Hoe hard heb je hem geknuffeld?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:09 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
De Janssen zit erin hier!
Staat nog niet op de computer, maar zal niet lang meer duren. Paar uur zei men.
Ook nog ff nagevraagd bij de ggd en je kan idd meteen toegangsbewijz aanmaken, je hoeft niet twee weken te wachten tot het echt werkt. Zodra het erdoor mag je de club, Cafe, festival en paradiso in lol
Zoals de man bij de ggd net zei "je mag van hier direct naar de club, have fun!"
Niet lol dat is meer een conventie ding echt XD daarbuiten doe ik het niet meer dan een ander~quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hoe hard heb je hem geknuffeld?
Kon ie daarna nog door met prikken of niet?
Ach, dit valt me toch een beetje van je tegen. Oefen je niet voor die conventies dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:12 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Niet lol dat is meer een conventie ding echt XD daarbuiten doe ik het niet meer dan een ander~
Ik denk niet dat @Wantie bedoelt dat elk risico volledig weg moet zijn, dat zou idd achterlijk zijn en ook wil zsm m'n oude Vrijheid en leven terug net als iedereen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vergelijk druk op de zorg met druk op de zorg.
Risico's moeten volledig weg zijn? Je snapt dat je dan altijd maatregelen blijft houden?
Niet mijn afweging, ik vind het fascistisch.
Haha ik ga al naar allemaal sinds 2009 XD Maar het blijft gewoon leuk~quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ach, dit valt me toch een beetje van je tegen. Oefen je niet voor die conventies dan?![]()
Ah... dat is wel handig om te weten ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:20 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Haha ik ga al naar allemaal sinds 2009 XD Maar het blijft gewoon leuk~
Onironisch, je leert wel trucs na aantal jaar... waar en hoe goed eten, wanneer naar dealer room, wat de beste hotels zijn, hoe laat beste aankomen, hoe laat snachts wakker blijvem en dat vrijdag slapen echt beter is dan zaterdag dood en monster energy géén vervanging is voor slaat, etc
Maar waarom zou je. Het zet geen druk meer op de zorg die niet behapbaar zou zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:17 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:Wantie bedoelt dat elk risico volledig weg moet zijn, dat zou idd achterlijk zijn en ook wil zsm m'n oude Vrijheid en leven terug net als iedereen.
Maar ff wachten tot iedereen volledig gevaccineerd is half augustus lijkt me slim, zeker daar tot die tijd ook alles, clubs, festivals, you name it, alweer kan met tvt.
Prima voor te leven voor 1.5 maand nog.
En als gewoon Gevaccineerde hoef ik niet eens getest te worden. Ff 10 minuten dat kapje op in de tram onderweg naar club of kroeg overleef ik nog wel 7 weken tot half augustus.
Ben blij dat alles weer kan en ik weer lekker zonder beperkingen als vanouds naar m'n events mag.
Natuurlijk wil ook ik die teringmondkapjes nooit meer opzettn, maar ff wachten tot half augustus lijkt me slimmer daarvoor zoals de jonge ook wil.
Risico hoeft niet nul wat jij terecht zegt maar dan is het veel lager... goed moment om alles af te schaffen dus. Ik heb er vertrouwen in.
Was het niet ook Urkse folklore om met je eigen broer of zus de koffer in te duiken?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kan Baudet daar zijn eigen vrijstaat beginnen. Allemaal blank, allemaal anti-vax en genoeg wit poeder voor handen.
Vandaag Pfizer gehad alleen spierpijn in me arm meer niet. Maar niet gewoon te enthousiast geweest met sporten bijvoorbeeld afgelopen week?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:22 schreef Ronald het volgende:
Meer mensen last van spierpijn in benen en armen na Pfizer?
Ik heb aardig veel spierpijn dit weekend, afgelopen maandag eerste prik gehad
Jij stelt jezelf beschikbaar als oefenmateriaal Mammietje?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ach, dit valt me toch een beetje van je tegen. Oefen je niet voor die conventies dan?![]()
Ik kreeg net gewoon m'n qr code voor binnen nederland al!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ah... dat is wel handig om te weten ja.![]()
Maar ik doelde op oefenen met knuffelen he?!![]()
Ben bang dat ik het na al die tijd verleerd ben, dus wacht even tot 1 augustus (dan werkt mijn 2e Pfizertje) en dan knuffel ik iedereen de Mammietje.![]()
![]()
Had je maar niet in de weg moeten lopen!
Niks anders dan andere winkels, dus 1,5 meter afstand en maximaal 1 bezoeker per 5 vierkante meter. Zie ook https://www.rijksoverheid(...)oronatijd/winkeliersquote:Op zondag 27 juni 2021 00:00 schreef TjjWester het volgende:
Hoe zit het nu met supermarkten?? Het kabinet heeft recent nog gezegd dat 1.5 meter daar niet haalbaar is, maar het lijkt niet onder de uitzonderingen te vallen.
Mijn hele lijf deer ongelooflijk zeer band e spierpijn na eerste Pfizerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:22 schreef Ronald het volgende:
Meer mensen last van spierpijn in benen en armen na Pfizer?
Ik heb aardig veel spierpijn dit weekend, afgelopen maandag eerste prik gehad
Rustig aan met de drankquote:Op zondag 27 juni 2021 00:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn hele lijf deer ongelooflijk zeer band e spierpijn na eerste Pfizer
Nee, je vergelijkt een dal in covid-19 met de piek in griepquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vergelijk druk op de zorg met druk op de zorg.
We zijn bijna van alle maatregelen af. Nog even doorzetten.quote:Risico's moeten volledig weg zijn? Je snapt dat je dan altijd maatregelen blijft houden?
Niet mijn afweging, ik vind het fascistisch.
Welja joh, kan mij het schelen. Gewillig oefenmateriaal hier.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Jij stelt jezelf beschikbaar als oefenmateriaal Mammietje?
@eragon2890 er is een vrijwillig slachtoffer dus ga je gang.quote:Op zondag 27 juni 2021 01:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Welja joh, kan mij het schelen. Gewillig oefenmateriaal hier.![]()
![]()
De onbedwingbare behoefte aan knuffelen: ik heb er zoveel over gelezen de afgelopen tijd dat het niet meer valt te negeren! Ik wil nu ook knuffelen!XD
quote:Op zondag 27 juni 2021 00:00 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik kreeg net gewoon m'n qr code voor binnen nederland al!
Je hoeft helemaal niet twee weken te wachten met janssen, het is letterlijk prikken en los! XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |