Walgelijke vent ben jijquote:Op zondag 27 juni 2021 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
voorspelt
Nou ik voorspel voor jou niet een top 5 positie voor het onderdeel spelling HAHAHAHAHA
Of rammen ze een ijspegel in je kontquote:Op zondag 27 juni 2021 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Niet knielen op het ijs dan schaatsen ze je tenen eraf
Suzanne is leukerquote:
Eensquote:
Ieder zijn ding.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:21 schreef Fok-it het volgende:
Maar als je liever 10km schaatsen kijkt dan zomersporten op de spelen heb je het ook niet helemaal begrepen hoor
Wat is er zo leuk aan dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 22:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Ik zou de hele zomerspelen inleveren als de 10km schaatsen maar blijft.
Die afstand. Die is lang genoeg dat schaatsers kapot kunnen gaan en zich ook kunnen herpakken en alsnog winnen. De strijd tegen zichzelf is net zo belangrijk als die tegen de tegenstander. Mooi om als kijker de rondetijden te volgen en te weten dat een schaatser rondjes 29 of 30 moet blijven rijden om te winnen. Heerlijk vind ik dat, het is niet zo vluchtig als de korte afstanden. En het is een afstand waarbij het wereldrecord blijkbaar nog niet heel scherp staat, of in ieder geval dat we niet weten hoe scherp het wereldrecord staat, want er gebeurt de laatste jaren best veel op die afstand.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
echt zin om mijn vriendje in zijn reet te neuken
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die afstand. Die is lang genoeg dat schaatsers kapot kunnen gaan en zich ook kunnen herpakken en alsnog winnen. De strijd tegen zichzelf is net zo belangrijk als die tegen de tegenstander. Mooi om als kijker de rondetijden te volgen en te weten dat een schaatser rondjes 29 of 30 moet blijven rijden om te winnen. Heerlijk vind ik dat, het is niet zo vluchtig als de korte afstanden. En het is een afstand waarbij het wereldrecord blijkbaar nog niet heel scherp staat, of in ieder geval dat we niet weten hoe scherp het wereldrecord staat, want er gebeurt de laatste jaren best veel op die afstand.
Dan kijk je niet, ieder zijn dingquote:Op zondag 27 juni 2021 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sorry, de enige die kapot gaat ben ik als ik het kijk
korte afstanden zijn wel aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |