tuttut mannetje dat kan best een toontje lager. Of ben je zelf homoseksuele neger ofzo dat je gaat hatenquote:Op maandag 28 juni 2021 09:06 schreef Aanmodderfakker het volgende:
de dikke deugkont van je moeder dan...
Dit inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2021 09:09 schreef HSG het volgende:
Volgend jaar met het WK gaan ze voetballen in het land waar homo's een gevangenisstraf of zelfs de doodstraf krijgen omdat ze homo zijn. Ik ben benieuwd hoeveel van die deugers dan met een regenboogvlag gaan protesteren.
Retweetquote:Op maandag 28 juni 2021 09:20 schreef Haags het volgende:
Ze speelden een beetje zoals de regenboogvlag, als homo's dus.
Oh daar zullen ze niet met die vlaggen gaan wapperen, want je moet respect hebben voor die prachtige rijke cultuur daar, en die vlaggen (en waar ze symbool voor staan) zijn niet verenigbaar met die diepzinnige rijke oude cultuur, dus moet je ze ook niet gaan zitten provoceren zoals in Hongarije gebeurt!quote:Op maandag 28 juni 2021 09:09 schreef HSG het volgende:
Volgend jaar met het WK gaan ze voetballen in het land waar homo's een gevangenisstraf of zelfs de doodstraf krijgen omdat ze homo zijn. Ik ben benieuwd hoeveel van die deugers dan met een regenboogvlag gaan protesteren.
Klinkt een beetje als jouw zaterdagavond zeker bah bahquote:Op maandag 28 juni 2021 10:10 schreef Atak het volgende:
Het is maar 22 mannen die achter een bal aan rennen.
Ik ben in de dertig man met je boomer.quote:
De simpele zieltjes van deze maatschappij scharen acceptatie onder propaganda inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:44 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik ben in de dertig man met je boomer.
Ik waai gewoon niet met alle hypes mee zoals jij met je homo propaganda
Ik speel 1 op 1 met je moer 🤩quote:Op maandag 28 juni 2021 10:34 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als jouw zaterdagavond zeker bah bah
Ga lekker met een regenboog buttplug op die boot staan joh lekker laten zien hoe inclusief en deugend je bentquote:Op maandag 28 juni 2021 10:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De simpele zieltjes van deze maatschappij scharen acceptatie onder propaganda inderdaad.
Haha ja! Sme3rigE DeUgNeUsquote:Op maandag 28 juni 2021 10:48 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ga lekker met een regenboog buttplug op die boot staan joh lekker laten zien hoe inclusief en deugend je bent
Niet begrijpen dat boomer een mentale aandoening isquote:Op maandag 28 juni 2021 10:44 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik ben in de dertig man met je boomer.
Ik waai gewoon niet met alle hypes mee zoals jij met je homo propaganda
Boomers zijn mensen die kort na de tweede wereld oorlog geboren zijn, met ongekende privileges en kansen. Daar valt VarkensHart niet onder.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat boomer een mentale aandoening is. Iedereen kan het krijgen, maar in de 30 is wel heel jong. Wat kut zeg!
* Isdatzo kaarsje voor je brandt.
Nee nee, dat zijn baby-boomersquote:Op maandag 28 juni 2021 10:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Boomers zijn mensen die kort na de tweede wereld oorlog geboren zijn, met ongekende privileges en kansen
Thx broquote:Op maandag 28 juni 2021 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat boomer een mentale aandoening is. Iedereen kan het krijgen, maar in de 30 is wel heel jong. Wat kut zeg!
* Isdatzo kaarsje voor je brandt.
Laat ze in die waan, sta erbovenquote:Op maandag 28 juni 2021 10:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Boomers zijn mensen die kort na de tweede wereld oorlog geboren zijn, met ongekende privileges en kansen. Daar valt VarkensHart niet onder.
Baby-boomers ja. Boomers zijn weer wat anders.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Boomers zijn mensen die kort na de tweede wereld oorlog geboren zijn, met ongekende privileges en kansen. Daar valt VarkensHart niet onder.
quote:Op maandag 28 juni 2021 11:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Baby-boomers ja. Boomers zijn weer wat anders.
Onzinquote:
Precies. Babyboomers. Boomers zijn geen generatie, maar gewoon mensen met een bepaalde mentaliteit.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:39 schreef Atak het volgende:
[..]
[..]
Onzin
https://www.zin.nl/2019/1(...)aties-op-een-rijtje/
In dat artikel wordt boomer en babyboomer als synoniem gebruikt.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Precies. Babyboomers. Boomers zijn geen generatie, maar gewoon mensen met een bepaalde mentaliteit.
Patatgeneratie, beste patatgeneratiequote:Op maandag 28 juni 2021 12:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Precies. Babyboomers. Boomers zijn geen generatie, maar gewoon mensen met een bepaalde mentaliteit.
Eigenlijk toch winst dus voor de huillie brigade?quote:Op maandag 28 juni 2021 15:07 schreef BasEnAad het volgende:
Met die slachtoffermentaliteit was het inderdaad op voorhand al een verloren zaak.
Ja, want de uitschakeling van Nederland is gewoon racisme!!!quote:Op maandag 28 juni 2021 15:10 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Eigenlijk toch winst dus voor de huillie brigade?
Die vuile racistische Tsjechen, uit de EU nu!quote:Op maandag 28 juni 2021 15:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, want de uitschakeling van Nederland is gewoon racisme!!!
ZIEDENDquote:Op maandag 28 juni 2021 09:08 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
tuttut mannetje dat kan best een toontje lager. Of ben je zelf homoseksuele neger ofzo dat je gaat haten
zijn gwn mensen zonder identietquote:Op maandag 28 juni 2021 15:20 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Mannen met voetbalobsessie
Identiteitsloze luide horken met bierbuiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |