Daarom is die overgang ook zo grappig. Ajax trolt Feyenoord hier mokerhard. Ik had exact hetzelfde gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit ja, als je als club in zwaar weer zit op financieel gebied dan is twee miljoen echt wel de moeite.
Voor Marc Netto is het wisselgeld.
Ik hoop dan maar dat dat trollen Ajax hetzelfde afgaat als bij jou het geval is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom is die overgang ook zo grappig. Ajax trolt Feyenoord hier mokerhard. Ik had exact hetzelfde gedaan
hij verkoopt zijn vijfde spits voor 5 keer zoveelquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit ja, als je als club in zwaar weer zit op financieel gebied dan is twee miljoen echt wel de moeite.
Voor Marc Netto is het wisselgeld.
Dit ja.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
Overigens hoop ik vooral dat het gewoon snel rondkomt/Feyenoord dan maar water bij de wijn doet.
Er is imo geen situatie meer denkbaar waarin Berghuis nog terugkeert en Feyenoord wil met die miljoenen ook snel weer de markt op kan ik me voorstellen.
Mijn autisme kan het niet aan dat we de Conference League ook gaan afkorten als CL. Je verzint er maar mooi iets anders op!quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit ja.
Gewoon zo snel mogelijk door, over 3 weekjes is dat eerste CL potje al.
Feyenoord zit ineens in de Champions League?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit ja.
Gewoon zo snel mogelijk door, over 3 weekjes is dat eerste CL potje al.
Cfl (officieel korten ze het af als UECL)quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn autisme kan het niet aan dat we de Conference League ook gaan afkorten als CL. Je verzint er maar mooi iets anders op!
Of CoLquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cfl (officieel korten ze het af als UECL)
quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
Autisten, wat moet je er in hemelsnaam mee.
We zullen er vast snel genoeg uitliggen om je daar niet heel lang druk over te hoeven maken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn autisme kan het niet aan dat we de Conference League ook gaan afkorten als CL. Je verzint er maar mooi iets anders op!
CL, EL, ECL.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cfl (officieel korten ze het af als UECL)
Gelukkig is het bij Feyenoord wel duidelijk over welke competitie het gaat.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
CL, EL, ECL.
Prima van elkaar te onderscheiden. Alleen: RIP mensen met dyslexie.
Precies. Misschien kunnen we volstaan met een Conference call.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen er vast snel genoeg uitliggen om je daar niet heel lang druk over te hoeven maken.
Niet de eerste twee in ieder geval.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij Feyenoord wel duidelijk over welke competitie het gaat.
Beter graveren ze alvast onze naam in dat bekertje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet de eerste twee in ieder geval.
Moet wel zeggen dat de ECL een beetje misleidend is door dezelfde huisstijl als de EL te hanteren, alleen dan in het groen.
Zie branding reel:
EL is hetzelfde, alleen de EL-beker + oranje.
Altijd de eerstequote:Op woensdag 30 juni 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter graveren ze alvast onze naam in dat bekertje.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter graveren ze alvast onze naam in dat bekertje.
Weten.quote:
Ongeveer 6 ton dus.quote:Feyenoord have placed a bid for Joshua Kitolano of around 6 million grains. The offer is not accepted. Odd negotiates further with the Dutch club, but no agreement pdd Soccer ball
Quote Tweet
-edit-quote:De afgelopen dagen was er ook veel te doen over het uit de groepsapp stappen van Steven Berghuis. De 29-jarige aanvaller is echter niet vrijwillig eruit gestapt. Na geruchten over een overstap naar Ajax ontving hij vervelende berichten van supporters en was Berghuis genoodzaakt een nieuw nummer te nemen.
Ja ze hebben blijkbaar alleen een foto van hem gezien en dachten dit kan gewoon.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
6 miljoen granen
Ouderwetse ruilhandel
Daar kunnen ze lekker veel brood mee bakken, mooie deal.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
6 miljoen granen
Ouderwetse ruilhandel
De nieuwe Ambrabat, Tapia of Vormer.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer idd. Hopelijk gaan we hier geen spijt van krijgen.
Of de nieuwe Ricky van Haaren, Joey Sleegers of Marlon Slabbekoorn.quote:
Mag ik zeggen dat de kans hierop best wel groot is met Wehrmann naar mijn gevoel?quote:
Hij heeft een paar keer een helftje ingevallen ofzo. Ik kan dat echt totaal niet beoordelen. Hij is ook al 22.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat de kans hierop best wel groot is met Wehrmann naar mijn gevoel?
Hij was zeker niet kut.
Mwa, die waren al kut vanaf hun debuut in het eerste.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de nieuwe Ricky van Haaren, Joey Sleegers of Marlon Slabbekoorn.
I know, maar als je echt kut met peren bent was dat ook in die invalbeurten opgevallen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft een paar keer een helftje ingevallen ofzo. Ik kan dat echt totaal niet beoordelen. Hij is ook al 22.
Kan ook een laatbloeier zijn, ik had hem wel veel liever aan het werk gezien als een Diemers ook qua beleid maar dit is wel gemakkelijk scoren natuurlijk. Heeft het die verhuurdperiode wel prima gedaan toch? (anders zouden ze hem ook niet overnemen natuurlijk)quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft een paar keer een helftje ingevallen ofzo. Ik kan dat echt totaal niet beoordelen. Hij is ook al 22.
Ja en Slot is wel zo'n autist dat elke minuut die hij daar gespeeld heeft bekeken is. Gewogen en te licht bevonden blijkbaar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan ook een laatbloeier zijn, ik had hem wel veel liever aan het werk gezien als een Diemers ook qua beleid maar dit is wel gemakkelijk scoren natuurlijk. Heeft het die verhuurdperiode wel prima gedaan toch? (anders zouden ze hem ook niet overnemen natuurlijk)
Goed punt, of hij wilde zelf een soort garantie op een basisplaats.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en Slot is wel zo'n autist dat elke minuut die hij daar gespeeld heeft bekeken is. Gewogen en te licht bevonden blijkbaar.
Deze Slabbekoorn?quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de nieuwe Ricky van Haaren, Joey Sleegers of Marlon Slabbekoorn.
En makkelijk geld verdienen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en Slot is wel zo'n autist dat elke minuut die hij daar gespeeld heeft bekeken is. Gewogen en te licht bevonden blijkbaar.
Hij had wel meer huurspelers om in de gaten te houden afgelopen half jaar hèquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag hopen van wel voor Arnesen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had wel meer huurspelers om in de gaten te houden afgelopen half jaar hè
Maar de monitoring van verhuurde spelers is vast verbeterd tov een paar jaar geleden idd
Ik vind het altijd zo treurig om te lezen dat huurspelers soms helemaal niks horen van hun club. Niet per se Feyenoord hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had wel meer huurspelers om in de gaten te houden afgelopen half jaar hè
Maar de monitoring van verhuurde spelers is vast verbeterd tov een paar jaar geleden idd
Niet dat ik weet, maar zoals @maxi-mus het terecht aangeeft is dat meer iets voor de meeste clubs anno 2021.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze klaagden dat er 0 contact onderhouden werd toch?
Ja zou toch een kleine moeite moeten zijn om op z'n minst maandelijks te polsen hoe het gaat en ontwikkelpunten te bespreken ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo treurig om te lezen dat huurspelers soms helemaal niks horen van hun club. Niet per se Feyenoord hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |