quote:Op maandag 28 juni 2021 09:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mercedes / Hamilton had zoveel grootser kunnen zijn als ze nu gewoon sportief hun verlies zouden pakken. Gewoon zeggen: oke, jullie hebben een betere job gedaan. Wij gaan er alles aan doen om het voordeel terug te pakken en feliciteren jullie tot die tijd van harte.
Wat nu gebeurt is dat ze 7 jaar de F1 murw gebeukt hebben, dusdanig dat alleen in Engeland en Nederland mensen nog echt geboeid kijken, en nu zijn ze een keer niet aan de winnende hand en schreeuwen ze moord en brand over vermeende voordeeltjes van anderen die zij zelf jaar in jaar uit hebben gehad. Mooi, 100 pole's. Maar hoeveel daarvan had je nou op eigen kracht gewonnen zonder party mode en sterkste motor uit het hybride tijdperk? 'Alle kinderen daar buiten, jullie kunnen dit ook. Blijf geloven, blijf dromen'. Nee Lewis, dit kan niet iedereen. Als er één figuur in veruit de meest dominante auto zit dan kun je nog zo hard werken en dromen, dan win je het nooit. Totdat je zelf in een racewinnende auto zit. Dat lukt Max nu eindelijk, en meteen begin je te piepen dat dat nooit eerlijk kan zijn gebeurd. Je doet daarmee eer van hun overwinningen afhalen, dat vind ik niet fair.
De MotoGP race in Japan op 3 oktober is afgelopen week gecancelled. Dan denk ik dat ze binnenkort ook de F1 race zullen cancellen.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
10 oktober Japan Suzuka
Als de Olympische spelen doorgaan zal de race in Japan ook wel doorgaan.
Ja! Die zoek ik, hoe kom je aan deze smilie?quote:Op maandag 28 juni 2021 09:25 schreef daNpy het volgende:
Sjeesweek
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die had ik nog in Whatsapp gestaan van 2 weken terugquote:Op maandag 28 juni 2021 10:21 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ja! Die zoek ik, hoe kom je aan deze smilie?
Nee mini Coopers.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kunnen we niet afsluiten met een cartrace op de Nordschleife?
waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 28 juni 2021 10:33 schreef Tijn het volgende:
Ik geloof best dat ze nieuwe olie hebben, maar daar ga je niet een paar tienden harder van lijkt me.
Ow geen wonder dat ik m nergens kom vinden....quote:Op maandag 28 juni 2021 10:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die had ik nog in Whatsapp gestaan van 2 weken terug
Nee, de link had ik een keer gedeeld, die heb ik opgeduikeld. De smilie zelf is van @rozevla.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:46 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ow geen wonder dat ik m nergens kom vinden....
Omdat twee tienden op zo'n kort baantje echt heel veel is. Ik kan me niet voorstellen dat wat nieuwe olie zoveel snelheid met zich meebrengt.quote:
Kijk, dat is nou echt zo'n onderdeel dat wél het verschil kan maken.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat Verstappen met een nieuwe diffuser reed.
Kan vooral wat aan de motortemperatuur doen en minder slijtage. Dus niet direct 2 tiende in een snel rondje, maar wel aan het einde van een lange stint een voordeel geven. (minder snel liften, langer in hoge toeren etc.)quote:Op maandag 28 juni 2021 10:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat twee tienden op zo'n kort baantje echt heel veel is. Ik kan me niet voorstellen dat wat nieuwe olie zoveel snelheid met zich meebrengt.
[..]
quote:Kijk, dat is nou echt zo'n onderdeel dat wél het verschil kan maken.
ik weet niet hoe dat precies werkt is een complex geheel, ze hebben aerodynamisch ook weer het nodige aangepastquote:Op maandag 28 juni 2021 10:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat twee tienden op zo'n kort baantje echt heel veel is. Ik kan me niet voorstellen dat wat nieuwe olie zoveel snelheid met zich meebrengt.
[..]
Kijk, dat is nou echt zo'n onderdeel dat wél het verschil kan maken.
Joh, dat is gewoon een kluitje voor in het riet.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:33 schreef Tijn het volgende:
Ik geloof best dat ze nieuwe olie hebben, maar daar ga je niet een paar tienden harder van lijkt me.
Bron?quote:Op maandag 28 juni 2021 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat Verstappen met een nieuwe diffuser reed.
quote:Op maandag 28 juni 2021 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Het schijnt'
Met andere woorden: geen bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |