Ja en die zou ik dan niet hebben laten wachten en Wout welquote:Op maandag 28 juni 2021 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Viel Vingegaard ook met Roglic of zou hij gestopt zijn?
Ewan gaat niet helemaal vrijuit door het kleine gat in te duiken, maar dat hangen en duwen van Sagan... ik ben er zo klaar mee. Ze hadden, met zo'n kleine groep, godverdomme alle ruimte!quote:Op maandag 28 juni 2021 17:37 schreef skysherrif het volgende:
Die duwen van Sagan slaan toch ook helemaal nergens op? Niet dat ewan daarom valt, maar waarom moet dit? Dit was gewoon in een recht stuk waar ze prima naast elkaar konden rijden
Natuurlijk wel, 15 seconden vind ik nog conservatief ingeschat.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat had geen seconde verschil gemaakt.
Nee, die was buiten westen... zag er niet goed uit... fingers crossed.quote:
Kwakkie op je concurrent zodat hij even zijn pedalen stil houdt zorgt voor verschil in winst/verliesquote:Op maandag 28 juni 2021 17:37 schreef skysherrif het volgende:
Die duwen van Sagan slaan toch ook helemaal nergens op? Niet dat ewan daarom valt, maar waarom moet dit? Dit was gewoon in een recht stuk waar ze prima naast elkaar konden rijden
De ster van Jack zal nooit gaan schitteren.quote:
RIP FPCLquote:
Oh oke.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar ook gewoon sneu voor die jongen.
Dan schrijf ik tourwinst voor Wivco vast opquote:Op maandag 28 juni 2021 17:40 schreef Mani89 het volgende:
We moeten hopen voor de spanning van de Tour dat Pogacar morgen ook de berm in pleurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |