abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200121068
Hallo allemaal

Ik ben een man van midden 40 en heb sinds 5 maanden een relatie met een dame van 28. We zijn verliefd geworden en zijn heel erg gek op elkaar, het leeftijdsverschil merken we niet echt, we zijn intellectueel elkaars gelijke. We hebben officieel verkering zoals dat zo leuk heet, en fantaseren soms een beetje over de toekomst, samen reizen, misschien ooit eens samenwonen. Nu nog niet aan de orde natuurlijk, maar het is wel dik aan dus. Familie voorgesteld en alles. Ik heb uiteraard wel iets meer levenservaring en zij zit nog een beetje in een andere levensfase kwa uitgaan en feestjes en nieuwe mensen leren kennen en zo, maar dat is op zich geen probleem. Ik voel me mentaal ook nog lekker jong en vind uitgaan ook leuk.

Zij heeft vanaf het begin echter moeite om zich lichamelijk open te stellen. Kwa sex was het lange tijd wat lastig. Dat is prima, ik gaf haar de tijd en ruimte om lekker haar eigen tempo te bepalen en er werd wel veel geknuffeld en gezoend. Maar behalve dat was ze erg passief. Volgens haar had dat te maken met een beetje bindingsangst, haar vorige relatie was niet zo leuk uitgegaan. Het jaar daarna had ze alleen een beetje gescharreld en one-night-stands gehad. En hoewel we de hele dag heel verliefd doen blokkeert ze lichamelijk een beetje om verder te gaan.

Na twee maanden begon ik me toch af te vragen wat er nou precies aan de hand is. Als je zo verliefd bent en doet, elkaar dagelijks ziet en heel lang kust en knuffelt en blijft logeren ga je op een gegeven moment toch een keer verder lijkt me als je gek op iemand bent en de situatie voelt veilig. Ik heb toen maar op de man af gevraagd of ze mij misschien fysiek niet aantrekkelijk vond? Nee dat was het niet. Of ze misschien een nare ervaring met sex had gehad ooit wellicht? Nee ook niet. Of ze dan misschien nog met iemand anders contact had of in haar hoofd zat? Dat kan ik me namelijk wel voorstellen dat je dan nog niet klaar bent om je fysiek over te geven. Nee ook niet.

Ze vertelde dat ze gewoon moeilijk op gang komt in een nieuwe relatie om zich 'over te geven' en dat dat een beetje bindingsangst is en een beetje verlatingsangst ook. Dat vind ik prima, neem lekker de tijd zou ik zeggen. Maar op een gegeven moment begon ik me toch af te vragen wat dit nou voor relatie is? Een platonische? Ik vind zelf dat een gezonde relatie ook samen gaat met lichamelijk goed met elkaar zijn, Van elkaar genieten, al die stofjes die je aanmaakt tijdens sex, daarmee bindt je je ook emotioneel op dat niveau met de ander. Het maakt je als koppel ook sterker als je die kant van elkaar ontdekt of geeft.

Uiteindelijk kwam de sex een beetje op gang, maar wel een beetje grillig. Soms een paar keer achter elkaar, soms was het gevoel halverwege opeens weg bij haar. Vaak niet in de stemming, of moe of gestrest. Kortom er zat geen lekkere flow in. Vooral als zij tijdens het vrijen opeens helemaal uitschakelt vind ik een heel naar en ongemakkelijk gevoel. Ze voelt zich er zelf dan ook een beetje slecht over en weet zelf ook niet waardoor dat komt.

En hoewel het dus echt dik aan is, heeft ze soms ook opeens twijfel of ze wel voldoende tijd heeft gehad sinds haar vorige relatie om lekker te doen waar ze zin in heeft. Ze geeft aan nog een beetje in twee werelden te staan, aan de ene kant onze serieuze fijne relatie en aan de andere kant nog een beetje het studentenleven met feestjes en festivals en nieuwe mensen ontmoeten. Of dat ze misschien nog wel in haar eentje een reis zou willen maken. Ik heb meermaals gezegd dat als ze dat wil, dat ze dat echt moet gaan doen. Ik wil haar absoluut niet in de weg zitten namelijk. Ik ken het gevoel zelf ook van rond die leeftijd. Ik zou het jammer vinden als onze relatie stopt, maar ik wil haar ook niets ontnemen aan ervaringen en zelf ontplooiing. Ik begrijp dat helemaal en wil dat zij zich happy voelt. En als dat nog een tijdje single zijn is, dan is dat ook ok. Maar ze zegt dat ze juist niet meer single wil zijn en heel graag een relatie met mij wil. Ok, denk ik dan. Dan gaan we lekker door. Maar ik voel toch net niet helemaal die 100% verbinding, ook door ons grillige sexleven. En zo gaan we maar een beetje door.

Nu na 5 maanden kwam ik er toevallig achter dat ze met een jongen had afgesproken om te borrelen. Ik vroeg wie dat was en kwam toen in een doolhof van vage antwoorden terecht. Eerst was het een vriend van een vriendin, toen was het een vriend, toen was het iemand waar ze vorig jaar een beetje mee gedate had maar dat het niks was geworden, en uiteindelijk bleek het haar meest recente ex/scharrel te zijn waar ze het afgelopen jaar regelmatig een soort van serial one-night-stands mee had gehad als ze en een beetje dronken was. Omdat ze zo vaag deed maar eens gekeken op social media en inderdaad een overvloed aan hartjes en kusjes en liefje onder elkaars berichten. Ook alle tijd dat wij verkering hebben tot nu aan toe.

Dat vond ik een beetje vaag. En helemaal in combinatie met ons moeizame sex-leven. Nog maar eens doorgevraagd en nu blijkt dat ze al die tijd regelmatig appen en soms afspreken om koffie te drinken oid. Zonder mij daar iets over te vertellen. En dat is een beetje raar want wij zijn nu wel op het punt dat we wel weten wie wie is in ons leven, wie je vrienden zijn en met wie je even afspreekt en zo.

En toen kwamen alle cliche's: het is gewoon vriendschappelijk, ik vind hem niet leuk op die manier, hij weet dat ik een vriend heb, ik heb niks gezegd want dat zou niet leuk zijn voor jou, ik wil niks met hem, zo communiceren wij gewoon (over hartjes en kusjes). Ik heb haar uitgelegd dat ik dat niet zo gepast vind, buiten mij om regelmatig met een ex appen en afspreken. En dat ik haar juist heb gevraagd of zij nog contact heeft met iemand waarom het kwa sex zo moeizaam ging. Haar antwoord was dat ze hem had uitgelegd dat zij niet meer 'op die manier' (bootycall) konden afspreken, en dat ze toch geen gevoelens heeft en nu toch met mij is en dat ik haar moet vertrouwen.

Ook zegt ze dat onze moeizame fysieke relatie en haar twijfel of bindingsangst hier absoluut niets mee te maken heeft. Dat ik er een eigen verhaal van maak wat echt niet klopt. Ontkennen en omdraaien, ze vind mijn reactie en het doorvragen overdreven. Ik heb gevraagd hoe zij zich zou voelen als het andersom was. Daar kwam niet echt een duidelijk antwoord op. 'Ja dan zou ik jou gewoon vertrouwen' en 'je hoeft elkaar toch niet alles te vertellen de hele tijd'.

Ik ben er ook toevallig achter gekomen dat deze jongen verbaasd was te horen dat wij een relatie hebben. Ze heeft wel iets over mij verteld maar het dus een beetje in het midden gelaten wat precies. Zij ontkent dat en zegt dat hij dat heus wel langer wist. Een hoop kinderachtig gedoe dus.

Ik heb haar nog maar een keer voorgelegd of ze niet liever single wil zijn en lekker naar feestjes kan en kan doen waar ze zin in heeft, wellicht nog een beetje met die jongen scharrelen als ze dat wil. Maar dat wil ze niet. Ze zegt dat ze het contact wel zal verbreken en nu ook wel een beetje snapt dat het nogal ongepast is.

Maar ik merk dat ik een beetje ben afgeknapt hierdoor. Moeite met echt binden (hoewel ze ook zegt heel erg serieus met mij door te willen), matig sexleven, stiekem met een recente ex contact houden al die tijd.

Mijn alarmbellen gaan een beetje af. Is dit gewoon jonge onervarenheid en begrijpt ze niet dat je niet met exjes moet rondhangen als je iets nieuws begint? Of word ik gewoon heel erg in de maling genomen hier? Moet ik concluderen dat zij gewoon niet toe is aan een echte relatie? Of is dit nog een beetje de overgang van party-leven naar iets rustiger vaarwater? Mijn gevoel zegt dat er hier iets niet klopt, maar ik probeer ook een open mind te houden.

Sexuele overgave lijkt wel echt een serieus probleem voor haar, ze geeft aan dat het makkelijker is om dronken sex te hebben en dat ze nooit nuchter een one-night-stand zou kunnen hebben. Ze heeft ook een beetje een laag zelfbeeld en weet misschien niet zo goed hoe je een intieme band met iemand opbouwt. Hoewel dat in haar vorige relatie uiteindelijk wel lukte volgens haar.

Ze blijft maar zeggen dat ze met mij doorwil en dat ze er aan wil werken hoe wij fysiek met elkaar omgaan. Dat ze het zelf ook niet zo goed begrijpt en er van baalt.

Wat is hier nu aan de hand?

Moet ik hier maar gewoon een punt achter zetten? Of hoort dit gewoon bij met een jonger iemand daten met niet zoveel (relatie)ervaring, die nog een beetje zoekende is naar zichzelf?

Misschien heeft iemand dit ook een keer meegemaakt, of herkent dit vanuit haar perspectief?

Voordat ik allerlei conclusies trek die misschien niet juist zijn, zou ik graag eens de mening van een ander horen!

Alvast bedankt!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 03:08:40 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200121075
Die is keihard vreemd aan het gaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 03:09:02 #3
451005 Grems
Clown World
pi_200121077
Alpha fucks, beta bucks

Midden 40 en dan nog hemeltergend naïef :')
pi_200121178
Ik vind best dat je met een ex kan rondhangen als je een nieuwe relatie hebt (situatie-afhankelijk natuurlijk). Het probleemwoord hier is 'stiekem'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Miss 200.000.000! dinsdag 29 juni 2021 @ 05:49:34 #5
367000 roos94
pi_200121180
Run forest run
pi_200121195
Ik denk dat jij beter je tijd/liefde in iemand anders kan stoppen, dit is en wordt niets.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_200121198
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 02:55 schreef StevenZ het volgende:
Hallo allemaal

Ik ben een man van midden 40 en heb sinds 5 maanden een relatie met een dame van 28. We zijn verliefd geworden en zijn heel erg gek op elkaar, het leeftijdsverschil merken we niet echt, we zijn intellectueel elkaars gelijke.

- rest van de OP -
Ziehier het effect van het leeftijdsverschil. Je merkt het niet, maar het is er dus wel.

Meid wilt gewoon de hedonistische 20’er uithangen en dat is eigenlijk gewoon nog logisch ook.

[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 29-06-2021 06:10:35 ]
pi_200121225
Klinkt alsof je wel aardig vermaak bent voor als er niks beter is. Wat krijgt ze van jou dat maakt dat ze je achter de hand houdt?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 06:29:39 #9
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200121226
Bij zo’n ONS geen moeite dus?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_200121229
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 06:29 schreef Tyr80 het volgende:
Bij zo’n ONS geen moeite dus?
Onder invloed van alcohol. TS kan haar natuurlijk ook eerst dronken voeren.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 06:42:08 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200121273
Ze gaat waarschijnlijk vreemd. Maar zit sowieso totaal anders in die relatie dan jij.
Anyway, als het in de eerste 5 maanden al allemaal zo moeizaam gaat, wat moet er dan in de toekomst van komen? Ik zou dit laten voor wat het is TS.
pi_200121337
Je klinkt een beetje als een vaderfiguur voor haar.

Hier ervaring met eenzelfde leeftijdsverschil, dat verliep op ongeveer dezelfde manier alleen zonder de ex.

Een vrouw van 28 is vaak nog erg op zoek naar zichzelf.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_200121352
Wat een tekst. Dit wordt niks
pi_200121374
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 07:16 schreef -marz- het volgende:
Je klinkt een beetje als een vaderfiguur voor haar.

Hier ervaring met eenzelfde leeftijdsverschil, dat verliep op ongeveer dezelfde manier alleen zonder de ex.

Een vrouw van 28 is vaak nog erg op zoek naar zichzelf.
Een vrouw van 28 is niet echt meer op zoek naar zichzelf hoor. Tegen die tijd weten de meesten wel wat ze wel of niet willen.
pi_200121452
Jouw post @TS staat bol van de rode vlaggen. Ik noem er een paar: uitspraken als 'heb ik wel genoeg van vrijgezelle tijd genoten, liegen / draaien over contact met ex, seksuele relatie moeizaam. Ik zou naar een toekomst uitkijken zonder haar.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 08:06:20 #16
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200121570
Ze houd je nog ff aan het riempje totdat ze met zekerheid kan overstappen.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200121571
Ik lees vooral heel veel woorden over wat je zou willen dat dit is. Maar a. is het niet wat je wil. B. lijkt er weinig concreet waar er dan ook echt aan gewerkt wordt, kan worden. C. maakt het ook niet zoveel uit in hoeverre zij nou oprecht is, als het toch niet voor jou werkt. D heb je kennelijk ook niet zoveel aan duiding met al je levenservaring als je haar problematiek niet los kan of wil zien.

Als zij zegt dat het in haar zit, dan ligt het dus niet per se aan jou of jullie relatie. Dan heeft het wellicht ook niet zoveel zin om jezelf voor te doen als die oh zo begripvolle en relaxte peer die haar de tijd geeft, terwijl je ondertussen wel degelijk twijfelt. Zo juist die bindings- en verlatingsangst aan kan wakkeren daarmee en druk op de ketel zet met je hunkering naar bevestiging. Niet omdat die hunkering onterecht is, maar omdat je misschien gewoon niet zo geschikt bent om onder deze omstandigheden werkelijk te duiden waar de issues zitten. Meervoud ja, want dit ligt niet alleen aan haar onervarenheid.

Fuck andere mensen hun meningen, bepaal lekker zelf tot hoe ver je wil gaan. Wat maakt dit wel de moeite waard om door te gaan? Wat zijn concrete punten waar aan gewerkt kan worden? Hoe wil je dat effect meten cq zien?
Wanneer ben je tevreden? Tot hoe ver zou je willen gaan en waarom? Zowel met de vooruitgang van de relatie als eventueel de stekker eruit trekken.
Dat lijkt me een stuk nuttiger, aangezien het jouw relatie is en jij ermee moet leven, niet wij.
pi_200121597
TS zit in de friendzone
pi_200121598
Stoppen. Naar mijn idee heeft dit niets te maken met leeftijdsverschil, maar met een meid die nog bezig is met een scharrel die ze misschien iets te leuk vond. Verspil je tijd niet.
-
  dinsdag 29 juni 2021 @ 08:13:55 #20
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_200121628
quote:
Is dit gewoon jonge onervarenheid en begrijpt ze niet dat je niet met exjes moet rondhangen als je iets nieuws begint?
Zo hallo TS, mag je vriendin dat zelf bepalen of ze met haar ex-scharrel (niet eens een echte ex) nog contact wil blijven houden of niet? Het is niet dat jij mag bepalen wie ze wel en niet ziet he vriend.

Deze OP leest voor mij heel erg dat jij een bepaald beeld van een relatie hebt, en dat zij daar maar aan moet voldoen. Op dit moment is het niet zoals jouw beeld van een relatie is, dus moet zij alles maar veranderen.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_200121655
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:13 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Zo hallo TS, mag je vriendin dat zelf bepalen of ze met haar ex-scharrel (niet eens een echte ex) nog contact wil blijven houden of niet? Het is niet dat jij mag bepalen wie ze wel en niet ziet he vriend.

Deze OP leest voor mij heel erg dat jij een bepaald beeld van een relatie hebt, en dat zij daar maar aan moet voldoen. Op dit moment is het niet zoals jouw beeld van een relatie is, dus moet zij alles maar veranderen.
Als er niks mis is met dat contact binnen een relatie die niet lekker loopt dan hoeft ze er niet zo geheimzinnig over te doen.
pi_200121751
Hoe heb je haar leren kennen? Vanwaar dit leeftijdsverschil?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 29 juni 2021 @ 08:33:22 #23
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_200121770
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:18 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Als er niks mis is met dat contact binnen een relatie die niet lekker loopt dan hoeft ze er niet zo geheimzinnig over te doen.
Dat ben ik met je eens, maar TS brengt het alsof er maar twee keuzes zijn: wel of niet. Wat hij dan ook nog eens brengt met dat denigrerende "begrijpt ze niet" en "exjes'. Daar ben ik het absoluut niet mee eens. :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Forum Admin dinsdag 29 juni 2021 @ 08:54:54 #24
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_200121991
Jij bent de stabiele en veilige keuze maar niet zo spannend. Die andere kerel is dat wel en spanning is wat ze zoekt. (niet zo gek gezien haar leeftijd..)
Ik denk niet dat dit een succes gaat worden.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 09:04:09 #25
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_200122065
quote:
Nog maar eens doorgevraagd en nu blijkt dat ze al die tijd regelmatig appen en soms afspreken om koffie te drinken oid
OM KOFFIE TE DRINKEN OID

Om koffie te drinken oid

Om koffie te drinken oid

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 09:05:06 #26
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_200122073
quote:
jonge onervarenheid
Denk niet dat dit van toepassing is op je 28e.

Maar succes met deze relatie beëindigen en zoeken naar eentje die wel gaat zoals jij hem wil hebben, dat lijkt me leuker voor je.
WFPB!
pi_200122109
Uitmaken want die scharrelt aan alle kanten verder.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 09:24:34 #28
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_200122232
28 Is te oud om dit aan haar leeftijd toe te schrijven. She is just not that into you. Zij wil iets anders uit deze relatie dan jij. Jij zit er volledig in, maar voor haar ben je een overweging. Als je het lang genoeg volhoudt, dan zal die balans vanzelf verschuiven, maar de vraag is of jij daar op wil zitten wachten. Het zou mij ook héél erg verbazen, als ze geen seks met die ander gehad heeft, terwijl jullie relatie ontstond.
pi_200122353
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Vanwaar dit leeftijdsverschil?
Ik gok omdat zijn vriendin een behoorlijk aantal jaren later is geboren dan TS.
pi_200122393
Ik vraag mij werkelijk af wie de oudste is in deze "relatie". Midden 40 en 28 zegt TS, maar ik denk dat het eerder 16 en 28 is. Als je deze smoesjes op je 40e nog niet doorziet, dan moet je je echt zorgen gaan maken.

One-night-stands aan de lopende band, maar in een relatie is de sex moeilijk? Dweil mij op hoor. Die wordt nog lekker aangeduwd door dat jong scharrel en jij bent haar veilige haven waar ze maar wat graag van profiteert.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 juni 2021 @ 09:38:40 #31
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200122401
Dus midden tijdens het pompen haakt ze ineens af? Hoe moet ik dat voor me zien? En waarom accepteer je dat vaker dan 1x?
Je klinkt intellectueel als haar mindere.
pi_200122434
Die wil gewoon lekker van twee walletjes eten. Jou voor de financiële zekerheid, die scharrel voor de spanning en de seks.

Had het direct al afgekapt als ik jou was.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:02:27 #33
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_200122667
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200122737
Verbreek de relatie maar met haar want dit is een gebed zonder eind. Zij gebruikt je gewoon voor om even ergens tegenaan te zeiken en bij te komen van haar vorige relatie en zodra ergens het gras groener is is ze weg.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_200123246
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:
Oh echt? Ik dacht dat ze eerder was geboren. Weer wat geleerd.
Ik snap haar niet maar oke. Waarom ga je een monogame relatie aan als je van jezelf weet dat je dit niet kunt opbrengen.
Misschien is dat een soort van fetisj van haar: kijken hoe ver ze kan gaan in van meerdere walletjes eten :?
Anderzijds snap ik ts ook niet, waarom wil je een vrouw die zoveel jonger is.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:50:04 #36
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200123282
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 06:28 schreef Smelfie het volgende:
Klinkt alsof je wel aardig vermaak bent voor als er niks beter is. Wat krijgt ze van jou dat maakt dat ze je achter de hand houdt?
Dit vroeg ik me ook af.
Verdien je goed ts?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_200124304
Kan je niemand anders fixen dat je je als haar bitch laat behandelen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_200124461
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:37 schreef GereDathan het volgende:
Ik vraag mij werkelijk af wie de oudste is in deze "relatie". Midden 40 en 28 zegt TS, maar ik denk dat het eerder 16 en 28 is. Als je deze smoesjes op je 40e nog niet doorziet, dan moet je je echt zorgen gaan maken.

One-night-stands aan de lopende band, maar in een relatie is de sex moeilijk? Dweil mij op hoor. Die wordt nog lekker aangeduwd door dat jong scharrel en jij bent haar veilige haven waar ze maar wat graag van profiteert.

Ik snap het wantrouwen, maar met bindings- en verlatingangst vind ik het ook weer niet zo raar dat seks in een relatie gevoeliger ligt en enger is. Van de one night stand verwacht je niet zoveel daarna, dus dan is er niet zoveel afwijzing te ervaren en ligt er minder druk op. Daar komt dan ook nog eens bij dat ze aangeeft de nodige drank op te hebben, dat zou toch kunnen duiden op een structureel probleem in mijn ogen. En dus niet per se iets zeggen over een gebrek aan gevoelens voor ts. Kennelijk ging het in de vorige relaties ook niet van harte, dus daar zou ts ook bepaalde conclusies uit kunnen trekken die los staan van hem en haar gevoelens voor hem.

De vraag is in hoeverre dat nou eigenlijk uitmaakt, want het wordt niet ineens leuker of makkelijker als de oorzaak geen gebrek aan gevoelens voor ts zou zijn. Het probleem bestaat al langer en zegt dus niet per se iets over haar gevoelens voor hem. Ts heeft moeite het niet op zichzelf te betrekken, want aan een kant logisch is als het gaat om uitingen van intimiteit. Maar de andere kant is wel dat als je kiest voor zo iemand je niet met een beetje liefde en een beetje tijd ineens een heel ander persoon kan kweken. Daar moet je wel realistisch in blijven.
Dan kun je ook niet te hard roepen dat je haar lekker de tijd aan het geven bent terwijl je ondertussen ook op haar angsten inspeelt dat het nog niet goed genoeg is. Niet omdat je niet mag vinden dat het nog niet goed genoeg is, maar omdat je simpelweg dan je eigen aandeel ontkent in zo een dynamiek. Dat ligt niet uitsluitend aan haar, aan een vermeend gebrek aan gevoelens of aan ervaring, maar ook in hoeverre ts zelf in staat is om echt te kunnen dealen met zoiets. Willen en kunnen zijn niet hetzelfde, laat staan hoe je partner dat verschil ervaart. Dat is toch een wezenlijk onderdeel van zo een dynamiek..
  roze dinsdag 29 juni 2021 @ 12:34:33 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_200124512
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die is keihard vreemd aan het gaan.
Your beauty never ever scared me.
pi_200125053
Hoeveel rode vlaggen wil je hebben, ts? Je post staat er vol mee :P

Los van alles wat hierboven al is gezegd, zou ik je aanraden om ook eens naar jezelf te kijken. Een bindings-/verlatingsangst dynamiek ben jij ook bij betrokken, als jij je grenzen gaat aangeven en aangeeft dat je begrip hebt voor een eventuele behoefte aan single zijn, reizen, enz. zit de kans erin dat haar verlatingsangst om de hoek komt kijken. Als jij daarentegen niet wil dat ze (koffie met O-) ) de scharrel doet, dan kan ze wel eens richting bindingsangst gaan. Ik kan niet in haar hoofd kijken uiteraard, dus dit zijn enkel wat mogelijke voorbeelden.

Beslis voor jezelf wat JIJ wil in een relatie, hou eerst maar eens rekening met jezelf en je eigen gevoel. Je post komt op mij wat onzeker over, ergens weet je zelf ook wel dat termen als dik aan, verliefd, verkering (van die term alleen al zou ik gaan rennen, maar dat terzijde :+ ) niet kloppen bij haar gedrag. En als jij stevig staat in jouw wensen en grenzen, ga je die dynamiek ook minder activeren. Niet dat jij verantwoordelijk bent voor de rode vlaggen die zij bij je neerlegt, maar je bent wel verantwoordelijk voor wat jij wil en toelaat. Zo te lezen tolereer je momenteel wel heel erg veel.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:48:20 #41
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_200126350
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 06:09 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ziehier het effect van het leeftijdsverschil. Je merkt het niet, maar het is er dus wel.

Meid wilt gewoon de hedonistische 20’er uithangen en dat is eigenlijk gewoon nog logisch ook.
Hij vraagt het aan haar en ze zegt van niet... dan moet ze daar eerlijk in zijn.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 29 juni 2021 @ 17:16:28 #42
496589 Vivadreamglasses
Only dead fish go with the flo
pi_200128433
Ik vind het vreemd van haar. Geen seks met jou na maar liefst 5 maanden. Wel regelmatig een onenightstand.
Als je het lastig vindt om je fysiek over te geven, doe je ook niet zo gemakkelijk over onenightstands. Ok, bij een serieuze relatie hangt er misschien meer vanaf, maar dit is geen normaal gedrag. Vind ik dan...
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:40:21 #43
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200131070
Ts, je praat over haar alsof je het over een 16 jarige hebt ipv een vrouw van bijna 30. Heel erg misschien moet je haar eens gaan zien en behandelen als een ruim volwassen vrouw ipv een kind die niet beter weet.

Je bedekt alles met de mantel der liefde omdat ze je ‘meisje’ is, jij haar zo ziet. Maar ze is geen pubermeisje die niet beter weet, ze is een ruim volwassen vrouw die heel best weet dat ze geen zuivere koffie is.
En jij mag ook wel naar jezelf kijken, je schrijft dan als smoes wel dat het leeftijdsverschil niets uitmaakt, maar dat doet het wel blijkt uit je verdere relaas met je ja ze is zo jong, ze snapt dat misschien nog niet. Nogmaals, ze is potjandorie 28, ga haar eens benaderen als ruim volwassen vrouw.

Jullie leven beide in een fantasie en niet eens een heel leuke zo te lezen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200131330
quote:
heeft ze soms ook opeens twijfel of ze wel voldoende tijd heeft gehad sinds haar vorige relatie om lekker te doen waar ze zin in heeft.
Hierna gestopt met lezen. Ze kan wel ONS aangaan, maar geen seks hebben (met jou) in een relatie. Ik vind het maar vreemd.
pi_200131492
Toch even doorgelezen. Man man man... meer zeg ik niet.
pi_200132005
Gast, dit is geen relatie en je vriendin is ook geen vriendin. Ze gebruikt je als "beter iets dan niks", "beste 2e", "geldautomaat", "uitjankschouder", "praatpaal" enz.

Ik zou ermee kappen. Gaat je vast pijn doen, maar na een jaar is alles over en zoek je met een frisse (en verstandigere blik) naar een leuke vrouw die helemaal met jou matcht en daadwerkelijk om je geeft. :Y :)
pi_200132055
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:49 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Hierna gestopt met lezen. Ze kan wel ONS aangaan, maar geen seks hebben (met jou) in een relatie. Ik vind het maar vreemd.
Ze wordt niet opgewonden van hem of wat het ook mag zijn. Ik zou haar bij zo'n verhaal onmiddellijk de deur wijzen.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 21:55:26 #48
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200133841
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:13 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Nee, in een relatie mag jij niet zelf bepalen of je contact wilt houden met een ex-scharrel. Dat is afhankelijk van het type relatie dat jullie impliciet danwel expliciet hebben afgesproken.
Als het een lekker open anything-goes-relatie is, dan moet je lekker blijven kutten met een ex. Als het een exclusieve relatie is tussen alleen jou en je partner, dan 'mag' dus geen contact houden met ex-neukertjes. Niet omdat je partner dat jou wettelijk kan verbieden, maar omdat het tegen jullie onderlinge afspraak ingaat. Daarom mag/kan het niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 29-06-2021 22:04:30 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_200140166
TS reageert al niet meer.
pi_200140334
Klinkt alsof de vriendin de aandacht van andere mannen mist, maar ook ziet dat TS een goede catch is en met hem door wil. Vandaar het stiekeme contact, want ze weet prima dat het niet OK is. Ze heeft het blijkbaar echter wel nodig om de relatie met TS voort te kunnen zetten. Als je zoveel twijfels in je hoofd hebt, is het logisch dat ze fysiek op slot gaat. Een one night stand is niet nadenken, maar gewoon doen. Dit is nadenken waardoor het doen niet lukt. Herken het op zich wel bij mezelf. Uiteindelijk is mijn relatie helemaal goed gekomen, maar daar heeft mijn vriend wel wat geduld voor nodig gehad.
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')