Nee hoor, bevrijdingsdag vandaag!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
Goh, je zou denken dat mensen blij zijn vandaag maar iedereen lijkt nog erg boos hier.
Dat noemen wij wel eens de wet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We hebben een heleboel beperkingen nodig zodat we in vrijheid kunnen leven
Duurde alleen 80 jaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We hebben natuurlijk niet voor niets die oorlog van ze gewonnen.
Voorzichtig gesponsord door McDonalds.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
32 en ook 2x Pfizer gehadquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben 35 en ben al 2 keer gevaccineerd
Walgelijke vorm van onderdanigheid en gebrek aan kritisch kunnen nadenken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als die er niet zijn loopt alles weer uit de hand en kan je niet meer doen wat je zou willen doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er maatregelen nodig, om te kunnen doen wat je wilt?
Je vergelijkt appels met peren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe is de maand van het jaar van toepassing op wat de capaciteit van de zorg is?
Vrijwel alle maatregelen zijn vanaf vandaag niet meer van kracht.quote:Het ging er toch om dat de zorg niet overbelast raakt? Dat risico is geweken, klaar dus met die maatregelen.
Mooi man, Spanjaarden. Het voelt een beetje raar, maar dan moeten we toch blij zijn dat we hier Ferd met z'n kromme liedje hebben.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Spanjooltjes snappen er niks van.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:46 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Mooi man, Spanjaarden. Het voelt een beetje raar, maar dan moeten we toch blij zijn dat we hier Ferd met z'n kromme liedje hebben.
Ik las dit artikel vandaag, over de grote risico's van het loslaten van de mondkapjesplicht... buiten. Dat mensen elkaar zoiets kunnen aanpraten. In Spanje blijven de mondkapjes dus ook nog gewoon verplicht op de markt en andere drukke buitenlocaties.
Ik hoop met je mee, maar hou vooralsnog m’n hart vast voor het najaar..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:40 schreef MissionPhailed het volgende:
Mondkapjesplicht in o.a. supermarkten weg, het uitgaansleven komt weer serieus op toeren en reisrestricties voor het buitenland verminderen snel. We hebben de eindstreep van de landelijke Coronacrisis bereikt! 09-03-2020 - 25-06-2021
Ja precies dit schreef ik vanochtendquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:58 schreef Scrummie het volgende:
Man, wat ongemakkelijk de eerste keer weer zonder mondkapje in de supermarkt. Alsof je half naakt rond loopt. Bizar.
Geen problemen mee, heerlijk! Kan je elkaar tenminste weer verstaan, en kan ik weer wat zien door mn bril!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:58 schreef Scrummie het volgende:
Man, wat ongemakkelijk de eerste keer weer zonder mondkapje in de supermarkt. Alsof je half naakt rond loopt. Bizar.
Je moet je bril ook niet voor je mond doen hequote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Geen problemen mee, heerlijk! Kan je elkaar tenminste weer verstaan, en kan ik weer wat zien door mn bril!
Heb het idee dat de afschaffing misschien meer is om het toeristen makkelijker te maken: https://www.ad.nl/buitenl(...)te-trekken~a71b3ded/ Geen gezeur meer dat je mondkapjes op het strand moet dragen tot je op je handdoekje ligt of in de zee duikt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spanjooltjes snappen er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |