SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las de maan.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
binnenkort maar een tripje naar maarn plannen
kan ook. alles hier is toch kutquote:
niet gewichtsloos want dan zou je er niet op kunnen staanquote:
huehuehuequote:
niet helemaal idd, er is enige zwaartekrachtquote:Op maandag 28 juni 2021 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet gewichtsloos want dan zou je er niet op kunnen staan
komt wel weer goed en anders maar nietquote:
van alles. het is een fijne opstapeling van dingen die de afgelopen tijd niet helemaal lekker lopen.quote:
had je in de koelkast moeten zetten en dan vandaag opbakken in de wok zodat het lekker knapperig wordt om er nasi ofzo van te makenquote:
jaquote:Op maandag 28 juni 2021 15:43 schreef LangeJanSancties het volgende:
Is het normaal dat sommige mensen niet willen werken?
ik ben vlak voor covid verhuist naar een andere stad. Dat was ook niet de allerbeste manier om nieuwe mensen te leren kennen. Maar gelukkig is dat weer aangetrokken.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
van alles. het is een fijne opstapeling van dingen die de afgelopen tijd niet helemaal lekker lopen.
Met een beetje mazzel wel jaquote:Op maandag 28 juni 2021 15:44 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Dus jij bent iemand die straks 45 jaar niet gewerkt heeft?
dat beperkt je wel heel erg in de sociale contacten kan ik me voorstellenquote:Op maandag 28 juni 2021 15:47 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik ben vlak voor covid verhuist naar een andere stad. Dat was ook niet de allerbeste manier om nieuwe mensen te leren kennen. Maar gelukkig is dat weer aangetrokken.
En dan is het je gewoon gelukt om rond te komen, te trouwen en iets meer gezien te hebben dan Europa?quote:
waarom zou je dat willen? ik kan hier net zoveel bier zuipen als buiten europaquote:Op maandag 28 juni 2021 15:48 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
En dan is het je gewoon gelukt om rond te komen, te trouwen en iets meer gezien te hebben dan Europa?
Wat is dit voor obsessie?quote:Op maandag 28 juni 2021 15:43 schreef LangeJanSancties het volgende:
Is het normaal dat sommige mensen niet willen werken?
Is jouw keuze. Bij mij is het ook heus niet zo dat ik elk jaar van mijn leven naar school ging of werkte, maar dan was ik het tijdelijk zat of kwam het door persoonlijke omstandigheden. Op je 65ste geen of zeer weinig werkervaring hebben gehad lijkt mij wel vreselijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen? ik kan hier net zoveel bier zuipen als buiten europa
En trouwen is alleen maar lastig. Moet ik m'n bier delen.
Daar doen we niet aan hoor.
er zijn betere dingen om geobsedeerd door te zijn.quote:
jouw probleemquote:Op maandag 28 juni 2021 15:55 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Is jouw keuze. Bij mij is het ook heus niet zo dat ik elk jaar van mijn leven naar school ging of werkte, maar dan was ik het tijdelijk zat of kwam het door persoonlijke omstandigheden. Op je 65ste geen of zeer weinig werkervaring hebben gehad hebben lijkt mij wel vreselijk.
Als je obesitas wilt krijgen is dat goed. Gezond eten is net zo lekker, maar je brein moet wennen aan het smaakverschil.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
er zijn betere dingen om geobsedeerd door te zijn.
zoals eten
Ik werk bijna elke dag, dat wil nog niet zeggen dat ik wil werkenquote:
dit is de viesdikSC we doen hier alleen aan ongezond voerquote:Op maandag 28 juni 2021 15:56 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Als je obesitas wilt krijgen is dat goed. Gezond eten is net zo lekker, maar je brein moet wennen aan het smaakverschil.
En ik maar denken dat jij hier de troll bent..quote:Op maandag 28 juni 2021 15:57 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Geen idee of je me zit te trollen of dat je echt rondkomt van een uitkering.
Ik vraag me juist af of jij loopt te trollen met je Postbus 51-preken.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:57 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Geen idee of je me zit te trollen of dat je echt rondkomt van een uitkering.
Gelukkig ben ik een wijf.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:58 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Chips is niet eens zo lekker. Broccoli is lekker
Echte mannen eten bittere broccoli
quote:Op maandag 28 juni 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit is de viesdikSC we doen hier alleen aan ongezond voer
Wat voor chips?quote:
ik zit me nog steeds af te vragen van wie het een kloon isquote:Op maandag 28 juni 2021 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij hier de troll bent..
scheelt dat ze geen man is danquote:Op maandag 28 juni 2021 15:58 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Chips is niet eens zo lekker. Broccoli is lekker
Echte mannen eten bittere broccoli
Melk.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:59 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Eet jij melkchocolade of 100% dark chocolate? Ik eet alleen extra puur en donkerder
Melk met hele amandelen van dn Aldiquote:
Die kunnen wel lekker zijn. Vind alleen na een paar handjes dat de smaak wat te overheersend wordt.quote:
Misschien, ik heb me nooit laten testen.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:01 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Misschien ben jij een gekkie. Ik ken je alleen niet, dus kan ik niet weten of je gek bent
nee, amandelquote:
Milka Pinda of Milka Swingquote:Op maandag 28 juni 2021 16:01 schreef Ama het volgende:
Witte chocolade
Of melk als het met een ander smaakje is ofzo (milka karamel is de beste chocolade ever)
ik ga nu de ambulance bellenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:02 schreef Ama het volgende:
Ik eet laatste tijd zo weinig chips dat het gewoon over datum raakt in de kast.
Boorelnootjes en tijgernootjes zijn de snack die ik nooit echt heb kunnen begrijpenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kunnen wel lekker zijn. Vind alleen na een paar handjes dat de smaak wat te overheersend wordt.
Weet je wat ik echt mis aan snacks?
Tijgernootjes sateh curry.
Die waren zo ongeloveloos lekker.
Als er daar een zak van open ging dan moest die ook leeg
Milka swing is ook erg lekker denk dat die op 2 staat bij mij van favoriet allertijden. Milka is sowieso erg lekker.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Milka Pinda of Milka Swingof Milka Tuc
Koek in chocola
Zeg alleen chips he. Zeg nergens dat ik geen koekjes ofzo meer eet.quote:
Droge worstquote:Op maandag 28 juni 2021 16:03 schreef Karzai het volgende:
meestal nootjes, kaas of worst als ik wil snacken
niet?quote:Op maandag 28 juni 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Boorelnootjes en tijgernootjes zijn de snack die ik nooit echt heb kunnen begrijpen
oh okequote:Op maandag 28 juni 2021 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeg alleen chips he. Zeg nergens dat ik geen koekjes ofzo meer eet.
huehuehuequote:
het ligt heel erg aan de smaak. ik vind die shanghai noten erg lekkerquote:Op maandag 28 juni 2021 16:04 schreef Ama het volgende:
Borrelnootjes vind ik best lekker maar koop ze eigenlijk nooit.
Gelukkig maar dat ik cola verslaafd ben.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:04 schreef LangeJanSancties het volgende:
Laatst op TV kreeg ik nog te horen dat kraanwater ongezond is omdat er asbest in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Duyvis heeft lekkere maar vergeet altijd welke dat zijn.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ligt heel erg aan de smaak. ik vind die shanghai noten erg lekker
nee, die laag kan me niet bekoren.quote:
Alsof daar voedingsstoffen in zittenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:04 schreef Ama het volgende:
Borrelnootjes vind ik best lekker maar koop ze eigenlijk nooit.
precies, groningse dit keerquote:
Ik begin je nu al een beetje vermoeiend te vinden.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:05 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Alsof daar voedingsstoffen in zitten
katjang pedis is wel erg lekker ja.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die laag kan me niet bekoren.
Katjang pedis zijn een beter optie
nu pas? heeft ook lang geduurdquote:Op maandag 28 juni 2021 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begin je nu al een beetje vermoeiend te vinden.
Als je opeens ziek wordt moet je vooral niet verbaasd zijn. Maar het blijft beter dan dronkenschap.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
precies, groningse dit keer
ik heb ook nog een zak kaas doritos, bali kroepoek en lu time out speculaas koekjes in de voorraad kast
en een ponds pak venco drop, maar die is al aangebroken
het was best wel even lastig in het buitenland, plannen even beetje omgegooid allemaalquote:Op maandag 28 juni 2021 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat beperkt je wel heel erg in de sociale contacten kan ik me voorstellen
quote:Op maandag 28 juni 2021 16:08 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
het was best wel even lastig in het buitenland, plannen even beetje omgegooid allemaal
Van de liddol?quote:
welke had je nou gekocht?quote:Op maandag 28 juni 2021 16:10 schreef Ama het volgende:
Ik had echt eerder een laptophouder moeten kopen. Wat chill dit.
Deze Dirk en picnic verkopen die en de hoogvliet, zijn ook lekker pittig net als katang pedisquote:Op maandag 28 juni 2021 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van de liddol?
die hebben sowieso best een goed noten assortiment.
nice.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar werkt dik prima. Laptop staat stevig.
Mehquote:
lekker maar overgewaardeerdquote:
werk wel nog bij zelfde bedrijf, alleen het idee was om 2 jaar in een andere omgeving te gaan werken. Eerste jaar was dat thuis.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]helemaal naar het buitenland verhuisd zelfs
* Ama durft niks te zeggenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:14 schreef dud0r het volgende:
wat vinden we van mensen die het uitspreken als ohreeoh
quote:Op maandag 28 juni 2021 16:14 schreef dud0r het volgende:
wat vinden we van mensen die het uitspreken als ohreeoh
ja. heel veel zelfs.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de blender door je smoothie gooien.
Ze hebben hier ijs met chocola en zeezout en karamel. En pindachoc.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja. heel veel zelfs.
ze hebben hier bij de ijscoboer wel eens oreo ijs, hoor je al die pubers vragen om ohreeoh ijs
oke, ik kom morgen ijsjes halen daarquote:Op maandag 28 juni 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben hier ijs met chocola en zeezout en karamel. En pindachoc.
Jezus..ok...hahaha, kan het me niet voorstellen eigenlijk, maar goed, mensen spreken dingen wel vaker vreemd of erg op zn Nederlands uit.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja. heel veel zelfs.
ze hebben hier bij de ijscoboer wel eens oreo ijs, hoor je al die pubers vragen om ohreeoh ijs
van dingen uit andere talen dan het Engels kan ik het me nog wel voorstellen maar kom op. Engelse/Amerikaanse producten moet toch wel duidelijk zijn hoe je het uitspreekt ga ik vanuit.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jezus..ok...hahaha, kan het me niet voorstellen eigenlijk, maar goed, mensen spreken dingen wel vaker vreemd of erg op zn Nederlands uit.
Ja lijkt mij dus ookquote:Op maandag 28 juni 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
van dingen uit andere talen dan het Engels kan ik het me nog wel voorstellen maar kom op. Engelse/Amerikaanse producten moet toch wel duidelijk zijn hoe je het uitspreekt ga ik vanuit.
oh 40 minuten maar. dat is prima te doen.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.bernardo.nl/vandaag-in-de-vitrine/
dan spreken Nederlanders nog best behoorlijk Engels. Ik werk nu in Engeland en moest wel even schakelen. Op kantoor Engels spreken is 1 ding, maar het overal moeten doen is even wennen.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jezus..ok...hahaha, kan het me niet voorstellen eigenlijk, maar goed, mensen spreken dingen wel vaker vreemd of erg op zn Nederlands uit.
1 bolletje maar?quote:Op maandag 28 juni 2021 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh 40 minuten maar. dat is prima te doen.
Kom je ook een bolletje halen als ik kom? Trakteer ik
ik vind het andersom juist lastig. ik spreek thuis Engels en als ik dan ineens op werk Engels moet gaan spreken wordt het ineens Engels met een verschrikkelijk Nederlands accent er in.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:22 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dan spreken Nederlanders nog best behoorlijk Engels. Ik werk nu in Engeland en moest wel even schakelen. Op kantoor Engels spreken is 1 ding, maar het overal moeten doen is even wennen.
je mag er wel meer hoorquote:
Noten zonder toevoeging zijn het beste. Met name amandelen, maar ook walnoten zijn prima. Pinda's zijn ook lekker.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deze Dirk en picnic verkopen die en de hoogvliet, zijn ook lekker pittig net als katang pedis
[ afbeelding ]
Ja, ik ben half Schots en zelfs ik moet wennen aan continu Engels moeten praten als ik daar ben, vergeet hier wat het Nederlandse woord voor iets is en daar wat het Engelse woord is voor iets..schiet niet op , hahahaquote:Op maandag 28 juni 2021 16:22 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dan spreken Nederlanders nog best behoorlijk Engels. Ik werk nu in Engeland en moest wel even schakelen. Op kantoor Engels spreken is 1 ding, maar het overal moeten doen is even wennen.
ik haal ook vaak ongezouten gemende noten, pinda's zijn idd minder gezondquote:Op maandag 28 juni 2021 16:25 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Noten zonder toevoeging zijn het beste. Met name amandelen, maar ook walnoten zijn prima. Pinda's zijn ook lekker.
Oy lassie!quote:Op maandag 28 juni 2021 16:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik ben half Schots en zelfs ik moet wennen aan continu Engels moeten praten als ik daar ben, vergeet hier wat het Nederlandse woord voor iets is en daar wat het Engelse woord is voor iets..schiet niet op , hahaha
dan heb je het van huis uit wat meer meegekregenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik ben half Schots en zelfs ik moet wennen aan continu Engels moeten praten als ik daar ben, vergeet hier wat het Nederlandse woord voor iets is en daar wat het Engelse woord is voor iets..schiet niet op , hahaha
Dat valt denk ik wel mee. Pinda's bevatten iets minder voedingsstoffen en zijn peulvruchten, maar het is denk ik niet heel ongezond. Vaak wordt er zonnebloemolie o.i.d aan toegevoegd en dat is niet gezond.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik haal ook vaak ongezouten gemende noten, pinda's zijn idd minder gezond
Ja keken toen ik klein was ook alleen maar bbc 1 of 2, en heeeel soms Nederlandse tv, achteraf gezien ook best apartquote:Op maandag 28 juni 2021 16:29 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dan heb je het van huis uit wat meer meegekregen![]()
Ik vind het nu wel leuk, maar met lockdown was het soms wel lastig
BBC keek ik thuis ook wel al veel; helft van de mensen in Londen spreekt nauwelijks verstaanbaar Engelsquote:Op maandag 28 juni 2021 16:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja keken toen ik klein was ook alleen maar bbc 1 of 2, en heeeel soms Nederlandse tv, achteraf gezien ook best apart
Aan de overkant zit een chocolaterie.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:28 schreef dud0r het volgende:
Is er nog meer lekkers rondom die ijssalon te vinden @:cherrylips ? Dan maak ik er een dagje vreten van.
Oh ik kan iedereen verstaan wel, en weet ook uit welk deel van Engeland ze komen dan, hahahaquote:Op maandag 28 juni 2021 16:35 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
BBC keek ik thuis ook wel al veel; helft van de mensen in Londen spreekt nauwelijks verstaanbaar Engels
Ik volg een vlogger uit Wales. Moet altijd lachen als hij het over zijn auto heeft.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik kan iedereen verstaan wel, en weet ook uit welk deel van Engeland ze komen dan, hahahavind het Liverpool accent geniaal
Oh welsh is ook echt te leuk ja !!! Hahahaquote:Op maandag 28 juni 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik volg een vlogger uit Wales. Moet altijd lachen als hij het over zijn auto heeft.
"My caaaaaaaaa"
Waarom spreek je thuis Engels?quote:Op maandag 28 juni 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind het andersom juist lastig. ik spreek thuis Engels en als ik dan ineens op werk Engels moet gaan spreken wordt het ineens Engels met een verschrikkelijk Nederlands accent er in.
En soms wat jargon is lastig in het Engels
Die accenten zijn wel hilarisch af en toequote:Op maandag 28 juni 2021 16:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik kan iedereen verstaan wel, en weet ook uit welk deel van Engeland ze komen dan, hahahavind het Liverpool accent geniaal
Oh da's ook wel grappig, krijg je zo'n heel apart taaltje opeensquote:Op maandag 28 juni 2021 16:55 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Die accenten zijn wel hilarisch af en toe
Maar ook veel mensen die niet uit Engeland komen maar er wel werken
quote:Op maandag 28 juni 2021 16:22 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Vanwege de lockdowns?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:03 schreef theSlowRush het volgende:
In covidtijd in Londen werken vond ik geen aanrader anders
weer strenger nuquote:Op maandag 28 juni 2021 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanwege de lockdowns?
Mag je nu wel naar Nederland? Ik las vanmorgen dat Merkel heel de UK wil opsluiten in verband met de Delta-variant.
quote:Op maandag 28 juni 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de overkant zit een chocolaterie.
Kind tweetalig opvoeden.quote:
Oeh, leuk huis?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:39 schreef kwiwi het volgende:
Whehehe, Gergi rijdt net even langs een huis dat sinds vandaag te koop staat terwijl we aan de telefoon zijn.. blijkt het van een oude man te zijn die 'm gelijk binnen laat en z'n complete levensverhaal verteltIk ben nog steeds aan de telefoon en dit duurt al een half uur
Hij is nu over z'n vroegere werk in de logistiek aan het vertellen. We zijn bij de jaren 60 nu dus dit gaat ook nog wel even door
Nicequote:Op maandag 28 juni 2021 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Doen die ook zelfgemaakte chocolademelk?
[..]
Kind tweetalig opvoeden.
Heel oud groot huis op een heel groot stuk land. Als we wat geld instoppen voor renovatie is het weer mooi. Maar er kwam ook al een auto met was oost europese mannen langsrijden die een kijkje kwamen nemen.. die denken natuurlijk we fixen dat zelf wel even. Vrees dat er op dit huis geboden gaat worden vanwege het land. Dat is hier heel veel waard en blijft ook in waarde stijgen.quote:
Misschien helpt dat persoonlijke gesprekje met die oude man wel en verkoopt hij het met plezier aan julliequote:Op maandag 28 juni 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heel oud groot huis op een heel groot stuk land. Als we wat geld instoppen voor renovatie is het weer mooi. Maar er kwam ook al een auto met was oost europese mannen langsrijden die een kijkje kwamen nemen.. die denken natuurlijk we fixen dat zelf wel even. Vrees dat er op dit huis geboden gaat worden vanwege het land. Dat is hier heel veel waard en blijft ook in waarde stijgen.
Hoop hetquote:Op maandag 28 juni 2021 17:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien helpt dat persoonlijke gesprekje met die oude man wel en verkoopt hij het met plezier aan jullie
Klinkt tof zegquote:Op maandag 28 juni 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heel oud groot huis op een heel groot stuk land. Als we wat geld instoppen voor renovatie is het weer mooi. Maar er kwam ook al een auto met was oost europese mannen langsrijden die een kijkje kwamen nemen.. die denken natuurlijk we fixen dat zelf wel even. Vrees dat er op dit huis geboden gaat worden vanwege het land. Dat is hier heel veel waard en blijft ook in waarde stijgen.
Gewoon lekker laten babbelen en geïnteresseerd doen, en dan wie weet 😉 hahahaquote:
Even het charme-offensief openenquote:Op maandag 28 juni 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe snel kun je een taart bakken, Kwiwi?
Fles wijn mee, of iets wat in die streek veel gedronken wordt en Bob's your unclequote:
Met een uurtje moet toch wel lukkenquote:Op maandag 28 juni 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Appweltwaartquote:Op maandag 28 juni 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Vooral voor @crv interessantquote:Op maandag 28 juni 2021 18:24 schreef kwiwi het volgende:
Zie net dat Zwitserlamd vanavond moet spelen, maar even kijken.
Zo zie je maar dat je geen wereldspits hoeft te zijn om een legendarische goal te makenquote:
O ja, voor wie ben je @crv?quote:Op maandag 28 juni 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vooral voor @:CRV interessant
Whehehe zie net die goalquote:Op maandag 28 juni 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je geen wereldspits hoeft te zijn om een legendarische goal te maken
dacht dat je taart ging bakkenquote:
Tegen Frankrijk...... voor wie ga ik zijn????quote:Op maandag 28 juni 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vooral voor @:CRV interessant
Geen idee eigenlijkquote:
dat ligt niet helemaal in hetzelfde genrequote:Op maandag 28 juni 2021 19:08 schreef mschol het volgende:
om de een of andere reden moest ik door de TT aan deze film denken:
[ afbeelding ]
vrij random
ja daar bakt ze onweer van.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat bakt ze met regen, dat zegt ze toch?
ikrquote:Op maandag 28 juni 2021 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat ligt niet helemaal in hetzelfde genre
yup. misschien komt de link door het woordje bride.quote:
en "de dood" :pquote:Op maandag 28 juni 2021 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup. misschien komt de link door het woordje bride.
dat kan,maar corpse bride vind ik echt leukerquote:jennifer tilly is wel leuker dan helena bonham carter.
corpse bride is inderdaad wel een leukere film ja.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
en "de dood" :p
[..]
dat kan,maar corpse bride vind ik echt leuker
Helenaquote:Op maandag 28 juni 2021 19:08 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
vrij random
Tim Burton !quote:Op maandag 28 juni 2021 19:08 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
vrij random
Ja Ok, true , maar die is er niet meerquote:
Nederland kan nog wat van Kroatië lerenquote:
Woon je 2 onder 1 kap, of appartement, of iets anders?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buurman gaaf waarschijnlijk niet meedoen met dak vervangen. Dus aantal zaken qua kosten delen zit er niet in. Meh
Rijtjeshuis. Waarvan één van de huizen ook nog eens een huurhuis is waar onderhoud redelijk achterloopt.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Woon je 2 onder 1 kap, of appartement, of iets anders?
Oh dat is irritant jaquote:Op maandag 28 juni 2021 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rijtjeshuis. Waarvan één van de huizen ook nog eens een huurhuis is waar onderhoud redelijk achterloopt.
Morgen maar eens mailen richting de verhuurder. Dat is volgens mij de grootste van de stad, maar ze willen die huizen op termijn in de verkoop gooien dus zullen wel niet staan te springen om groot onderhoud.quote:
Copy-paste voor als je weer eens een zonnedansje doet, hopelijk leer je je lesje hiermee.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
we hadden vanmiddag regen op werk maar daarna weer heet
Dansen met deze benauwdheid? Ugh...quote:Op maandag 28 juni 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
Benauwd, plakkerig en klef, draai een vrolijk rondje en dans met de nodige aantrekkelijke lef [ afbeelding ]
Heb je al naakt voor de spiegel gestaan om je lekkere nieuwe lijf te bewonderen?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil alles eten wat ik niet mag eten![]()
Hoera voor -1,5 in 5 dagen
Ik ookquote:Op maandag 28 juni 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik drink een kopje heerlijke koffie.
Ja beetje laf wiebelen.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dansen met deze benauwdheid? Ugh...
Wat dan?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Copy-paste voor als je weer eens een zonnedansje doet, hopelijk leer je je lesje hiermee.
Hahaha dat kan nog net misschienquote:
Wel naakt op de weegschaal en vervolgens nog mijn watch afgegooidquote:Op maandag 28 juni 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al naakt voor de spiegel gestaan om je lekkere nieuwe lijf te bewonderen?
Die kaaskoekjes waren eigenlijk ook niet de bedoelingquote:Op maandag 28 juni 2021 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil alles eten wat ik niet mag eten![]()
Hoera voor -1,5 in 5 dagen
Adem inhouden!quote:Op maandag 28 juni 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel naakt op de weegschaal en vervolgens nog mijn watch afgegooid![]()
![]()
Scheelt toch he....
Plakweerquote:Op maandag 28 juni 2021 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij wil altijd van dat hete weer.
ja zei toch ook niet dat ik het niet wil?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij wil altijd van dat hete weer.
Hahaha nagels knippen.......yessssssss afgevallenquote:Op maandag 28 juni 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
![]()
Scheelt toch he....
Ja die ene gram hèquote:Op maandag 28 juni 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
![]()
Scheelt toch he....
https://www.ad.nl/koken-e(...)oor-dieet~aebfdc5ba/quote:Op maandag 28 juni 2021 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook een goeie... bewaar ik voor de volgende keer als het getal mij niet aanstaat
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik krijg altijd een kort lontje van dit klamme warme weer merk ik, ben veel liever als het wat kouder en normaler is
quote:
werkt vast welquote:Op maandag 28 juni 2021 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)oor-dieet~aebfdc5ba/
morgen wordt niet zo warmquote:Op maandag 28 juni 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naald zal wel afbreken in je arm door het warme weer.
Gelukkig !!!quote:
Lul! Hahahaquote:
Hoe doe je dat als je je arm niet op kunt tillen dan?quote:
ja dat weet ik nog nietquote:Op maandag 28 juni 2021 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je je arm niet op kunt tillen dan?
Dan moet je vragen of ze hem in je bil of bovenbeen zetten.
Wat een aparte vergelijkingquote:Op maandag 28 juni 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grapje, dat stuk metaal gaat erin glijden als ware het een rookworst in warme boter.
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)oor-dieet~aebfdc5ba/
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je gewoon vragen. Niet meteen je broek naar beneden doen zonder aan te kondigen.
En dan zonder iets te zeggen ondersteboven op het stoeltje gaan zitten.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je gewoon vragen. Niet meteen je broek naar beneden doen zonder aan te kondigen.
oh nee doe het wel in de armquote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel goed om mijn baas weer eens dagje te zien. Verder zal ik morgen wel niet zoveel gedaan krijgen.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb laatst weer eens werk technisch geborreld... God wat fijn!
laat 'm in je tiet zetten. daar bedien je toch niet meequote:
ja op werk is dat dus beide...quote:Op maandag 28 juni 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In ieder geval in je arm doen die je het minste belast/gebruikt
Ah joh, die armpjes van jou zijn wel wat gewend hoor, zo'n prikkie valt alles meequote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat 'm in je tiet zetten. daar bedien je toch niet mee
Ik zou als ik jou was wel vragen of ze hem niet te diep willen steken met jouw dunne armpjes, dadelijk komt de naald er aan de andere kant uit.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was wel vragen of ze hem niet te diep willen steken met jouw dunne armpjes, dadelijk komt de naald er aan de andere kant uit.
koffie..... klets....koffie.....klets....koffie....tik tik tik... --> repeatquote:Op maandag 28 juni 2021 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel goed om mijn baas weer eens dagje te zien. Verder zal ik morgen wel niet zoveel gedaan krijgen.
Toeeeeeee..... ze zit al maanden op de kastquote:Op maandag 28 juni 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was wel vragen of ze hem niet te diep willen steken met jouw dunne armpjes, dadelijk komt de naald er aan de andere kant uit.
Bovenbeen dan.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op werk is dat dus beide...
Ben rechts maar heb ook rechts dienblad en links haal ik het er af
Als US gaat opscheppen over de grootte van iets dan weet je dat het dus niet zoveel voorsteltquote:
Oogbol.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bovenbeen dan.
https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19-vaccinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |