Denk je dat het over is?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:58 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Inderdaad. Met uitzondering van de 'testsamenleving' dat in de praktijk slechts op een zéér select aantal plekken geldt, zal per morgen in de maatschappij nauwelijks tot niets meer te merken zijn van Covid-19.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat is te hopen, maar als de besmettingen toenemen is er een gerede kans dat toegangstesten de enige manier is gecontroleerd weer events mogelijk te houden.
En niet alles weer geheel dicht te gooien, wat juist iets is dat je niet zou moeten willen.
Het is dus een noodstop, waarvan iedereen hoopt dat het niet nodig is, maar je wel een scenario bereid moet houden wat te doen als het toch dreigt mis te gaan.
Sowieso is dat idiote 'testsamenleving' een ongelooflijk kutwoord dat juist door mensen bedacht is die overal over klagen.
Mee eens dat het begrip 'testsamenleving' feitelijk een overdreven beschrijving is van hoe het in de praktijk werkt. Per morgen zal 99% van de samenleving als het ware begaanbaar zijn zonder ook maar enige Covid-19 gerelateerde restrictie, met uitzondering dan van een 1,5 meter regel dat in het dagelijks leven snel zag vervagen (dit proces is al gaande) en nog een mondkapjesplicht in het OV.quote:
Laten we daar nog maar even voorzichtig mee zijn, als we naar Portugal kijken kan de vlam heel snel weer in de pan slaan, blijkbaar. Die zitten weer op een R van 1.18.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:31 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
[..]
Mee eens dat het begrip 'testsamenleving' feitelijk een overdreven beschrijving is van hoe het in de praktijk werkt. Per morgen zal 99% van de samenleving als het ware begaanbaar zijn zonder ook maar enige Covid-19 gerelateerde restrictie, met uitzondering dan van een 1,5 meter regel dat in het dagelijks leven snel zag vervagen (dit proces is al gaande) en nog een mondkapjesplicht in het OV.
Of het over is? Ik denk dat er regionaal in de wereld nog wel wat brandhaarden overblijven, maar hier in Nederland alsook de meeste overige landen in Europa zal het virus als een nachtkaars uitgaan in de aankomende weken vermoedelijk.
Ik zie het: in de laatste 10 dagen wat meer besmettingen vergeleken met vooral april en mei; pakweg 1000-1500 per dag op een bevolking van iets meer dan 10 miljoen. Dodental echter nog tot een minimum beperkt en hopen natuurlijk dat dat zo blijftquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laten we daar nog maar even voorzichtig mee zijn, als we naar Portugal kijken kan de vlam heel snel weer in de pan slaan, blijkbaar. Die zitten weer op een R van 1.18.
Ik hoop je gelijk hebt en dat het langzaam in Europa uitbrand maar helemaal gerust ben ik er nog niet op.
Waar je geen vinger achter krijgt is het waarom. Waarom laait het daar zo hard op en elders niet. Dat maakt inschatten hoe het gaat lopen enorm lastig.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:40 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik zie het: in de laatste 10 dagen wat meer besmettingen vergeleken met vooral april en mei; pakweg 1000-1500 per dag op een bevolking van iets meer dan 10 miljoen. Dodental echter nog tot een minimum beperkt en hopen natuurlijk dat dat zo blijft
Maar wat is je beweegreden om hem niet te willen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:33 schreef roos94 het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet maar ga hem denk ik toch nemen. Krijg echt veel gezeik uit mijn omgeving erover toen ik vertelde te twijfelen.
Bijwerkingen op lange termijn, allergische reactie?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar wat is je beweegreden om hem niet te willen?
Ik neem hem niet, ik heb dan wel een medisch excuus, maar al zou ik dat niet hebben dan is het aan mij en mij alleen hoe de beslissing valt. Ik kan helemaal niks met de pressure die nu gaande is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:33 schreef roos94 het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet maar ga hem denk ik toch nemen. Krijg echt veel gezeik uit mijn omgeving erover toen ik vertelde te twijfelen.
Wat jij van mening bent of denkt is niet zo bepalend voor de realiteit...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:31 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
[..]
Mee eens dat het begrip 'testsamenleving' feitelijk een overdreven beschrijving is van hoe het in de praktijk werkt. Per morgen zal 99% van de samenleving als het ware begaanbaar zijn zonder ook maar enige Covid-19 gerelateerde restrictie, met uitzondering dan van een 1,5 meter regel dat in het dagelijks leven snel zag vervagen (dit proces is al gaande) en nog een mondkapjesplicht in het OV.
Of het over is? Ik denk dat er regionaal in de wereld nog wel wat brandhaarden overblijven, maar hier in Nederland alsook de meeste overige landen in Europa zal het virus als een nachtkaars uitgaan in de aankomende weken vermoedelijk.
Bij Covid-19 weet je de langetermijneffecten ook niet. Daarnaast hebben vaccins vrijwel nooit bijwerkingen die pas op de lange termijn zichtbaar worden, omdat je lichaam het stofje al binnen een aantal weken heeft opgeruimd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:11 schreef glasshole het volgende:
Echt verschrikkelijk dat iedereen zich laat prikken, ik ben als de dood voor bijwerkingen, vnl. op lange termijn. Ik snap helemaal niets van het klootjesvolk dat zich massaal laat injecteren met weet ik veel wat...
Je weet dat deze complicatie ook veel voorkomt bij covid 19 zelf?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:29 schreef IriYe het volgende:
British health chiefs may soon reveal Covid vaccines made by Pfizer and Moderna are linked to an extremely rare form of heart damage
https://www.dailymail.co.(...)ng-young-adults.html
Waarom zouden er op langere termijn bijwerkingen zijn?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:12 schreef glasshole het volgende:
[..]
Bijwerkingen op lange termijn, allergische reactie?
Jij stopt dagelijks dingen in je lichaam waarbij je niet stil staat bij de gevolgen op langere termijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:24 schreef glasshole het volgende:
Ik snap echt niets van het klootjesvolk dat zich laat prikken met iets waarvan ze niet weten wat het op (lange) termijn doet. En dat elk jaar, bizar!
Veel speculatie, terwijl het artikel meldt dat de aandoening zich niet meer voordoet onder de gevaccineerden in vergelijking met de rest van de bevolking.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:29 schreef IriYe het volgende:
British health chiefs may soon reveal Covid vaccines made by Pfizer and Moderna are linked to an extremely rare form of heart damage
https://www.dailymail.co.(...)ng-young-adults.html
Zo praat je jezelf wel angst aan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:15 schreef glasshole het volgende:
Het aantal doden door vaccinatie is ook niet bekend, en dan de gevaccineerden die na weken of maanden overlijden.
Die worden ook niet genoemd...
Dat angstzaaien door een zogenaamd artsen collectief helpt ook niet echt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:28 schreef IriYe het volgende:
https://artsencollectief.nl/
Laat je nooit manipuleren tot het nemen van het vaccin als jij er zelf niet 100% achter staat! Jouw lichaam, jouw keuze!
https://artsencollectief.nl/dwang-en-drang/
https://artsencollectief.(...)tie-is-noodzakelijk/
Wat maakt jou dat uit?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:11 schreef glasshole het volgende:
Echt verschrikkelijk dat iedereen zich laat prikken
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat angstzaaien door een zogenaamd artsen collectief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |