Waarom niet, is toch hipquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet op all stars lopen
Oh nou ik heb niet het idee dat ik daar echt last van heb.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hardloopschoenen dempen schokken, bij squatten heb je daardoor minder balans
Ben geen 16 meerquote:
Volgende keer even op letten dan heb je er voortaan wel last vanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nou ik heb niet het idee dat ik daar echt last van heb.
Wat boeien de looks als je aan het sporten bentquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben geen 16 meer
[..]
Volgende keer even op letten dan heb je er voortaan wel last van
Denk het niet. Gooi geen honderd kilo op mijn schouders ofzoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben geen 16 meer
[..]
Volgende keer even op letten dan heb je er voortaan wel last van
Buiten dat geen bijwerkingen gehad?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je verwacht het niet![]()
Sterkte
Eerste nacht kon ik er niet echt op slapen, op die kant
Koppijntje van 5 sec maar dat kan ook door de sociale overprikkeling gekomen zijn.quote:
Klopt wel ja, we gaan het zien, kan goed zijn dat ik nu nog nergens last van heb en morgen met koorts in bed lig. Al lijkt me dat sterk want ik heb echt nooit koortsquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Koppijntje van 5 sec maar dat kan ook door de sociale overprikkeling gekomen zijn.
Nee dus.
En het vraagt wat van je lichaam dus je zakt denk ik over de hele linie wat door je normale grens.
Doe je wel voorzichtig? Bij meer dan 100 push-ups ga je dood aan overdreven veel mannelijkheid.quote:
Ach morgen hebben we allemaal koorts maatquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel ja, we gaan het zien, kan goed zijn dat ik nu nog nergens last van heb en morgen met koorts in bed lig. Al lijkt me dat sterk want ik heb echt nooit koorts
oranjekoorts jaaaaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach morgen hebben we allemaal koorts maat
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mezelf flink in mijn klauw gesneden vandaag bij het koken
Ik zal goed oppassenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig? Bij meer dan 100 push-ups ga je dood aan overdreven veel mannelijkheid.
Mes niet scherp genoeg. Gleed zo van de ui af en mijn ringvinger in.quote:
Lijkt mij een teken dat trouwen wellicht niet de goede stap wasquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mes niet scherp genoeg. Gleed zo van de ui af en mijn ringvinger in.
Oei.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt mij een teken dat trouwen wellicht niet de goede stap was
Fantasticquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
En wij maar ruimte maken voor een baby.
babies and where to find themquote:
Als het goed is dan is die baarmoeder gewoon leeg hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Even voor de duidelijkheid, er is niemand zwanger hier in huis.quote:
Okquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als het goed is dan is die baarmoeder gewoon leeg hoor
Nee loka mch en ik hadden het er laatst overquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, er is niemand zwanger hier in huis.
Leuk! Gefeliciteerd ook voor @Lokasennaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Gewichten krijg je alleen maar bulk van ipv zinvolle spieren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt beter naar de gym vriend. Ga je gewicht stapelen ipv al die loze reps
Huh zijn er ook zinloze spierenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewichten krijg je alleen maar bulk van ipv zinvolle spieren.
Kanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt beter naar de gym vriend. Ga je gewicht stapelen ipv al die loze reps
Ja. Een beetje spiermassa bulken in de gym wil niet zeggen dat die spieren functioneel zijn voor zware arbeid.quote:
Ok. Hij heeft zinloze spieren. De gemiddelde boer heeft evenveel spiermassa maar minder esthetisch en functioneel gericht op arbeid.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Brb even deze man vertellen dat hij zinloze spieren heeft![]()
[ afbeelding ]
Wat is goed voor de seksquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Hij heeft zinloze spieren. De gemiddelde boer heeft evenveel spiermassa maar minder esthetisch en functioneel gericht op arbeid.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Hij heeft zinloze spieren. De gemiddelde boer heeft evenveel spiermassa maar minder esthetisch en functioneel gericht op arbeid.
Gaat dit over de tijd onder de douchequote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was ooit naar de sportschool geweest met een maat
Tering, had een spierpijn de rest van die week. Maar voelde wel lekker
Insemineer je nu dat Chevy daar in het ootje is genomen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gaat dit over de tijd onder de douche
Doe mij maar die esthetische spieren danquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, daar krijg je meestal geen spierpijn vanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gaat dit over de tijd onder de douche
Toch wel erg dat ik dat insemineerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Insemineer je nu dat Chevy daar in het ootje is genomen?
Denk Chevy. Die heeft een Rolexquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toch wel erg dat ik dat insemineer
Ik moet toch eens gaan neuken
Wel spannend wie het eerste neukt van fokkie jij chevy en ik.
Aan een succesvolle bevruchting helemaal niets. Aan seksuele voldoening een hele hoopquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat draagt uithoudingsvermogen bij aan een succesvolle bevruchting?
Voor mijn 25e gaat het nog niet gebeurenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen drama meer de laatste tijd?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor mijn 25e gaat het nog niet gebeuren
Des te meer tijd om de perfecte vrouw te vinden gelukkig
Ik ben in bepaalde opzichten een guru jaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
echt fijn dat je ons iets leert over seks dimm
Misschien kunnen we er een prijsje aan vasthangenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent in je prime nu. Straks ben je 30 en is het voorbijquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor mijn 25e gaat het nog niet gebeuren
Des te meer tijd om de perfecte vrouw te vinden gelukkig
Van de week alle datingapps er maar weer af gepleurdquote:
Ach ik hoef niet zo te haastenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent in je prime nu. Straks ben je 30 en is het voorbij
Ja misschienquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een prijsje aan vasthangen
Nou met zulk enthousiasme weet ik in ieder geval wie er NIET gaat winnen~!!quote:
Vertel ons alles!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ik hoef niet zo te haasten
Maar moet wel ff op mezelf binnenkort
Misschien doet hij zich bescheiden voorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou met zulk enthousiasme weet ik in ieder geval wie er NIET gaat winnen~!!
Ik weet niet wat het is maat, ik ben gewoon bang voor die vrouw.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou met zulk enthousiasme weet ik in ieder geval wie er NIET gaat winnen~!!
Het hoeft niet met een vrouw te zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maat, ik ben gewoon bang voor die vrouw.
Ja kan best zijn dat ik gay benquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het hoeft niet met een vrouw te zijn
allesquote:
Uit huis is belangrijkerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Denken jullie dat Chevy eerder uit huis gaat of ontmaagd wordt? Of tegelijkertijd natuurlijk
Eerder uit huis, aangezien hij dat net had gemeld. (lol)quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Denken jullie dat Chevy eerder uit huis gaat of ontmaagd wordt? Of tegelijkertijd natuurlijk
hij zegt alleen dat hij binnenkort eens uit huis moet, dus zo tegen eind jaren 20quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eerder uit huis, aangezien hij dat net had gemeld. (lol)
Dat zal zijn ontmaagding wellicht in een stroomversnelling brengen, maakt een weddenschap tricky
O dacht dat hij ambitie toonde en binnen drie maanden bedoeldequote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hij zegt alleen dat hij binnenkort eens uit huis moet, dus zo tegen eind jaren 20
Waar moet je anders wonen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uit huis is belangrijker
Op je 25e thuis wonen kan echt niet
Potentieel is het inderdaad ook zondequote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
Vind het echt zonde van Chevy dat hij een beetje op z'n zolderkamer zit te racen
Kan je dat zelf niet (laten) leggenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moet wel een kamer met kabelinternet zien te vinden, dat schijnt lastig te zijn
Ja dan woon je toch ook thuisquote:
Waar gaat ie in verdrinken?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zo doen. Het gaat echt mis met die jongen
De derde zou ik hem niet aanradenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar gaat ie in verdrinken?
Seks
Drugs
Eenzaaamheid
Zijn alleen @scrupuleus en @ChevyCaprice nogquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
HAHAHA!
Sorry hoor maar alle betamannen in deze SC moeten gewoon de stap nemen en op zichzelf gaan wonen.
Er is niets onaantrekkelijker voor dames dan een man die nog bij zijn moeder woont.
De vraag is natuurlijk ook of het iemand lukt om het zijn thuis te maken en of diegene dat uberhaupt kan lukken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wordt dan toch je nieuwe thuis?
Je eigen thuis![]()
Nee johquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn alleen @:scrupuleus en @:chevycaprice nog
Goed punt. Maar gok dat veel mannen daar een stuk minder moeite mee hebben dan vrouwen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ook of het iemand lukt om het zijn thuis te maken en of diegene dat uberhaupt kan lukken.
Dit is GEEN ontmoedigingspraatje chevy
Voor jou heb ik wel hoop maar de jaren verstrijken
Geen idee of dat aan gender ligt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed punt. Maar gok dat veel mannen daar een stuk minder moeite mee hebben dan vrouwen.
Die doen niet zo moeilijk over “zich thuis voelen” en het “gezellig” moeten maken.
De maatschappij is een heel andere kwestie dan een huis.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen idee of dat aan gender ligt.
Mannen lijken mij moeilijker te aarden in deze maatschappij dan vrouwen
Echt?? omgquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht stuk jonger
Maar ggmm is blijkbaar 41dus ik heb nogal een verkeerd beeld van mensen
Zelfmoordcijfer ligt niet voor niks stuk hoger bij mannen dan bij vrouwenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De maatschappij is een heel andere kwestie dan een huis.
Maar hoezo? In welk opzicht?
De vrouw accepteert makkelijker dat ze aan verwachtingen moet voldoen, de man moet altijd zijn eigen weg leren vinden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De maatschappij is een heel andere kwestie dan een huis.
Maar hoezo? In welk opzicht?
Goed punt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfmoordcijfer ligt niet voor niks stuk hoger bij mannen dan bij vrouwen
Je maakt een beeld van wat we typen maar zijn we dat ookquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht stuk jonger
Maar ggmm is blijkbaar 41dus ik heb nogal een verkeerd beeld van mensen
He? Dus een vrouw moet maar doen wat gevraagd wordt? En daarom hebben mannen het moeilijker? Dit slaat nergens opquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De vrouw accepteert makkelijker dat ze aan verwachtingen moet voldoen, de man moet altijd zijn eigen weg leren vinden.
Ik zeg maar wat
Nee je leest het goed. Scrup wilt dat zijn vrouwtje voor hem kookt en hem bier komt brengen wanneer hij een boer laatquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
He? Dus een vrouw moet maar doen wat gevraagd wordt? En daarom hebben mannen het moeilijker? Dit slaat nergens op![]()
Of ik lees het heel verkeerd om.
Ja dan hebben mannen het idd heel zwaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je leest het goed. Scrup wilt dat zijn vrouwtje voor hem kookt en hem bier komt brengen wanneer hij een boer laat
Dat is vrouw eigen, beetje koken, beetje rust veroorzaken en een mannetje vinden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
He? Dus een vrouw moet maar doen wat gevraagd wordt? En daarom hebben mannen het moeilijker? Dit slaat nergens op![]()
Of ik lees het heel verkeerd om.
Jordan Peterson zegt hier hele zinnige dingen overquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed punt.
Denk dat veel mannen ook gewoon niet geleerd hebben zich te uiten en maar lekker alles opkroppen
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is vrouw eigen, beetje koken, beetje rust veroorzaken en een mannetje vinden.
Wij moeten daaraan voldoen en ondertussen ons doodvechten en hopen geen ongelukken te veroorzaken door de vodka
Wanneer heb je gehadquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:35 schreef scrupuleus het volgende:
Fokkie ik heb spierpijn
#prikkelsnadeprik
Ik weet niet of ik t wil weten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jordan Peterson zegt hier hele zinnige dingen over
Om te neuken hoef je het niet eens te zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik geef t op.
Mssn kun je beter naar oost europa gaan. Daar kun je mssn iemand vinden die aan je eisen voldoet.
Je kunt beter luisteren naar wat hij zelf te vertellen heeft.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet zo boos.
Ik had even gegoogle. Lijkt me gewoon een rare man. En te lui om echt te lezen.
Ja baas.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt beter luisteren naar wat hij zelf te vertellen heeft.
Zit jij te wachten op zo'n dts figuurquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:53 schreef scrupuleus het volgende:
Lekker gedaan weer morti
Mieke lag bijna in het mandje voor een goede gangbang
Mieke is nog zoekende, lijkt mij wel gulzigquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit jij te wachten op zo'n dts figuur
@ieniminimuisquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:07 schreef Fok-it het volgende:
Dont stick your dick in cray cray DTS'ers
De 2de helft tegen Oostenrijkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:11 schreef scrupuleus het volgende:
Jezus waar zijn die italianen mee bezig
Ga lekker klagen backstage joh en sla met dat kleine vuistje op tafel dat de grens is bereikt en dat je eist dat de onderste steen bovenkomt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:24 schreef Fok-it het volgende:
Leuk die servers dat je berichtje pas binnenkomt als die al afgekeurd is
Waarom wordt jouw berichtje afgekeurd?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:24 schreef Fok-it het volgende:
Leuk die servers dat je berichtje pas binnenkomt als die al afgekeurd is
Hoe weet jij de grote van zijn vuistjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga lekker klagen backstage joh en sla met dat kleine vuistje op tafel dat de grens is bereikt en dat je eist dat de onderste steen bovenkomt.
Ja leuk chevyquote:Op zondag 27 juni 2021 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom wordt jouw berichtje afgekeurd?
Is ze lekker?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mieke is nog zoekende, lijkt mij wel gulzig
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga lekker klagen backstage joh en sla met dat kleine vuistje op tafel dat de grens is bereikt en dat je eist dat de onderste steen bovenkomt.
Een van de kanshebbers vandaag er uit.quote:
Goeie. Wordt wel spannend potje. Hoop Belgie, maar ik ben bang dat Portugal lelijk gaat winnen.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de kanshebbers vandaag er uit.
Wat denk je, België of Portugal?
Precies. Gewoon weer alle ballen op de hopeloos uit vorm zijnde Depayquote:Op zondag 27 juni 2021 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie. Wordt wel spannend potje. Hoop Belgie, maar ik ben bang dat Portugal lelijk gaat winnen.
Eerst maar even hopen dat Drank niet met Wouter Weghorst gaat beginnen
Je bent geen fan van Lukaku? Wat een beest is dat man, sympathieke gozer ookquote:Op zondag 27 juni 2021 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. Gewoon weer alle ballen op de hopeloos uit vorm zijnde Depay
Ben zelf grotere fan van Ronaldo dan Lukaku. Dus hoop Portugal.
Ik hoop het maatquote:Op zondag 27 juni 2021 13:43 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat Depay zich wel laat gelden tegen sterkere tegenstanders
Meer fan van Ronaldo. Lukaku is goed, uitstekende spits.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent geen fan van Lukaku? Wat een beest is dat man, sympathieke gozer ook
Vraag me af hoe hij het bankje gaat vinden volgend jaar. Lol.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:43 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat Depay zich wel laat gelden tegen sterkere tegenstanders
Je kan ook alleen maar respect hebben voor Ronaldo ja. Ultiem sportmanquote:Op zondag 27 juni 2021 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer fan van Ronaldo. Lukaku is goed, uitstekende spits.
Hmm. wel echt goed seizoen gedraaid bij Lyon hequote:Op zondag 27 juni 2021 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me af hoe hij het bankje gaat vinden volgend jaar. Lol.
Toch al wel iets van EK gezien dus?quote:Op zondag 27 juni 2021 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me af hoe hij het bankje gaat vinden volgend jaar. Lol.
SuperMax vanaf pole vandaag?quote:
Kan leuk chauvinistisch sportdagje worden zoquote:
Uiteraardquote:
We zullen zien. Ik denk verkeerde keuze.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm. wel echt goed seizoen gedraaid bij Lyon heDie gaat wel minuten pakken, maar sowieso niet in de spits nu het vriendje van Messi ook nog erbij is gekomen
Denemarken - Finlandquote:
Ripquote:Op zondag 27 juni 2021 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik denk verkeerde keuze.
[..]
Denemarken - Finland
Kijk alleen geen voetbal dus dat maakt me niet zo veel uitquote:Op zondag 27 juni 2021 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan leuk chauvinistisch sportdagje worden zo
Hallo the breezequote:
Zeker maar ik luisterde de versie van Lynyrd Skynyrdquote:
Wel een saaie race zeg jemigquote:
Wordt mooierquote:Op zondag 27 juni 2021 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja. Volgende week de herkansing.
Etappe + geelquote:Op zondag 27 juni 2021 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft ie zichzelf naar voren gefietst?
Omdat het bestuur graag Max wereldkampioen wil makenquote:Op zondag 27 juni 2021 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
En waarom 2 keer achter elkaar een GP op hetzelfde circuit?
quote:Op zondag 27 juni 2021 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat het bestuur graag Max wereldkampioen wil maken
@:nattekat @:lokale_notabele
Daarom doen ze twee keer de redbullring in een seizoenquote:Op zondag 27 juni 2021 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De FIA is juist enorm op de hand van Mercedes.
Covid dingetje.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom doen ze twee keer de redbullring in een seizoen
Volgend jaar wordt de klassieker twee keer in Amsterdam gespeeld. Ja want coronaquote:Op zondag 27 juni 2021 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo. Toen hebben ze ook twee keer Bahrein gedaan.
Primaquote:Op zondag 27 juni 2021 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt de klassieker twee keer in Amsterdam gespeeld. Ja want corona
Gras is grasquote:Op zondag 27 juni 2021 18:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel nadelig als feyenoord kans wil maken op de play-offs.
@:onlogisch @:ggmm
Het is nog niet gedaan. De wedstrijd duurt 90 minutenquote:Op zondag 27 juni 2021 19:15 schreef scrupuleus het volgende:
Fokkie was weer te snel met zijn memorabele sportdag
o wist ik nietquote:Op zondag 27 juni 2021 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is nog niet gedaan. De wedstrijd duurt 90 minuten
Gewoon ouderwets bushokjes toch?quote:Op zondag 27 juni 2021 19:31 schreef Solotovski het volgende:
Eens even kijken wat we na de wedstijd gaan slopen
De coach en de ligtquote:Op zondag 27 juni 2021 19:31 schreef Solotovski het volgende:
Eens even kijken wat we na de wedstijd gaan slopen
Ik heb niets met voetbal en hoe eerder dit tokkiefeest over is hoe beter.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Je zou er maar van genieten dat je eigen land uitgeschakeld wordt, zal dat toch echt nooit begrijpen maar wie ben ik
quote:Op zondag 27 juni 2021 19:39 schreef Fok-it het volgende:
Oh 2-0 al nadat je 40-45 minuten moet wachten voor je kan posten, nou dan maakt het ook niet meer uit
Nou nou nouquote:Op zondag 27 juni 2021 19:38 schreef Fok-it het volgende:
Timber brengen als je 1-0 achterstaat met 10 man, ga gewoon dood na vanavond Frank de Boer
Enige positieve dat je die onbenul van een trainer nooit meer terug ziet kerenquote:
Wel einde carrière de boer inderdaadquote:Op zondag 27 juni 2021 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige positieve dat je die onbenul van een trainer nooit meer terug ziet keren
Zijn peoplemanagen is echt dramaquote:Op zondag 27 juni 2021 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige positieve dat je die onbenul van een trainer nooit meer terug ziet keren
Malen-Weghorst was echt de meest debiele wissel ever die je kon maken op dat moment jaquote:Op zondag 27 juni 2021 19:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn peoplemanagen is echt drama
433 352
Malen weghorst
Aanholt wijndal
Ik zag een zekere Haagse megagek ook al juichen na de klapband van Maxquote:Op zondag 27 juni 2021 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Je zou er maar van genieten dat je eigen land uitgeschakeld wordt, zal dat toch echt nooit begrijpen maar wie ben ik
Welke zandbakquote:Op zondag 27 juni 2021 19:57 schreef Azula het volgende:
Lekker afgereisd naar de zandbak voor dit.![]()
Echt slecht gespeeld.
@Haags volgens mij gaat dit over jouquote:Op zondag 27 juni 2021 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zag een zekere Haagse megagek ook al juichen na de klapband van Max
Ik was toen echt ZIEDEND
Is hij daarom zwartquote:Op zondag 27 juni 2021 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zag een zekere Haagse megagek ook al juichen na de klapband van Max
Ik was toen echt ZIEDEND
quote:Op zondag 27 juni 2021 19:57 schreef Azula het volgende:
Lekker afgereisd naar de zandbak voor dit.![]()
Echt slecht gespeeld.
Oordeel niet zo over haar.quote:
Ja zou die livestream bekijkenquote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oordeel niet zo over haar.![]()
Als zij doorgeneukt wil worden door tien Arabieren is dat haar eigen keuze!![]()
Zou toch kunnenquote:Op zondag 27 juni 2021 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
In fb gelezen dat het forum zo traag is door alle extra functionaliteiten. Zelden zo gelachen
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
In fb gelezen dat het forum zo traag is door alle extra functionaliteiten. Zelden zo gelachen
Ik net nog, om Nederlands elftal.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
Tien van deze overleef ik niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oordeel niet zo over haar.![]()
Als zij doorgeneukt wil worden door tien Arabieren is dat haar eigen keuze!![]()
Echt? Doe je al moeilijk bij een DP?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:40 schreef Azula het volgende:
[..]
Denk dat bij twee de rek er al aardig in zou zitten.
Ook over jou toch?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
Zo praatte @:azula ook over haar vreemdgaande ex (lol)
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt? Doe je al moeilijk bij een DP?
Lolquote:Op zondag 27 juni 2021 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk tref je dan niemand met diphallia.
Dan moet je beter pijpenquote:Op zondag 27 juni 2021 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
Mensen met die afwijking hebben meestal geen hele grote volgens mij
Misschien moet je solliciteren voor bondscoach. Onder het motto: slechter wordt het niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
Mensen met die afwijking hebben meestal geen hele grote volgens mij
Ik was sowieso verder gekomen ja, maar dat was ook niet heel moeilijk geweestquote:Op zondag 27 juni 2021 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je solliciteren voor bondscoach. Onder het motto: slechter wordt het niet.
Geen achterlijke selectie samenstellen. Geen downies blijven opstellen die het hele toernooi niks raken.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was sowieso verder gekomen ja, maar dat was ook niet heel moeilijk geweest
Hoe slecht Memphis ook was dit EK. Hij is wel een van de sterkhouders normaliter, als je hem gewoon alleen in de spits zet. Malen en Berghuis vanaf de flanken, Dan had je met dat schema halve finale met 2 vingers in je neus gehaaldquote:Op zondag 27 juni 2021 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen achterlijke selectie samenstellen. Geen downies blijven opstellen die het hele toernooi niks raken.
Sterkhouder wil ik hem niet noemen. Hij kan goals maken als je het systeem op hem afstemt. Dit geldt ook voor de Jong (gezien zijn laatste paar interlands) en Weghorst (Bundesliga).quote:Op zondag 27 juni 2021 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe slecht Memphis ook was dit EK. Hij is wel een van de sterkhouders normaliter, als je hem gewoon alleen in de spits zet. Malen en Berghuis vanaf de flanken, Dan had je met dat schema halve finale met 2 vingers in je neus gehaald
quote:Op zondag 27 juni 2021 21:14 schreef scrupuleus het volgende:
Ik hoop toch dat Frankie blijft, hopende dat hij wat leert,
Die twee krijgen nog de kans.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkhouder wil ik hem niet noemen. Hij kan goals maken als je het systeem op hem afstemt. Dit geldt ook voor de Jong (gezien zijn laatste paar interlands) en Weghorst (Bundesliga).
Maar goed, wat maakt het ook uit. Beetje sneu voor de Ligt en de Jong, meer niet.
Had Koeman ons naar de finale kunnen leiden?quote:Op zondag 27 juni 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
Maar je hoop komt wel uit verder, de enige nog droeviger dan de Boer is de KNVB zelf. Dit wordt Hiddink-Blind-Advocaat all over again
Ach ik volg zijn kijk wel op de wedstrijd, al overdrijft hij wat maar daar blijkt uit dat hij wel enig gif bezit wat hem kan helpen.quote:
Ik schakelde weg na het hoogtepunt. Het knielen.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:18 schreef Fok-it het volgende:
Belgie-Portugal is ook echt niet om aan te gluren, echt een 0-0 zaadpot. Jammer met zoveel kwaliteit
Gezellig toch, verlenging en strafschopjesquote:Op zondag 27 juni 2021 21:18 schreef Fok-it het volgende:
Belgie-Portugal is ook echt niet om aan te gluren, echt een 0-0 zaadpot. Jammer met zoveel kwaliteit
Die had gewoon normaal gedaan ja, als je er dan in een kwartfinale uit had gelegen met normaal voetbal, tsja, so be it dan.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had Koeman ons naar de finale kunnen leiden?
We begonnen anders wel goed!quote:Op zondag 27 juni 2021 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had gewoon normaal gedaan ja, als je er dan in een kwartfinale uit had gelegen met normaal voetbal, tsja, so be it dan.
Wellichtquote:Op zondag 27 juni 2021 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had Koeman ons naar de finale kunnen leiden?
Wat is zijn kijk op de wedstrijd dan? Ik heb het niet kunnen ontdekkenquote:Op zondag 27 juni 2021 21:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach ik volg zijn kijk wel op de wedstrijd, al overdrijft hij wat maar daar blijkt uit dat hij wel enig gif bezit wat hem kan helpen.
Hij zal niet stoppen.
Hij was wel erg zoekende en dat is funest maar deed dat ook eerder uit wanhoop
In evenwichtquote:Op zondag 27 juni 2021 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is zijn kijk op de wedstrijd dan? Ik heb het niet kunnen ontdekken
Ja daar krijg je toch moordneigingen vanquote:
En toch dicht bij de waarheid helaas (lol)quote:Op zondag 27 juni 2021 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar krijg je toch moordneigingen van
Tuurlijk niet, je defensie is toch gewoon wereldtop. Je middenveld ook veel meer dan `sterke Tjechen' schei uitquote:Op zondag 27 juni 2021 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En toch dicht bij de waarheid helaas (lol)
Ja de ligt was wereldtopquote:Op zondag 27 juni 2021 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je defensie is toch gewoon wereldtop. Je middenveld ook veel meer dan `sterke Tjechen' schei uit
Wereldtop? In welke dimensie leef jijquote:Op zondag 27 juni 2021 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je defensie is toch gewoon wereldtop. Je middenveld ook veel meer dan `sterke Tjechen' schei uit
Als je verdedigers uit je selectie bij City, Juve, Inter en Liverpool spelen, hoe wil je het dan noemen? amateur-niveau?quote:Op zondag 27 juni 2021 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wereldtop? In welke dimensie leef jij
We zijn gewoon van niveau Denemarken, Tsjechië, Zweden. Niet raar dat je daar van verliest
Van Aanholt, blind, Dumfries?quote:Op zondag 27 juni 2021 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je verdedigers uit je selectie bij City, Juve, Inter en Liverpool spelen, hoe wil je het dan noemen? amateur-niveau?
Van Aanholt is nou geen geweldenaar, maar daar verlies je een EK niet doorquote:Op zondag 27 juni 2021 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van Aanholt, blind, Dumfries?
Al is Dumfries een van de weinige die nog wat gepresteerd heeft
Wat zijn ze?quote:Op zondag 27 juni 2021 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
Heb je de statistieken over wijnaldum gehoord?
Ook wereldtop!
Nee maar je wint het ook niet door hemquote:Op zondag 27 juni 2021 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Aanholt is nou geen geweldenaar, maar daar verlies je een EK niet door
Ake -- van dijk de ligt -- de vrijquote:Op zondag 27 juni 2021 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je verdedigers uit je selectie bij City, Juve, Inter en Liverpool spelen, hoe wil je het dan noemen? amateur-niveau?
Omdat je qua individuele kwaliteit gewoon beter bent dan dit? Het is alleen geen team.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee maar je wint het ook niet door hem
Nederland is ook gewoon op een goede dag subtop. Verre van titelkandidaat dus begrijp niet zo waarom mensen meer verwachten
Of achterin zoals Belgie met de Vrij, de Ligt en van Dijk.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ake -- van dijk de ligt -- de vrij
Kan prima inderdaad.
Maar zo hebben we (helaas) nog nooit gespeeld.
Welke nederlaag. SUPERMAX heeft gewoon gewonnenquote:Op zondag 27 juni 2021 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben gelukkig al een beetje bijgekomen van de nederlaag
Eerste 40 min 6 keer de bal aangeraakt 4 verloren naast de steek meeste balverlies.quote:
Op saaie maar dominante wijze de wedstrijd uitgereden. Gewoon lekker zakelijk, op naar de volgende. YES!quote:Op zondag 27 juni 2021 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke nederlaag. SUPERMAX heeft gewoon gewonnen
Zonder v aanholt graag.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of achterin zoals Belgie met de Vrij, de Ligt en van Dijk.
Mwa op de zomerspelen zijn we best saai.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:53 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed,
de Olympische Spelen moet maar wat leuke momentjes brengen. Dat gaat volgens de statistieken in ieder geval wel goed komen
Mechanische sporten horen niet thuis bij zo’n puur sportevenementquote:Op zondag 27 juni 2021 21:56 schreef Fok-it het volgende:
Willen die botsauto-coureurtjes eigenlijk hun sport nooit eens op de spelen zien? lol
Saai? Voor een landje van 16 miljoen mensen zijn we meestal prima bezig. Wordt zelfs plek 5 op medailleklassement voorspeltquote:Op zondag 27 juni 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa op de zomerspelen zijn we best saai.
We doen het altijd beter op de winterspelen
Kaneel haalt meteen Depay en Wijnaldum uit de selectiequote:Op zondag 27 juni 2021 21:58 schreef scrupuleus het volgende:
Wat zijn we een kenners boys
Kunnen morti fokkie ik niet de assistenten van kaneel worden, komt alles goed.
voorspeltquote:Op zondag 27 juni 2021 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Saai? Voor een landje van 16 miljoen mensen zijn we meestal prima bezig. Wordt zelfs plek 5 op medailleklassement voorspelt
Nee de OS zijn voor daadwerkelijke lichamelijke prestaties.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:56 schreef Fok-it het volgende:
Willen die botsauto-coureurtjes eigenlijk hun sport nooit eens op de spelen zien? lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |