Lol, jij mod.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:57 schreef TARDIS het volgende:
@:Danny @:iteejer ik wil dit topic TR'en omdat het naast het gebruikelijke afvoerputje ook een semi-verkapt maar eigenlijk full on the nose Braddietopic is geworden, maar die knop doet het niet.
Ja bedankt Henk, nu proberen wij daar verandering in te brengen door Boze_Eend te negeren, is het ook niet goedquote:Op maandag 28 juni 2021 20:57 schreef TARDIS het volgende:
@:Danny @:iteejer ik wil dit topic TR'en omdat het naast het gebruikelijke afvoerputje ook een semi-verkapt maar eigenlijk full on the nose Braddietopic is geworden, maar die knop doet het niet.
Dat heb ik niet gelezen maar daar ben ik het ook niet mee eens.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hypocriete deuger. Over die kankers en woonplaatsen lekken hoor ik je niet.
En je stuurt zelf dm's met braddie z'n telefoonnummerquote:Op maandag 28 juni 2021 20:57 schreef TARDIS het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je stuurt zelf dm's met braddie z'n telefoonnummer
Ik zie het inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2021 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes. Inclusief slechte grap op de website en fout in de openingstijden.
Had ik zijn nummer maar, had ik eindelijk een vriend.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je stuurt zelf dm's met braddie z'n telefoonnummer
Openingestijden:quote:Op maandag 28 juni 2021 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaadHet blijven ook allemaal bejaarden daar natuurlijk
Wat zijn openingstijden dan?
Dan gaan we namen weggeven van users die men kent. Is niet netjes.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had wel een desbetreffend fokstertje verwacht ja
Doen we ook niet, maar die had jij wel graag op OnlyFans gezien ouwe viespeukquote:Op maandag 28 juni 2021 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaan we namen weggeven van users die men kent. Is niet netjes.
Gentleman ben je ook. Fokkie deelt alles gewoonquote:Op maandag 28 juni 2021 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaan we namen weggeven van users die men kent. Is niet netjes.
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:57 schreef TARDIS het volgende:
wat is dit voor soyboy nu-male betacuck-gedrag danquote:Op maandag 28 juni 2021 20:57 schreef TARDIS het volgende:
Ik ga dit noch bevestigen, noch ontkennen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doen we ook niet, maar die had jij wel graag op OnlyFans gezien ouwe viespeuk
Cp?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:02 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
NWS / [Breaking] new york Pizza overgenomen door Buitenlanders
breaking voor braddie jaquote:Op maandag 28 juni 2021 21:02 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
NWS / [Breaking] new york Pizza overgenomen door Buitenlanders
Weet ik niet.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is dit voor soyboy nu-male betacuck-gedrag dan
Al zet ie er 100quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je krijgt een TR van TARDIS hoor
Nee die is alles alweer vergeten en hij is niet in staat meer dan één post te lezen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je krijgt een TR van TARDIS hoor
Minder drugs zou hem goed doenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee die is alles alweer vergeten en hij is niet in staat meer dan één post te lezen.
vind je traps ook lkkrquote:Op maandag 28 juni 2021 21:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
eet je vitamine en je minerale
want d'r komen veel verhalen die je ZIEK gaan maken....
god heeft mij gevraagd om weer een lied te maken
omdat het tijd is voor de strijders om de memes te laden
Schijnt aan de benzo's te zitten.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minder drugs zou hem goed doen
vind het bijna altijd wel leuker als het gewoon jongens zijn met meisjeskleren aanquote:
Vitamines en mineralen zijn zeer belangrijk in deze periode. We weten niet wat er gaat komen. Als het je gister niet lukte, probeer dan vandaag ongezond eten te laten staan en gezonder te eten. Door ongezond eten ben je vatbaarder voor alle ziektes.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
eet je vitamine en je minerale
want d'r komen veel verhalen die je ZIEK gaan maken....
god heeft mij gevraagd om weer een lied te maken
omdat het tijd is voor de strijders om de memes te laden
Ow. Lekkerquote:Op maandag 28 juni 2021 21:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Schijnt aan de benzo's te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |