op zijn voortgang was, juist bij dat soort verhuren zou wat intensiever volgen en inderdaad ook praatjes maken tussendoor geholpen kunnen hebben om de waarde van een speler wat meer in te kunnen schatten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eigenlijk. Kijk maar eens hoe City en die teams het doen en die hebben 40-45 huurspelers. Wat voor moeite is het om één iemand na elke wedstrijd even een kort praatje te laten doen en dan maandelijks een evaluatie met de speler. Lijkt mij de prestaties van de speler ook alleen verbeteren en ook al wordt het geen speler voor je eigen team; hij heeft wel transferwaarde. Als club heb je zelf dan ook een goed beeld van de speler, ik neem toch aan dat ze de spelers wel volgen. En de spelers die je noemt zijn geen basisspelers wellicht maar er zit ook een hoop tussen waarvan je het gewoon niet weet als je ze verhuurt.
(geldt ook bijvoorbeeld voor Ajax met Danilo, die in de winterstop ontevreden was omdat ze a) Haller haalden en b)dit niet communiceerden en sowieso niet zoveel lieten horen. Hij had daarna een erg slechte periode, wat ook voor zijn waarde niet goed is. Om even een simpel voorbeeld te geven)
Als je de club waar je zoveel aan te danken hebt zo hard naait heb je gewoon een slecht hart.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:25 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord is druk bezig op de transfermarkt,, benieuwd wat ze straks voor elftal hebben staan.
Die Berghuis is btw wel een smeerlap als ie naar ajax vertrekt
Wel logisch een ervaren kracht als backup al is het jammer dat daar geen jeugdspeler staat.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Keepertje binnen. Welkom!
Gaan drukke dagen worden geloof ik.
Mwah met Bijlow en Jansen hebben we al een relatief jonge eerste en derde keeper, ik vind het wel goed om bij het keeperstrio één ervaren pik er tussen te hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel logisch een ervaren kracht als backup al is het jammer dat daar geen jeugdspeler staat.
Maar volgens mij is het een ajax supporter?, dan kan ik het op zich nog wel begrijpenquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je de club waar je zoveel aan te danken hebt zo hard naait heb je gewoon een slecht hart.
Al is Ajax dan wel een prima keuze.
Nee hoor, niet lastig.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het een ajax supporter?, dan kan ik het op zich nog wel begrijpen
Lastige kwestie.
🐍quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, niet lastig.
Het is gewoon een tyfusventje.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, niet lastig.
Het is gewoon een tyfusventje.
Ik las besneden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah met Bijlow en Jansen hebben we al een relatief jonge eerste en derde keeper, ik vind het wel goed om bij het keeperstrio één ervaren pik er tussen te hebben.
Hebben we eigenlijk wel eens een Joodse speler gehad (buiten Vermeer en Charisteas hihaho)?quote:
Ja ik las op twitter ergens in de jaren 60 of 70 een keer.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk wel eens een Joodse speler gehad (buiten Vermeer en Charisteas hihaho)?
Benieuwd wat ie van de liedjes gaat vinden
Wat heeft Berghuis precies aan Feyenoord te danken?quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je de club waar je zoveel aan te danken hebt zo hard naait heb je gewoon een slecht hart.
Al is Ajax dan wel een prima keuze.
Schijnt dat ze niet meer terugkwamen na een Europese uitwedstrijd in Polen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik las op twitter ergens in de jaren 60 of 70 een keer.
In de jaren ‘40 waren er ook genoeg alleen betaalden die opeens geen contributie meer
Nouja, naast z'n salaris iedere maand was het nou ook weer niet zo dat hij als speler met al een glansrijke carrière achter zich bij Feyenoord kwam.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft Berghuis precies aan Feyenoord te danken?
Een heel leuk verjaardagsfeest aankomende decemberquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die "kans" die ze hem hebben geboden heeft hij wel weten terug te betalen denk ik zoquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, naast z'n salaris iedere maand was het nou ook weer niet zo dat hij als speler met al een glansrijke carrière achter zich bij Feyenoord kwam.
Maar of dat 'te danken aan' is weet ik niet.
was voor beide bij gebrek aan beter op dat moment, een gokje voor feyenoord (die geweldig is uitgepakt) en een stapje terug voor berghuis omdat het niet lukte in het buitenlandquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, naast z'n salaris iedere maand was het nou ook weer niet zo dat hij als speler met al een glansrijke carrière achter zich bij Feyenoord kwam.
Maar of dat 'te danken aan' is weet ik niet.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een heel leuk verjaardagsfeest aankomende december
Vertrouwen en een kans toen het helemaal niet zo lekker ging met zijn carrière bij Watford, en eigenlijk altijd de onvoorwaardelijk steun van het legioen en staf. Zelfs toen hij periodes als een complete drol speelde.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
vertrouwen en een kansquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertrouwen en een kans toen het helemaal niet zo lekker ging met zijn carrière bij Watford, en eigenlijk altijd de onvoorwaardelijk steun van het legioen en staf. Zelfs toen hij periodes als een complete drol speelde.
Dat zal bij Ajax nog vies tegenvallen als hij gewoon één van de is.
Daar heeft hij 1 seizoen gezeten na een verder goed opgebouwde carriere waarna de trainer niet ...quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertrouwen en een kans toen het helemaal niet zo lekker ging met zijn carrière bij Watford, en eigenlijk altijd de onvoorwaardelijk steun van het legioen en staf. Zelfs toen hij periodes als een complete drol speelde.
Dat zal bij Ajax nog vies tegenvallen als hij gewoon één van de is.
Maar je bent goed bezig. Dat dankbaar zijn vind ik sowieso onzin, net als iedereen bij Brobbey woedend was want die moest dankbaar zijn ofzo. Alsof het uit liefdadigheid is dat hij bij Ajax in de opleiding zat.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heeft hij 1 seizoen gezeten na een verder goed opgebouwde carriere waarna de trainer niet ...
Laat ook maar dit is niet de plek.
Het heeft voor beide partijen zonder meer goed uitgepakt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vertrouwen en een kans
dat was niet uit luxe hé
uiteindelijk is het ook gewoon de fout van feyenoord dat deze deal mogelijk is, die onvoorwaardelijke steun (als die er al is) is alleen leuk als het ook ergens naartoe gaat met je clubquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:57 schreef Caland het volgende:
Ik heb die onvoorwaardelijke steun van het legioen aan Berghuis eigenlijk nooit zo ervaren. En al helemaal niet gezien de prestaties die hij kon overleggen.
Maar uiteindelijk moet ik dat dommere deel van het legioen straks nog gelijk gaan geven ook
Oh zeker, moet ook zeggen dat ik het Berghuis in zekere zin niet echt kwalijk neemquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uiteindelijk is het ook gewoon de fout van feyenoord dat deze deal mogelijk is
ik ben een stuk jonger en heb het ookquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh zeker, moet ook zeggen dat ik het Berghuis in zekere zin niet echt kwalijk neem
Zijn dat de eerste tekenen van ouderdom?
Over zijn gehele periode bij Feyenoord was dit topic van het begin tot het einde louter lovend over Berghuis immersquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Het heeft voor beide partijen zonder meer goed uitgepakt.
Hij heeft het zonder meer afgedwongen maar het moet ook wel lekker ballen zijn als mensen zo idolaat van je zijn.
Alsof die clausule er voor de lol ingezet is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uiteindelijk is het ook gewoon de fout van feyenoord dat deze deal mogelijk is, die onvoorwaardelijke steun (als die er al is) is alleen leuk als het ook ergens naartoe gaat met je club
Denk vooral dat hij Feyenoord dankbaar mag zijn dat ze hem het hand boven de hoofd hebben gehouden ondanks meerdere incidenten. Feyenoord had hem natuurlijk ook weg kunnen sturen, is al vaak genoeg benoemd dat Boëtius voor minder zijn spullen mocht pakken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die "kans" die ze hem hebben geboden heeft hij wel weten terug te betalen denk ik zo
Ik hoop buiten dat alsnog wel dat hij elke spier in zijn lichaam afscheurt dus wellicht compenseert dat met elkaar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:01 schreef aTypisch het volgende:
volgens mij heet dat gewoon 'niet als een mongooltje emotioneel doen', maar je kunt het ook 'ouderdom' noemen
ik heb er niet bij gezeten, maar een anti-psv/ajax clausule was wel het minstequote:Op woensdag 30 juni 2021 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof die clausule er voor de lol ingezet is.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk vooral dat hij Feyenoord dankbaar mag zijn dat ze hem het hand boven de hoofd hebben gehouden ondanks meerdere incidenten. Feyenoord had hem natuurlijk ook weg kunnen sturen, is al vaak genoeg benoemd dat Boëtius voor minder zijn spullen mocht pakken.
Plus dat Feyenoord natuurlijk hem van de bank heeft gehaald van Watford voor een flinke transfersom, want zo flitsend was het ook allemaal niet van hem in het kampioensjaar. Tijdje geleden natuurlijk maar zijn eerste seizoenshelft bij ons was enorm matig, hij had op basis daarvan best er buiten kunnen vallen. Hij heeft het vertrouwen daarna natuurlijk wel flink terugbetaald, dat wel.
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over zijn gehele periode bij Feyenoord was dit topic van het begin tot het einde louter lovend over Berghuis immers
misschien heb je dan wat aan dit boekjequote:Op woensdag 30 juni 2021 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop buiten dat alsnog wel dat hij elke spier in zijn lichaam afscheurt dus wellicht compenseert dat met elkaar.
Wat zijn jullie toch fantastischquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:01 schreef aTypisch het volgende:
volgens mij heet dat gewoon 'niet als een mongooltje emotioneel doen', maar je kunt het ook 'ouderdom' noemen
Ik spreek hier voor mijzelf maar ben pas sinds een seizoen of twee echt louter lovend over hem geweest (uitgezonderd zijn rode kaarten dit seizoen). Seizoenen daarvoor ehh. In het kampioensjaar was ie één van de minderen en het seizoen erna compenseerde hij vaak matig spel met wel een uitstekend rendement. Ook het seizoen erna had hij vaak bij potjes waarin het niet loopt dat ie met een chagrijnige rotkop rondliep en uit irritatie het spel ging frustreren. Das daarna wel minder geworden gelukkig alhoewel hij dit jaar af en toe nog wel zo’n wedstrijd had (Groningen-thuis bijv meen ik mij te herinneren, van ‘NIEMAND ZIT IN MIJN HOOFD’)quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over zijn gehele periode bij Feyenoord was dit topic van het begin tot het einde louter lovend over Berghuis immers
Oh nou ik had het idee dat hij ook hier wel alle krediet van de wereld had, op zich terecht natuurlijk met zulke statistieken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben nooit louter positief geweest.
Maar ja, mensenkennis he, krijg je dat.
In het kampioensjaar was hij toch ook gewoon een van de sterkhouders qua goals en assists?quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik spreek hier voor mijzelf maar ben pas sinds een seizoen of twee echt louter lovend over hem geweest (uitgezonderd zijn rode kaarten dit seizoen). Seizoenen daarvoor ehh. In het kampioensjaar was ie één van de minderen en het seizoen erna compenseerde hij vaak matig spel met wel een uitstekend rendement. Ook het seizoen erna had hij vaak bij potjes waarin het niet loopt dat ie met een chagrijnige rotkop rondliep en uit irritatie het spel ging frustreren. Das daarna wel minder geworden gelukkig alhoewel hij dit jaar af en toe nog wel zo’n wedstrijd had (Groningen-thuis bijv meen ik mij te herinneren, van ‘NIEMAND ZIT IN MIJN HOOFD’)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |