Zoals Clement terecht zegt: het protest duurt vaak tot de laatste dag, terwijl het parcours al ontzettend lang bekend is.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:38 schreef DrMarten het volgende:
Dus alle teams klagen dat het parcours te gevaarlijk is, dat de tijdneutralisatie op 5 kilometer moet komen te liggen etc.
Het kan aan mij liggen, maar er zitten toch remmen op een fiets? Er is toch niemand die die renners een pistool op het hoofd zet dat ze met 60 door een bocht moeten waar je niet met 60 doorheen kan
Ik snap dat gezeik nooit. Moet dan iedere wedstrijd eindigen op een 30 meter brede 5 kilometer lange weg?
Ga met 30 een bocht door als het met 60 te gevaarlijk is. Dat is toch geen hogere wiskunde?
Verdomme, kun je nou ook al aids krijgen van de zon?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi even voetjebal kijken en de mobiel wegleggen zodat ik de tirades van Zonneaids mis.
Ik weet dat je een goed mens bent.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was oprecht geen post met het pooltje in m'n achterhoofd.
Een peloton van 184 is gewoon te veel. In Zwitserland waren er volgens mij weinig of geen valpartijen. Ik denk dat 150 renners het maximum moet zijn.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:41 schreef Toby56 het volgende:
Ondanks Jakobsen en diens bijna noodlottige ongeval vorig jaar, zal het de meeste renners gewoon worst blijven vrees ik. Ze willen meer veiligheid, maar velen gedragen zichzelf ook als doorgeslagen desperado's.
Iedereen gaat compleet los op de ASO, halen ze Jakobsen erbij etc, maar het zijn toch echt die renners zelf die met een rotgang door bochten gaan waar je met een peloton niet zo hard doorheen kunt.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals Clement terecht zegt: het protest duurt vaak tot de laatste dag, terwijl het parcours al ontzettend lang bekend is.
TE LAAT.quote:
Gewoon in groepje Pogacar toch?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:45 schreef Pino112 het volgende:
Mollema ook tijd verloren. Op naar dagzeges!
Dat maakt ook weinig uit. Het is de Tour, iedereen wil vooraan zitten. De sprintploegen, want er komt een sprint aan. De klassementsrenners, want er kunnen valpartijen zijn. En daardoor ontstaan ze dus juist. Of een peloton in de Tour nou 184 of 150 renners heeft, dat maakt voor vallen geen verschil.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een peloton van 184 is gewoon te veel. In Zwitserland waren er volgens mij weinig of geen valpartijen. Ik denk dat 150 renners het maximum moet zijn.
Ik bedoel: na morgen. Als in: dat hij het groen overneemt van Alaphilippe.quote:
Ja dat zeiden ze ook toen we van 9 naar 8 renners gingen. Verandert gewoon niets. Sprintersploegen en klassementsploegen willen allemaal voorin zitten. Je krijgt 15 treintjes en gedrang voorin.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een peloton van 184 is gewoon te veel. In Zwitserland waren er volgens mij weinig of geen valpartijen. Ik denk dat 150 renners het maximum moet zijn.
Zat bij Pogacar dus niet veel verloren.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:45 schreef Pino112 het volgende:
Mollema ook tijd verloren. Op naar dagzeges!
Misschien kunnen ze de tijd opnemen op 100km? Gewoon voor de zekerheid?quote:
Ik zou wel eens ploegen van 6 willen zienquote:Op maandag 28 juni 2021 17:47 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat maakt ook weinig uit. Het is de Tour, iedereen wil vooraan zitten. De sprintploegen, want er komt een sprint aan. De klassementsrenners, want er kunnen valpartijen zijn. En daardoor ontstaan ze dus juist. Of een peloton in de Tour nou 184 of 150 renners heeft, dat maakt voor vallen geen verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |