SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las de maan.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
binnenkort maar een tripje naar maarn plannen
kan ook. alles hier is toch kutquote:
niet gewichtsloos want dan zou je er niet op kunnen staanquote:
huehuehuequote:
niet helemaal idd, er is enige zwaartekrachtquote:Op maandag 28 juni 2021 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet gewichtsloos want dan zou je er niet op kunnen staan
komt wel weer goed en anders maar nietquote:
van alles. het is een fijne opstapeling van dingen die de afgelopen tijd niet helemaal lekker lopen.quote:
had je in de koelkast moeten zetten en dan vandaag opbakken in de wok zodat het lekker knapperig wordt om er nasi ofzo van te makenquote:
jaquote:Op maandag 28 juni 2021 15:43 schreef LangeJanSancties het volgende:
Is het normaal dat sommige mensen niet willen werken?
ik ben vlak voor covid verhuist naar een andere stad. Dat was ook niet de allerbeste manier om nieuwe mensen te leren kennen. Maar gelukkig is dat weer aangetrokken.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
van alles. het is een fijne opstapeling van dingen die de afgelopen tijd niet helemaal lekker lopen.
Met een beetje mazzel wel jaquote:Op maandag 28 juni 2021 15:44 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Dus jij bent iemand die straks 45 jaar niet gewerkt heeft?
dat beperkt je wel heel erg in de sociale contacten kan ik me voorstellenquote:Op maandag 28 juni 2021 15:47 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik ben vlak voor covid verhuist naar een andere stad. Dat was ook niet de allerbeste manier om nieuwe mensen te leren kennen. Maar gelukkig is dat weer aangetrokken.
En dan is het je gewoon gelukt om rond te komen, te trouwen en iets meer gezien te hebben dan Europa?quote:
waarom zou je dat willen? ik kan hier net zoveel bier zuipen als buiten europaquote:Op maandag 28 juni 2021 15:48 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
En dan is het je gewoon gelukt om rond te komen, te trouwen en iets meer gezien te hebben dan Europa?
Wat is dit voor obsessie?quote:Op maandag 28 juni 2021 15:43 schreef LangeJanSancties het volgende:
Is het normaal dat sommige mensen niet willen werken?
Is jouw keuze. Bij mij is het ook heus niet zo dat ik elk jaar van mijn leven naar school ging of werkte, maar dan was ik het tijdelijk zat of kwam het door persoonlijke omstandigheden. Op je 65ste geen of zeer weinig werkervaring hebben gehad lijkt mij wel vreselijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen? ik kan hier net zoveel bier zuipen als buiten europa
En trouwen is alleen maar lastig. Moet ik m'n bier delen.
Daar doen we niet aan hoor.
er zijn betere dingen om geobsedeerd door te zijn.quote:
jouw probleemquote:Op maandag 28 juni 2021 15:55 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Is jouw keuze. Bij mij is het ook heus niet zo dat ik elk jaar van mijn leven naar school ging of werkte, maar dan was ik het tijdelijk zat of kwam het door persoonlijke omstandigheden. Op je 65ste geen of zeer weinig werkervaring hebben gehad hebben lijkt mij wel vreselijk.
Als je obesitas wilt krijgen is dat goed. Gezond eten is net zo lekker, maar je brein moet wennen aan het smaakverschil.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
er zijn betere dingen om geobsedeerd door te zijn.
zoals eten
Ik werk bijna elke dag, dat wil nog niet zeggen dat ik wil werkenquote:
dit is de viesdikSC we doen hier alleen aan ongezond voerquote:Op maandag 28 juni 2021 15:56 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Als je obesitas wilt krijgen is dat goed. Gezond eten is net zo lekker, maar je brein moet wennen aan het smaakverschil.
En ik maar denken dat jij hier de troll bent..quote:Op maandag 28 juni 2021 15:57 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Geen idee of je me zit te trollen of dat je echt rondkomt van een uitkering.
Ik vraag me juist af of jij loopt te trollen met je Postbus 51-preken.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:57 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Geen idee of je me zit te trollen of dat je echt rondkomt van een uitkering.
Gelukkig ben ik een wijf.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:58 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Chips is niet eens zo lekker. Broccoli is lekker
Echte mannen eten bittere broccoli
quote:Op maandag 28 juni 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit is de viesdikSC we doen hier alleen aan ongezond voer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |