SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De covers eerste weekquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
Voor de laatste nieuwtjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 27-06-2021 20:13:44 ]![]()
TT![]()
Ik zie net op insta voorbij komen een complicatie van An2 maar Saar zit hem boven op de lip. Staat overal bij.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Beetje simpel van Sarah maar goed kan zij ook niets aan doen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:05 schreef Lief17 het volgende:
Overigens, als je op insta jouw account verandert naar een professioneel account (wat iedereen kan) dan kun je zelf bekende persoon in je profiel zetten. Dat heeft onze Saartje dus gewoon zelf gedaan."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ze is aardig arrogant om zichzelf als bekend persoon te bestempelen. Ze is negatief bekend.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:21 schreef Leandra het volgende:
Geen vinkje hebben maar wel "bekende persoon" in je profiel hebben staan
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ik heb de OP even van al die achterlijke, nietszeggende plaatjes en gifjes geschoond, of niet eens verwijderd maar het gros onder de spoilers gezet waar ze thuishoren, de OP was bizar lang en onleesbaar en het enige dat imho echt belangrijk was waren de linkjes naar de instagramaccounts zodat je ze niet hoeft te volgen, die staan nu bovenaan.
Als het allemaal niet goed is dan moet een mod die bagger van de vorige topics maar terughalen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 27-06-2021 20:38:37 ]![]()
Helemaal goed! Iedereen kan zelf op de spoilers klikkenquote:Op zondag 27 juni 2021 20:16 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de OP even van al die achterlijke, nietszeggende plaatjes en gifjes geschoond, of niet eens verwijderd maar het gros onder spoilers gezet waar ze thuishoren, de OP was bizar lang en onleesbaar en het enige dat imho echt belangrijk was waren de linkjes naar de instagramaccounts zodat je ze niet hoeft te volgen, die staan nu bovenaan.
Als het allemaal niet goed is dan moet een mod die bagger van de vorige topics maar terughalen.![]()
![]()
Och god Saar heeft een André ketting om. Dit heeft hij met Monique gehad. Hoe zielig is dit mens."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
LOL, had ik net de insta van Bridget verwijderd.... daar begon het ook met zo'n naamketting, alleen dachten ze dat ze daar wel mee weg zouden komen.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Och god Saar heeft een André ketting om. Dit heeft hij met Monique gehad. Hoe zielig is dit mens.
Maar ze zal hem niet zelf besteld hebben toch? Dus de echte zieligerd is An2.
Misschien had hij nog over van de concertreeks waar Bridget hem ook van had![]()
![]()
Wat voor complicatie?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
TT![]()
Ik zie net op insta voorbij komen een complicatie van An2 maar Saar zit hem boven op de lip. Staat overal bij.![]()
Misschien is hij van Monique of Bridget geweest.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, had ik net de insta van Bridget verwijderd.... daar begon het ook met zo'n naamketting, alleen dachten ze dat ze daar wel mee weg zouden komen.
Misschien had hij nog over van de concertreeks waar Bridget hem ook van had
quote:compilatie. Automatisch spellingcontrole
Zingt "wij zijn verlost van oranjahhh"quote:Op zondag 27 juni 2021 20:13 schreef praadje het volgende:
Oh Oranje ligt er echt helemaal uit? Daar gaat al die voetbalmeuk
Nu de andere reclame nog“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Dan is hij toch zielig of ben ik nou gek? Hij heeft het vast aan haar gegeven 😅quote:Op zondag 27 juni 2021 20:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Och god Saar heeft een André ketting om. Dit heeft hij met Monique gehad. Hoe zielig is dit mens.![]()
Beide hij geeft het , of zij vraagt er om . Maar zij doet het omquote:Op zondag 27 juni 2021 20:53 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Dan is hij toch zielig of ben ik nou gek? Hij heeft het vast aan haar gegeven 😅"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Als die ouwe Hazes nu eens dood gaat kan die merchandise troep en dat walgelijke lied ook uit de schappen. Oh wachtquote:Op zondag 27 juni 2021 20:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zingt "wij zijn verlost van oranjahhh"
Nu de andere reclame nog![]()
![]()
Berucht dusquote:Op zondag 27 juni 2021 20:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze is aardig arrogant om zichzelf als bekend persoon te bestempelen. Ze is negatief bekend.![]()
![]()
Ik mis dezequote:Op zondag 27 juni 2021 20:16 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de OP even van al die achterlijke, nietszeggende plaatjes en gifjes geschoond, of niet eens verwijderd maar het gros onder de spoilers gezet waar ze thuishoren, de OP was bizar lang en onleesbaar en het enige dat imho echt belangrijk was waren de linkjes naar de instagramaccounts zodat je ze niet hoeft te volgen, die staan nu bovenaan.
Als het allemaal niet goed is dan moet een mod die bagger van de vorige topics maar terughalen.
https://giphy.com/gifs/SB(...)r-z3eYhJqNZU3EYpExFK
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2021 21:14:24 ]![]()
Dat was een van die infantiele gifjes die ik idd helemaal verwijderd heb.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:13 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik mis deze
https://giphy.com/gifs/SB(...)r-z3eYhJqNZU3EYpExFK![]()
Nee, dat is een van de kettinkjes die ze bij CaratAntwerp hebben gehaald (zie mijn post van zaterdag 26 juni 2021 @ 00:07:58)quote:Op zondag 27 juni 2021 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, had ik net de insta van Bridget verwijderd.... daar begon het ook met zo'n naamketting, alleen dachten ze dat ze daar wel mee weg zouden komen.
Misschien had hij nog over van de concertreeks waar Bridget hem ook van had![]()
![]()
quote]Op zondag 27 juni 2021 20:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Misschien is hij van Monique of Bridget geweest.
[/quote]
Onlangs speciaal tijdens in liefdestripje in Antwerpen gaan halen.
[ Bericht 9% gewijzigd door JourneyBlue op 27-06-2021 21:34:13 ]![]()
quote:Op zondag 27 juni 2021 21:26 schreef JourneyBlue het volgende:
Nee, spe
[..]
Onlangs speciaal tijdens in liefdestripje in Antwerpen gaan halen.
Wij snappen het niet goed: hij helpt haar juist met dat kettinkje, zo'n lampje is ze niet, dan kan ze tenminste onthouden met wie ze verkering heeft![]()
Oh ik heb ook eindelijk de Lidl reclame gezien!!
En ja ik sluit me helemaal aan hier, wat een vreselijke, irritante, tenenkrommende, kut reclame!!*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*![]()
Ze staat met bjornketting te swingen als een gek.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:01 schreef totebel het volgende:
Wij snappen het niet goed: hij helpt haar juist met dat kettinkje, zo'n lampje is ze niet, dan kan ze tenminste onthouden met wie ze verkering heeft"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Dat van die bekende status doen sommige ook zodat je dan kan zien wie vaker dan 1 keer je verhaal bekeken hebben, en nog wat extra’s.
Er dit trouwens.
Volgens sommige op Viva, zit iemand te posten op het Viva forum die blijkbaar precies sinds de datum dat Andre, Monique ten huwelijk vroeg aangemeld is op het forum.
En diegene loopt iedereen aan te vallen die ook maar iets over Sarah en aanhang te zeggen heeft.
Ik heb even terug gekeken en diegene is echt obsessief bezig met het reageren op alle negatieve post over Sarah en aanhang
Ohja, diegene heet trouwens ook nog Led-Lampje.
Wat sommige weer associëren met de Calex lampjes van Pa Soelen 😂![]()
Nou, wachten tot dat heldere licht FOK! heeft gevonden dan.
Heeft die user ook in andere topics gereageerd of is het Hazes-only?
En hoe begonnen de posts van die user dan?
Als in: hoe werd er gepost voor hun relatie openbaar werd?![]()
En de ezeltjesquote:Op zondag 27 juni 2021 21:13 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik mis deze
https://giphy.com/gifs/SB(...)r-z3eYhJqNZU3EYpExFK
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Stuur d’r hier naar toe!quote:Op zondag 27 juni 2021 23:08 schreef Bumbabaloo het volgende:
Dat van die bekende status doen sommige ook zodat je dan kan zien wie vaker dan 1 keer je verhaal bekeken hebben, en nog wat extra’s.
Er dit trouwens.
Volgens sommige op Viva, zit iemand te posten op het Viva forum die blijkbaar precies sinds de datum dat Andre, Monique ten huwelijk vroeg aangemeld is op het forum.
En diegene loopt iedereen aan te vallen die ook maar iets over Sarah en aanhang te zeggen heeft.
Ik heb even terug gekeken en diegene is echt obsessief bezig met het reageren op alle negatieve post over Sarah en aanhang
Ohja, diegene heet trouwens ook nog Led-Lampje.
Wat sommige weer associëren met de Calex lampjes van Pa Soelen 😂
Ik ga met @yvonne in de Baron als jullie led lampje hier kunnen krijgen.
Edit: ik schijt al in mijn broek bij de spin op de kermis.![]()
Ik heb echt geen leven momenteel, maar ik heb even wat posts van haar terug gelezen.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Stuur d’r hier naar toe!
Ik ga met @:yvonne in de Baron als jullie led lampje hier kunnen krijgen.
Ze vind zichzelf blijkbaar te oud voor Fok!
Op Viva denkt iemand dat het Rachel is 🙄.![]()
O Rachel hier aan het posten en we maken er nog een filmpje van voor fok, toch @yvonne.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:55 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Ik heb echt geen leven momenteel, maar ik heb even wat posts van haar terug gelezen.
Op Viva denkt iemand dat het Rachel is 🙄.
Nemen we Rachel en Saartje ook mee. Zonder filters natuurlijk want die hebben we niet nodig.
[ Bericht 11% gewijzigd door ootjekatootje op 28-06-2021 00:13:33 ]![]()
Ik deed net even een poging om dat topic op Viva forum op te zoeken, ik kwam weer tig topics tegen met vragen van onzekere vrouwen die gewoon gelijk hebben. Maar niemand zegt ze dat.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:55 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Ik heb echt geen leven momenteel, maar ik heb even wat posts van haar terug gelezen.
Op Viva denkt iemand dat het Rachel is 🙄.
Das wel een verschil met fok en Viva. Hier op fok maakt het geen bal uit wie je bent of wat je bent.
Bizar, hoop dat de dames snel overstappen op Fok. Is goed voor ze. Maar we zijn hier denk ik gemiddeld wel boven de veertig.
Edit:
https://forum.viva.nl/wer(...)list_messages/479247
Deze dus, gozer doet zijn best. Het gaat daar niet meer om liefde, en dat vind ik zorgelijk ook bij André,
[ Bericht 14% gewijzigd door ootjekatootje op 28-06-2021 00:42:37 ]![]()
Maar WAAROM dragen al die (voor zover we nu weten 3: Monique, Bridget, Sarah) volwassen vrouwen vrijwillig (?) zo'n infantiel kettinkje? Is het nou echt zo'n catch (want ik zie het nietquote:Op zondag 27 juni 2021 22:01 schreef totebel het volgende:
Wij snappen het niet goed: hij helpt haar juist met dat kettinkje, zo'n lampje is ze niet, dan kan ze tenminste onthouden met wie ze verkering heeft) of leidt een relatie met An2 tot een specifieke vorm van handelingsonbekwaamheid?
Dat van Sarah is dan toevallig met diamanten (van een zo te zien niet al te beste diamantair) maar ook zij draagt nu dus (eigendom van) Andre om haar hals.
Terwijl ze weet dat de dames voor/tijdens/na haar ook zo gelabeld werden/worden.![]()
Ik dacht dat Andre direct naar huis wilde na zijn optredens ?
Zo ziet het er nu niet uit op zijn verhaal.![]()
Het is misschien de onschuldige variant van de Gelmore tattooquote:Op maandag 28 juni 2021 00:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Maar WAAROM dragen al die (voor zover we nu weten 3: Monique, Bridget, Sarah) volwassen vrouwen vrijwillig (?) zo'n infantiel kettinkje? Is het nou echt zo'n catch (want ik zie het niet) of leidt een relatie met An2 tot een specifieke vorm van handelingsonbekwaamheid?
Dat van Sarah is dan toevallig met diamanten (van een zo te zien niet al te beste diamantair) maar ook zij draagt nu dus (eigendom van) Andre om haar hals.
Terwijl ze weet dat de dames voor/tijdens/na haar ook zo gelabeld werden/worden.
Zekfde locatie ook bijna, als ze naar je borsten kijken zien ze dat ze er af moeten blijven, want eigendom van....![]()
Oh das niks nieuws. Die dingen waren in de jaren 80 hip. Vriendsvhapsketting heette dat, al stond de naam op een klein rond of rechthoekig plaatje en was bij elkaar niet groter dan een centimeter(mijn vader noemde dat een hondenpenning...hij vond die kettingen nogal lullig). Verschil is wel: je liep met elkaars naam om je nek en t was eigenlijk wel voor t plebs hoor, of pubers van 16.quote:Op maandag 28 juni 2021 00:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Maar WAAROM dragen al die (voor zover we nu weten 3: Monique, Bridget, Sarah) volwassen vrouwen vrijwillig (?) zo'n infantiel kettinkje? Is het nou echt zo'n catch (want ik zie het niet) of leidt een relatie met An2 tot een specifieke vorm van handelingsonbekwaamheid?
Terwijl ze weet dat de dames voor/tijdens/na haar ook zo gelabeld werden/worden.
Ik heb zelf niet eens een naam in mn trouwring staan. Hij (man) is mn bezit niet en als ik die ring nodig heb om te onthouden met wie ik getrouwd ben, is de kans groot dat ik niet eens meer weet DAT ik getrouwd ben
En ik herinner me ook nog iets anders....
Dit is rond 1985, die man was toen rond de leeftijd van André...met die Nora is het nooit meer wat geworden..
[ Bericht 8% gewijzigd door totebel op 28-06-2021 06:43:14 ]![]()
Sarah was mee.quote:Op maandag 28 juni 2021 02:11 schreef Bumbabaloo het volgende:
Ik dacht dat Andre direct naar huis wilde na zijn optredens ?
Zo ziet het er nu niet uit op zijn verhaal.![]()
Ik lees net op het viva forum dat An2 met zwarte badjas van Pa en zijn badslippers rond liep op de aangesmeerd Amsterdamse zomer. De hele bubs was er incl popijopi schoonvader. En Sarah speelde de madam."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Die gaat mee met alles maar dan ook alles. Hij zal geen lucht hebben/krijgen en dat hun ik hem.quote:"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ik liep langs de Kruidvat, ze hadden André al opgeruimd
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
https://www.ad.nl/show/in(...)te-wachten~ab8993eb/
Het blijkt dus allemaal wel te kloppen met de roddels uit hillergsberg.![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:48 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik liep langs de Kruidvat, ze hadden André al opgeruimd![]()
Ze heeft denk ik niks beters te doenquote:Op maandag 28 juni 2021 09:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die gaat mee met alles maar dan ook alles. Hij zal geen lucht hebben/krijgen en dat hun ik hem.![]()
![]()
Ook naar de after ?quote:
Hij doet ook wel heel amicaal met de vrouwen ( fans ) om hem heen op het laatste filmpje, geeft 1 ook een kus 🙄.
Hij kijkt ook echt niet nuchter uit zijn ogen, en dan bedoel ik geen drank.![]()
Dat denk ik welquote:Op maandag 28 juni 2021 10:52 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Ook naar de after ?
Hij doet ook wel heel amicaal met de vrouwen ( fans ) om hem heen op het laatste filmpje, geeft 1 ook een kus 🙄.
Hij kijkt ook echt niet nuchter uit zijn ogen, en dan bedoel ik geen drank.![]()
Wat zou AC/DC er van vinden dat hun beeldmerk wordt gebruikt/misbruikt? (lettertype, bliksemschicht..)I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik was vanmiddag lunchen bij Schmidt, Raggel kwam er ook twee zakken vis halen. Het valt in het echt niet mee
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Om vis te bestellen, haar te zien of om haar te zijn?quote:Op maandag 28 juni 2021 14:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik was vanmiddag lunchen bij Schmidt, Raggel kwam er ook twee zakken vis halen. Het valt in het echt niet meeGo hard or go home![]()
010 schmidt?quote:Op maandag 28 juni 2021 14:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik was vanmiddag lunchen bij Schmidt, Raggel kwam er ook twee zakken vis halen. Het valt in het echt niet mee
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Vis bestellen heb ik niet zo'n moeite mee, maar haar zien wel, het is echt een zemen leren lap.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Om vis te bestellen, haar te zien of om haar te zijn?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik denk dat het niet meevalt om haar te zijn...quote:Op maandag 28 juni 2021 14:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Om vis te bestellen, haar te zien of om haar te zijn?![]()
Voordat je weet staat er iets op één of ander forum...
''Ik was vanmiddag lunchen bij Schmidt, Raggel kwam er ook twee zakken vis halen''![]()
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E![]()
oh... ook dat nogquote:Op maandag 28 juni 2021 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vis bestellen heb ik niet zo'n moeite mee, maar haar zien wel, het is echt een zemen leren lap.
Oehoe, dit is SHO Fannn!quote:Op maandag 28 juni 2021 14:41 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet meevalt om haar te zijn...![]()
''Ik was vanmiddag lunchen bij Schmidt, Raggel kwam er ook twee zakken vis halen''![]()
Ja, dat weet ik... mag ik dat hier niet zeggen dan?quote:
Het lijkt me écht Kut om ''bekend'' te zijn dat wilde ik maar zeggen...George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Ja hoor, jij zeker.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:43 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik... mag ik dat hier niet zeggen dan?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nou ik denk dat iedereen dat wel mag toch?quote:
Dat hoop ik in ieder geval wel........
Ik vond dat bij het zomerfestival toen hij opkwam maar matig geklapt werd. Behalve dat Sarah er doorheen stond te schreeuwen.![]()
OMG IT IS SPREADING!!!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op maandag 28 juni 2021 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
OMG IT IS SPREADING!!!Te laat, ik kom daar al jaren. Voorheen op het Vasteland dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Waarschijnlijk kreeg kleine Dre meer applaus toen hij het podium opklom met Rolf Sanchez.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:48 schreef Michellee het volgende:
Ik vond dat bij het zomerfestival toen hij opkwam maar matig geklapt werd. Behalve dat Sarah er doorheen stond te schreeuwen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja jij niet killen, die amsterdammers killen die hier een beetje hip komen te zitten te lopen te doenquote:Op maandag 28 juni 2021 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te laat, ik kom daar al jaren. Voorheen op het Vasteland dan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
"Ik moest twee zakken vis halen bij Schmidt, zat die van Fok! daar te lunchenquote:Op maandag 28 juni 2021 14:41 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet meevalt om haar te zijn...![]()
"
![]()
ja kan Rachel op haar FB zettenquote:Op maandag 28 juni 2021 14:55 schreef maily het volgende:
[..]
"Ik moest twee zakken vis halen bij Schmidt, zat die van Fok! daar te lunchen"
Owquote:Op maandag 28 juni 2021 14:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja jij niet killen, die amsterdammers killen die hier een beetje hip komen te zitten te lopen te doen![]()
Maar Raggel is natuurlijk wel een Rotterdamse van origine
Rotterdammer van origine maakt je nog geen Rotterdammer natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2021 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow![]()
Maar Raggel is natuurlijk wel een Rotterdamse van origine![]()
Net zoals je prima Rotterdammer kunt zijn wanneer je heel ergens anders geboren bent
quote:Op maandag 28 juni 2021 14:55 schreef maily het volgende:
[..]
"Ik moest twee zakken vis halen bij Schmidt, zat die van Fok! daar te lunchen"
![]()
Ik had een zonnebril op dus ze herkende me niet.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
en je hebt geen Fobo meer zag ik, je brommertje is weg!quote:Op maandag 28 juni 2021 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik had een zonnebril op dus ze herkende me niet.
Nou kan ze je niet meer herkennen als je weer eens Vis gaan halen
Nee effe serieus.... het lijkt me écht Kut om bekend te zijn.
Of had ik dat al gezegd?
Mij dus ook.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:04 schreef FANNN het volgende:
Of had ik dat al gezegd?
Je kunt je nergens vertonen of je wordt bekritiseerd omdat je te weinig of te veel in de zon hebt gelegen, te oude of te moderne (of te veel of te weinig) kleding aan hebt, of je het licht hebt gezien of niet, of je gouden naamkettingen draagt of niet, je wordt op diverse fora besproken, geliefd of verguisd .....![]()
Ja.....quote:Op maandag 28 juni 2021 15:08 schreef maily het volgende:
[..]
Mij dus ook.
Je kunt je nergens vertonen of je wordt bekritiseerd omdat je te weinig of te veel in de zon hebt gelegen, te oude of te moderne (of te veel of te weinig) kleding aan hebt, of je het licht hebt gezien of niet, of je gouden naamkettingen draagt of niet, je wordt op diverse fora besproken, geliefd of verguisd .....de huppelepup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van de roem......George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
quote:Op maandag 28 juni 2021 15:11 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja.....de huppelepup
keerzijde van roem bedoelde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van de roem......![]()
Drie verschillende soorten bestrating.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:16 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een aandachtstrekker is het ook![]()
Ben je ermee op de foto gegaan?quote:Op maandag 28 juni 2021 15:22 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Helaas stond hier bij de Lidl al het levensgrote advertentiebord met zijn ouwe vaar
Ze is een bekend persoon nu. Ze volgt Wesley Sneijder ook al.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:16 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een aandachtstrekker is het ook"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Mij ook, maar eerlijk is eerlijk juffrouw Schelvis doet er wel alle moeite voor om soort van relevant te blijven en voortdurend de aandacht te zoeken he?quote:Op maandag 28 juni 2021 15:08 schreef maily het volgende:
[..]
Mij dus ook.
Je kunt je nergens vertonen of je wordt bekritiseerd omdat je te weinig of te veel in de zon hebt gelegen, te oude of te moderne (of te veel of te weinig) kleding aan hebt, of je het licht hebt gezien of niet, of je gouden naamkettingen draagt of niet, je wordt op diverse fora besproken, geliefd of verguisd .....
T is niet zo dat ze een slachtoffer van haar talenten is.
Ik zie meer een soort graaimachine zoals op de kermis voor me eigenlijk als ik een beeld van Raggels karakter zou moeten schetsen![]()
0 medelijden hoorquote:Op maandag 28 juni 2021 16:04 schreef totebel het volgende:
[..]
Mij ook, maar eerlijk is eerlijk juffrouw Schelvis doet er wel alle moeite voor om soort van relevant te blijven en voortdurend de aandacht te zoeken he?
T is niet zo dat ze een slachtoffer van haar talenten is.
Ik zie meer een soort graaimachine zoals op de kermis voor me eigenlijk als ik een beeld van Raggels karakter zou moeten schetsen![]()
![]()
Hahahah en ik denk dat het met verguizen op zich nog wel meevalt in die zin;
We vinden pas wat van de rest van iemand als het gedrag onprettig of vals is.
Er is niemand hier die voortdurend Roxanne bekritiseert. Waarom niet? Omdat Roxanne in elk geval voor zover wij kunnen merken zich plezierig en verstandig opstelt.
Zij zoekt ook wel media aandacht, maar niet op de manier waarop haar moeder en broer dat doen. Zij is ook niet bezig met dat waar zij zelf verantwoordelijkheid draagt af te schuiven op anderen en ze is zeker niet aan het lijkenpikken.
Raggel en Dre hangen voortdurend de beledigde onschuld uit, zijn te dom om hun eigen reet te vinden zonder tomtom en te egocentrisch om te bedenken dat de wereld niet op ze zit te wachten. Ze zijn, in tegenstelling tot Roxanne, voortdurend bezig met uiterlijk vertoon.
En tja, dan komen die walgelijke kettinkjes, zonnebank op standje frituur en een onzeker, ietwat infantiel vriendinnetje wel naar boven![]()
Natuurlijk, mo sport met Yo, dus staat zij aan de kant van Wes. Al snapt ze niet dat hij Yo terug wil.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze is een bekend persoon nu. Ze volgt Wesley Sneijder ook al.![]()
O nee, ik word nog liever dood gevonden dan met die pedo op de gevoelige plaatquote:Op maandag 28 juni 2021 15:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ben je ermee op de foto gegaan?![]()
![]()
Groot gelijk hoor ik zou dat ook niet willen.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
O nee, ik word nog liever dood gevonden dan met die pedo op de gevoelige plaat"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
“ De bewoners zitten niet te wachten op een buurman, die om twee uur ’s nachts na een optreden een biertje met zijn vrienden opentrekt op het balkon."
![]()
https://www.rtlboulevard.(...)-andre-hazes-buurman![]()
Vis op maandag...quote:Op maandag 28 juni 2021 14:30 schreef Deisyy het volgende:
Dan is ie niet vers hè.![]()
Het mooie is dat ze er alles aan heeft gedaan om als "de weduwe van" in de schijnwerpers te blijven staan, want zelf kan ze niets, behalve uitmelken maar daar word je niet beroemd mee.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:04 schreef FANNN het volgende:
Of had ik dat al gezegd?
Als ze de afgelopen 17 jaar niet zo vreselijk druk was geweest om "Uit respect voor Dré" weer iedere keer met een verhaal over een kikker op een terras en weet ik veel wat voor BS ze de afgelopen 17 jaar gebruikt heeft om keer op keer in beeld te komen, dan had men haar amper meer herkend.
Dus ja, kut om beroemd te zijn, maar zij vindt het nog veel kutter om het niet te zijn en vindt het waarschijnlijk geweldig dat zij en haar zakken vis een roddeltopic hebben gehaald.![]()
Ligt eraan, de kreeftenvisser hier leegt zijn netten/kooien ook op zondag om ze daarna direct naar de restaurants te brengen.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vis op maandag...
Dan is ie niet vers hè.![]()
Ze volgt Yolanthe ook.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Natuurlijk, mo sport met Yo, dus staat zij aan de kant van Wes. Al snapt ze niet dat hij Yo terug wil.
Wesley’s volgt ze trouwens altijd al, net zoals wel meer bekende voetballers.
Ik vond het vooral raar te lezen dat ze haar zogenoemde ex Lil kleine volgt.
Die haar op zijn beurt weer niet terug volgt.
En Monica Geuze, van wie ze tot twee keer toe een man heeft gestolen. Onder andere Lil Kleine 💀
Monica volgt haar ook niet terug btw.
Yolanthe trouwens ook niet 😂
Yolanthe en Monica volgen dan weer wel allebei Monique.![]()
Is er überhaupt een BNer die Saar wél terug volgt?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Ze volgt Yolanthe ook.
En Monica Geuze, van wie ze tot twee keer toe een man heeft gestolen. Onder andere Lil Kleine 💀
Yolanthe en Monica volgen dan weer wel allebei Monique.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2021 21:12:12 ]![]()
Ze volgt Rox ook en die volgt haar ook niet terug . Alleen André, dat veenlijk , en Djarrrrquote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Ze volgt Yolanthe ook.
Yolanthe en Monica volgen dan weer wel allebei Monique."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Nee niemand, en met haar vieze anderen naar Monique toe snap ik dat wel.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Is er überhaupt een BNer die Saar wél terug volgt?"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ja Rolf Sanchez dus, en die Quincy. Die beide ook Monique volgen en van wie ze beide liedjes/filmpjes op hun verhaal hadden. Beide bij het Amsterdamse zomer festival 😂quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Is er überhaupt een BNer die Saar wél terug volgt?
En een voetballer met wie ze waarschijnlijk ook iets gehad heeft want die hebben een tijdje foto’s van elkaar zitten liken ofzo las ik laatst.
Omar Rekik van Arsenal ?
De zoontjes kluivert volgt ze ook maar die hebben ook niet echt de behoefte haar terug te volgen zo te zien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: