Sorryquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind het niet eerlijk.
< Gaat zitten met armen over elkaar en verongelijkt gezicht.
Het leven is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was zo rap dat ik de melding kreeg: "Je kunt niet zo snel twee berichten achter elkaar posten"quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik moet ook zeggen dat ik niet eens erg rap was naar mijn gvoel
Snel deze volposten danquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Thxquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Proost! Mijnese zijn vandaag binnen gekomen
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar.. laten we vieren dat we geen Romano TT hebben![]()
OT:
Ja zelfde sticker als ik van jullie zag, briefje zal ik later in het topic posten, ben nu te luiquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar.. laten we vieren dat we geen Romano TT hebben![]()
OT:
Van mij zag je nietsquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zelfde sticker als ik van jullie zag, briefje zal ik later in het topic posten, ben nu te lui
Van twee anderen dan, waren ze jou vergeten?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij zag je niets
Oja, de doos, die had ik wel
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maak ff een [ afbeelding ]
Dan kunnen we kiezen
Eerst kreeg ik niets, toen kreeg ik een sticker, nu kreeg ik een doosquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van twee anderen dan, waren ze jou vergeten?
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie nu pas dat we ook vanuit FOK nieuwe smileys hebben..![]()
Als je 'm zelf opent telt het niet hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Een plupje topic..daar moet ik gepost hebben![]()
Voor stadsgenoten doen ze gewoon minder moeitequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst kreeg ik niets, toen kreeg ik een sticker, nu kreeg ik een doos
Volgende keer een briefje wellicht?
Ik betaal geen verzendkosten, daar zal de extra moeite wel in zijn doorberekendquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor stadsgenoten doen ze gewoon minder moeite
Best een dure sticker en briefje dan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik betaal geen verzendkosten, daar zal de extra moeite wel in zijn doorberekend
Het versturen zelf kost ook nog wat hequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best een dure sticker en briefje dan.
Ohquote:
Die zit met een biertje achterover te genieten van 'zijn' topicquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pullup helpt ook helemaal niet mee....
Beetje kapen en wegrennen
Op die manier blijft het topic zo lang mogelijk open natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pullup helpt ook helemaal niet mee....
Beetje kapen en wegrennen
Datquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die manier blijft het topic zo lang mogelijk open natuurlijk.
Heb je normaal nooit zo'n moeite meequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
... ik kan niet alleen onzin posten zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |