In principe is het niet gek dat je de wa groep verlaat toch?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:56 schreef skysherrif het volgende:
Haha nog echt ook
Wat is er mis met die gast
'Ik vertrek naar Ajax, waren mooie jaren, succes allemaal!'quote:Op maandag 28 juni 2021 22:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
In principe is het niet gek dat je de wa groep verlaat toch?
Je weet ook niet wat ie daarvoor nog tegen iedereen heeft gezegd voordat ie de groep verliet
Zal wel een grapje bij hebben gezetenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
'Ik vertrek naar Ajax, waren mooie jaren, succes allemaal!'
Zoiets. Want Bryan wenst hem ook succes.
Aan de reacties te zien zonder iets te zeggen of berichtje en meteen wegquote:Op maandag 28 juni 2021 22:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
In principe is het niet gek dat je de wa groep verlaat toch?
Je weet ook niet wat ie daarvoor nog tegen iedereen heeft gezegd voordat ie de groep verliet
Dat is sarcasme, aan die reacties te zien heeft hij niets gezegd.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
'Ik vertrek naar Ajax, waren mooie jaren, succes allemaal!'
Zoiets. Want Bryan wenst hem ook succes.
'Werken voor je kk geld'quote:Op maandag 28 juni 2021 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal wel een grapje bij hebben gezeten
Dat is vrij oncollegiaalquote:Op maandag 28 juni 2021 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is sarcasme, aan die reacties te zien heeft hij niets gezegd.
Wilde hem net plaatsen. Denk dat dit genoeg zegtquote:Op maandag 28 juni 2021 22:11 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Dit is volgens mij het gifje van Senesi
Vraag me wel af hoe dit puur door zijn overstap naar Ajax komt of dat hij überhaupt al niet zo lekker lag in de groep. Denk het laatste, benieuwd of hij echt de sfeer verpestte en een negatieve invloed had op het team.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wilde hem net plaatsen. Denk dat dit genoeg zegt
Téring, wat is Marcos een eindbaasquote:Op maandag 28 juni 2021 22:11 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Dit is volgens mij het gifje van Senesi![]()
![]()
Dat eerste lijkt me. Er gaan continu spelers weg. En als je normaal doet gunnen ze je dat echt wel. En vinden ze het zelfs leuk nog een peer keer per jaar tegen je te spelen.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:16 schreef Pistolero het volgendade:
[..]
Vraag me wel af hoe dit puur door zijn overstap naar Ajax komt of dat hij überhaupt al niet zo lekker lag in de groep. Denk het laatste, benieuwd of hij echt de sfeer verpestte en een negatieve invloed had op het team.
Ik ben eigenlijk ergens wel blij dat hij weg is, en helemaal dat het al vroeg in de voorbereiding is zodat je niet tot eind augustus dit gezeik hebt en het alles overschaduwt. Hopelijk is Jorgensen ook snel verkocht.
Dan kunnen alle neuzen(lol) dezelfde kant op en kan je gewoon met een jonge en gemotiveerde spelersgroep het seizoen in. En voor 6 miljoen moet je ook wel ergens een redelijke vleugelspeler vandaan kunnen toveren.
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
Vraag Linssen of ie volgend seizoen wel 15 goals maakt als je hem te pakken krijgt.
Eens. Hij zou toch wel vertrekken dus beter dat de soap nu voorbij is. Dat hij naar de neuzen gaat vind ik niet slim, maar ze dokken 6 miljoen en so be it. Wij zijn toch geen concurrent meer voor Ajax, met of zonder Berghuisquote:Op maandag 28 juni 2021 22:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe dit puur door zijn overstap naar Ajax komt of dat hij überhaupt al niet zo lekker lag in de groep. Denk het laatste, benieuwd of hij echt de sfeer verpestte en een negatieve invloed had op het team.
Ik ben eigenlijk ergens wel blij dat hij weg is, en helemaal dat het al vroeg in de voorbereiding is zodat je niet tot eind augustus dit gezeik hebt en het alles overschaduwt. Hopelijk is Jorgensen ook snel verkocht.
Dan kunnen alle neuzen(lol) dezelfde kant op en kan je gewoon met een jonge en gemotiveerde spelersgroep het seizoen in. En voor 6 miljoen moet je ook wel ergens een redelijke vleugelspeler vandaan kunnen toveren.
En terecht.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Gijpgod
Typisch dat Berghuis dus geen iPhone heeft. Die mensen zijn sowieso niet te vertrouwen.
Juist wel. Een iPhone is vooral een statussymbool. Als je dat nodig hebt is het een tikkeltje sneu.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Gijpgod
Typisch dat Berghuis dus geen iPhone heeft. Die mensen zijn sowieso niet te vertrouwen.
Op 19 december kan een ieder officieel en op een passende manier afscheid nemen als hij inderdaad naar Ajax gaat.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:29 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk nog wel een afscheidsinterview zoals ze met Botteghin, Nieuwkoop en Van Beek deden.
19 december is ook de verjaardag van Berghuis. Zal niet vaak voorkomen dat hij zo hartstochtelijk wordt toegezongen op zijn verjaardag.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op 19 december kan een ieder officieel en op een passende manier afscheid nemen als hij inderdaad naar Ajax gaat.
Tweet?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:35 schreef Scrummie het volgende:
Nummertje van Berghuis zelf is ook gelekt
Zijn adres ook al.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:35 schreef Scrummie het volgende:
Nummertje van Berghuis zelf is ook gelekt
Ik hoop het, want de rest leek er al een tijdje weinig van te kunnen.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik was nooit groot fan van de persoon Berghuis maar daar wogen zijn prestaties op het veld ruimschoots tegenop. Zoveel mooie herinneringen en goede goals en dan dit
Meer teleurgesteld in het feit dat Ajax onze sterspeler kan halen dan het feit dat we Berghuis verliezen trouwens, er komen altijd weer nieuwe helden
Z'n ma zal er ook blij mee zijn. Iets met een mogelijk beroep en klandizie enzo.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
19 december is ook de verjaardag van Berghuis. Zal niet vaak voorkomen dat hij zo hartstochtelijk wordt toegezongen op zijn verjaardag.
Soms moet je een beetje geduld hebben als Feyenoord supporter. Ik hoop volgend seizoen in ieder geval alvast te genieten van Sinisterra.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop het, want de rest leek er al een tijdje weinig van te kunnen.
Het is ook gewoon openbaar op Twitter gegooid?!quote:Op maandag 28 juni 2021 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ga niet linken, denk niet dat dat mag met privacy en Fok enzo.
Yepquote:Op maandag 28 juni 2021 22:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is ook gewoon openbaar op Twitter gegooid?!
Soms? Ik hoop van het collectief te mogen genieten. Een keer goed positiespel enzo.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje geduld hebben als Feyenoord supporter. Ik hoop volgend seizoen in ieder geval alvast te genieten van Sinisterra.
Dan had ie toch vast wel een hint gegeven om dit gezeik te voorkomen. En sowieso is het erg raar om zomaar zo'n groep uit te stappen, zeker als aanvoerder. Dan leg je de boel ff uit, zeg je dat het fijne collega's waren en wens je ze veel succes.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou wat zijn als hij toch naar Wolfsburg blijkt te gaan. Of dat er helemaal niks rond is, Genee zei toch dat er een kink in de kabel was gekomen? Dat Ajax nu iedereen zo opgenaaid is, vindt dat ze hun doel bereikt hebben en de stekker eruit trekken ofzo.
Niet dat ik zo naïef ben, want hij gaat natuurlijk gewoon, maar toch.
Wat is er nu gebeurd dan? Censuur?quote:
Lol, gaat vrij ver m.i. om daar een kwaliteitsuser voor te censureren maargoed.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ie wat dingen van Fr12 heeft geciteerd hier
Ja, nou ja, ik zie hem er weer voor aan om dat ook niet te doen bij een transfer naar welke andere club dan ook eigenlijk. Maar ik ben het wel met je eens ja.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan had ie toch vast wel een hint gegeven om dit gezeik te voorkomen. En sowieso is het erg raar om zomaar zo'n groep uit te stappen, zeker als aanvoerder. Dan leg je de boel ff uit, zeg je dat het fijne collega's waren en wens je ze veel succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |