SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las de maan.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
binnenkort maar een tripje naar maarn plannen
kan ook. alles hier is toch kutquote:
niet gewichtsloos want dan zou je er niet op kunnen staanquote:
huehuehuequote:
niet helemaal idd, er is enige zwaartekrachtquote:Op maandag 28 juni 2021 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet gewichtsloos want dan zou je er niet op kunnen staan
komt wel weer goed en anders maar nietquote:
van alles. het is een fijne opstapeling van dingen die de afgelopen tijd niet helemaal lekker lopen.quote:
had je in de koelkast moeten zetten en dan vandaag opbakken in de wok zodat het lekker knapperig wordt om er nasi ofzo van te makenquote:
jaquote:Op maandag 28 juni 2021 15:43 schreef LangeJanSancties het volgende:
Is het normaal dat sommige mensen niet willen werken?
ik ben vlak voor covid verhuist naar een andere stad. Dat was ook niet de allerbeste manier om nieuwe mensen te leren kennen. Maar gelukkig is dat weer aangetrokken.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
van alles. het is een fijne opstapeling van dingen die de afgelopen tijd niet helemaal lekker lopen.
Met een beetje mazzel wel jaquote:Op maandag 28 juni 2021 15:44 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Dus jij bent iemand die straks 45 jaar niet gewerkt heeft?
dat beperkt je wel heel erg in de sociale contacten kan ik me voorstellenquote:Op maandag 28 juni 2021 15:47 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik ben vlak voor covid verhuist naar een andere stad. Dat was ook niet de allerbeste manier om nieuwe mensen te leren kennen. Maar gelukkig is dat weer aangetrokken.
En dan is het je gewoon gelukt om rond te komen, te trouwen en iets meer gezien te hebben dan Europa?quote:
waarom zou je dat willen? ik kan hier net zoveel bier zuipen als buiten europaquote:Op maandag 28 juni 2021 15:48 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
En dan is het je gewoon gelukt om rond te komen, te trouwen en iets meer gezien te hebben dan Europa?
Wat is dit voor obsessie?quote:Op maandag 28 juni 2021 15:43 schreef LangeJanSancties het volgende:
Is het normaal dat sommige mensen niet willen werken?
Is jouw keuze. Bij mij is het ook heus niet zo dat ik elk jaar van mijn leven naar school ging of werkte, maar dan was ik het tijdelijk zat of kwam het door persoonlijke omstandigheden. Op je 65ste geen of zeer weinig werkervaring hebben gehad lijkt mij wel vreselijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen? ik kan hier net zoveel bier zuipen als buiten europa
En trouwen is alleen maar lastig. Moet ik m'n bier delen.
Daar doen we niet aan hoor.
er zijn betere dingen om geobsedeerd door te zijn.quote:
jouw probleemquote:Op maandag 28 juni 2021 15:55 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Is jouw keuze. Bij mij is het ook heus niet zo dat ik elk jaar van mijn leven naar school ging of werkte, maar dan was ik het tijdelijk zat of kwam het door persoonlijke omstandigheden. Op je 65ste geen of zeer weinig werkervaring hebben gehad hebben lijkt mij wel vreselijk.
Als je obesitas wilt krijgen is dat goed. Gezond eten is net zo lekker, maar je brein moet wennen aan het smaakverschil.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
er zijn betere dingen om geobsedeerd door te zijn.
zoals eten
Ik werk bijna elke dag, dat wil nog niet zeggen dat ik wil werkenquote:
dit is de viesdikSC we doen hier alleen aan ongezond voerquote:Op maandag 28 juni 2021 15:56 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Als je obesitas wilt krijgen is dat goed. Gezond eten is net zo lekker, maar je brein moet wennen aan het smaakverschil.
En ik maar denken dat jij hier de troll bent..quote:Op maandag 28 juni 2021 15:57 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Geen idee of je me zit te trollen of dat je echt rondkomt van een uitkering.
Ik vraag me juist af of jij loopt te trollen met je Postbus 51-preken.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:57 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Geen idee of je me zit te trollen of dat je echt rondkomt van een uitkering.
Gelukkig ben ik een wijf.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:58 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Chips is niet eens zo lekker. Broccoli is lekker
Echte mannen eten bittere broccoli
quote:Op maandag 28 juni 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit is de viesdikSC we doen hier alleen aan ongezond voer
Wat voor chips?quote:
ik zit me nog steeds af te vragen van wie het een kloon isquote:Op maandag 28 juni 2021 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij hier de troll bent..
scheelt dat ze geen man is danquote:Op maandag 28 juni 2021 15:58 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Chips is niet eens zo lekker. Broccoli is lekker
Echte mannen eten bittere broccoli
Melk.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:59 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Eet jij melkchocolade of 100% dark chocolate? Ik eet alleen extra puur en donkerder
Melk met hele amandelen van dn Aldiquote:
Die kunnen wel lekker zijn. Vind alleen na een paar handjes dat de smaak wat te overheersend wordt.quote:
Misschien, ik heb me nooit laten testen.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:01 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Misschien ben jij een gekkie. Ik ken je alleen niet, dus kan ik niet weten of je gek bent
nee, amandelquote:
Milka Pinda of Milka Swingquote:Op maandag 28 juni 2021 16:01 schreef Ama het volgende:
Witte chocolade
Of melk als het met een ander smaakje is ofzo (milka karamel is de beste chocolade ever)
ik ga nu de ambulance bellenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:02 schreef Ama het volgende:
Ik eet laatste tijd zo weinig chips dat het gewoon over datum raakt in de kast.
Boorelnootjes en tijgernootjes zijn de snack die ik nooit echt heb kunnen begrijpenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kunnen wel lekker zijn. Vind alleen na een paar handjes dat de smaak wat te overheersend wordt.
Weet je wat ik echt mis aan snacks?
Tijgernootjes sateh curry.
Die waren zo ongeloveloos lekker.
Als er daar een zak van open ging dan moest die ook leeg
Milka swing is ook erg lekker denk dat die op 2 staat bij mij van favoriet allertijden. Milka is sowieso erg lekker.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Milka Pinda of Milka Swingof Milka Tuc
Koek in chocola
Zeg alleen chips he. Zeg nergens dat ik geen koekjes ofzo meer eet.quote:
Droge worstquote:Op maandag 28 juni 2021 16:03 schreef Karzai het volgende:
meestal nootjes, kaas of worst als ik wil snacken
niet?quote:Op maandag 28 juni 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Boorelnootjes en tijgernootjes zijn de snack die ik nooit echt heb kunnen begrijpen
oh okequote:Op maandag 28 juni 2021 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeg alleen chips he. Zeg nergens dat ik geen koekjes ofzo meer eet.
huehuehuequote:
het ligt heel erg aan de smaak. ik vind die shanghai noten erg lekkerquote:Op maandag 28 juni 2021 16:04 schreef Ama het volgende:
Borrelnootjes vind ik best lekker maar koop ze eigenlijk nooit.
Gelukkig maar dat ik cola verslaafd ben.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:04 schreef LangeJanSancties het volgende:
Laatst op TV kreeg ik nog te horen dat kraanwater ongezond is omdat er asbest in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Duyvis heeft lekkere maar vergeet altijd welke dat zijn.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ligt heel erg aan de smaak. ik vind die shanghai noten erg lekker
nee, die laag kan me niet bekoren.quote:
Alsof daar voedingsstoffen in zittenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:04 schreef Ama het volgende:
Borrelnootjes vind ik best lekker maar koop ze eigenlijk nooit.
precies, groningse dit keerquote:
Ik begin je nu al een beetje vermoeiend te vinden.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:05 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Alsof daar voedingsstoffen in zitten
katjang pedis is wel erg lekker ja.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die laag kan me niet bekoren.
Katjang pedis zijn een beter optie
nu pas? heeft ook lang geduurdquote:Op maandag 28 juni 2021 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begin je nu al een beetje vermoeiend te vinden.
Als je opeens ziek wordt moet je vooral niet verbaasd zijn. Maar het blijft beter dan dronkenschap.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
precies, groningse dit keer
ik heb ook nog een zak kaas doritos, bali kroepoek en lu time out speculaas koekjes in de voorraad kast
en een ponds pak venco drop, maar die is al aangebroken
het was best wel even lastig in het buitenland, plannen even beetje omgegooid allemaalquote:Op maandag 28 juni 2021 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat beperkt je wel heel erg in de sociale contacten kan ik me voorstellen
quote:Op maandag 28 juni 2021 16:08 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
het was best wel even lastig in het buitenland, plannen even beetje omgegooid allemaal
Van de liddol?quote:
welke had je nou gekocht?quote:Op maandag 28 juni 2021 16:10 schreef Ama het volgende:
Ik had echt eerder een laptophouder moeten kopen. Wat chill dit.
Deze Dirk en picnic verkopen die en de hoogvliet, zijn ook lekker pittig net als katang pedisquote:Op maandag 28 juni 2021 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van de liddol?
die hebben sowieso best een goed noten assortiment.
nice.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar werkt dik prima. Laptop staat stevig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |