showt Bridget nou subtiel even haar ondergoed?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:52 schreef AgnesGru het volgende:
Op wie zou dit slaan?
[ afbeelding ]
Is 2 uur na de zweef post van Mo geplaatst.
Picsquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou dit, Gynaika was 86 en dat wist niemand hier,
Coconut door KateKabak.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:11 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Coupe de Rachel
Ze lijkt nu 36
Of misschien zelfs Sara, die zit nu in dezelfde positie waarin zij en Mo hebben gezeten.. Mo en Bridget schelen maar 3 jaar, daar kun je moeilijk de "ik ben ouder"-kaart gaan trekkenquote:
Ik las kattenbakquote:
Ik denk Sarah en André die roeptoeteren de hele dag.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:52 schreef AgnesGru het volgende:
Op wie zou dit slaan?
[ afbeelding ]
Is 2 uur na de zweef post van Mo geplaatst.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Of misschien zelfs Sara, die zit nu in dezelfde positie waarin zij en Mo hebben gezeten.. Mo en Bridget schelen maar 3 jaar, daar kun je moeilijk de "ik ben ouder"-kaart gaan trekken
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:11 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Coupe de Rachel
Ze lijkt nu 36
IK DACHT AL DAT IK HAAR ZAGquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:11 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Coupe de Rachel
Ze lijkt nu 36
Volgende stap: zonnebank op standje "cremeren"quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
IK DACHT AL DAT IK HAAR ZAGOOOWMAIGOT!
Hoewel Monique me best een aardige vrouw lijkt dacht ik bij het lezen van die post ook: Moeten al die mensen niet eens wat nuttigs gaan doen? Al dat oeverloze navelstaren is voor niemand goed. Get over yourself.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Therapeutenteam zelfs, slaat ze niet een beetje door? Ach wat, Dre betaald toch.
get a job!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoewel Monique me best een aardige vrouw lijkt dacht ik bij het lezen van die post ook: Moeten al die mensen niet eens wat nuttigs gaan doen? Al dat oeverloze navelstaren is voor niemand goed. Get over yourself.
zag hem ook al.. zo slecht! maar ik vrees dat er alsnog heel veel mensen morgenochtend voor de deur liggen !quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:59 schreef praadje het volgende:
https://www.mediacourant.(...)n-de-lidl-smakeloos/
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:59 schreef praadje het volgende:
https://www.mediacourant.(...)n-de-lidl-smakeloos/
Wie mag dat zijn dan ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:29 schreef goldback het volgende:
Dat de Aldi nu artikelen met de afbeelding van die vieze Belg verkopen ?
Maar Mo was te oud voor An2!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Of misschien zelfs Sara, die zit nu in dezelfde positie waarin zij en Mo hebben gezeten.. Mo en Bridget schelen maar 3 jaar, daar kun je moeilijk de "ik ben ouder"-kaart gaan trekken
Boven- én onderwarmtequote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Volgende stap: zonnebank op standje "cremeren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |