SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid
[..]
[ afbeelding ]
The show must go on folks!
[ Bericht 2% gewijzigd door controlaltdelete op 25-06-2021 21:24:47 ]Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Noice, wanneer de tweede?quote:
Heb een optie op een stukje grond in Spanje. Ben de aanbetaling aan het regelenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:00 schreef Isdatzo het volgende:
Goede marge. Had @:controlaltdelete toch gelijk: gouden zwendel, die corona.
De 31e. Goes om te zien dat veel mensen zich laten vaccineren.quote:
Inderdaad goed om te zien.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
De 31e. Goes om te zien dat veel mensen zich laten vaccineren.
Holy shitquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:50 schreef devlinmr het volgende:
Mocht je je afvragen waar de nieuwe variant namen vandaan komen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk is bij gevaccineerden het immuunsysteem naar de klote
[ afbeelding ]
Maakt me soms ook echt droevig, hoever kunnen mensen toch van de realiteit staan.quote:
Dat is gewoon tokkie-land, van die Oprutten FB lui zie je al jaren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:30 schreef devlinmr het volgende:
Ondertussen in wappieland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, maar ze vinden lekker veel aansluiting bij de extremere kant van de anti Corona groep. Inclusief de "defend" groepenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is gewoon tokkie-land, van die Oprutten FB lui zie je al jaren.
Gewoon zwakzinnigen, maar die heb je aan beide fronten.
Ja klopt dus.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Klopt, maar ze vinden lekker veel aansluiting bij de extremere kant van de anti Corona groep. Inclusief de "defend" groepen
Oh? Waar?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt dus.
Je hebt ook lui die Rutte tegen de muur wil zetten om de aangaande versoepelingen.
Je grote duim dusquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maakt niet uit gewoon een muur. Een bakstenen?
Inderdaad.. je grote duimquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Communisten van de SP en PvdA.
https://www.ad.nl/politie(...)-hart-vast~a819c462/
Gezien het aantal inwoners van Londen dan wel de UK is dit niks natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:32 schreef PSVCL het volgende:
accepteer en toon inhoudbekijk item op Twitter
De NOS zou vermelden dat er een paar duizend man op de been isquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gezien het aantal inwoners van Londen dan wel de UK is dit niks natuurlijk
Maar ben je magnetisch?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
Trouwens zwaar teleurgesteld... Mijn 5g verbinding dropt sinds mijn prik steeds naar 4g..
Nee maar als ik m'n Nest speakers naar het volgende nummer wil laten gaan, doet ie het al op het moment dat ik er aan denk.... Holy shit er zitten Google chips in het vaccinquote:
Ohja die krijg jij niet hè?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:37 schreef PSVCL het volgende:
Juichen voor apartheid:.. kijk ze blij zijn met hun v.i.p pas![]()
COR / corona check app
Wat een afgang joh
Keuzes hebben consequenties.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:37 schreef PSVCL het volgende:
COR / corona check app
Wat een afgang joh
Een afgang..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:37 schreef PSVCL het volgende:
COR / corona check app
Wat een afgang joh
Smerige fascistquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Keuzes hebben consequenties.
Jullie wilden van de maatregelen af, dat is gebeurd alleen moet je even aantonen dat je anderen niet gaat besmetten. Die anderen hebben namelijk ook rechten
nooitquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Totdat PSV speelt.... Dan sta jij vooraan in de rij om je te laten testen
Snap ik best, want het is echt een kut club...quote:
al die mensen zorgen ook voor zoveel verwarring!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Snap ik best, want het is echt een kut club...
Een wat brandend gevoel de eerste minuten na de prik en nu een wat beurs gevoel in de arm.. Verder nergens last van. Op die Nest speakers na dan..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
al die mensen zorgen ook voor zoveel verwarring!
had je nog rare bijwerkingen btw?
behalve kudt ontvangst 5G
onverslaanbaar in eigen huisquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Snap ik best, want het is echt een kut club...
Dankzij zulke idioten gaat het weer helemaal fout in het Verenigd Koninkrijkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De NOS zou vermelden dat er een paar duizend man op de been is![]()
[ twitter ]
quote:In het Verenigd Koninkrijk is het hoogste aantal besmettingen in één etmaal vastgesteld sinds 5 februari 2021. Het aantal positieve testen kwam uit op 18.270. Daarnaast overleden 23 mensen aan de gevolgen van corona.
De deltavariant, die in India voor het eerst werd vastgesteld, zorgt ervoor dat het aantal besmettingen al een maand toeneemt in het Verenigd Koninkrijk.
Inmiddels heeft bijna 84 procent van de Britten een eerste vaccinatie gehad, 61 procent is volledig gevaccineerd.
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-februari~a2392891/
bijwerking van het ""vaccine"""quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dankzij zulke idioten gaat het weer helemaal fout in Londen.
[..]
Massale besmettingen zijn het gevolg van het vaccin? Serieus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |