Dat dachten we twee races terug ookquote:Op zondag 27 juni 2021 15:47 schreef Johannes788 het volgende:
Max gaat easy winnen mits die geen technisch probleem heeft
Als Perez Bottas verslaat vandaag kan dat eerder gebeuren dan je denkt.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Williams... Russell moet daar echt snel weg..
Lulu heeft liever Bottas naast zich.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Als Perez Bottas verslaat vandaag kan dat eerder gebeuren dan je denkt.
misschien op het eind pushenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als dit het pushen van Hamilton is, dan heeft Max niets te vrezen
Mooi die 4,5 sec managen, niks aan de hand.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je weet dat die met skaten is gevallen?quote:Op zondag 27 juni 2021 15:51 schreef SiGNe het volgende:
Balkenende dacht nog dat russell 3e zou worden
Hamilton moet uitkijken dat hij niet zelf bezwijkt onder de druk die hij zet.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het team zei tegen Hamilton dat hij het gat dicht moest rijden.quote:
Hahaquote:Op zondag 27 juni 2021 15:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het team zei tegen Hamilton dat hij het gat dicht moest rijden.
Nog maar 4 over een aantal rondjes.quote:
is zijn tafel of headset nog heelquote:Op zondag 27 juni 2021 15:54 schreef Mano_ het volgende:
Toto is inmiddels al druk bezig met een nieuwe technical directive
Ik zei ook regen maar neeeequote:Op zondag 27 juni 2021 15:51 schreef ijs. het volgende:
Saaie race dit. Hoop op beter voor volgende week.
quote:Op zondag 27 juni 2021 15:55 schreef Starflyer het volgende:
Misschien dat de FIA Leclerc maar binnen moet roepen om zijn banden te controleren. Het is gevaarlijk om door te rijden met een snee van een voorvleugel in de band.
Leclerc, it's Toto. Would you damage your frontwingquote:Op zondag 27 juni 2021 15:54 schreef 3rr0r het volgende:
Max rijdt straks over dat stukje z'n band kapot
hoe? hij rijdt net een FL :quote:
Ah, dat zal het zijn.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mag de groep voorbij die Max net gehad heeft.
6.2 alquote:Op zondag 27 juni 2021 15:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet, maar wel in 2 laps van 4.8 naar 5.8 achterstand?
Valt op idd.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:59 schreef Breekfast het volgende:
Bottas weet denk ik al dat hij volgend seizoen niet meer bij Mercedes rijdt. Is opeens veel kritischer richting zijn eigen team.
Hij doet de opdracht van het team wat dus niet werkt en Hamilton heeft ze ook over de cliff gejaagd volgens mijquote:
Doet die toch echt zelf zijn bandjes oprokenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:59 schreef Piles het volgende:
Bottas weer niet blij met de (team)strategie.
[..]
Valt op idd.
quote:Op zondag 27 juni 2021 15:59 schreef Sabata het volgende:
Bottas is like Swedish Chef: Cööked the tires in the puppadycörn
Nu heb ik de popcorn song in mijn hoofdquote:Op zondag 27 juni 2021 15:59 schreef Sabata het volgende:
Bottas is like Swedish Chef: Cööked the tires in the puppadycörn
Volgende week: er gebeurt van alles aan het begin als je niet kijkt, maar jij denkt dat er niks gebeurd isquote:Op zondag 27 juni 2021 15:59 schreef beantherio het volgende:
Ok, hiermee is bewezen dat ik het begin van de race kan missen en dat Max dan nog steeds voorop rijdt.
Hij heeft Hamiltons critical racer theory gewoon verkeerd begrepen.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:59 schreef Breekfast het volgende:
Bottas weet denk ik al dat hij volgend seizoen niet meer bij Mercedes rijdt. Is opeens veel kritischer richting zijn eigen team.
Ik help graagquote:Op zondag 27 juni 2021 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik de popcorn song in mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, niet meer over de kerbs daar dusquote:
De Hamilton tactiekquote:
Heb je de boordradio's van Hamilton al eens gehoord terwijl die kampioenschappen aan elkaar reeg?quote:
Gezien de rondetijden logisch.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:07 schreef VacaLoca het volgende:
Zo RB wel heel overtuigd dat Perez niet meer Bottas kon inhalen
Of overtuigd dat bottas ook nog naar binnen gaat. Dan heeft ie een flinke undercut te pakken.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:07 schreef VacaLoca het volgende:
Zo RB wel heel overtuigd dat Perez niet meer Bottas kon inhalen
Gewoon prima duel tochquote:Op zondag 27 juni 2021 16:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leclerc die weeerrrr iemand toucheert
Verdiend wel een paar strafpunten voor die actie op Gasly.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja maar dat kan Perez ook doen en Max trouwens ook, als Hamilton gaat pitten dan heeft Max ook weer een vrije pitstop.quote:
2,6 seconden in 1 rondje nuquote:
3 keer in een race en tot nu toe zegt race control er niks over.. dat is wel raar.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoezo, leek mij gewoon een race incidentquote:Op zondag 27 juni 2021 16:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Verdiend wel een paar strafpunten voor die actie op Gasly.
Beidequote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Breekfast het volgende:
Was de 2e pitstop van Perez nou omdat ze voor FL gaan en het inhalen van Bottas hadden opgegeven? Of denken ze met een 2 stopper echt nog voor Bottas te komen?
Max Verstappen tactiekquote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Breekfast het volgende:
Was de 2e pitstop van Perez nou omdat ze voor FL gaan en het inhalen van Bottas hadden opgegeven? Of denken ze met een 2 stopper echt nog voor Bottas te komen?
Gratis DRSquote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef franklop het volgende:
Vermoed dat het e,rg lastig wordt, want zitten ook wat achterblijvers tussen
Jaquote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Breekfast het volgende:
Beiden, hij vliegt er in ieder geval loeihard naartoe nuquote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Breekfast het volgende:
Dat laatste en het gaat nog lukken ook gezien het tempo. althans vooralsnog.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Breekfast het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Breekfast het volgende:
Yes.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef franklop het volgende:
Vermoed dat het e,rg lastig wordt, want zitten ook wat achterblijvers tussen
Al een tijdje 12quote:Op zondag 27 juni 2021 16:13 schreef Johannes788 het volgende:
13 seconden bottas perez. Gaan ze niet redden
Op een recht stuk met 3 meter links van hem in eens naar Gasly sturen?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoezo, leek mij gewoon een race incident
Gaat het niet redden zoquote:Op zondag 27 juni 2021 16:11 schreef Johannes788 het volgende:
Dit gaat Perez toch niet pakken….alhoewel hij gaat mega snel
FTFY!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:13 schreef DKUp het volgende:
Perez komt steeds dichterbij.
Leclerc vliegt duwt ook iedereen voorbij.
Beidequote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Breekfast het volgende:
Tja zijn start was helemaal kut….quote:Op zondag 27 juni 2021 16:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
LEC Driver of the day![]()
Rijdt tegen iedereen aan
Ach puntje weg bij Hamilton is ook prima.quote:
Die gaat in de voorlaatste ronde nog stoppenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach puntje weg bij Hamilton is ook prima.
je bedoelt 17equote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Johannes788 het volgende:
10 seconden. Gaat te traag. 16de podium bottas hamilton max incoming
Slechte start, slechte pitstop helaasquote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Breekfast het volgende:
Als Perez niet voor Bottas komt dan is dat gewoon een hele matige race van hem. Als je ziet hoe makkelijk Verstappen uitloopt bij Hamilton....
Pitstop was doorslaggevend.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Slechte start, slechte pitstop helaas
7.9 volgens mij loop je flink achter…quote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Johannes788 het volgende:
10 seconden. Gaat te traag. 16de podium bottas hamilton max incoming
Klopt. Zeker met deze pace van bottasquote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Breekfast het volgende:
Als Perez niet voor Bottas komt dan is dat gewoon een hele matige race van hem. Als je ziet hoe makkelijk Verstappen uitloopt bij Hamilton....
Ik snapte er iig niets van na zijn uitleg.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef franklop het volgende:
Mol komt er bijna niet uit met de bandjes
Kan nog wel, pakte net 2 sec.quote:
Zei ik hier net ookquote:Op zondag 27 juni 2021 16:23 schreef Mano_ het volgende:
Wie maakte die berekening vanmiddag die een voorsprong van iets van 17sec voorspelde?
Glazenbolgod![]()
Geen FL.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
En weer een perfect weekend..hayoooooou hayeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Nog spannender dan volgende weekquote:Op zondag 27 juni 2021 16:26 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een leuke race!!!!
ok..bijna perfect danquote:
zelfs Paul Ricard was leuker dan deze racequote:Op zondag 27 juni 2021 16:26 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een leuke race!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |