quote:Tja, het vaccin is nog steeds in de testfase en men test het uit op mensen...
Er gaan mensen dood aan het vaccin... 409 op dit moment... https://www.lareb.nl/news(...)oronavaccins-week-25
Ook kun je nog steeds het virus krijgen en het ook weer doorgeven...
Enz, enz...
Dus neen, ik doe het niet!
En laten we eerlijk zijn... Het is een verkoudheidsvirus... (Gommers zegt het zelf!)
Had ik niet van je verwachtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:35 schreef Wantie het volgende:
Tja, het vaccin is nog steeds in de testfase en men test het uit op mensen...
Er gaan mensen dood aan het vaccin... 409 op dit moment... https://www.lareb.nl/news(...)oronavaccins-week-25
Ook kun je nog steeds het virus krijgen en het ook weer doorgeven...
Enz, enz...
Dus neen, ik doe het niet!
En laten we eerlijk zijn... Het is een verkoudheidsvirus... (Gommers zegt het zelf!)
Hoho, je haalt hier een mening en logica door elkaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 07:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat jij van mening bent of denkt is niet zo bepalend voor de realiteit...
De grootste fout die sommige mensen hier maken is te denken dat hun mening bepaald hoe het virus zich gedraagt.
Wat betreft het denken, 'dat het nu wel voorbij is'....
Dacht je dat ook rond eind juni 2020, toen in Nederland het aantal dagelijkse besmettingen 10 maal lager lag dan nu?
overleden NA vaccinatie, niet aan de vaccinatie. Groot verschil.quote:
De meeste baby's van drie maanden zullen ook niet persé veel waarde hechten aan een DTP-prik. Dat verandert er niks aan dat het weldegelijk belangrijk is.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:07 schreef Frenky893 het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet hoor. Denk van de meeste andere niet-gevaccineerde ook niet.
Thx!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben vorige week gevaccineerd
Graag gedaan, stel ongevaccineerden. Ik doe het voor julie
Tja dat is jouw mening, en als je die niet onderbouwd is die geen drol waard natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Argumentum Ad populum...
Ik heb de gelinkte artikelen gelezen en dat is gewoon angstzaaien tegen het vaccin.
Of jij wel of niet die prik neemt, is in wezen jouw privé informatie.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:41 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Uiteraard krijgen wij de schuld. Wat de overheid allemaal roept interesseert me weinig, wat me wel interesseert is het verlies aan familieleden en vrienden dat dit gaat opleveren met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vanwege alle ruzies die ik hierover ga krijgen. Want blijkbaar is het voor mensen nog altijd erg lastig te accepteren dat sommigen níet met de meerderheid meegaan en daarvoor zo hun redenen hebben...
Nee, het aantal afgenomen tests was niet zo heel veel lager, maar een jaar terug lag het percentage positieve tests substantieel lager 0,7% versus iets onder de 4% nu)quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Het verschil met juni 2020 is dat we nu wél een vaccinatiecampagne op poten hebben gezet en toen niet. Daarnaast zijn de testfaciliteiten nu beter ontwikkeld waardoor er dus ook meer geregistreerd wordt.
Is het een feit dat dit zo is? Dan ben ik toch degene die dit feit debunked. Corona gehad, leef nog steeds en 0,0 klachten. En ja ik heb ook al 2x algehele gezondheidscheck gehad. Dus geen lulkoek als feiten plaatsen graag.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, het aantal afgenomen tests was niet zo heel veel lager, maar een jaar terug lag het percentage positieve tests substantieel lager 0,7% versus iets onder de 4% nu)
Juist daarom bewijst je eigen aangaven dat de helft van de bevolking al gevaccineerd is, des te sterker...
Als dan nog steeds het aantal besmettingen 10x zo hoog als een jaar terug ligt, geeft het des te meer reden om zorgen te hebben...
Omdat dat bewijst dat dat hoge aantal gevaccineerden nog lang niet voldoet de niet gevaccineerden ook te beschermen.
Het is zeer waarschijnlijk dat als in de herfst dit jaar de hopelijk laatste golf komt, dat vrijwel iedereen die niet gevaccineerd is, een covid19-infectie zal doormaken.
En helaas zijn de nawerkingen van deze infectie, ook voor verder gezonde personen substantieel zwaarder dan een vaccinatie.
Dat is uiteraard geen feit. Hoogstens voor een zeer klein percentage van alle besmette personen zal dat gelden. Het overgrote gedeelte niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is het een feit dat dit zo is? Dan ben ik toch degene die dit feit debunked. Corona gehad, leef nog steeds en 0,0 klachten. En ja ik heb ook al 2x algehele gezondheidscheck gehad. Dus geen lulkoek als feiten plaatsen graag.
En nee ik laat mij ook niet vaccineren omdat natuurlijke immuniteit in mijn ogen beter is dan chemische.
Dan zou het toch anders geformuleerd moeten worden, Ik snap dat er nog steeds veel mensen overdreven bang zijn voor Corona. Maar ben dan ook objectiefquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is uiteraard geen feit. Hoogstens voor een zeer klein percentage van alle besmette personen zal dat gelden. Het overgrote gedeelte niet.
N=1quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is het een feit dat dit zo is? Dan ben ik toch degene die dit feit debunked. Corona gehad, leef nog steeds en 0,0 klachten. En ja ik heb ook al 2x algehele gezondheidscheck gehad. Dus geen lulkoek als feiten plaatsen graag.
En nee ik laat mij ook niet vaccineren omdat natuurlijke immuniteit in mijn ogen beter is dan chemische.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |