Helaas is het weer zover.quote:Wilde steekpartij Duitsland: ’Drie doden, meerdere gewonden’
Een onbekende man is in het centrum van de Duitse stad Würzburg wild om zich heen gaan steken. De Duitse krant Bild meldt dat er drie mensen zijn omgekomen. Nog eens zes anderen zouden gewond zijn geraakt.
Op sociale media gaan onbevestigde beelden rond van de steekpartij. De Duitse politie meldt dat er een verdachte is aangehouden. Hij zou in zijn been zijn geschoten. Het gebied is afgezet voor verder onderzoek. Opmerkelijk genoeg droeg de vermoedelijke dader een wit mondkapje, is op te maken uit de beelden.
De man sloeg toe op een plein in het centrum van de stad in de deelstaat Beieren. Er is geen sprake meer van acute dreiging voor de bevolking, benadrukt de politie.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-meerdere-gewonden
Zou best kunnen.quote:
Op de foto’s lijkt het er wel op.quote:
Absurd filmpje. Zal me niets verbazen als deze persoon iets geconsumeerd heeft.quote:
Aai over de bol en snel weer op verlof. Of gaat dat in Duitsland niet zo?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op de foto’s lijkt het er wel op.
Zal dus wel een “verwarde man” worden in de media, misschien iets met zijn bloedsuiker spiegel.
Normaal geworden in Europaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:30 schreef Nederplant het volgende:
Zoiets komt hier ook niet echt meer op de frontpage he.
Over een uur horen we dat een terroristisch misdrijf uitgesloten wordt en dat het om een Duitser gaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aai over de bol en snel weer op verlof. Of gaat dat in Duitsland niet zo?
Hoe verrassend. Ook dat de mods niet ingrijpen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:35 schreef Starhopper het volgende:
Topic staat alweer vol met de verwachte reacties
Ja, toch klote als iets zich zovaak herhaalt bij bepaalde groepen dat mensen al weten wat het gaat zijn. Mede mogelijk gemaakt door mensen zoals jij (misschien ben je zelfs ook wel zo'n persoon, weten wij veel)quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:35 schreef Starhopper het volgende:
Topic staat alweer vol met de verwachte reacties
Waarom kan iemand van kleur geen Duitser zijn?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Over een uur horen we dat een terroristisch misdrijf uitgesloten wordt en dat het om een Duitser gaat.
Ja op het eind als er al 3 gedood zijn en de politie er al aan kwam.. lekker gemakkelijk weer. Niks om trots op te zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wel mooi dat er een hele groep mensen achter hem aan rennen. Het kan dus wel
'Een Duitse staatsburger'quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Over een uur horen we dat een terroristisch misdrijf uitgesloten wordt en dat het om een Duitser gaat.
Ja ben benieuwd naar de tijdlijn. Is dat achter hem aan rennen namelijk na die doden? of vallen die doden in de groep die hem achterna rent.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:39 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja op het eind als er al 3 gedood zijn en de politie er al aan kwam.. lekker gemakkelijk weer. Niks om trots op te zijn
Gelukkig weet jij dingen die de rest niet weet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vooral nog meer van dat heeeeerlijke volk hierheen halen.
Wat denk jij dat het motief is van deze man? Ik durf na 15 jaar ellende in europa door de religie van de vrede wel alvast te concluderen dat deze ook weer in dat straatje past.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij dingen die de rest niet weet.
Wat moeten ze doen dan? De reacties zijn toch gewoon weer spot-on, weer de zoveelste. Moeten ze de waarheid verdoezelen ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe verrassend. Ook dat de mods niet ingrijpen.
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:22 schreef Fugue het volgende:
Gelukkig droef hij een mondkapje, krijgen de slachtoffers in ieder geval geen covid
Dit is NWS. Normaliter worden in dit soirt fora discussies gevoerd en gebeurtenissen besproken op basis van feiten. Ik zie hier alleen maar xenofobische speculaties, maar alles en iedereen neemt ze aan als feit.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:46 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen dan? De reacties zijn toch gewoon weer spot-on, weer de zoveelste. Moeten ze de waarheid verdoezelen ofzo?
Dan is het een aanslag uit de extreem-rechtse hoek.quote:
Waar moeten we over discussieren? Zeg het eens want ik ben erg benieuwd? Is hij gefrustreerd omdat hij geen stageplek heeft gekregen of geen iPhone 11 pro max?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit is NWS. Normaliter worden in dit soirt fora discussies gevoerd en gebeurtenissen besproken op basis van feiten. Ik zie hier alleen maar xenofobische speculaties, maar alles en iedereen neemt ze aan als feit.
Welke waarheid?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:46 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen dan? De reacties zijn toch gewoon weer spot-on, weer de zoveelste. Moeten ze de waarheid verdoezelen ofzo?
Ik denk dat de mensen de filmpjes hebben gezien.. maar goed ik hou me hier verder maar buiten. Nooit zinnig dit soort gesprekken hierquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit is NWS. Normaliter worden in dit soirt fora discussies gevoerd en gebeurtenissen besproken op basis van feiten. Ik zie hier alleen maar xenofobische speculaties, maar alles en iedereen neemt ze aan als feit.
Steken die meer dan niet gekleurde personen? Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:57 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Dat het weer een gekleurd persoon is die steekt.
DE VERWARDE MAN KAARTquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:05 schreef PirE het volgende:
Niks aan de hand mensen:
https://www.br.de/nachric(...)zte-und-tote,SbMb7vV
"Beim Täter soll eine psychische Störung vorliegen"
Statistisch gezien alleen als ze scherpe voorwerpen bij zich dragenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Steken die meer dan niet gekleurde personen? Ik heb eigenlijk geen idee.
Ah het bekende losse steekje-syndroom.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:05 schreef PirE het volgende:
Niks aan de hand mensen:
https://www.br.de/nachric(...)zte-und-tote,SbMb7vV
"Beim Täter soll eine psychische Störung vorliegen"
https://www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond/2016/47/criminaliteitquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Steken die meer dan niet gekleurde personen? Ik heb eigenlijk geen idee.
Mohamed Aliquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:56 schreef myShizzle het volgende:
En ja hoor, weet eens een qatkauwer oftewel Somaliër.
Noem mijn één voorbeeld van een geslaagde import uit dat land.
(Ayaan doet niet mee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |