Hij is daar genoemd bij “special thanks” in de credits . Dat is niet “gemaakt hebben”. Zijn studio/unit is verantwoordelijk voor ffxiv en ffxvi.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik zie op de wiki dat ei ook Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin gemaakt heeft.
Die heb ik eigenlijk overgeslagen omdat dat niet beste recensies kreeg.
Alsnog doen?
Yoshi-P wordt alleen maar als "special thanks" genoemd bij Stranger of Paradise, heeft verder niks of nauwelijks iets te maken gehad met de ontwikkeling.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin
quote:Op maandag 3 juli 2023 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
Zit nu op 58% en 35 uur, maar na het initiële enthousiasme in het begin heb ik nu wat mixed feelings.
De side quests zijn erg saai en repetitief, maar helaas nodig voor bepaalde gear en materials, dus die raffel ik af.
De wereld is vrij saai en leeg.
Maar, de main story is dan weer erg goed en de boss battles/Eikon battles en de cutscenes zijn dan weer fantastisch.
Wat, Alan Wake 2? Maar die is pas in oktoberquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je tempert mijn enthousiasme om hem in de bol wagen te gooien en te gaan spelen na Alan Wake, ook al is de backlog lang.
Ik vind het tot nu toe de beste Final sinds X.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doe je nou?!
Je tempert mijn enthousiasme om hem in de bol wagen te gooien en te gaan spelen na Alan Wake, ook al is de backlog lang.
Nee ik ben 1 Remake aan t doenquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat, Alan Wake 2? Maar die is pas in oktober
Hij gaat er zeker wel komen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe de beste Final sinds X.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat blijft toch wel episch hoor
[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 05-07-2023 14:22:31 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik zit in het fan fucking tastische kampquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij gaat er zeker wel komen.
Maar ik zie langzaam het enthousiame temperen van "FANFUCKINGTASTISCH PERFECT" naar "Mja, toch echt wel z'n gebreken". Maar dat laatste kan nog steeds "de beste sind X" zijn.
Al heb ik echt XV met veel plezier gespeeld.
Dus als dat al zo was, dan zal ik XVI ook wel met veel plezier spelen
Maar ja:
• God of War 2
• Horizon Burning Shores
• A plague tale 2
En dan komt Baldur's Gate er ook aan.
Diablo 4 heb ik van de lijst afgehaald. Zat t bij een vriend te kijken en vind het er echt te ouderwets uit zien. Noemt t "nostalgisch opgezet", maar op de cutscenes na lijkt het alsof ik naar een PS2 spel aan het kijken ben.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Diablo 4 heb ik van de lijst afgehaald. Zat t bij een vriend te kijken en vind het er echt te ouderwets uit zien. Noemt t "nostalgisch opgezet", maar op de cutscenes na lijkt het alsof ik naar een PS2 spel aan het kijken ben.
Ik hoorde dat die game sowieso een 7tje isquote:
Ik hecht kei veul kei vaak kei enorm iets aan je mening, zeikwijf!quote:
Ja sorry, ik vond t echt heel lelijk. Die layout op t scherm, de lettertypes, de icoontjes.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hecht kei veul kei vaak kei enorm iets aan je mening, zeikwijf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De sidequests mogen dan saai en repetitief zijn, de wereld zelf saai en leeg, maar man oh man dit soort momenten máken deze game fucking vet
Samen met de bossfights en het verhaal
En helemaal op een oled scherm
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Welke heb je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |