abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200069861
quote:
Tja, het vaccin is nog steeds in de testfase en men test het uit op mensen...
Er gaan mensen dood aan het vaccin... 409 op dit moment... https://www.lareb.nl/news(...)oronavaccins-week-25
Ook kun je nog steeds het virus krijgen en het ook weer doorgeven...
Enz, enz...

Dus neen, ik doe het niet! :N

En laten we eerlijk zijn... Het is een verkoudheidsvirus... (Gommers zegt het zelf!)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2021 12:20:40 ]
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_200070250
:N

Zucht
pi_200070365
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:35 schreef Wantie het volgende:
Tja, het vaccin is nog steeds in de testfase en men test het uit op mensen...
Er gaan mensen dood aan het vaccin... 409 op dit moment... https://www.lareb.nl/news(...)oronavaccins-week-25
Ook kun je nog steeds het virus krijgen en het ook weer doorgeven...
Enz, enz...

Dus neen, ik doe het niet! :N

En laten we eerlijk zijn... Het is een verkoudheidsvirus... (Gommers zegt het zelf!)
Had ik niet van je verwacht ;)
I'll give you something to do
  zaterdag 26 juni 2021 @ 12:19:31 #4
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_200070597
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 07:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wat jij van mening bent of denkt is niet zo bepalend voor de realiteit...

De grootste fout die sommige mensen hier maken is te denken dat hun mening bepaald hoe het virus zich gedraagt.

Wat betreft het denken, 'dat het nu wel voorbij is'....
Dacht je dat ook rond eind juni 2020, toen in Nederland het aantal dagelijkse besmettingen 10 maal lager lag dan nu?
Hoho, je haalt hier een mening en logica door elkaar.

Een mening is een uiting dat vaak het niveau van borrelpraat niet ontstijgt.

Logica kan een uiting zijn dat gestoeld is op onderzoek en/of het voorzien van een redelijkerwijs te verwachten resultaat van een bepaald scenario. Een auto rijdt met 50 kilometer per uur op een muur af. Logica is stellen dat er schade gaat ontstaan aan de auto in kwestie, terwijl het op dát moment nog niet gebeurd is omdat de muur nog niet bereikt is.

Wat ik stel is dat Covid-19 de komende weken als een smeulend vuurtje wordt uitgetrapt door de massale opmars van vaccinaties. Misschien nog een milde opleving hier en daar maar de trend is gezet.

Het verschil met juni 2020 is dat we nu wél een vaccinatiecampagne op poten hebben gezet en toen niet. Daarnaast zijn de testfaciliteiten nu beter ontwikkeld waardoor er dus ook meer geregistreerd wordt.
pi_200070950
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 12:06 schreef galantis het volgende:

[..]

Had ik niet van je verwacht ;)
Niet mijn OP ;)
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_200071026
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

overleden NA vaccinatie, niet aan de vaccinatie. Groot verschil.

Testfase is ook al voorbij:
De goedgekeurde coronavaccins hebben voor toelating alle onderzoeksfasen doorlopen. Dit verliep bij de coronavaccins wel sneller dan normaal. Dit was mogelijk door bijvoorbeeld verschillende onderzoeksfasen samen te voegen.

Ieder zijn ding verder, als je het niet wilt doen doe je het lekker niet.
pi_200071385
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 13:07 schreef Frenky893 het volgende:

[..]

Hoeft voor mij niet hoor. Denk van de meeste andere niet-gevaccineerde ook niet.
De meeste baby's van drie maanden zullen ook niet persé veel waarde hechten aan een DTP-prik. Dat verandert er niks aan dat het weldegelijk belangrijk is.

Soms is het nou eenmaal goed dat mensen in bescherming genomen worden ookal zien ze zelf die noodzaak niet zo. :)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_200072261
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 12:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Niet mijn OP ;)
Ik heb de OP in quotes gezet om dat te verduidelijken.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 15:01:26 #9
65846 Bocaj
47th President.
pi_200072357
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 12:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben vorige week gevaccineerd _O_

Graag gedaan, stel ongevaccineerden. Ik doe het voor julie :*
Thx!
pi_200073965
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Argumentum Ad populum...
Ik heb de gelinkte artikelen gelezen en dat is gewoon angstzaaien tegen het vaccin.
Tja dat is jouw mening, en als je die niet onderbouwd is die geen drol waard natuurlijk.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 16:31:38 #11
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200073981
Meld. :W

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2021 17:35:15 ]
  Moderator zaterdag 26 juni 2021 @ 17:17:40 #12
236264 crew  capricia
pi_200074878
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 16:41 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Uiteraard krijgen wij de schuld. Wat de overheid allemaal roept interesseert me weinig, wat me wel interesseert is het verlies aan familieleden en vrienden dat dit gaat opleveren met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vanwege alle ruzies die ik hierover ga krijgen. Want blijkbaar is het voor mensen nog altijd erg lastig te accepteren dat sommigen níet met de meerderheid meegaan en daarvoor zo hun redenen hebben...
Of jij wel of niet die prik neemt, is in wezen jouw privé informatie.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_200075075
Topic is geruimd. All off topic posts op deze pagina zijn weg. Blijf gewoon ontopic hier aub

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2021 17:34:10 ]
  zaterdag 26 juni 2021 @ 20:47:37 #14
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200079052
Het mag duidelijk zijn, ik ben dus bewust niet gevaccineerd
pi_200081761
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 12:19 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Het verschil met juni 2020 is dat we nu wél een vaccinatiecampagne op poten hebben gezet en toen niet. Daarnaast zijn de testfaciliteiten nu beter ontwikkeld waardoor er dus ook meer geregistreerd wordt.
Nee, het aantal afgenomen tests was niet zo heel veel lager, maar een jaar terug lag het percentage positieve tests substantieel lager 0,7% versus iets onder de 4% nu)

Juist daarom bewijst je eigen aangaven dat de helft van de bevolking al gevaccineerd is, des te sterker...
Als dan nog steeds het aantal besmettingen 10x zo hoog als een jaar terug ligt, geeft het des te meer reden om zorgen te hebben...

Omdat dat bewijst dat dat hoge aantal gevaccineerden nog lang niet voldoet de niet gevaccineerden ook te beschermen.

Het is zeer waarschijnlijk dat als in de herfst dit jaar de hopelijk laatste golf komt, dat vrijwel iedereen die niet gevaccineerd is, een covid19-infectie zal doormaken.
En helaas zijn de nawerkingen van deze infectie, ook voor verder gezonde personen substantieel zwaarder dan een vaccinatie.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 26 juni 2021 @ 22:46:02 #16
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200082303
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:30 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Nee, het aantal afgenomen tests was niet zo heel veel lager, maar een jaar terug lag het percentage positieve tests substantieel lager 0,7% versus iets onder de 4% nu)

Juist daarom bewijst je eigen aangaven dat de helft van de bevolking al gevaccineerd is, des te sterker...
Als dan nog steeds het aantal besmettingen 10x zo hoog als een jaar terug ligt, geeft het des te meer reden om zorgen te hebben...

Omdat dat bewijst dat dat hoge aantal gevaccineerden nog lang niet voldoet de niet gevaccineerden ook te beschermen.

Het is zeer waarschijnlijk dat als in de herfst dit jaar de hopelijk laatste golf komt, dat vrijwel iedereen die niet gevaccineerd is, een covid19-infectie zal doormaken.
En helaas zijn de nawerkingen van deze infectie, ook voor verder gezonde personen substantieel zwaarder dan een vaccinatie.
Is het een feit dat dit zo is? Dan ben ik toch degene die dit feit debunked. Corona gehad, leef nog steeds en 0,0 klachten. En ja ik heb ook al 2x algehele gezondheidscheck gehad. Dus geen lulkoek als feiten plaatsen graag.

En nee ik laat mij ook niet vaccineren omdat natuurlijke immuniteit in mijn ogen beter is dan chemische.
Lach met een schone bips
pi_200082396
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Is het een feit dat dit zo is? Dan ben ik toch degene die dit feit debunked. Corona gehad, leef nog steeds en 0,0 klachten. En ja ik heb ook al 2x algehele gezondheidscheck gehad. Dus geen lulkoek als feiten plaatsen graag.

En nee ik laat mij ook niet vaccineren omdat natuurlijke immuniteit in mijn ogen beter is dan chemische.
Dat is uiteraard geen feit. Hoogstens voor een zeer klein percentage van alle besmette personen zal dat gelden. Het overgrote gedeelte niet.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 22:51:49 #18
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200082482
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:48 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat is uiteraard geen feit. Hoogstens voor een zeer klein percentage van alle besmette personen zal dat gelden. Het overgrote gedeelte niet.
Dan zou het toch anders geformuleerd moeten worden, Ik snap dat er nog steeds veel mensen overdreven bang zijn voor Corona. Maar ben dan ook objectief :)
Lach met een schone bips
pi_200084229
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

N=1

Ik zet nergens dat iedereen lange nawerkingen van een infectie heeft..

Wel is het een feit dat het percentage mensen met langere en slechtere. Nawerkingen bij een infectie hoger is, dan van mensen die gevaccineerd zijn.

Als jij goed een infectie doorstaan hebt is dat leuk voor jou en idd een grond geen infectie te kiezen (alhoewel het gezien de mutaties wel aan te raden is)

Maar feit blijft gewoon dat er nog veel mensen zonder immuun afweer zijn en gezien de huidige aantallen infecties, die nu 10 maal hoger zijn dan het aantal besmettingen een jaar terug (toen er geen vaccinatie mogelijk was)...
Is het zeker een realistisch scenario te verwachten dat mensen die niet eerder ziek waren, en nu een vaccinatie weigeren, dat komende herfst zullen worden...
En de risico's daarvan zijn groter dan bij vaccinatie..
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200089186
Ik ben bewust niet gevaccineerd. Ben nog niet boomer genoeg om te mogen namelijk. ROFLCOPTER!!@@#!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')