Lol, jij mod.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:57 schreef TARDIS het volgende:
@:Danny @:iteejer ik wil dit topic TR'en omdat het naast het gebruikelijke afvoerputje ook een semi-verkapt maar eigenlijk full on the nose Braddietopic is geworden, maar die knop doet het niet.
Ja bedankt Henk, nu proberen wij daar verandering in te brengen door Boze_Eend te negeren, is het ook niet goedquote:Op maandag 28 juni 2021 20:57 schreef TARDIS het volgende:
@:Danny @:iteejer ik wil dit topic TR'en omdat het naast het gebruikelijke afvoerputje ook een semi-verkapt maar eigenlijk full on the nose Braddietopic is geworden, maar die knop doet het niet.
Dat heb ik niet gelezen maar daar ben ik het ook niet mee eens.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hypocriete deuger. Over die kankers en woonplaatsen lekken hoor ik je niet.
En je stuurt zelf dm's met braddie z'n telefoonnummerquote:Op maandag 28 juni 2021 20:57 schreef TARDIS het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je stuurt zelf dm's met braddie z'n telefoonnummer
Ik zie het inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2021 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes. Inclusief slechte grap op de website en fout in de openingstijden.
Had ik zijn nummer maar, had ik eindelijk een vriend.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je stuurt zelf dm's met braddie z'n telefoonnummer
Openingestijden:quote:Op maandag 28 juni 2021 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaadHet blijven ook allemaal bejaarden daar natuurlijk
Wat zijn openingstijden dan?
Dan gaan we namen weggeven van users die men kent. Is niet netjes.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had wel een desbetreffend fokstertje verwacht ja
Doen we ook niet, maar die had jij wel graag op OnlyFans gezien ouwe viespeukquote:Op maandag 28 juni 2021 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaan we namen weggeven van users die men kent. Is niet netjes.
Gentleman ben je ook. Fokkie deelt alles gewoonquote:Op maandag 28 juni 2021 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaan we namen weggeven van users die men kent. Is niet netjes.
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:57 schreef TARDIS het volgende:
wat is dit voor soyboy nu-male betacuck-gedrag danquote:Op maandag 28 juni 2021 20:57 schreef TARDIS het volgende:
Ik ga dit noch bevestigen, noch ontkennen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doen we ook niet, maar die had jij wel graag op OnlyFans gezien ouwe viespeuk
Cp?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:02 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
NWS / [Breaking] new york Pizza overgenomen door Buitenlanders
breaking voor braddie jaquote:Op maandag 28 juni 2021 21:02 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
NWS / [Breaking] new york Pizza overgenomen door Buitenlanders
Weet ik niet.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is dit voor soyboy nu-male betacuck-gedrag dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |