abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:03:38 #226
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_200122683
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:31 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Optie D: minimaal 2 dagen op kantoor (minder i.o. team), Onbeperkt OV(of gemaximeerde km vergoeding/dag), geen thuiswerkvergoeding is het bij ons

Voor kantoormeetings geldt dat meetings op kantoor alleen zijn met alle deelnemers fysiek, niet een ratjetoe met half/half online / fysiek. Kantoordagen zijn bedoelt het sociale, koffiezetapparaat praatje, projectoverleggen, teamoverleggen. Liever niet met een headset teamvergaderingen doen, dat doe je maar thuis.
Wij moeten nu bij Teams vergaderingen als je op kantoor bent allemaal apart in een stiltehok gaan zitten omdat het anders zo echoot... ik hoop dat ze echt daar iets aan gaan doen. Want als er 1 iemand thuis is gaat de meeting alleen via Teams.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_200122701
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:03 schreef popje het volgende:

[..]

Wij moeten nu bij Teams vergaderingen als je op kantoor bent allemaal apart in een stiltehok gaan zitten omdat het anders zo echoot... ik hoop dat ze echt daar iets aan gaan doen. Want als er 1 iemand thuis is gaat de meeting alleen via Teams.
Die simpele Jabra speakertjes werken doorgaans prima, tenzij jullie in een kerk werken ofzo. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:08:54 #228
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_200122756
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:41 schreef zoost het volgende:

[..]

en tussendoor ook nog op Fok! we hebben het er maar druk mee.
Ik heb niet elke hersencel nodig om het stokpaardritje van de gemiddelde collega te volgen, ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_200122864
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:51 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Pfizergoden.
Kanjerzooi, zit ik hier met AZ in m'n lichaam.

Walgelijk hoe we hier omgaan met de HELDEN van de samenleving.
pi_200122869
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Klap in het gezicht van de zorg?
pi_200122877
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:17 schreef chratnox het volgende:

[..]

Klap in het gezicht van de zorg?
Absoluut! En de overheid doet weer eens NIKS.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:23:14 #232
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200122935
Nos:
quote:
"Pfizer en Moderna jaren effectief"

De vaccins van farmaceuten Pfizer en
Moderna blijven mogelijk jaren tegen
het coronavirus beschermen.Dat is de
uitkomst van een onderzoek waarover The
New York Times schrijft.

Uit de resultaten blijkt dat de vaccins
een aanhoudende immuunreactie in het
lichaam kunnen bewerkstelligen.Mensen
die deze mRNA-vaccins hebben gekregen,
hebben mogelijk geen herhalingsprikken
nodig.Belangrijk is wel dat het virus
en de varianten daarvan zich niet te
veel ontwikkelen.

Uit de bevindingen valt ook op te maken
dat ex-coronapatiënten niet opnieuw
geprikt hoeven te worden.
Mooi. Ondanks alle angstprognoses van de media en voorzichtigheidsgelul van de witte jassen en overheden zit er dus toch een eind aan deze onzin aan te komen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:27:03 #233
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200122989
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:23 schreef Red_85 het volgende:
Nos:
[..]

Mooi. Ondanks alle angstprognoses van de media en voorzichtigheidsgelul van de witte jassen en overheden zit er dus toch een eind aan deze onzin aan te komen.
Tot dat er weer een geheel ander virus komt. Wat ook een plus is gebleken dat het mogelijk is in een relatief korte tijd een goed vaccin te ontwikkelen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:28:56 #234
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200123008
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

pure rotzooi is het, nog steeds geen gevoel in mijn linkerpink.
pi_200123134
Sluitingen dreigen dit jaar in Duitsland voor bekende winkelketens zoals Douglas, Esprit, Zara, H&M, Depot en Runners Point.: https://www.rtl.de/cms/h-(...)en-2021-4702990.html
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 10:39:47 #236
5428 crew  miss_sly
pi_200123145
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:23 schreef Red_85 het volgende:
Nos:
[..]

Het zijn nu ook media die dit goede nieuwe publiceren. Ze doen kennelijk niet (allen) aan angstprognoses.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200123213
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het zijn nu ook media die dit goede nieuwe publiceren. Ze doen kennelijk niet (allen) aan angstprognoses.
Maar is het gebrek aan angstprognoses voor de één niet het bewijs van angstprognoses voor de ander? Sommigen worden er tenslotte heel angstig van als alles weer wordt zoals 't was (mondkapjesfabrikanten)

Vragen.. vragen..
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:46:39 #238
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200123225
Grappermaker weer in de bocht

Bij nieuwe corona-uitbraken mogelijk weer lokale maatregelen

Demissionair minister Grapperhaus gaat met de burgemeesters van de veiligheidsregio's praten over een nieuwe aanpak als er lokaal of regionaal corona-uitbraken komen. Op 12 juli is hier een digitaal overleg over, zo is afgesproken tijdens de laatste reguliere wekelijkse vergadering van het Veiligheidsberaad.

Vorig jaar was er ook een systeem waarbij op lokaal of regionaal niveau maatregelen konden worden genomen, maar dat werkte toen niet goed. De besmettingen sloegen al snel over naar andere regio's. Na korte tijd werd de regionale aanpak losgelaten en kwamen er in het hele land dezelfde maatregelen.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 10:47:33 #239
5428 crew  miss_sly
pi_200123239
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:45 schreef chratnox het volgende:

[..]

Maar is het gebrek aan angstprognoses voor de één niet het bewijs van angstprognoses voor de ander? Sommigen worden er tenslotte heel angstig van als alles weer wordt zoals 't was (mondkapjesfabrikanten)

Vragen.. vragen..
Mondkapjesfabrikanten moeten nu schadeloos gesteld worden, natuurlijk, dat lijkt me duideiljk. Dus die hoeven niet bang te zijn.

Ikzelf kan niet zoveel met de term 'angstprognoses', maar dat zal dan wel mijn gebrek zijn.
pi_200123244
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:46 schreef THEFXR het volgende:
Bij nieuwe corona-uitbraken mogelijk weer lokale maatregelen

Demissionair minister Grapperhaus gaat met de burgemeesters van de veiligheidsregio's praten over een nieuwe aanpak als er lokaal of regionaal corona-uitbraken komen. Op 12 juli is hier een digitaal overleg over, zo is afgesproken tijdens de laatste reguliere wekelijkse vergadering van het Veiligheidsberaad.

Vorig jaar was er ook een systeem waarbij op lokaal of regionaal niveau maatregelen konden worden genomen, maar dat werkte toen niet goed. De besmettingen sloegen al snel over naar andere regio's. Na korte tijd werd de regionale aanpak losgelaten en kwamen er in het hele land dezelfde maatregelen.
Ja, dat was vanmorgen in het nieuws. Net voor het stukje waarin Grapperhaus dit zei had je ook Bruls. Bruls zei dat Nederland eigenlijk te klein is voor lokale maatregelen, dus dat je al snel landelijke maatregelen hebt.

Oftewel, de geschiedenis herhaalt zich :P
pi_200123253
Ik zag net op mijn telefoon dat ik 5G heb gekregen. Maar ik heb ook een Pfizer vaccinatie gehad. Ik ben niet dood (denk ik). Dus Pfizer en 5G zijn veilig.

Reageer even op dit bericht, zodat ik zeker kan weten dat jullie het zien en ik niet dood ben. Bedankt!
pi_200123274
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mondkapjesfabrikanten moeten nu schadeloos gesteld worden, natuurlijk, dat lijkt me duideiljk. Dus die hoeven niet bang te zijn.

Ikzelf kan niet zoveel met de term 'angstprognoses', maar dat zal dan wel mijn gebrek zijn.
Sarcasme mijn waarde sly, sarcasme :P

Ik vind dat we mondkapjes erin moeten houden, solidair zijn naar de Sywerts van deze wereld.
pi_200123293
Heerlijk die backfire voor dokter anale swab. Maanden het AZ vaccin afkraken omdat het niet zo werken tegen de delta variant of vanwege trombose gevallen. Daarom wachten veel mensen in Australië om zich te laten vaccineren want Pfizer komt daar pas in december. Maar nu is de Delta variant in Australië dus ja dan moet je het maar met het AZ vaccin doen...
twitter
pi_200123294
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:40 schreef zoost het volgende:

[..]

Ik doe ook altijd het geluid uit als ik in een meeting zit, anders kan ik mijn Netflix serie niet goed volgen
Zelfde hier. Anders horen ze me typen op Fok!.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 10:52:43 #245
5428 crew  miss_sly
pi_200123314
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:49 schreef chratnox het volgende:

[..]

Sarcasme mijn waarde sly, sarcasme :P

Ik vind dat we mondkapjes erin moeten houden, solidair zijn naar de Sywerts van deze wereld.
Kennelijk is jouw sarcasme-meter ook eens niet helemaal functionerend :P

Nanananana!
pi_200123320
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kennelijk is jouw sarcasme-meter ook eens niet helemaal functionerend :P

Nanananana!
OMG, het is je gelukt!

*pinkt traantje weg van trots*
pi_200123327
Ik hoorde afgelopen weekend nog een mooie.

Een broer van iemand, had in de eerste golf een zeer milde coronabesmetting opgelopen (en dus quarantaine voor hem en zijn vriendin) en was een beetje anti vaccinatie, die heeft ondanks hij ruim de kans heeft gehad een vaccinatie te halen deze dus niet gehaald, want het zou hem toch niet raken, want al besmet, etc, etc. Enfin, zijn vakantie zou afgelopen weekend naar Frankrijk gaan, en daar moet je momenteel nog een negatieve PCR test tonen, hij ging deze test dus halen, wat was het geval nu : positief, dus en vakantie weg, en weer quarantaine voor hem en zijn vriendin, mocht hij nu alsnog een vaccinatie willen moet hij daar 4 weken op wachten.

Stiekem vond ik het wel mooi, ondanks je eigenlijk niemand wat mag gunnen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 10:54:11 #248
5428 crew  miss_sly
pi_200123334
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:53 schreef chratnox het volgende:

[..]

OMG, het is je gelukt!

*pinkt traantje weg van trots*
Ik kan het wel. Het was een lange, moeizame weg, maar ein-de-lijk is het moment dan daar.
pi_200123355
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik kan het wel. Het was een lange, moeizame weg, maar ein-de-lijk is het moment dan daar.
Luctor et Emergo!
pi_200123367
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 17:46 schreef galantis het volgende:
Bestaan er zeer niet-invasieve maatregelen die veel patiënten kunnen voorkomen?
Ja.

Maar fijn dat je mijn punt bevestigt:
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 17:46 schreef galantis het volgende:
Als het zo gemakkelijk ging had een ieder wel willen tekenen.
Er zijn dus (al dan niet hypothetische) situaties te bedenken waarin bepaalde maatregelen acceptabel zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')